Ik moest hier iets te hard om lachen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]Kan je niet eens met je keu spelen
Bij ons op de kantoren moet ie op als mensen niet op de werkplek zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Moeten jullie op kantoor ook een mondkapje dragen eigenlijk als je niet thuiswerkt?
Bedenk me net dat ie in de auto ligt, dus kan nog wel. Alleen de ballen wordt een probleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hier iets te hard om lachen.
Lekker heel de tijd dat ding op en afquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons op de kantoren moet ie op als mensen niet op de werkplek zitten.
Gewoon een ander koffie laten halen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker heel de tijd dat ding op en af
Eten en drinken mag niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon een ander koffie laten halen toch?
Geef je nu op om dit te testen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan sterft het virus snel uit als we ons daar aan houden.
We gaan allemaal dood en waar maakt mevrouw zich druk om...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef Samzz het volgende:
Laat ik het anders zeggen; de telefoon die ik graag wil is duur.
Je hebt maar 1 nier nodig hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef Samzz het volgende:
Laat ik het anders zeggen; de telefoon die ik graag wil is duur.
Waarom in een plastic zakje? Je kan t kapje toch even naar beneden doen en daarna weer opzetten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn werk moet je het mondkapje in een plastic zakje bewaren wanneer je iets gaat eten of drinken, want een nieuwe pakken is te duur
Mijn abonnement loopt ook af, dus moet me er ook weer eens in gaan verdiepen.quote:
Officieel mag dat niet. Maar ja, in een plastic zakje bewaren natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom in een plastic zakje? Je kan t kapje toch even naar beneden doen en daarna weer opzetten?
Ik heb geen abonnement, maar mijn telefoon begint traag te worden en het scherm is kapot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn abonnement loopt ook af, dus moet me er ook weer eens in gaan verdiepen.
Oh, ik doe dat wel gewoonquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel mag dat niet. Maar ja, in een plastic zakje bewaren natuurlijk ook niet
Vroeger.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:28 schreef babylon het volgende:
Ik heb nu wel flashbacks hoor. Weer in de RPSC en wachten op een WoW update
Toch wel 50 cent, een medisch mondkapje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn werk moet je het mondkapje in een plastic zakje bewaren wanneer je iets gaat eten of drinken, want een nieuwe pakken is te duur
Die mag je niet gebruiken. Je moet een vrijwel zinloos mondkapje gebruiken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch wel 50 cent, een medisch mondkapje.
Het hele leven is zinloos.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Die mag je niet gebruiken. Je moet een vrijwel zinloos mondkapje gebruiken.
Zit je helemaal klaar voor de pre-patch joh?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:28 schreef babylon het volgende:
Ik heb nu wel flashbacks hoor. Weer in de RPSC en wachten op een WoW update
Nou ja, ik had BfA nog niet, dus was vooral blij dat ik die vandaag gratis kreegquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Zit je helemaal klaar voor de pre-patch joh?
Ah, op die manierquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:28 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou ja, ik had BfA nog niet, dus was vooral blij dat ik die vandaag gratis kreeg
Maar als iedereen hem op heeft in de gemeenschappelijke ruimtes verspreiden we in ieder geval minder aerosolen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker heel de tijd dat ding op en af
Zeker als je ziet hoeveel moeite het is om een mondkapje op te zetten. Begreep dat ook niet toen ik terug kwam uit Italië.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:31 schreef STING het volgende:
Vond het wel fijn in Duitsland, het duidelijke mondkapjes beleid, bijv. in de supermarkten, andere winkels en restaurants mondkapjes (behalve als je aan je tafel zit uiteraard). Voelde heel raar om toen weer in Nederland te zijn, wat als een soort wild west voelde zonder mondkapjes. De effectiviteit zal meevallen, maar alle beetjes helpen I guess. Alles om een lockdown te voorkomen.
Ik was gister ff bij de bakker. Zie ik een bejaard stel buiten staan. Op het moment dat ik weer buiten was halen ze alsnog een mondkapje uit de auto. Hoor ik die man tegen een ander zeggen: "Ik dacht dat de dames zelf geen mondkapje op hadden, maar nu zie ik dat ze dat wel hebben, dus doe ik het ook maar."quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:31 schreef STING het volgende:
Vond het wel fijn in Duitsland, het duidelijke mondkapjes beleid, bijv. in de supermarkten, andere winkels en restaurants mondkapjes (behalve als je aan je tafel zit uiteraard). Voelde heel raar om toen weer in Nederland te zijn, wat als een soort wild west voelde zonder mondkapjes. De effectiviteit zal meevallen, maar alle beetjes helpen I guess. Alles om een lockdown te voorkomen.
Is toch juist netjes. Het is nog geen plicht en zie in sommige winkels het personeel zonder mondkapjes. Waarom zou je het als klant wel doen dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was gister ff bij de bakker. Zie ik een bejaard stel buiten staan. Op het moment dat ik weer buiten was halen ze alsnog een mondkapje uit de auto. Hoor ik die man tegen een ander zeggen: "Ik dacht dat de dames zelf geen mondkapje op hadden, maar nu zie ik dat ze dat wel hebben, dus doe ik het ook maar."
Zulje types mogen direct dood neervallen wat mij betreft.
Doe hem om of doe hem niet om, maar laat het niet afhangen van wat een ander doet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is toch juist netjes. Het is nog geen plicht en zie in sommige winkels het personeel zonder mondkapjes. Waarom zou je het als klant wel doen dan?
Mensen zijn het in Nederland nog helemaal niet gewend dus juist door dit soort dingen gaan steeds meer mensen er aan wennen en ze standaard dragen.
Ja hij moet mij nu missen he.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:33 schreef STING het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ager-in-utrecht.html
Q
Zo'n pandemie is ook maar saai.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:33 schreef STING het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ager-in-utrecht.html
Q
Het is toch maar schijn. Dus ik doe het alleen als het voor de schijn isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doe hem om of doe hem niet om, maar laat het niet afhangen van wat een ander doet.
Ik werk in de zorg en alsnog mogen we alleen de vrijwel nutteloze mondkapjes gebruiken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Die mag je niet gebruiken. Je moet een vrijwel zinloos mondkapje gebruiken.
Nostalgiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Klopt ook niet helemaal wat ik zeg. Was voor mij niet R&P SC, was voor mij Singles
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk in de zorg en alsnog mogen we alleen de vrijwel nutteloze mondkapjes gebruiken.
Wat goedquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:55 schreef Samzz het volgende:
Oh! EN EN EN EN! Ik heb EINDELIJK een baan gevonden! Godver, ik ben zo blij
!
Snoepautomaten bijvullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Online bestellingen. Op zich wel handig te vermelden, jaquote:
Wie is die pipo ook weer... Komt me bekend voor.quote:
Alles. Behalve kleding en schoenen. En kernkoppen.quote:
Dank jequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:19 schreef gcjoel het volgende:
Gefeliciteerd samzz, wanneer mag je beginnen? En hoeveel uur ga je werken?
Toch niet Bol he?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles. Behalve kleding en schoenen. En kernkoppen.
Nee, niet bol. En zo wel, wat maakt dat uitquote:
Oh zo! Ja, die verhalen lees ik ook wel eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef Modus het volgende:
Mja daar hoor je niet zulke leuke verhalen over, over wat er allemaal teruggestuurd zou worden.
Zelfs ik weet dat aangezien die gozer bij iedere scheet die hij laat op tv en in alle kranten komtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef Samzz het volgende:
Wie is die pipo ook weer... Komt me bekend voor.
Ik kijk bijna geen tv en lees de krant nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat aangezien die gozer bij iedere scheet die hij laat op tv en in alle kranten komt
Lekker zeg! Hopelijk bevalt het.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je!
26 oktober begin ik voor 40 uur.
Ik hoop het ook. De eerste indruk was goed.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka staat te bakken. Een pompoencake.
Het hele huis ruikt lekker nu
O dacht al, dan moet je alles weer heeeel netjes in de zakjes frotten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles. Behalve kleding en schoenen. En kernkoppen.
Ja, niet dusquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht al, dan moet je alles weer heeeel netjes in de zakjes frotten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hier iets te hard om lachen.
Dank je welquote:
Lekkers voor de hondenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je wel!
Kan ik weer allemaal tekenshit kopen en zo. Yay.
Die krijgen sowieso al iedere zondag zo ongeveer een mergpijp, ossenstaart of schenkelquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:42 schreef babylon het volgende:
Gisteren dik staan feesten op een overdekt terras in Den Haag! Was super, schijt aan de regels, maar zolang niemand dat ziet, is het niet zo erg. Top!
Nou precies!quote:
Henk en Ingrid-party!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou precies!
En volgens Wilders zijn het de niet-westerse allochtonen die het doen, en ik ben gewoon blank, dus hop!
Tokkiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:42 schreef babylon het volgende:
Gisteren dik staan feesten op een overdekt terras in Den Haag! Was super, schijt aan de regels, maar zolang niemand dat ziet, is het niet zo erg. Top!
Ook totaal onverwacht dat dit zou gebeuren natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:42 schreef babylon het volgende:
Lubach zei het wel mooi:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook totaal onverwacht dat dit zou gebeuren natuurlijk![]()
Godsamme dit zag je toch mijlenver aankomen? Maar goed.
Oeh goed dat je het zegt, die wil ik nog even terugkijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Lubach zei het wel mooi:
Vanaf morgen mag je niet meer zwemmen in de rivier, die zit vol met piranhas!
Oh, dan gaan we nog snel even vanavond!
...
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Lubach zei het wel mooi:
Vanaf morgen mag je niet meer zwemmen in de rivier, die zit vol met piranhas!
Oh, dan gaan we nog snel even vanavond!
...
Echt iedere keer weer, illegale feestjes en alles.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)amte-overheerst.html
"Er zijn geen boetes uitgedeeld."
Het advies om in quarantaine te gaan zullen die mensen ook wel opvolgen. Misschien moet het zelfs een dringend advies worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt iedere keer weer, illegale feestjes en alles.
Alleen maar: Foei
Ja dan probeer je het volgende week gewoon nog een keer toch?
Nee joh, dringend hoeft echt niet. Dit zijn volwassen mensen, die snappen de noodzaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het advies om in quarantaine te gaan zullen die mensen ook wel opvolgen. Misschien moet het zelfs een dringend advies worden.
Hek er omheen, zo nu en dan wat voer over het hek gooien en lekker 10 dagen in quarantaine in de kroeg en daarna die kroeg gewoon een jaar dicht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar ze hebben wel heel boos gekeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Speld is het met je eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hek er omheen, zo nu en dan wat voer over het hek gooien en lekker 10 dagen in quarantaine in de kroeg en daarna die kroeg gewoon een jaar dicht.
Wat de neuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
De Speld is het met je eens.
https://speld.nl/2020/10/(...)t-elkaar-in-de-tent/
De Speld heeft wel eens goede ideeënquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
De Speld is het met je eens.
https://speld.nl/2020/10/(...)t-elkaar-in-de-tent/
Welke van de 86 kneuzige sbs programma's bedoel je?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat kneuzige programma van SBS een paar jaar terug, doen ze daar gewoon gedwongen aan mee.
Met z'n allen De Bus in?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat kneuzige programma van SBS een paar jaar terug, doen ze daar gewoon gedwongen aan mee.
Lekker danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Fred van Leer ook, steeds met z'n 'blijf thuis met je bek jullie verpesten het voor de rest' en zelf zit ie volgens z'n IG z'n gebit te pimpen bij een of andere kliniek in Duitsland
O nee, ze gaan je chippen en tracken met 5G!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:38 schreef DrMarten het volgende:
Vamavond de griepprik halen. Dat is nu ook een beste organisatie. Normaal doen ze dat op 2 avonden. Nu doen ze alles op 1 dag. Ben benieuwd hoe dat gaat.
De presentator van Holland's Dragracequote:
Zou Sjekkie nog daar zitten?quote:
Van wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De presentator van Holland's Dragrace
Maar gister was t de laatste avond! Vanaf nu alles dicht vanwege te veel besmettingen. Dus gister was t bij uitstek de avond om nog ff keihard te feesten omdat het nog "mocht" en zo de besmettingen voor t laatst echt enorm op te drijvenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt iedere keer weer, illegale feestjes en alles.
Alleen maar: Foei
Ja dan probeer je het volgende week gewoon nog een keer toch?
Van Holland's Dragrace.quote:
quote:
ik heb een aluhoedje gevouwen dus komt helemaal goedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee, ze gaan je chippen en tracken met 5G!
Zou daarna douchen met dettolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik heb een aluhoedje gevouwen dus komt helemaal goed
Waarom half werk? Zoutzuur is effectieverquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zal voor de zekerheid wel even een fles bleek leegdrinken.
Onder andere.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De presentator van Holland's Dragrace
Dat vind ik een heel plausibele mogelijkheidquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem echt vreselijk.
Noooooooeeeeeeeeesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef babylon het volgende:
Wisten jullie dat ik tegenwoordig gewoon een manager ben?
stbabylon anno 2010 is diep teleurgesteld
Ja toch wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel plausibele mogelijkheid
Oh, dan mag het.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou ja, wel helemaal gericht op de medewerker. Dus eigenlijk meer een soort coach.
Degenen die dat zeggen over zichzelf zijn het ergste.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef babylon het volgende:
Nou ja, wel helemaal gericht op de medewerker. Dus eigenlijk meer een soort coach.
I know right!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degenen die dat zeggen over zichzelf zijn het ergste.
Ik dus ook. Maar ik moet toegeven dat ie Dragrace leuk doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem echt vreselijk.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef babylon het volgende:
Iedereen is tegenwoordig wel een soort 'manager', dat zegt niets, dus wees gerustquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef babylon het volgende:
Ben wel hiërarchisch verantwoordelijk voor een beste groepquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig wel een soort 'manager', dat zegt niets, dus wees gerust
Nog maar één dagjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:58 schreef DrMarten het volgende:
De motivatie is weer ver te zoeken vandaag
Details, detailsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:51 schreef babylon het volgende:
[..]
Ben wel hiërarchisch verantwoordelijk voor een beste groep
Ik manage mijn verwachtingen. Die zijn bizar laag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig wel een soort 'manager', dat zegt niets, dus wees gerust
Zelfs ik ben managerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Had ik gisteren mobielquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:29 schreef DrMarten het volgende:
Godskolere, bij iedere refresh een fokking schimmelnagel in beeld
Ik heb die nu sinds een paar dagen op mobiel en hoe vaak ik dat klereding al niet oer ongeluk heb aangeklikt....quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:29 schreef DrMarten het volgende:
Godskolere, bij iedere refresh een fokking schimmelnagel in beeld
Dan dien ik een klacht in!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
En dan blijkt er toch leven na de dood te zijn, verdomme.
Met die 100 maagden. Jeetje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
En dan blijkt er toch leven na de dood te zijn, verdomme.
Alleen vrouwen zitten aan mijn prostaat. Tot nu toe dan, natuurlijk.quote:
Dat laatste heb ik wel vaker gehoord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Alleen vrouwen zitten aan mijn prostaat. Tot nu toe dan, natuurlijk.
Uitslapen; dutje doen; op de bank liggen; in bad liggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef Ang3l het volgende:
En, gaan we nog allemaal leuke dingen doen dit weekend?
Stappen, lekker terrasje, BBQ, clubben, bios?
Slapen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Vrienden en morgen dagje op pad met mijn nichtjes. Museum mag nogquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net besloten dat het weekend isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga werkenGeld binnenharken voor de Apocalyps en onder m'n matras verstoppen
quote:
Mja, maar ik mag maar max 3 uitnodigen dus dan is t maar een slappe orgie. En 1.5m afstandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:51 schreef babylon het volgende:
Kerst wordt leuk trouwens! Drugs en seks ipv familieverplichtingen
Ja, klopt. Maar dit is dan ook maar slappe vanille swingen. Alleen eigen partner in dezelfde ruimte.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar ik mag maar max 3 uitnodigen dus dan is t maar een slappe orgie. En 1.5m afstand
Journalisten gebruiken van die microfoons op een stokkie, misschien kun je daarmee aan de slag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar ik mag maar max 3 uitnodigen dus dan is t maar een slappe orgie. En 1.5m afstand
Dildo op een bezem schroeven en los gaan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Journalisten gebruiken van die microfoons op een stokkie, misschien kun je daarmee aan de slag?
Zoveel te krijgen dat op afstand bestuurbaar is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dildo op een bezem schroeven en los gaan?
Kan, kan.... Kan!
Dan wordt het helemaal niet wat natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gebruik jij meestal; woods, ijzers of putters?quote:
Driver natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat gebruik jij meestal; woods, ijzers of putters?
Ferme stoten met een dikke knop dus.quote:
Off-putterquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3-woodquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar denk jij dan weer aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, denkt weer aan de getinte man met reuzepiemel
Ik ben ook niet meegevraagdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:46 schreef DrMarten het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)rip-in-den-haag.html
Godverdomme
Hij is inmiddels alweer bezig met de terugrit, gezien ze heel erg verbaast waren dat het volk hier boos om werdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:46 schreef DrMarten het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)rip-in-den-haag.html
Godverdomme
Blijven lachen, Fiedelienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef summer2bird het volgende:
En in het schijtnieuws van de dag sta ik 40 euro in het rood tot de 20e, ben ik aan het wachten op de resultaat van de coronatest terwijl ik allemaal mensen waar ik deze week mee omgegaan ben ineens verkouden zijn (en een aantal positief), mijn werk ligt de komende tijd stil omdat daar veel positieve gevallen zijn en werd ik net een beetje uitgelachen op een zoom meeting omdat ik geen camera heb
Nog maar een paar dagen tot de 20este!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:32 schreef summer2bird het volgende:
En in het schijtnieuws van de dag sta ik 40 euro in het rood tot de 20e, ben ik aan het wachten op de resultaat van de coronatest terwijl ik allemaal mensen waar ik deze week mee omgegaan ben ineens verkouden zijn (en een aantal positief), mijn werk ligt de komende tijd stil omdat daar veel positieve gevallen zijn en werd ik net een beetje uitgelachen op een zoom meeting omdat ik geen camera heb
Ja, als je dat niet binnen een dag aanvult dan komen ze langs om je organen uit je lichaam te halen. Wel goed van ze.quote:
Ah, je moeder heeft een pizza brommertje?quote:
Slecht hoor. Dat vind Satan niet leuk!quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Had ze die maarquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, je moeder heeft een pizza brommertje?
Nah, ik kan een week prima rood staan zolang het maar weer aangevuld word binnen een week.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet binnen een dag aanvult dan komen ze langs om je organen uit je lichaam te halen. Wel goed van ze.
Wat ga je met die gekke combinatie maken dan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Had ze die maar
Nee, ze heeft eieren, appelmoes en jam meegenomen. Allemaal zelfgemaakt (behalve de eieren he)
Brood met jam, yoghurt met appelmoes en een gekookt eitje voor het ontbijt?quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat ga je met die gekke combinatie maken dan?
Yoghurt met appelmoes?! Goeie god... waarom?quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Brood met jam, yoghurt met appelmoes en een gekookt eitje voor het ontbijt?
Yoghurt met jam is best normaal, en appelmoes is toch ook een soort jam van appel.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Yoghurt met appelmoes?! Goeie god... waarom?
Klinkt niet lekker voor mij iig.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Yoghurt met jam is best normaal, en appelmoes is toch ook een soort jam van appel.
Voor mij ook niet, maar ik hou ook niet van yoghurt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt niet lekker voor mij iig.
Ik heb nog 1 stuk darm.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet binnen een dag aanvult dan komen ze langs om je organen uit je lichaam te halen. Wel goed van ze.
Ik kan niet nog een stuk missen. Niet meer rood staan dan maarquote:
Als je organen op zijn beginnen ze aan je ledematen. Daarom heb ik alleen nog maar één arm over.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan niet nog een stuk missen. Niet meer rood staan dan maar
Ik wel. Ik kon op een gegeven moment 10.000 rood staan. En dat werd gewoon de nieuwe nul lijn. Dat nooit weer!quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nah, ik kan een week prima rood staan zolang het maar weer aangevuld word binnen een week.
Nooit problemen mee gehad.
Met mijn lul kan ik wel een half miljoen rood staanquote:Op maandag 19 oktober 2020 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je organen op zijn beginnen ze aan je ledematen. Daarom heb ik alleen nog maar één arm over.
Jezus, 10.000. Zo veel kan ik niet rood staan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kon op een gegeven moment 10.000 rood staan. En dat werd gewoon de nieuwe nul lijn. Dat nooit weer!
Als er maar geld binnen komt werkt een bank vaak wel mee aan je ondergang. Was toch leuk voor hun, paar honderd euro aan rente per maand.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus, 10.000. Zo veel kan ik niet rood staan.
Zou ik niet eens willen, op mijn lopende rekening 1000 euro. En dat moet gewoon voldoende zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus, 10.000. Zo veel kan ik niet rood staan.
Ik stond jarenlang standaard 1000 euro rood maar op een gegeven moment vond ik dat niet leuk meer. Kan nog wel rood staan maar alleen als last resort. Nog kunnen eten enzo is best fijn. En ik verdom het om aan te vullen met mn spaargeld. Rood staan is wel een goede trigger om in ultra-zuinig-modus te gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kon op een gegeven moment 10.000 rood staan. En dat werd gewoon de nieuwe nul lijn. Dat nooit weer!
Ik had het roodstaan een keertje uitgezet, maar op een gegeven moment zou ik even drie concertkaartjes afrekenen en had ik nog 1,50 over, was wel mazzel voor ze. Na drie dagen toch even gevraagd waar dat geld van die kaartjes bleef.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stond jarenlang standaard 1000 euro rood maar op een gegeven moment vond ik dat niet leuk meer. Kan nog wel rood staan maar alleen als last resort. Nog kunnen eten enzo is best fijn. En ik verdom het om aan te vullen met mn spaargeld. Rood staan is wel een goede trigger om in ultra-zuinig-modus te gaan.
Ik gebruik honderd keer liever mijn reserve (spaarrekening) dan die van de bank (rood staan/lenen). Geld lenen van jezelf is gratis, van de bank kost je zo'n 10%.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stond jarenlang standaard 1000 euro rood maar op een gegeven moment vond ik dat niet leuk meer. Kan nog wel rood staan maar alleen als last resort. Nog kunnen eten enzo is best fijn. En ik verdom het om aan te vullen met mn spaargeld. Rood staan is wel een goede trigger om in ultra-zuinig-modus te gaan.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar ik hou ook niet van yoghurt.
Hoe lang heb je nog voor je dakloos bent?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Aflossingsvrij FTW!Leef nu, denk later.
Ja die van mij ook, heb nog nooit gespreid betaald. Heb hem ook alleen genomen om vakanties te boeken en om in de VS te kunnen betalen, en zelfs toen had ik eerst zo'n prepaid-cc meegenomen en de gewone cc voor noodgevallen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij wordt elke maand compleet afgeschreven.
En die heb je nog nooit omgezet? Je woont daar nu zeker 15 jaar. Hoeveel procent hypotheek heb je dan wel niet?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Aflossingsvrij FTW!Leef nu, denk later.
2,1% ofzo.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:41 schreef babylon het volgende:
[..]
En die heb je nog nooit omgezet? Je woont daar nu zeker 15 jaar. Hoeveel procent hypotheek heb je dan wel niet?
15 jaar.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog voor je dakloos bent?
Ik ben nog steeds blij dat ik destijds de rente op 5 jaar vast heb gezet, die bleef maar zakkenquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
2,1% ofzo.Ben extra aan het aflossen wel. Eerst studieschuld.
Heb hem nu nog 5 jaar vast, vind het wel jammer dat ik niet meteen de toen resterende 20 jaar heb gedaan. Ik heb altijd het idee van 'Ik ben hier tegen die tijd toch wel weg' maar dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik destijds de rente op 5 jaar vast heb gezet, die bleef maar zakkenKan me niet herinneren dat ik dat heb gedaan, maar goed.
Inteelt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:09 schreef DrMarten het volgende:
Oud collega die op facebook heel blij is met haar vriendje (ook een oud collega).
Vraag me af of die gozer nog steeds vreemd gaat met een andere oud collega. Deed ie wel toen ie nog een relatie had met weer een andere oud collega
Wat een inteeltbende was het daar
VINEX life?quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:47 schreef babylon het volgende:
Wij hebben nu een gedrocht van een combinatie hypotheek met twee delen versneld afbetalen en een deel normaal afbetalen.
En dan gaan we vrijdag ook nog eens bij een ander huis kijken, als we dat doen, wordt het helemaal een zooitje
Die van mij staat 20 jaar vast op 2,6 of 2,8%. Helemaal prima.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik destijds de rente op 5 jaar vast heb gezet, die bleef maar zakkenKan me niet herinneren dat ik dat heb gedaan, maar goed.
Ik ben bang dat de rente door het dak vliegt tegen de tijd dat ik opnieuw vast moet zetten dus tot die tijd maar zoveel mogelijk extra aflossen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die van mij staat 20 jaar vast op 2,6 of 2,8%. Helemaal prima.
Op het moment totaal niet eigenlijk, maar er staan wat huizen leeg in de wijk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:27 schreef Q. het volgende:
Gelukkig worden we niet oud en saai, met ons gepraat over hypotheken.Wie heeft er nog parkeerproblemen om het beeld compleet te maken?
Geen ideequote:Op maandag 19 oktober 2020 11:27 schreef Q. het volgende:
Gelukkig worden we niet oud en saai, met ons gepraat over hypotheken.Wie heeft er nog parkeerproblemen om het beeld compleet te maken?
Er staat iemand anders op mijn plek voor de deur!quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:27 schreef Q. het volgende:
Klagen over bezette vaste flexplekken kan ook al niet meer.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er staat iemand anders op mijn plek voor de deur!
Gelukkig zit mijn vriendje ook altijd op dezelfde plek, dus geen strijdquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Klagen over bezette vaste flexplekken kan ook al niet meer.!
Katten op je bureaustoel?quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Klagen over bezette vaste flexplekken kan ook al niet meer.!
Wat!quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zelden. Al heb ik wel bedacht dat als ik ooit ga verhuizen ik een parkeerplek op eigen terrein wilquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:27 schreef Q. het volgende:
Steek zijn banden lek!quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat heb ik, maar ik mag er niet staan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zelden. Al heb ik wel bedacht dat als ik ooit ga verhuizen ik een parkeerplek op eigen terrein wil
Ja fijn, een auto op de opritquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zelden. Al heb ik wel bedacht dat als ik ooit ga verhuizen ik een parkeerplek op eigen terrein wil
Ik heb een extra lui stoel in mn home office neergezet en die is nu van Pomba. Blijft ze van de bureaustoel.quote:
quote:De autoriteiten in de Amerikaanse stad New York hebben een bruiloft verboden waar meer dan tienduizend mensen werden verwacht.
Ja, bizar. Hoe kom je in godsnaam op 10.000 bezoekers.quote:
Als ik hoor hoe de bruiloften van mijn Syrische collega's er aan toe gaanquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bizar. Hoe kom je in godsnaam op 10.000 bezoekers.Ik zou 100 al een uitdaging vinden.
(Hoewel, met kerel z'n familie erbij loopt het rap op.)
Die krijg ik ook op mobiel. Echt super handig.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb al reclames van BH's gehad, nu krijg ik op fok continu reclames van opvolgmelk.
Ik bedoel ze zijn al irritant, maar als je dan ook nog totaal niey tot de doelgroep behoort....
Dit ging blijkbaar om orthodoxe Joden: https://www.nytimes.com/2(...)hasidic-wedding.htmlquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik hoor hoe de bruiloften van mijn Syrische collega's er aan toe gaan
Dan komt de verre familie echt overal vandaan. Een van mijn collega's had iets van 300 gasten en dat was een relatief kleine bruiloft.
Die opvolgmelk kun je dan wel weer goed verpatsen aan Chinezenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die krijg ik ook op mobiel. Echt super handig.
Heb nu 10 BH's gekocht en een pallet opvolgmelk in huis.
Vandaag is het Race planet in Zandvoort die reclame maakt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die opvolgmelk kun je dan wel weer goed verpatsen aan Chinezen
Alles is beter dan die schimmelnagel. Zelfs die ui in een sok, of wat het moest voorstellen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is wel beter dan die schimmelnagel
Oh, maar dan is het antisemitisme en moet het gewoon kunnen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ging blijkbaar om orthodoxe Joden: https://www.nytimes.com/2(...)hasidic-wedding.html
Ik moet er niet aan denken in ieder geval.
Ja begrijpelijk, ik kan denk ik ook nog geen afscheid nemen van alles dichtbij hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:49 schreef babylon het volgende:
[..]
Wij willen het ook, maar we weten nog niet of we willen ophouden met stadsleef. Lastig.
Daardoor wordt buitenafleef alleen maar duurder komende tijd.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:52 schreef babylon het volgende:
Maar bomen
Niet naar kantoor hoeven helpt wel. Gaat ook nooit meer weer vijf dagen per week worden.
Ik zit aan het randje van de stad, scheelt denk ik ook wel. Met een paar minuten fietsen zit ik al in 't niets.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:52 schreef babylon het volgende:
Maar bomen
Niet naar kantoor hoeven helpt wel. Gaat ook nooit meer weer vijf dagen per week worden.
Idem. Met 2 minuten lopen sta ik in een groot park.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit aan het randje van de stad, scheelt denk ik ook wel. Met een paar minuten fietsen zit ik al in 't niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |