Nee, ik reageer op wat ik toegeworpen krijg. Hoe ik tegen iemand die ligt compleet aan hoe diegene tegen mij doet.quote:
JA maar WEHEL!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Misschien niet alles zo serieus nemen😎
Ja leuke stad en mooie omgeving enzquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je laat dud0r je gewoon ff een keer een facial geven; dan heb je dat allemaal in één keer.
Ff uitsmeren, 's nachts laten intrekken en de volgende dag kun je het als 1 plakkaat van je gezicht af trekken!
inb4 "Ervaring mee?"
Oke namaakbaas.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op wat ik toegeworpen krijg. Hoe ik tegen iemand die ligt compleet aan hoe diegene tegen mij doet.
Naiisquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja leuke stad en mooie omgeving enz
Waar zit je?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja leuke stad en mooie omgeving enz
op de bankquote:
Maastricht mopquote:
En dat voor de schappelijke prijs van 450 euro. Echt fantastisch!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je laat dud0r je gewoon ff een keer een facial geven; dan heb je dat allemaal in één keer.
Ff uitsmeren, 's nachts laten intrekken en de volgende dag kun je het als 1 plakkaat van je gezicht af trekken!
inb4 "Ervaring mee?"
Dan ga je toch naar het bejaardentehuis toe ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
NamaakbaasMooi woord voor scrabble wel.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat voor de schappelijke prijs van 450 euro. Echt fantastisch!
Klopt❤quote:
Mooiste provincie hoofdstad van Nederlandquote:
* dud0r gaat bovenop madam-april zittenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou dikzak
That's oddly specific!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooiste provincie hoofdstad van Nederland
Gezelligquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar het bejaardentehuis toe ?
Hey! loop je nou alweer overquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r gaat bovenop madam-april zitten
Maastricht is wel mooi jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn in het Griekse restaurant geweest gisterquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga haar even pletten meer nietquote:
Ben er 10 jaar geleden ofzo een weekendje met mijn moeder geweest en daarna nog 3 dagen naar een kuuroord daar in de buurtquote:
Iedereen weet dat de mooiste stad van Nederland Milaan isquote:
Ik hoor het hier kraken!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
En hoe beviel het?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zijn in het Griekse restaurant geweest gister
rustig maar.quote:
dat waren de botten in haar bovenbenenquote:
Doodsverwensing TR gemachtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Onzin. Goede skincare begint bij een zorgvuldige routine. Dudor is niet gezondquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
inb4 "Ervaring mee?"
Ow ik dacht haar wervelkolom!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat waren de botten in haar bovenbenen
Wie?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Goede skincare begint bij een zorgvuldige routine. Dudor is niet gezond
Ja was heerlijk dank je daarvoor❤quote:
kan ook, vraag even of ze nog haar tenen kan bewegen en voelenquote:
🤣🤣🤣🤣quote:
Al de gifstoffen van zijn junkfood worden er door zijn lever uitgefilterd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Goede skincare begint bij een zorgvuldige routine. Dudor is niet gezond
Geen dankquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja was heerlijk dank je daarvoor❤
Niks gaat boven tretinoinequote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Al de gifstoffen van zijn junkfood worden er door zijn lever uitgefilterd.
Zijn kleine zwemmertjes zitten bomvol proteïnen, mineralen en andere gezonde troep!
Ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wat loop je nou te haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaten
doeiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:27 schreef Mikeytt het volgende:
Ben nu echt Glee kijken. Tot zo
[ afbeelding ]
Zal die nepmikey wel weer geweest zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie heeft er in de op gekloot ik heb seizoen 3 gewonnen niet Possetje
Tot je sterren zietquote:
Vind dat soort dingen eigenlijk te ver gaan en disrespectvol @murpquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal die nepmikey wel weer geweest zijn
@:paul kom eens fixen
Haha ja mijn versie gaat niet veel andersquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ken hem andersIk ken hem als 'totdat je geniet, heroïne cocaïne en een pakje speed..'
Lieve schat, je weet dat hij het doet om je boos te maken en een reactie uit te lokken.. Gun hem zijn pleziertje niet en maak je er niet druk om..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind dat soort dingen eigenlijk te ver gaan en disrespectvol @:murp
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja mijn versie gaat niet veel anders
Ik heb toen keihard gewerkt om die titel te winnen snel fixen @murp @yvonne.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Lieve schat, je weet dat hij het doet om je boos te maken en een reactie uit te lokken.. Gun hem zijn pleziertje niet en maak je er niet druk om..
doe normaal manquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb toen keihard gewerkt om die titel te winnen snel fixen @:murp @:yvonne.
Als die persoon die dat gedaan heeft nu voor me stond zou ik hem dood slaan.
Jongen, doe nou rustig.. iedereen weet dat jij hebt gewonnen en niet possetje.. Je geeft hem nu precies wat hij wil..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb toen keihard gewerkt om die titel te winnen snel fixen @:murp @:yvonne.
Als die persoon die dat gedaan heeft nu voor me stond zou ik hem dood slaan.
Is toch zwaar onrespectvol winnaars lijstje moet je niet aanzitten.quote:
Het is flauw, maar je weet toch waarom hij het doet?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch zwaar onrespectvol winnaars lijstje moet je niet aanzitten.
Ik ga ff niks over führers uit die regionen zeggen!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveelte zijn jullie lannd
in de nations league groep?
we zijn führer op 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |