abonnement Unibet Coolblue
pi_195663533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:16 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Trump wint. Democraten zullen frauderen en traineren. We zullen meemaken wat "by any means necessary" betekent voor Democraten.
Je creëert een fraaie cirkelredenering. Trump wint, en mocht hij toch verliezen, dan is er sprake van fraude.

Hulde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:22:48 #152
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195663550
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je creëert een fraaie cirkelredenering. Trump wint, en mocht hij toch verliezen, dan is er sprake van fraude.

Hulde.
Er is altijd sprake van fraude. De vraag is of de Democraten voldoende frauderen of niet.
pi_195663591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

"alt-right hoek", "heilig verklaard", "omdat ze zich er wel op kunnen aftrekken", "rare online fanboys"

Zie je zelf niet waar het probleem zit?
Ja ik vind die obsessie met Gabbard echt hilarisch. Totaal bezijden de werkelijkheid, maar goed.
Als je wilt weten waarom Harris uit de race stapte kun je beter een wat rationelere analyse lezen zoals deze:
https://www.theguardian.c(...)dential-race-reports
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195663623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er is altijd sprake van fraude. De vraag is of de Democraten voldoende frauderen of niet.
Waar komt de gedachte toch vandaan dat "De Democraten" dergelijke macht zouden hebben, maar tegelijk verloren in 2016 en de midterms 2014 en 2010, waar 2010 ook cruciaal was voor herverdeling van districten voor het Huis van Afgevaardigden?
pi_195663627
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er is altijd sprake van fraude. De vraag is of de Democraten voldoende frauderen of niet.
Explainer: Despite Trump claims, voter fraud is extremely rare. Here is how U.S. states keep it that way
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:30:03 #156
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195663708
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja ik vind die obsessie met Gabbard echt hilarisch. Totaal bezijden de werkelijkheid, maar goed.
Mag je vinden. Ik snap alleen niet waarom dat hier relevant is. Gabbard vs Harris was toch een van de meest iconische gebeurtenissen van de primaries. Als jij dat onder "obsessie" wil scharen, prima. Op mij komt het over als jouw eigen obsessieve gedrag. Zeker als je termen gebruikt zoals eerder gequote. Niet zo zeer hilarisch als... daadwerkelijk pijnlijk. Een beetje als een onverwerkt trauma.
quote:
Als je wilt weten waarom Harris uit de race stapte kun je beter een wat rationelere analyse lezen zoals deze:
https://www.theguardian.c(...)dential-race-reports
Oei oei, lastig. Een PR stukje, of de werkelijkheid... PR... of werkelijkheid.
pi_195663804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:30 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Mag je vinden. Ik snap alleen niet waarom dat hier relevant is. Gabbard vs Harris was toch een van de meest iconische gebeurtenissen van de primaries. Als jij dat onder "obsessie" wil scharen, prima. Op mij komt het over als jouw eigen obsessieve gedrag. Zeker als je termen gebruikt zoals eerder gequote. Niet zo zeer hilarisch als... daadwerkelijk pijnlijk. Een beetje als een onverwerkt trauma.
Maar dat is nou juist het hele punt. Het was geen iconische gebeurtenis. Kijk, ik snap dat in je eigen bubbel dit misschien "iconisch" was, maar voor de rest van de wereld totaal niet. Je snapt toch zelf ook wel dat als het zo'n fantastisch, iconisch moment was Gabbard toch wel een wat prominentere rol in de primaries zou hebben gehad?

En je lijkt mijn punt over alt-right ook niet echt te snappen. Gabbard is mateloos populair bij mensen die idolaat zijn van Trump (of zeggen het niet te zijn, maar hem met hand en tand te verdedigen). Onder kiezers die stemmen in de Democratische primaries? Totaal niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:41:38 #158
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195663981
quote:
1 in 5 Ballots Rejected as Fraud Is Charged in N.J. Mail-In Election

Ex-Philly election official pleads guilty to stuffing ballot box for Democrats

Leuk linkje van jou. Dat men niet wordt gepakt of als de instanties geen reet geven om of het gebeurt, wil nog niet zeggen dat er niet wordt gefraudeerd. Da's een soortgelijke conclusie als "de aangiftes gaan omlaag, dus de misdaad gaat ook omlaag".
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:46:36 #159
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195664070
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar dat is nou juist het hele punt. Het was geen iconische gebeurtenis. Kijk, ik snap dat in je eigen bubbel dit misschien "iconisch" was, maar voor de rest van de wereld totaal niet. Je snapt toch zelf ook wel dat als het zo'n fantastisch, iconisch moment was Gabbard toch wel een wat prominentere rol in de primaries zou hebben gehad?
Het was wel iconisch. Niet in jouw wereld, omdat jij op een zeer beperkt informatiedieet leeft. In de ongefilterde wereld was de interactie tussen Harris en Gabbard wel nieuwswaardig en groot. En wat betreft de rol van Gabbard, ook daar sla je de plank mis. Die grote rol kon ze nooit bemachtigen omdat ze op alle fronten klein werd gehouden. De DNC, de MSM en zelfs social media. Die willen allemaal een corrupt en beïnvloedbaar iemand.
quote:
En je lijkt mijn punt over alt-right ook niet echt te snappen. Gabbard is mateloos populair bij mensen die idolaat zijn van Trump (of zeggen het niet te zijn, maar hem met hand en tand te verdedigen). Onder kiezers die stemmen in de Democratische primaries? Totaal niet.
Ik snap je pun wel, het is alleen een slecht punt. Conservatieven houden nu eenmaal van integriteit, en Gabbard was de enige tussen al die Democraten die dat had. Integriteit is nu eenmaal een vieze eigenschap voor Democraten.
pi_195664101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:41 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

1 in 5 Ballots Rejected as Fraud Is Charged in N.J. Mail-In Election

Ex-Philly election official pleads guilty to stuffing ballot box for Democrats

Leuk linkje van jou. Dat men niet wordt gepakt of als de instanties geen reet geven om of het gebeurt, wil nog niet zeggen dat er niet wordt gefraudeerd. Da's een soortgelijke conclusie als "de aangiftes gaan omlaag, dus de misdaad gaat ook omlaag".
Deze meneer fraudeerde in primaries, een feit wat niet vermeldt wordt in het nypost artikel. Ernstige zaak natuurlijk, begrijp me niet verkeerd, maar niet het grote complot wat nodig is om een totale federale verkiezing om te gooien.

Verder heb je ook Republikeinen die op ernstige wijze frauderen, zoals in North Carolina waardoor er een nieuwe verkiezing moest komen voor een zetel in het Huis van Afgevaardigden. https://en.wikipedia.org/(...)sal_of_certification
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:48:12 #161
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195664104
Ensiferum die anderen van een beperkt informatie-dieet beschuldigd.

Lachen man.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:52:40 #162
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195664177
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Deze meneer fraudeerde in primaries, een feit wat niet vermeldt wordt in het nypost artikel. Ernstige zaak natuurlijk, begrijp me niet verkeerd, maar niet het grote complot wat nodig is om een totale federale verkiezing om te gooien.

Verder heb je ook Republikeinen die op ernstige wijze frauderen, zoals in North Carolina waardoor er een nieuwe verkiezing moest komen voor een zetel in het Huis van Afgevaardigden. https://en.wikipedia.org/(...)sal_of_certification
Ik zie enkel meer en meer gevallen van fraude. Zorgwekkend ;)
Het laat zien dat de mogelijkheden er zijn. Iets dat de kritiek van Trump toch terecht maakt?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:48 schreef Belabor het volgende:
Ensiferium die anderen van een beperkt informatie-dieet beschuldigd.

Lachen man.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:53:21 #163
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195664191
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195664192
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:46 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het was wel iconisch. Niet in jouw wereld, omdat jij op een zeer beperkt informatiedieet leeft. In de ongefilterde wereld was de interactie tussen Harris en Gabbard wel nieuwswaardig en groot. En wat betreft de rol van Gabbard, ook daar sla je de plank mis. Die grote rol kon ze nooit bemachtigen omdat ze op alle fronten klein werd gehouden. De DNC, de MSM en zelfs social media. Die willen allemaal een corrupt en beïnvloedbaar iemand.
Precies, het is weer één groot complot. Dat geeft al wel aan dat je iets minder vaak met je neus in de lijmpot moet zitten. Als ze er echt toe zou doen dan had ze ondanks al die vermeende tegenwerking nog wel een serieuzer aantal stemmen vergaard. Of ze nou tegen gewerkt zou worden of niet. Je deelt hierboven nota bene een video van CNN van een zogenaamde brute vernedering van Harris door Gabbard. Hebben alle CNN kijkers kunnen zien.

quote:
[..]

Ik snap je pun wel, het is alleen een slecht punt. Conservatieven houden nu eenmaal van integriteit, en Gabbard was de enige tussen al die Democraten die dat had. Integriteit is nu eenmaal een vieze eigenschap voor Democraten.
Goeie grap, maar conservatieven houden van de Lindsey Grahams en Ted Cruzzen van deze wereld. Veel minder integere personen ken ik niet. Nou ja, Trump zelf dan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195664227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:41 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

1 in 5 Ballots Rejected as Fraud Is Charged in N.J. Mail-In Election

Ex-Philly election official pleads guilty to stuffing ballot box for Democrats

Leuk linkje van jou. Dat men niet wordt gepakt of als de instanties geen reet geven om of het gebeurt, wil nog niet zeggen dat er niet wordt gefraudeerd. Da's een soortgelijke conclusie als "de aangiftes gaan omlaag, dus de misdaad gaat ook omlaag".
FBI has not seen evidence of widespread voter fraud, Director Wray tells senators

Maar goed, mocht Trump verliezen, dan ga jij hier dus wekenlang roepen dat de Democraten hun overwinning bij elkaar hebben gefraudeerd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195664276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:52 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik zie enkel meer en meer gevallen van fraude. Zorgwekkend ;)
Het laat zien dat de mogelijkheden er zijn. Iets dat de kritiek van Trump toch terecht maakt?
Stellen dat als je verliest, er sprake moet zijn van fraude (zoals Trump doet), lijkt mij niet terecht. Het is bovendien ook gewoon gevaarlijk, omdat je daarmee het vertrouwen in de verkiezingen ondermijnt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:58:26 #167
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195664304
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:53 schreef Monolith het volgende:

Precies, het is weer één groot complot. Dat geeft al wel aan dat je iets minder vaak met je neus in de lijmpot moet zitten. Als ze er echt toe zou doen dan had ze ondanks al die vermeende tegenwerking nog wel een serieuzer aantal stemmen vergaard. Of ze nou tegen gewerkt zou worden of niet. Je deelt hierboven nota bene een video van CNN van een zogenaamde brute vernedering van Harris door Gabbard. Hebben alle CNN kijkers kunnen zien.
Bijzonder. Ik beweerde immers dat Gabberd voor de uitschakeling van Harris heeft gezorgd. Ik heb nooit beweerd dat die actie Gabbard populairder zou moeten maken, of tot meer stemmen had moeten leiden. Dat is jouw stropop. Mischien is jouw lijmpot-commentaar niets meer dan projectie en de oorzaak waardoor juist jij de plank wederom mis slaat?
quote:
Goeie grap, maar conservatieven houden van de Lindsey Grahams en Ted Cruzzen van deze wereld. Veel minder integere personen ken ik niet. Nou ja, Trump zelf dan.
Eens wat betreft Graham. Maar met Cruz twijfel ik toch ineens aan jouw definitie van integriteit. Ook omdat je niet eens een Democraat in jouw lijstje kan zetten. Kenmerkend. Stuitend.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:59:19 #168
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195664327
quote:
Ik zie ook weinig als ik mijn ogen dicht houd :')
quote:
Maar goed, mocht Trump verliezen, dan ga jij hier dus wekenlang roepen dat de Democraten hun overwinning bij elkaar hebben gefraudeerd?
Neen, niet wekenlang. Jarenlang!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:04:59 #169
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195664452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

FBI has not seen evidence of widespread voter fraud, Director Wray tells senators

Maar goed, mocht Trump verliezen, dan ga jij hier dus wekenlang roepen dat de Democraten hun overwinning bij elkaar hebben gefraudeerd?
Dat is het hele plan van de republikeinen.

Ze WETEN dat ze gaan verliezen, dus gooien ze het op voter fraud.

Dat gaan ze dan vervolgens aanvechten bij het Supreme Court
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:06:25 #170
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195664486
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dat is het hele plan van de republikeinen.

Ze WETEN dat ze gaan verliezen, dus gooien ze het op voter fraud.

Dat gaan ze dan vervolgens aanvechten bij het Supreme Court
Als de Republikeinen weten dat ze gaan verliezen, leg me dan eens uit waarom de Democraten dan steeds de spelregels willen veranderen?
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:10:02 #171
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195664572
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als de Republikeinen weten dat ze gaan verliezen, leg me dan eens uit waarom de Democraten dan steeds de spelregels willen veranderen?
Sorry ik ga niet met Trump supporters in discussie.

Ben blij dat de VS en de wereld over een paar maanden van deze clown af is.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:13:20 #172
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195664660
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Sorry ik ga niet met Trump supporters in discussie.

Ben blij dat de VS en de wereld over een paar maanden van deze clown af is.
Bij deze gearchiveerd ter leering ende vermaeck. Tot weerziens na de herverkiezing van GEOTUS. :*
pi_195664696
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:52 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik zie enkel meer en meer gevallen van fraude. Zorgwekkend ;)
Het laat zien dat de mogelijkheden er zijn. Iets dat de kritiek van Trump toch terecht maakt?
Fraude heb je altijd en kan altijd gebeuren natuurlijk. Niemand (van belang) claimt dat het onmogelijk is of niet gebeurt.

Het laat niet zien dat het "de claim van Trump" terecht maakt. Sowieso is het maar de vraag wat "de claim van Trump" is. Hij maakte bv. een onderscheid tussen mail-in voting en absentee voting, die in de praktijk heel niet bestaat.

Ik neem hiervoor dan dus maar aan dat "de claim van Trump" is dat stemmen per post er toe zou leiden dat Democraten op een of andere manier zullen frauderen, waar Republikeinen dat niet zullen doen. Niet tegenstaande het feit dat stemmen per post iets is wat hijzelf juist doet, enkele staten zelfs voor 100%, en ik totaal niet snap waarom dat partijdig zou zijn.

Ook snap ik niet waarom het slechter zou zijn dan stemmen in persoon op 1 ding na, en dat is dat mensen hun familie of werkgever bv. makkelijker kunnen controleren hoe gestemd is, wat eerder in zijn voordeel zou werken en inderdaad een ongewenst effect zou zijn, als dit reëel is dat mensen anderen hun stemmen controleren (wat ik niet weet).

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 15-10-2020 22:24:39 ]
pi_195664889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:58 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Bijzonder. Ik beweerde immers dat Gabberd voor de uitschakeling van Harris heeft gezorgd. Ik heb nooit beweerd dat die actie Gabbard populairder zou moeten maken, of tot meer stemmen had moeten leiden. Dat is jouw stropop. Mischien is jouw lijmpot-commentaar niets meer dan projectie en de oorzaak waardoor juist jij de plank wederom mis slaat?
Oh kennelijk gingen we iets te snel voor je. Ik had het over het feit dat Gabbard er totaal niet toe deed en jij gooit dat op een complot van media, DNC en ga zo maar door. Ik wijs je op het ietwat ironische feit dat je zelf een link met een CNN fragment post, oftewel kennelijk werd Gabbard niet bepaald doodgezwegen door de media.
CNN heeft een filmpje, mensen kunnen het via "big tech" eindeloos delen op sociale media. Desondanks is er niemand geïnteresseerd in haar verhaal, dat dus kennelijk niet boeit.


quote:
[..]

Eens wat betreft Graham. Maar met Cruz twijfel ik toch ineens aan jouw definitie van integriteit. Ook omdat je niet eens een Democraat in jouw lijstje kan zetten. Kenmerkend. Stuitend.
Ik kan me geen grotere huichelaar dan Ted Cruz bedenken eerlijk gezegd. Nou ja, Graham dan.

Ik zie ook niet in waarom ik Democraten in mijn "lijstje" zou moeten zetten. Jij stelt dat conservatieven integriteit enorm waarderen, waarna ik wat voorbeelden aanhaal waar die vlieger niet bepaald opgaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:28:10 #175
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195665041
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Bij deze gearchiveerd ter leering ende vermaeck. Tot weerziens na de herverkiezing van GEOTUS. :*
Groetjes!
Zuiger van het FOK!-OMT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')