Ditquote:
Ik bereid me gewoon voor op een teleurstellingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hahahaha mijn vader zijn dus nét tegen me dat alcohol nu het nieuwe wc-papier isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geleend uit ander topic:
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteindelijk 7-0 gewonnen. Het heeft even geduurd, maar ik heb mijn draai te pakken nu. Volgende wedstrijd, derde ronde in de Carabao Cup.
Ahhquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die heeft helaas zojuist ontslag genomen
Het probleem met de vakbond kon niet worden opgelost!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah! van The Year 3000. Ik wist niet dat ze meer gemaakt haddenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
McFly was ook een tijdje samen met Busted1 als McBusted. Ik vond dat HEEL STOM.
1 In Nederland in verband met een copyrightclaim beter bekend als Bust![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het probleem met de vakbond kon niet worden opgelost!Oh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht even dat je er helemaal niet zou zijn
Wat een meevaller
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Eindelijk corona nieuws wat niet zuigtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:30 schreef Greys het volgende:
Ja! Hup blaastest!
[ twitter ]
Sorry als het er al staat, nog niet bijgelezen.
Ik weet niet, om nu je bips af te vegen met zo'n flesje...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha mijn vader zijn dus nét tegen me dat alcohol nu het nieuwe wc-papier is
Ik word hier ook wel blij van.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Klinkt zeker niet slecht. Een beetje Beatles achtige britpop.
Ach het is sowieso ook allemaal vrijblijvend qua starttijd hoor, iedereen kan gewoon aan komen waaien wanneer men wil.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
Net zoals zo vaak met Jitsi, weet ik niet of ik 8 uur wel ga halen. Wij eten altijd later dan de gemiddelde Nederlanders. Maar dan ben ik een halfuurtje later ofzo
Alcohol is een oplossing, maar niet voor alles.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet, om nu je bips af te vegen met zo'n flesje...
en @Meke heeft dit al die tijd voor ons geheim gehouden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik word hier ook wel blij van.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh okay nee ik zet zelf het geluid van de wedstrijd aan en jullie mute ik.
8 uur eten, het is hier toch geen zuid-europa man!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
Net zoals zo vaak met Jitsi, weet ik niet of ik 8 uur wel ga halen. Wij eten altijd later dan de gemiddelde Nederlanders. Maar dan ben ik een halfuurtje later ofzo
Ja. Zeker sinds we acht uur al beginnen zie je genoeg mensen later binnen druppelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach het is sowieso ook allemaal vrijblijvend qua starttijd hoor, iedereen kan gewoon aan komen waaien wanneer men wil.
Droogklootquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet, om nu je bips af te vegen met zo'n flesje...
Zekerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach het is sowieso ook allemaal vrijblijvend qua starttijd hoor, iedereen kan gewoon aan komen waaien wanneer men wil.
Nee joh, in Zuid-Europa eten ze brood om 10 uur 's avondsquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
8 uur eten, het is hier toch geen zuid-europa man!
als wiskundige kijk ik regelmatig integraal.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:19 schreef Meke het volgende:
Ik stel voor deze vanavond integraal tijdens Jitsi te kijken, zodat jullie oprecht de kwaliteit van McFly begrijpen
Volgens mij heeft niemand dit gezegd so far, maareehhh... dit zou toch best goed nieuws kunnen zijn voor ESF 2021?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:30 schreef Greys het volgende:
Ja! Hup blaastest!
[ twitter ]
Jaaaaaaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand dit gezegd so far, maareehhh... dit zou toch best goed nieuws kunnen zijn voor ESF 2021?
Ongelofelijk, dan liggen wij alweer te slapen!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, in Zuid-Europa eten ze brood om 10 uur 's avonds
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:30 schreef Greys het volgende:
Ja! Hup blaastest!
[ twitter ]
Ja, echt rare jongens daarquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, dan liggen wij alweer te slapen!
Ik kijk veel meer uit naar dit soort dingen dan naar het vaccin. Dit zou voor dat die er is zoveel op kunnen lossen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:30 schreef Greys het volgende:
Ja! Hup blaastest!
[ twitter ]
Echt wie dan wel en niet besmet wordt en wel of niet symptomen heeft, het is zo simpel allemaal nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:01 schreef Em31 het volgende:
Kleine corona update, 3 mensen hebben het van heel die groep die getest moest worden. Niet de persoon die bij ons in de buurt is geweest. Wat wel wonderbaarlijk is, twee mensen die meerdere dagen bij de besmette persoon in de auto hebben gezeten zijn niet besmet?!
Ja preciesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zeker sinds we acht uur al beginnen zie je genoeg mensen later binnen druppelen.
Echt he, met olijfolie en kaas, wie dóet dat nou?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, echt rare jongens daarSommigen zijn zelfs zo rebels om RIJSTWAFELS te eten
Zelfs ík eet tegenwoordig zelden nog ná 8 uurquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
8 uur eten, het is hier toch geen zuid-europa man!
Die gewoonte spreid zich zelfs tot Nederland uit! Lijkt wel een epidemiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he, met olijfolie en kaas, wie dóet dat nou?
![]()
![]()
Ja echt zo raar! Echt niet zo vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt wie dan wel en niet besmet wordt en wel of niet symptomen heeft, het is zo simpel allemaal niet
Alleen héle toffe mensenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he, met olijfolie en kaas, wie dóet dat nou?
![]()
![]()
Sorry dat ik gister niet meer gereageerd heb. Heb je het laatste kwartier nog gezien?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eindelijk corona nieuws wat niet zuigt
Geen ongelijk nee.quote:
Dat laatste komt vaker voor, mijn collega was in maart besmet (ze liep een aantal dagen met klachten rond voordat ze getest werd), was zelfs opgenomen in het ziekenhuis terwijl haar man helemaal nergens last van had.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:01 schreef Em31 het volgende:
Kleine corona update, 3 mensen hebben het van heel die groep die getest moest worden. Niet de persoon die bij ons in de buurt is geweest. Wat wel wonderbaarlijk is, twee mensen die meerdere dagen bij de besmette persoon in de auto hebben gezeten zijn niet besmet?!
Ik zou die professional in de teamnaam maar gauw weghalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze is wel bijzonder. Renner van Bora veroorzaakt valpartij:
[ twitter ]
Vervolgens de eerste reactie van Bora:
[ afbeelding ]
Is ook prima te combineren met #openup.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand dit gezegd so far, maareehhh... dit zou toch best goed nieuws kunnen zijn voor ESF 2021?
Alleen dat stuk jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sorry dat ik gister niet meer gereageerd heb. Heb je het laatste kwartier nog gezien?
Heerlijk potje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |