Werkte voor loewie.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef Poefbank het volgende:
Het gevaar is nu dat ze in 5-3-2 gaan geloven
Helaas.quote:
Memphisquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende: Frenkie, blind, Donny. Ajax redt de boer.
KEKW PepeHandsquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent toch niet Blind?
@:GGMM vindt dit leuk.
Verdedigend staat het nog niet. Ik denk dat het aanvallend wel goed is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef Poefbank het volgende:
Het gevaar is nu dat ze in 5-3-2 gaan geloven
Atlantaquote:
Daarom zo jammerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef Generationalpha het volgende:
Enorm belangrijke goal voor Frank. Anders was dit hem blijven achtervolgen.
Racistquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
"Wijnaldum begrijpt..."
Dat lijkt me sterk.
Nee, gewoon neequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdedigend staat het nog niet. Ik denk dat het aanvallend wel goed is.
Een NAC lezer schrijft..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
"Wijnaldum begrijpt..."
Dat lijkt me sterk.
Vind beide Liverpool boys maar pover.quote:
Nee ik doe het niet. Ik houd mijn mond.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje winterpeen allen.
Wat een lelijk wijf.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje winterpeen allen.
quote:
Ben al heel lang van school afquote:
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kijk nu met een schuin oog mee.
Haha schelequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zou ik toch overwegen naar de oogarts te gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Roethofgodquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Morgen weer met ome Roethof naar de rechtbank allen.
quote:
Nee jullie trekken volle zalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik toch overwegen naar de oogarts te gaan.
CUMBEKGODquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Nee jullie trekken volle zalen.
Eensquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Snoeks probeert er altijd van die kutverhaaltjes van te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Snoeks probeert er hoogst persoonlijk een positief sentiment in te praten. Aandoenlijk.
Mag niet meer hèquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Frank weet altijd wat iemand denkt, dat is wel een bijzondere gave.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snoeks probeert er altijd van die kutverhaaltjes van te maken.
100 x beter dan die maffe Stones johquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:16 schreef Enawh het volgende:
[..]
Dat City bijna 50M durft te betalen voor hem
Legilimensquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Frank weet altijd wat iemand denkt, dat is wel een bijzondere gave.
donnygodquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wie heeft er voor NL gescoord?
Donny.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dirk van Duijvenbode.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zeker. In dit topic posten ook een aantal maten van mij, dus ik wissel het af.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gezien je postfrequentie heb je het erg gezellig thuis.
Stukje multitasken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker. In dit topic posten ook een aantal maten van mij, dus ik wissel het af.
Scoorde in de EL finale. Garantie op een basisplaats de komende 3 seizoenen genot.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Luuk kopt weer naast![]()
Dus geen functie
Waarom is hij er uberhaupt bij..quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade wat een klasbak is die Frenkie de Jong. jawel!
Shift letterquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef TheGentleman het volgende:
wijnaldum is zo fucking slecht. echt een compleet overschatte voetballer. dat is echt een verdwaalde hardloper die per ongeluk op een voetbalveld terecht is gekomen. kan echt niks met een bal.
Evertquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, het theater van Platini komt dus op de NOS? Het zal toch niet dat uitgerekend de NOS de rechten heeft gekregen? Hohoho. Nu kan Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zijn balkunsten vertonen voor die dekselse publieke omroep. Hopelijk is Gatusso ook van de partij. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! En Buffon zeg, de onaantastbare nummero één van Italië. Het vorige toernooi verliep dramatisch voor de Azzuro. De Italianen trokken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Ik hoop dat u het hele toernooi volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Ohquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prostaatmelker van het team. Doet zodadelijk zijn handschoentjes aan allen.
Lang niet gezienquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Die dekselse Frenkie.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
gayquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:23 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ben op 't moment een hele bak Hertog ijssalon aardbeien-meringue naar binnen aan het werken.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:23 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ben op 't moment een hele bak Hertog ijssalon aardbeien-meringue naar binnen aan het werken.
Speelt ook niet in Europa dit seizoen. Sta je gewoon met 1-0 achter op een type als Luuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:23 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
die gaat nooit een kans krijgen natuurlijk. typisch nederlands.
Die weet vast dat ie ergens gewisseld gaat worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:23 schreef -XOR- het volgende:
Luuk maakt wel nuttig veel meters, op zich doet die het niet zo slecht.
5-3-2 de ligt, van dijk, ake niks mis meequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd beest broer. Ake > De Vrij met zijn downhoofd genot.
Hij Hateboer jawel.quote:
een type als luuk.. je bedoelt zo een die ooit bijna een heel seizoen bij PSV niet heeft gescoord? luuk is best aardig, maar echt geen geweldenaar ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Speelt ook niet in Europa dit seizoen. Sta je gewoon met 1-0 achter op een type als Luuk.
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:25 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
een type als luuk.. je bedoelt zo een die ooit bijna een heel seizoen bij PSV niet heeft gescoord? luuk is best aardig, maar echt geen geweldenaar ofzo.
Van hetzelfde laken een pak als Weghorst dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:25 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
een type als luuk.. je bedoelt zo een die ooit bijna een heel seizoen bij PSV niet heeft gescoord? luuk is best aardig, maar echt geen geweldenaar ofzo.
Niet te vergelijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wedden dat hij niet eens één goed restaurantje weet te noemen in Bergamo.
ja maar juist daarom mag weghorst ook wel een keer de kans krijgen. totaal geen garantie dat luuk t beter doet imo.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van hetzelfde laken een pak als Weghorst dus.
Ja, bij de Itakken of bij de Nederlanders. Maakt me geen moer uit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet de bal weer van A naar B?
Door deze wedstrijd kan ik niet verder kijken aan Fear City. Balen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
Frank de Boer lekker maffia jasje aan lekker man
Heb hem live gezien AC Milan vs Parma. Was hij ook niet heel slecht. Toen overleed die jonge motorcoureur. Miste even een bocht koekoek Hansaplast is niet voldoende allenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Viesgoed dat jaar bij Feyenoord. Alderweireld ziet nog sterretjes van die kol in de Kuip.
Ben jij z'n broer ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:27 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
ja maar juist daarom mag weghorst ook wel een keer de kans krijgen. totaal geen garantie dat luuk t beter doet imo.
Geniaal hoe hij van citroenen limonade weet te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:27 schreef hjansen82 het volgende:
Die de Boer is een goede coach. Ik heb het altijd al gezegd.
Keer een trainer die niet vasdig is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
Frank de Boer lekker maffia jasje aan lekker man
Ik vind dit een onsamenhangende post. Allen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb hem live gezien AC Milan vs Parma. Was hij ook niet heel slecht. Toen overleed die jonge motorcoureur. Miste even een bocht koekoek Hansaplast is niet voldoende allen
Ga jij fietsen, poot.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:28 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
ben jij siem de jong? ga eens fietsen
De lat lag niet hoog, nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:28 schreef Generationalpha het volgende:
Alles draaide om die ene goal. Die houdt Frank wel weer een tijdje in het zadel.
Geen idee of ik daar blij mee moet zijn maar goed.
Bedtijd, zoontje van @onlogischquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:29 schreef onlogisch het volgende:
lhdjgkajlkagdlhoiaruhgliahj,gd;ahgkajdhg
Doe normaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:29 schreef onlogisch het volgende:
lhdjgkajlkagdlhoiaruhgliahj,gd;ahgkajdhg
Dit niet vindenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef HarrieKeen het volgende:
Als ik de commentator hoor lijkt het net of Nederland Italië helemaal van de mat speelt.
Drank Snoeksquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef HarrieKeen het volgende:
Als ik de commentator hoor lijkt het net of Nederland Italië helemaal van de mat speelt.
Elke moderator.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef Coco het volgende:
Wat is VBL moderator @:onlogisch toch een proleet
Op de radio zijn ze genuanceerderquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef HarrieKeen het volgende:
Probleem is dat de KNVB het daar mee eens moet zijn. (Zie periode van Blind) ben bang dat dat ff kan duren (lees halve kwalificatie)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:28 schreef Generationalpha het volgende:
Alles draaide om die ene goal. Die houdt Frank wel weer een tijdje in het zadel.
Geen idee of ik daar blij mee moet zijn maar goed.
Memphis die Bonucci omver duwt zegt al genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef HarrieKeen het volgende:
Je had alleen twee gigantische kansen op 2-1 die kinderlijk verneukt worden. Dat is behoorlijk frustrerend.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef Perrin het volgende:
Prima eerste helft, tegen alle verwachtingen in.
1-2quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je had alleen twee gigantische kansen op 2-1 die kinderlijk verneukt worden. Dat is behoorlijk frustrerend.
Echt een van jullie dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef Coco het volgende:
Wat is VBL moderator @:onlogisch toch een proleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |