Ben er 10 jaar geleden ofzo een weekendje met mijn moeder geweest en daarna nog 3 dagen naar een kuuroord daar in de buurtquote:
Iedereen weet dat de mooiste stad van Nederland Milaan isquote:
Ik hoor het hier kraken!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r gaat bovenop madam-april zitten
En hoe beviel het?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zijn in het Griekse restaurant geweest gister
rustig maar.quote:
dat waren de botten in haar bovenbenenquote:
Doodsverwensing TR gemachtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r gaat bovenop madam-april zitten
Onzin. Goede skincare begint bij een zorgvuldige routine. Dudor is niet gezondquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je laat dud0r je gewoon ff een keer een facial geven; dan heb je dat allemaal in één keer.
Ff uitsmeren, 's nachts laten intrekken en de volgende dag kun je het als 1 plakkaat van je gezicht af trekken!
inb4 "Ervaring mee?"
Ow ik dacht haar wervelkolom!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat waren de botten in haar bovenbenen
Wie?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Goede skincare begint bij een zorgvuldige routine. Dudor is niet gezond
Ja was heerlijk dank je daarvoor❤quote:
kan ook, vraag even of ze nog haar tenen kan bewegen en voelenquote:
🤣🤣🤣🤣quote:
Al de gifstoffen van zijn junkfood worden er door zijn lever uitgefilterd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Goede skincare begint bij een zorgvuldige routine. Dudor is niet gezond
Geen dankquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja was heerlijk dank je daarvoor❤
Niks gaat boven tretinoinequote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Al de gifstoffen van zijn junkfood worden er door zijn lever uitgefilterd.
Zijn kleine zwemmertjes zitten bomvol proteïnen, mineralen en andere gezonde troep!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |