Ik moest hier iets te hard om lachen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]Kan je niet eens met je keu spelen
Bij ons op de kantoren moet ie op als mensen niet op de werkplek zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Moeten jullie op kantoor ook een mondkapje dragen eigenlijk als je niet thuiswerkt?
Bedenk me net dat ie in de auto ligt, dus kan nog wel. Alleen de ballen wordt een probleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hier iets te hard om lachen.
Lekker heel de tijd dat ding op en afquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons op de kantoren moet ie op als mensen niet op de werkplek zitten.
Gewoon een ander koffie laten halen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker heel de tijd dat ding op en af
Eten en drinken mag niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon een ander koffie laten halen toch?
Geef je nu op om dit te testen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan sterft het virus snel uit als we ons daar aan houden.
We gaan allemaal dood en waar maakt mevrouw zich druk om...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef Samzz het volgende:
Laat ik het anders zeggen; de telefoon die ik graag wil is duur.
Je hebt maar 1 nier nodig hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef Samzz het volgende:
Laat ik het anders zeggen; de telefoon die ik graag wil is duur.
Waarom in een plastic zakje? Je kan t kapje toch even naar beneden doen en daarna weer opzetten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn werk moet je het mondkapje in een plastic zakje bewaren wanneer je iets gaat eten of drinken, want een nieuwe pakken is te duur
Mijn abonnement loopt ook af, dus moet me er ook weer eens in gaan verdiepen.quote:
Officieel mag dat niet. Maar ja, in een plastic zakje bewaren natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom in een plastic zakje? Je kan t kapje toch even naar beneden doen en daarna weer opzetten?
Ik heb geen abonnement, maar mijn telefoon begint traag te worden en het scherm is kapot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn abonnement loopt ook af, dus moet me er ook weer eens in gaan verdiepen.
Oh, ik doe dat wel gewoonquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel mag dat niet. Maar ja, in een plastic zakje bewaren natuurlijk ook niet
Vroeger.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:28 schreef babylon het volgende:
Ik heb nu wel flashbacks hoor. Weer in de RPSC en wachten op een WoW update
Toch wel 50 cent, een medisch mondkapje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn werk moet je het mondkapje in een plastic zakje bewaren wanneer je iets gaat eten of drinken, want een nieuwe pakken is te duur
Die mag je niet gebruiken. Je moet een vrijwel zinloos mondkapje gebruiken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch wel 50 cent, een medisch mondkapje.
Het hele leven is zinloos.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Die mag je niet gebruiken. Je moet een vrijwel zinloos mondkapje gebruiken.
Zit je helemaal klaar voor de pre-patch joh?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:28 schreef babylon het volgende:
Ik heb nu wel flashbacks hoor. Weer in de RPSC en wachten op een WoW update
Nou ja, ik had BfA nog niet, dus was vooral blij dat ik die vandaag gratis kreegquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Zit je helemaal klaar voor de pre-patch joh?
Ah, op die manierquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:28 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou ja, ik had BfA nog niet, dus was vooral blij dat ik die vandaag gratis kreeg
Maar als iedereen hem op heeft in de gemeenschappelijke ruimtes verspreiden we in ieder geval minder aerosolen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker heel de tijd dat ding op en af
Zeker als je ziet hoeveel moeite het is om een mondkapje op te zetten. Begreep dat ook niet toen ik terug kwam uit Italië.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:31 schreef STING het volgende:
Vond het wel fijn in Duitsland, het duidelijke mondkapjes beleid, bijv. in de supermarkten, andere winkels en restaurants mondkapjes (behalve als je aan je tafel zit uiteraard). Voelde heel raar om toen weer in Nederland te zijn, wat als een soort wild west voelde zonder mondkapjes. De effectiviteit zal meevallen, maar alle beetjes helpen I guess. Alles om een lockdown te voorkomen.
Ik was gister ff bij de bakker. Zie ik een bejaard stel buiten staan. Op het moment dat ik weer buiten was halen ze alsnog een mondkapje uit de auto. Hoor ik die man tegen een ander zeggen: "Ik dacht dat de dames zelf geen mondkapje op hadden, maar nu zie ik dat ze dat wel hebben, dus doe ik het ook maar."quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:31 schreef STING het volgende:
Vond het wel fijn in Duitsland, het duidelijke mondkapjes beleid, bijv. in de supermarkten, andere winkels en restaurants mondkapjes (behalve als je aan je tafel zit uiteraard). Voelde heel raar om toen weer in Nederland te zijn, wat als een soort wild west voelde zonder mondkapjes. De effectiviteit zal meevallen, maar alle beetjes helpen I guess. Alles om een lockdown te voorkomen.
Is toch juist netjes. Het is nog geen plicht en zie in sommige winkels het personeel zonder mondkapjes. Waarom zou je het als klant wel doen dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was gister ff bij de bakker. Zie ik een bejaard stel buiten staan. Op het moment dat ik weer buiten was halen ze alsnog een mondkapje uit de auto. Hoor ik die man tegen een ander zeggen: "Ik dacht dat de dames zelf geen mondkapje op hadden, maar nu zie ik dat ze dat wel hebben, dus doe ik het ook maar."
Zulje types mogen direct dood neervallen wat mij betreft.
Doe hem om of doe hem niet om, maar laat het niet afhangen van wat een ander doet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is toch juist netjes. Het is nog geen plicht en zie in sommige winkels het personeel zonder mondkapjes. Waarom zou je het als klant wel doen dan?
Mensen zijn het in Nederland nog helemaal niet gewend dus juist door dit soort dingen gaan steeds meer mensen er aan wennen en ze standaard dragen.
Ja hij moet mij nu missen he.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:33 schreef STING het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ager-in-utrecht.html
Q
Zo'n pandemie is ook maar saai.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:33 schreef STING het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ager-in-utrecht.html
Q
Het is toch maar schijn. Dus ik doe het alleen als het voor de schijn isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doe hem om of doe hem niet om, maar laat het niet afhangen van wat een ander doet.
Ik werk in de zorg en alsnog mogen we alleen de vrijwel nutteloze mondkapjes gebruiken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Die mag je niet gebruiken. Je moet een vrijwel zinloos mondkapje gebruiken.
Nostalgiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Klopt ook niet helemaal wat ik zeg. Was voor mij niet R&P SC, was voor mij Singles
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk in de zorg en alsnog mogen we alleen de vrijwel nutteloze mondkapjes gebruiken.
Wat goedquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:55 schreef Samzz het volgende:
Oh! EN EN EN EN! Ik heb EINDELIJK een baan gevonden! Godver, ik ben zo blij
!
Snoepautomaten bijvullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Online bestellingen. Op zich wel handig te vermelden, jaquote:
Wie is die pipo ook weer... Komt me bekend voor.quote:
Alles. Behalve kleding en schoenen. En kernkoppen.quote:
Dank jequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:19 schreef gcjoel het volgende:
Gefeliciteerd samzz, wanneer mag je beginnen? En hoeveel uur ga je werken?
Toch niet Bol he?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles. Behalve kleding en schoenen. En kernkoppen.
Nee, niet bol. En zo wel, wat maakt dat uitquote:
Oh zo! Ja, die verhalen lees ik ook wel eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef Modus het volgende:
Mja daar hoor je niet zulke leuke verhalen over, over wat er allemaal teruggestuurd zou worden.
Zelfs ik weet dat aangezien die gozer bij iedere scheet die hij laat op tv en in alle kranten komtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef Samzz het volgende:
Wie is die pipo ook weer... Komt me bekend voor.
Ik kijk bijna geen tv en lees de krant nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat aangezien die gozer bij iedere scheet die hij laat op tv en in alle kranten komt
Lekker zeg! Hopelijk bevalt het.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je!
26 oktober begin ik voor 40 uur.
Ik hoop het ook. De eerste indruk was goed.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka staat te bakken. Een pompoencake.
Het hele huis ruikt lekker nu
O dacht al, dan moet je alles weer heeeel netjes in de zakjes frotten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles. Behalve kleding en schoenen. En kernkoppen.
Ja, niet dusquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht al, dan moet je alles weer heeeel netjes in de zakjes frotten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hier iets te hard om lachen.
Dank je welquote:
Lekkers voor de hondenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je wel!
Kan ik weer allemaal tekenshit kopen en zo. Yay.
Die krijgen sowieso al iedere zondag zo ongeveer een mergpijp, ossenstaart of schenkelquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:42 schreef babylon het volgende:
Gisteren dik staan feesten op een overdekt terras in Den Haag! Was super, schijt aan de regels, maar zolang niemand dat ziet, is het niet zo erg. Top!
Nou precies!quote:
Henk en Ingrid-party!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou precies!
En volgens Wilders zijn het de niet-westerse allochtonen die het doen, en ik ben gewoon blank, dus hop!
Tokkiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:42 schreef babylon het volgende:
Gisteren dik staan feesten op een overdekt terras in Den Haag! Was super, schijt aan de regels, maar zolang niemand dat ziet, is het niet zo erg. Top!
Ook totaal onverwacht dat dit zou gebeuren natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:42 schreef babylon het volgende:
Lubach zei het wel mooi:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook totaal onverwacht dat dit zou gebeuren natuurlijk![]()
Godsamme dit zag je toch mijlenver aankomen? Maar goed.
Oeh goed dat je het zegt, die wil ik nog even terugkijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Lubach zei het wel mooi:
Vanaf morgen mag je niet meer zwemmen in de rivier, die zit vol met piranhas!
Oh, dan gaan we nog snel even vanavond!
...
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef babylon het volgende:
[..]
Lubach zei het wel mooi:
Vanaf morgen mag je niet meer zwemmen in de rivier, die zit vol met piranhas!
Oh, dan gaan we nog snel even vanavond!
...
Echt iedere keer weer, illegale feestjes en alles.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)amte-overheerst.html
"Er zijn geen boetes uitgedeeld."
Het advies om in quarantaine te gaan zullen die mensen ook wel opvolgen. Misschien moet het zelfs een dringend advies worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt iedere keer weer, illegale feestjes en alles.
Alleen maar: Foei
Ja dan probeer je het volgende week gewoon nog een keer toch?
Nee joh, dringend hoeft echt niet. Dit zijn volwassen mensen, die snappen de noodzaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het advies om in quarantaine te gaan zullen die mensen ook wel opvolgen. Misschien moet het zelfs een dringend advies worden.
Hek er omheen, zo nu en dan wat voer over het hek gooien en lekker 10 dagen in quarantaine in de kroeg en daarna die kroeg gewoon een jaar dicht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar ze hebben wel heel boos gekeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Speld is het met je eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hek er omheen, zo nu en dan wat voer over het hek gooien en lekker 10 dagen in quarantaine in de kroeg en daarna die kroeg gewoon een jaar dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |