Tot op heden zie ik geen enkele reden om aan te nemen dat het niet religieus is. Je laatste uiteenzetting versterkt dat enkel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wij zijn het regelmatig oneens, dat geeft niets. Sterker nog, dat is een van de redenen dat ik me op dit forum begeef, vermits ik graag met andere inzichten in aanraking kom. Ik vind het wel jammer dat je iets wat feitelijk juist niet voor waar aan wil nemen, en maar daarmee eigenlijk ook impliciet als leugenaar wegzet.
Dus jij bent één van die dode zielen waar ik zo vreselijk moe van word en weerzin tegen aan het ontwikkelen ben. Als je poep praat oke, als je een punt hebt ben jij misschien wel voor de bühne bezig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Praatjes voor de buhne noemen we dat.
Joehoe... Shaggy zegt het gewoon letterlijk hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dus jij bent één van die dode zielen waar ik zo vreselijk moe van word en weerzin tegen aan het ontwikkelen ben. Als je poep praat oke, als je een punt hebt ben jij misschien wel voor de bühne bezig.
Geen enkele reden? Misschien omdat ik zeg? Dat je daar geen enkele waarde aan toekent vind ik jammer. Ik lieg echt zelden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tot op heden zie ik geen enkele reden om aan te nemen dat het niet religieus is. Je laatste uiteenzetting versterkt dat enkel.
Ik verzin het niet he?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:25 schreef K.Indertent het volgende:
Dus jij bent één van die dode zielen waar ik zo vreselijk moe van word en weerzin tegen aan het ontwikkelen ben. Als je poep praat oke, als je een punt hebt ben jij misschien wel voor de bühne bezig.
Ik stoor me aan jouw interactie met Hamzoef. Shaggy heb ik al die tijd niet eens opgemerkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joehoe... Shaggy zegt het gewoon letterlijk hoor
Dat hebben we door ja...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef K.Indertent het volgende:
Ik stoor me aan jouw interactie met Hamzoef. Shaggy heb ik al die tijd niet eens opgemerkt.
Jij brengt onder andere geluidsoverlast als een probleem van alcohol, correct?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Geen enkele reden? Misschien omdat ik zeg? Dat je daar geen enkele waarde aan toekent vind ik jammer. Ik lieg echt zelden.
Welke laatste uiteenzetting versterkt wat precies?
Misschien gewoon leven verbiedenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Fer het volgende:
Misschien kunnen we de handel of vlees ook verbieden, zodat er geen corna kan verspreiden bij die vleesverwerkers
Je reageert nochtans zelf op hem waar hij het over religie etc heef...quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:19 schreef K.Indertent het volgende:
14 eeuwen geleden misschien ja. Intussen is er zoveel tijd voorbij gegaan dat het inmiddels sociaal maatschappelijk is geaccepteerd. Het nu verbieden gaat problemen opleveren. Kijk nou alleen al naar de VS.
En een like van Hamzoef, nou de cirkel is weer rond he?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Niets mis mee om met praktijkvoorbeelden te komen die de wijsheid van je religie aantonen en je geloof versterken. En zoals je leest in het nieuwsbericht, geen een moslim is er aan te pas gekomen om voor een totaal alcoholverbod te pleiten. Dat zo'n verbod goed is wisten we al 14 eeuwen geleden, maar het Westen moet het nog uitvinden in 2020.
Correct. Wat heeft dat met religie te maken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij brengt onder andere geluidsoverlast als een probleem van alcohol, correct?
... je uiteenzetting aangaande de kwalen van alcohol...quote:
Allemaal smoesjes. Roken, vuurwerk, Zwarte Piet, en nog meer voorbeelden, worden rustig bij beetje afgeschaft zodra de elite het wil. Ze hebben genoeg propaganda-tools om iets aan te moedigen of juist niet-cool meer te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
14 eeuwen geleden misschien ja. Intussen is er zoveel tijd voorbij gegaan dat het inmiddels sociaal maatschappelijk is geaccepteerd. Het nu verbieden gaat problemen opleveren. Kijk nou alleen al naar de VS.
Nog niets.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:30 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Correct. Wat heeft dat met religie te maken?
Ik ben je echt even kwijt hoor. Al zou dat zo zijn. Wat is aan die uiteenzetting is het dat je doet vermoeden dan mijn aversie tegen alcohol religieus ingegeven zou zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... je uiteenzetting aangaande de kwalen van alcohol...
Die, op FAS na, een op een inzetbaar zijn op vrijwel elk ander middel/persoon/fenomeen... incluis RELIGIE.
Ja absoluut man. Als je geen steekhoudende argumenten aan kunt dragen kun je beter misschien wegblijven van de discussie.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je reageert nochtans zelf op hem waar hij het over religie etc heef...
[..]
[..]
En een like van Hamzoef, nou de cirkel is weer rond he?
Dat kan ja. Je punt?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog niets.
Verder is het alcohol dat leidt tot in gebreke blijven tov je partner, correct?
... juist OMDAT je steeds inzet op alcohol, terwijl al die andere zaken (op FAS na) gewoon een op een tot andere middelen/mensen/fenomenen te herleiden zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben je echt even kwijt hoor. Al zou dat zo zijn. Wat is aan die uiteenzetting is het dat je doet vermoeden dan mijn aversie tegen alcohol religieus ingegeven zou zijn?
Wordt religie nou aangedragen als reden of niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:34 schreef K.Indertent het volgende:
Ja absoluut man. Als je geen steekhoudende argumenten aan kunt dragen kun je beter misschien wegblijven van de discussie.
Ja. Door jou en Etto als ik het allemaal een beetje op waarde heb geschat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wordt religie nou aangedragen als reden of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |