Ik moest hier iets te hard om lachen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]Kan je niet eens met je keu spelen
Bij ons op de kantoren moet ie op als mensen niet op de werkplek zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Moeten jullie op kantoor ook een mondkapje dragen eigenlijk als je niet thuiswerkt?
Bedenk me net dat ie in de auto ligt, dus kan nog wel. Alleen de ballen wordt een probleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hier iets te hard om lachen.
Lekker heel de tijd dat ding op en afquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons op de kantoren moet ie op als mensen niet op de werkplek zitten.
Gewoon een ander koffie laten halen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker heel de tijd dat ding op en af
Eten en drinken mag niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon een ander koffie laten halen toch?
Geef je nu op om dit te testen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan sterft het virus snel uit als we ons daar aan houden.
We gaan allemaal dood en waar maakt mevrouw zich druk om...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef Samzz het volgende:
Laat ik het anders zeggen; de telefoon die ik graag wil is duur.
Je hebt maar 1 nier nodig hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef Samzz het volgende:
Laat ik het anders zeggen; de telefoon die ik graag wil is duur.
Waarom in een plastic zakje? Je kan t kapje toch even naar beneden doen en daarna weer opzetten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn werk moet je het mondkapje in een plastic zakje bewaren wanneer je iets gaat eten of drinken, want een nieuwe pakken is te duur
Mijn abonnement loopt ook af, dus moet me er ook weer eens in gaan verdiepen.quote:
Officieel mag dat niet. Maar ja, in een plastic zakje bewaren natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom in een plastic zakje? Je kan t kapje toch even naar beneden doen en daarna weer opzetten?
Ik heb geen abonnement, maar mijn telefoon begint traag te worden en het scherm is kapot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn abonnement loopt ook af, dus moet me er ook weer eens in gaan verdiepen.
Oh, ik doe dat wel gewoonquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel mag dat niet. Maar ja, in een plastic zakje bewaren natuurlijk ook niet
Vroeger.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:28 schreef babylon het volgende:
Ik heb nu wel flashbacks hoor. Weer in de RPSC en wachten op een WoW update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |