Vind dat soort dingen eigenlijk te ver gaan en disrespectvol @murpquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal die nepmikey wel weer geweest zijn
@:paul kom eens fixen
Haha ja mijn versie gaat niet veel andersquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ken hem andersIk ken hem als 'totdat je geniet, heroïne cocaïne en een pakje speed..'
Lieve schat, je weet dat hij het doet om je boos te maken en een reactie uit te lokken.. Gun hem zijn pleziertje niet en maak je er niet druk om..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind dat soort dingen eigenlijk te ver gaan en disrespectvol @:murp
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja mijn versie gaat niet veel anders
Ik heb toen keihard gewerkt om die titel te winnen snel fixen @murp @yvonne.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Lieve schat, je weet dat hij het doet om je boos te maken en een reactie uit te lokken.. Gun hem zijn pleziertje niet en maak je er niet druk om..
doe normaal manquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb toen keihard gewerkt om die titel te winnen snel fixen @:murp @:yvonne.
Als die persoon die dat gedaan heeft nu voor me stond zou ik hem dood slaan.
Jongen, doe nou rustig.. iedereen weet dat jij hebt gewonnen en niet possetje.. Je geeft hem nu precies wat hij wil..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb toen keihard gewerkt om die titel te winnen snel fixen @:murp @:yvonne.
Als die persoon die dat gedaan heeft nu voor me stond zou ik hem dood slaan.
Is toch zwaar onrespectvol winnaars lijstje moet je niet aanzitten.quote:
Het is flauw, maar je weet toch waarom hij het doet?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch zwaar onrespectvol winnaars lijstje moet je niet aanzitten.
Ik ga ff niks over führers uit die regionen zeggen!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveelte zijn jullie lannd
in de nations league groep?
we zijn führer op 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |