SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een keeper
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Alvast voorsorteren op vertrek Onana?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
geen voetbal meer in de JC Arena de komende tijd. Alle amateursporten direct gestopt door Mark Rutte![]()
Ekkelenkamp gaat erg lekker bij Jong Oranje
Gravenberch trouwens ook
Wel een uitstekende naam voor een keeperquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog een exotische aanwinst jongens:
[ twitter ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gelukkig hebben ze Labyad en Traoré nog rondlopenquote:Ten Hag wilde een 'absolute topspeler' naar Ajax halen: 'Helaas niet haalbaar'
Erik ten Hag had graag nog een topspits naar Ajax gehaald, maar dat is niet gelukt. Hij is wel blij dat een aantal sterkhouders gebleven is in Amsterdam.
"Er zijn veel bewegingen geweest. Andre Onana en Nicolas Tagliafico zijn gebleven, daar zijn we ontzettend blij mee", zegt Ten Hag tegen Ajax TV. "Die stonden absoluut op de nominatie om een vervolgstap te maken, maar ze zijn er nog en daar zijn we happy mee. We zijn goede spelers als Hakim Ziyech, Donny van de Beek en Joël Veltman verloren, maar hebben ook spelers als Mohammed Kudus, Davy Klaassen en Antony teruggekregen."
Ten Hag wilde nog een spits aantrekken. Directeur spelersbeleid Marc Overmars bevestigde dat min of meer al. "We hadden ingezet op een nummer negen. We waren heel kritisch, want het moest een absolute topspeler zijn. Helaas is dat niet mogelijk geweest, niet haalbaar", zegt Ten Hag.
"We hebben heel kritisch gekeken omdat we zelf veel goede spitsen in huis hebben. Als je wat binnenhaalt, moet het ook echt beter zijn. Dat is helaas niet gelukt, maar verder zijn we tevreden."
"Je zoekt topkwaliteit. Iemand die het op het allerhoogste niveau heeft laten zien. Suarez? Ik wil geen namen noemen, maar je moet aan die categorie denken. Daar hebben we naar gezocht. Betere opties dan wat we hier hebben lopen, hebben we niet kunnen vinden."Ik ben inmiddels overleden![]()
Tja ,het is geen PSV he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Labyad en Traoré nog rondlopen![]()
Barazite een absolute topper noemen gaat me ook weer te ver.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Labyad en Traoré nog rondlopenRED ONS HENNIEGOD![]()
topspeler a la Suarez, die komen alleen in een rolstoelquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Labyad en Traoré nog rondlopen![]()
Suarez in een rolstoel > Labyad / Traoréquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
topspeler a la Suarez, die komen alleen in een rolstoelIk ben inmiddels overleden![]()
Misschien wil Milik terugkomen in de winter
Tja. Wat is er eigenlijk mis mee wat ze roepen in dat artikel. We gingen voor absolute top (prima uitgangspunt, kan KNVB nog wat van leren), en dat bleek niet haalbaar. Daarna kom je bij een categorie spelers van een niveau dat we zelf al hebben. Ook goed om dan geen speler te halen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Labyad en Traoré nog rondlopen
We kunnen het oneens zijn met die laatste afweging, maar wat ze aangeven is toch niet zo gek.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Er zit nog aardig wat ruimte tussen de absolute top en wat er nu rondloopt in de spits.And what rough beast, its hour come round at last,
maar schiet je daar wat mee op, probleem bij Ajax is toch wel dat ze teveel vragen van een spits voetballend gezienquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:03 schreef Perrin het volgende:
Er zit nog aardig wat ruimte tussen de absolute top en wat er nu rondloopt in de spits.![]()
Misschien is het grootste probleem dat er vanuit de jeugd al jaren lang geen fatsoenlijke spits (en sowieso aanvaller) meer doorkomt. Grootste talenten waren volgens mij Redan en Malen maar die zijn dan weer te vroeg vertrokken.
Wat is de laatste spits die succesvol vanuit de jeugd het eerste heeft gehaald ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kluivert, tenminste die was goed genoeg om te onthoudenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:30 schreef Pedroso het volgende:
Misschien is het grootste probleem dat er vanuit de jeugd al jaren lang geen fatsoenlijke spits (en sowieso aanvaller) meer doorkomt. Grootste talenten waren volgens mij Redan en Malen maar die zijn dan weer te vroeg vertrokken.
Wat is de laatste spits die succesvol vanuit de jeugd het eerste heeft gehaald ?![]()
Junior of senior?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kluivert, tenminste die was goed genoeg om te onthouden![]()
![]()
Kassa Dollaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat is de laatste spits die succesvol vanuit de jeugd het eerste heeft gehaald ?![]()
wat Ajax nodig heeft is vooral een 6 maar een spits zou dan meer een type Firmino moeten zijn, benieuwd of daarvan nog wat jongere versies in Brazilië rondlopen![]()
BROBBEYquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
wat Ajax nodig heeft is vooral een 6 maar een spits zou dan meer een type Firmino moeten zijn, benieuwd of daarvan nog wat jongere versies in Brazilië rondlopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kijk zelden jong en nog minder jonger dus echt geen ideequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja. Vond hem en nog steeds 10 klasses beter dan een Traore.![]()
Dan kom ik klaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wil Milik terugkomen in de winter![]()
Hij zal vast een paar potjes in het eerste spelen maar geloof er niet in dat hij een vaste waarde wordt. Is alleen GROOT en STERK maar technisch te matig en slordig in de afronding.quote:Oh.![]()
Kan er geen kut van.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wie er trouwens wel iets van kan is Frenkie. Wat speelde die toch weer goed gisteren.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Wanneer hebben jullie nou eindelijk weer eens een echt goed technisch aanvallend talent in de categorie Sneijder/Van der Vaart/Eriksen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal vast een paar potjes in het eerste spelen maar geloof er niet in dat hij een vaste waarde wordt. Is alleen GROOT en STERK maar technisch te matig en slordig in de afronding.![]()
![]()
dat zijn/waren allemaal middenveldersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie nou eindelijk weer eens een echt goed technisch aanvallend talent in de categorie Sneijder/Van der Vaart/Eriksen?![]()
Aanvallend ingestelde spelers, met veel doelgerichtheid.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn/waren allemaal middenvelders![]()
maar ook spelers die alleen dat deden op Eriksen na misschien, in het huidige voetbal kan je gewoon niet meer je mannetje laten lopenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Aanvallend ingestelde spelers, met veel doelgerichtheid.![]()
Gewoon lekker trainen als targetman.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal vast een paar potjes in het eerste spelen maar geloof er niet in dat hij een vaste waarde wordt. Is alleen GROOT en STERK maar technisch te matig en slordig in de afronding.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goed punt. Jij denkt dat deze 2 eigenschappen niet hand in hand kunnen gaan? (Dus én meelopen én voorin beslissend en creatief zijn.)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ook spelers die alleen dat deden op Eriksen na misschien, in het huidige voetbal kan je gewoon niet meer je mannetje laten lopen![]()
Geen idee maar de ouderwetse 10 is wel aan het uitsterven, zulke spelers worden nog weleens op de flank neergezet in een soort van vrije rol maar echt op die positie zie je ze niet meer. De Bruyne is denk ik wel een speler die aan de huidige norm van een 10 voldoet maar dat is dan ook een topspeler, zullen er nog wel een paar zijn maar als je die eigenschappen hebt speel je niet lang in de eredivisie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Goed punt. Jij denkt dat deze 2 eigenschappen niet hand in hand kunnen gaan? (Dus én meelopen én voorin beslissend en creatief zijn.)![]()
Unuvarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Aanvallend ingestelde spelers, met veel doelgerichtheid.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dat wel inderdaad, maar die komt nog het dichtst in de buurt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Neejoh. Veel te klein en te iel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
ik zie het helaas ook niet gebeuren dat die jongen door gaat breken, hij is wel goed maar niet goed genoeg om dat fysieke gebrek te ondervangen vrees ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:07 schreef Generationalpha het volgende:
![]()
Dat boeit echt geen reet als je goed kan voetballen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:07 schreef Generationalpha het volgende:
Die jongen komt er wel, toptalent.Oh.![]()
Hoe is het mogelijk dat de meest scorende ploeg van Nederland (Over de laatste 10 jaar) zo laag in dit lijstje staat?![]()
![]()
omdat als je al voor staat de druk niet zo hoog is om in blessuretijd nog te scorenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:
Hoe is het mogelijk dat de meest scorende ploeg van Nederland (Over de laatste 10 jaar) zo laag in dit lijstje staat?
[ afbeelding ]![]()
Eerst maar eens afwachten hoe hij het dit jaar gaat doen, valt vooralsnog niet mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit echt geen reet als je goed kan voetballen.
Die jongen komt er wel, toptalent.
Gebeurd vaker dat spelers een grote toekomst wordt voorspeld maar die de laatste stap toch niet maken.
Groot talent is het zeker, al een paar jaar. Toch vond ik bv Nouri een klasse beter in de jeugd dan Univar.
Helaas zullen we nooit weten hoe ver hij het had geschopt, vond hem qua technische vermogen het grootste talent van de 4 (Frenkie, vd Beek, De Ligt en Nouri).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Unuvar heeft het nu lastig in Jong Ajax, dat zeker. Maar hij was vaak al vroeg doorgeschoven en speelde in hogere elftallen iedereen overhoop. Natuurlijk kan je het nooit met zekerheid stellen, maar ik denk nog steeds dat Unuvar een belangrijke speler voor Ajax 1 gaat worden. Hoe het daarna gaat zien we dan wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten hoe hij het dit jaar gaat doen, valt vooralsnog niet mee.
Gebeurd vaker dat spelers een grote toekomst wordt voorspeld maar die de laatste stap toch niet maken.
Groot talent is het zeker, al een paar jaar. Toch vond ik bv Nouri een klasse beter in de jeugd dan Univar.
Helaas zullen we nooit weten hoe ver hij het had geschopt, vond hem qua technische vermogen het grootste talent van de 4 (Frenkie, vd Beek, De Ligt en Nouri).
Nouri en Unuvar waren ook wel twee verschillende types, Nouri was meer de spelverdeler en Unuvar meer een echte 10.Oh.![]()
Publiek is dan al richting parkeergarage he, dus dan sta je the shinen in een leeg stadion.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:
Hoe is het mogelijk dat de meest scorende ploeg van Nederland (Over de laatste 10 jaar) zo laag in dit lijstje staat?
[ afbeelding ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Publiek is dan al richting parkeergarage he, dus dan sta je the shinen in een leeg stadion.![]()
![]()
Twee keer een winnende goal in blessuretijd in 10 jaar?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:
[ afbeelding ]
Roda uit met Riedewald en..?![]()
Dit seizoen verandert er ook niks voor Ajax. Nog steeds alles leeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Publiek is dan al richting parkeergarage he, dus dan sta je the shinen in een leeg stadion.![]()
Week eerder volgens mij tegen Cambuur uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Twee keer een winnende goal in blessuretijd in 10 jaar?
Roda uit met Riedewald en..?Dus ook nog 2 keer achter elkaar.
![]()
Ik zie het inderdaad. Kan me dat helemaal niet herinnerenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Week eerder volgens mij tegen Cambuur uit.Dus ook nog 2 keer achter elkaar.
![]()
![]()
Was in dat seizoen dat Ajax de slechtste kampioen aller tijden werd. (2013-2014, laagste puntenaantal als kampioen ooit.)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Kan me dat helemaal niet herinneren
Laatste titel van Drank.
Betekent dus dat de laatste winnende treffer in blessuretijd van Ajax nu 7 jaar geleden is. Best bizar.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2020 22:15:43 ]![]()
Je zou ook kunnen stellen dat een ploeg als Ajax wel minder vaak aan moet zetten in de laatste minuten (in de Eredivisie). Wedstrijd is daarvoor al beslist. Dat zal vast ook van invloed zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Was in dat seizoen dat Ajax de slechtste kampioen aller tijden werd. (2013-2014, laagste puntenaantal als kampioen ooit.)
Laatste titel van Drank.
Betekent dus dat de laatste winnende treffer in blessuretijd van Ajax nu 7 jaar geleden is. Best bizar.![]()
Ajax heeft daarvoor de laatste 10 jaar een te laag winstpercentage behaald. Het is geen PSG of Bayern. In hun beste seizoenen haalden ze rond de 80 punten, in mindere seizoenen maar tussen de 70-75 punten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen stellen dat een ploeg als Ajax wel minder vaak aan moet zetten in de laatste minuten (in de Eredivisie). Wedstrijd is daarvoor al beslist. Dat zal vast ook van invloed zijn.
Het verschil met PSV is gewoon groot.![]()
En Ajax heeft al jaren een belabberd slotoffensief in huis.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen stellen dat een ploeg als Ajax wel minder vaak aan moet zetten in de laatste minuten (in de Eredivisie). Wedstrijd is daarvoor al beslist. Dat zal vast ook van invloed zijn.Oh.![]()
je hebt het hier over ruim 300 wedstrijden totaal dan kan je 12 keer winnen in blessuretijd toch geen tendens noemen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ajax heeft daarvoor de laatste 10 jaar een te laag winstpercentage behaald. Het is geen PSG of Bayern. In hun beste seizoenen haalden ze rond de 80 punten, in mindere seizoenen maar tussen de 70-75 punten.
zullen vast ook wel staatjes van zijn maar ik neem toch aan dat Ajax vanaf 2010-2011 de meeste punten heeft gehaald en het meest gescoord heeft, kan bijna niet anders als je sinds die tijd 5 keer kampioen bent geweest en die 6e keer 1e, dat is dus 6 keer eerste van de 10.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax heeft al jaren een belabberd slotoffensief in huis.![]()
Dan heb je het over zoveel wedstrijden, dan valt het verschil wel mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ajax heeft daarvoor de laatste 10 jaar een te laag winstpercentage behaald. Het is geen PSG of Bayern. In hun beste seizoenen haalden ze rond de 80 punten, in mindere seizoenen maar tussen de 70-75 punten.
maar het zegt ook niet alles over je eigen kracht/zwakte maar ook die van de concurrentiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb je het over zoveel wedstrijden, dan valt het verschil wel mee.![]()
Eens. Denk dat PSV wel vaker in de laatste minuten aan heeft moeten zetten en dan ook heel opportunistisch kon spelen, zeker in de periode met De Jong.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het zegt ook niet alles over je eigen kracht/zwakte maar ook die van de concurrentie![]()
Toch is het wel een goede eigenschap, waar vroeger de duitsers om geroemd werden, om de laatste 15 minuten nog wat extra* te hebben om wedstrijden te beslissen. Echte nare grote teams zoals Real een paar jaar geleden hadden er ook een handje van.
* De vraag is of je wat extra hebt, of dat de tegenstander het op het laatst gewoon echt niet meer kan belopen omdat ze helemaal stuk gespeeld zijnproberen is de eerste stap naar falen
Ajax - Benfica trouwens, dat was echt niet normaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Betekent dus dat de laatste winnende treffer in blessuretijd van Ajax nu 7 jaar geleden is. Best bizar.![]()
We hebben geen plan B, of voeren het beroerd uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax heeft al jaren een belabberd slotoffensief in huis.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben geen plan B, of voeren het beroerd uit
plan BIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Mi gado, dat heeft ons gewoon een titel gekost jaquote:
Die Van Rhijn bevestigt ook wel weer op ultieme wijze de 'talentvolle backjes-hype' die er al jaren om Ajax-backs hangt. Voetbalt nu bij Emmen.
https://manutd.nl/8-jaar-na-dato-nederland/
Zie hier een artikel uit 2013 waarin de auteur hem een carrière bij United, Blackburn en Liverpool voorspelde.
quote:Verdediging
In het verleden werden we in Nederland niet echt verwend met verdedigend talent. De nieuwe lichting lijkt echter een grote hoeveelheid aan talentvolle spelers te bevatten. Een aantal daarvan zullen we kort uitlichten.
We beginnen met de meest talentvolle rechtsback: Ricardo van Rhijn. Deze jongen uit de jeugd van Ajax heeft in het echt al aardig naam gemaakt en gaat hiermee door in deze simulatie. Hij vond zijn weg omhoog via Manchester United, Blackburn Rovers en na acht jaar is hij een ervaren basiskracht bij Liverpool. Fysiek is Ricardo er niet echt op vooruit gegaan, maar op technisch en mentaal vlak is hij absoluut een waardige speler voor een topclub.![]()
Ik hoop dat de makers van Football Manager 2013 inmiddels ontslagen zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:34 schreef Generationalpha het volgende:
Die Van Rhijn bevestigt ook wel weer op ultieme wijze de 'talentvolle backjes-hype' die er al jaren om Ajax-backs hangt. Voetbalt nu bij Emmen.
Zie hier een artikel uit 2013 waarin de auteur hem een carrière bij United, Blackburn en Liverpool voorspelde.
[..]![]()
toch leuk dat hij blijft voetballen, hij voelt zich iig nergens te goed voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat de makers van Football Manager 2013 inmiddels ontslagen zijn.Denswil bij Barcelona.
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:06 schreef manny het volgende:
Toch is het wel een goede eigenschap, waar vroeger de duitsers om geroemd werden, om de laatste 15 minuten nog wat extra* te hebben om wedstrijden te beslissen. Echte nare grote teams zoals Real een paar jaar geleden hadden er ook een handje van.
* De vraag is of je wat extra hebt, of dat de tegenstander het op het laatst gewoon echt niet meer kan belopen omdat ze helemaal stuk gespeeld zijnIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Bedankt Hansquote:Groot fan van User Wotte![]()
VIquote:![]()
![]()
Is je toetsenbord stuk? Ik begrijp niets van deze post. Graag meer argumenten waarom Vi niks is. Anders neem ik je nooit meer serieus in dit topic.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Irritant boekje en uitgemolken TV showtje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is je toetsenbord stuk? Ik begrijp niets van deze post. Graag meer argumenten waarom Vi niks is. Anders neem ik je nooit meer serieus in dit topic.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Irritant boekje en uitgemolken TV showtje.
Groot fan van User Wotte![]()
Wow jij weet echt nietsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Irritant boekje en uitgemolken TV showtje.![]()
![]()
Afgehaakt toen Pieter en de broer van Mike het een kwartier hadden over wat trainers bedoelen met een blok.quote:Oh.![]()
aan het plaatje heb ik genoeg, lijkt me het proberen waardquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgehaakt toen Pieter en de broer van Mike het een kwartier hadden over wat trainers bedoelen met een blok.![]()
geinig! blijkbaar kan het aardig vertekenen in de perceptie.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Beter dan met Alvarez erbij ja. Al denk ik dat dit middenveld behoorlijk wordt overlopen tegen Liverpool.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan het plaatje heb ik genoeg, lijkt me het proberen waardOh.![]()
Ik denk alleen dat we voorlopig nog Alvarez gaan zien op een van die 3 plekken, zeker tegen aanvallend sterke tegenstandersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan het plaatje heb ik genoeg, lijkt me het proberen waardOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
verder ook niets persoonlijks tegen hem en begrijp de gedachte erachter ook nog wel maar hij overtuigt nog niet op die plek zelfs verdedigend gezien, als je dan aanvallend zo weinig brengt heb ik liever een ander die ook af en toe een steekje laat vallen verdedigend maar aanvallend wel meer kan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat we voorlopig nog Alvarez gaan zien op een van die 3 plekken, zeker tegen aanvallend sterke tegenstanders![]()
Zou alleen nog Martinez doen ipv Gravenberchquote:![]()
Martinez is toch een waardeloze speler joh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou alleen nog Martinez doen ipv GravenberchGroot fan van User Wotte![]()
Ik ben best wel fan moet ik zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Martinez is toch een waardeloze speler joh.![]()
op 6 deed hij het bijzonder matig vorig seizoenquote:
misschien is het iets op de plek van tagliaficoGroot fan van User Wotte![]()
Gevalletje Valentijn moet leveren na baggeroplages Telegraaf?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-na-dramareeks-ajax
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zoiets ja, gewoon potjes van bijna een jaar geleden meenemen, met een half vernieuwd elftalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gevalletje Valentijn moet leveren na baggeroplages Telegraaf?
Martinez kan veel en heeft een goede paas.And what rough beast, its hour come round at last,
Blind en Tadic zullen wel weer een gesprek moeten aangaan met kale dorpsgek net zoals 2 jaar terug toen die Frenkie tegen L De Jong liet spelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:49 schreef Perrin het volgende:
Martinez kan veel en heeft een goede paas.RED ONS HENNIEGOD![]()
Op 1 pagina nu drie koppen over Ajax:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gevalletje Valentijn moet leveren na baggeroplages Telegraaf?
Ten hag moet leveren na dramareeks Ajax
Dusan Tadic moet Erik ten Hag weer tot de orde roepen
Binnen Ajax wordt veel druk uitgeoefend op Ten Hag
Waarom kijk ik eigenlijk nog op die site. Wat een kansloze stemmingmakerij versus ons aller Ajax en Erik in het bijzonder.proberen is de eerste stap naar falen
ze moeten toch wat voor aandacht maar er komt natuurlijk wel een belangrijke periode aan vooral internationaal gezienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:26 schreef manny het volgende:
[..]
Op 1 pagina nu drie koppen over Ajax:
Ten hag moet leveren na dramareeks Ajax
Dusan Tadic moet Erik ten Hag weer tot de orde roepen
Binnen Ajax wordt veel druk uitgeoefend op Ten Hag
Waarom kijk ik eigenlijk nog op die site. Wat een kansloze stemmingmakerij versus ons aller Ajax en Erik in het bijzonder.![]()
Mitchel Bakker heeft een prima pot gespeeld bij PSG als linksback (0-4 winst). Most progressive passing.![]()
Enige idee hoe Dolberg het momenteel doet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mitchel Bakker heeft een prima pot gespeeld bij PSG als linksback (0-4 winst). Most progressive passing.![]()
Denk dat het niet heel lang meer duurt tot hij zijn belofte als de nieuwe Van Basten gaat waarmaken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:02 schreef Class het volgende:
[..]
Enige idee hoe Dolberg het momenteel doet?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
iig een mindere terugval dan Jorgensenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het niet heel lang meer duurt tot hij zijn belofte als de nieuwe Van Basten gaat waarmaken.![]()
Soms maak je wel eens een misrekeningquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mitchel Bakker heeft een prima pot gespeeld bij PSG als linksback (0-4 winst). Most progressive passing.Groot fan van User Wotte![]()
Toch knap, binnen no time een basisplek bij een Europese topclub. Moet ook nog zien of Bernat als ie terug komt vanuit een blessure Bakker er uit gaat spelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Soms maak je wel eens een misrekeningAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb die jongen een aantal wedstrijden zien spelen en ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. Hij is fysiek oersterk en heeft een behoorlijke pass.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch knap, binnen no time een basisplek bij een Europese topclub. Moet ook nog zien of Bernat als ie terug komt vanuit een blessure Bakker er uit gaat spelen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
In Nederland doet men niet aan fatsoenlijke fysieke training.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb die jongen een aantal wedstrijden zien spelen en ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. Hij is fysiek oersterk en heeft een behoorlijke pass.
Daardoor een misrekening dus.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
In Nederland begrijpt men vaak ook niet wat aan voetbal gerelateerde fysieke training is en zijn daardoor spelers of schrielkippen of opgepompte michelinmannetjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In Nederland doet men niet aan fatsoenlijke fysieke training.
Daardoor een misrekening dus.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Klopt, en omdat de interne verschillen zo groot zijn wordt dat ook niet afgestraft...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Nederland begrijpt men vaak ook niet wat aan voetbal gerelateerde fysieke training is en zijn daardoor spelers of schrielkippen of opgepompte michelinmannetjesDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Na zijn inzet en houding thuis tegen Spurs zal het mij een kutzorg zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:02 schreef Class het volgende:
[..]
Enige idee hoe Dolberg het momenteel doet?![]()
Bakker, of Bernat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb die jongen een aantal wedstrijden zien spelen en ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. Hij is fysiek oersterk en heeft een behoorlijke pass.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heeft de tegenstander een linksbuiten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Atalanta is vandaag wel kwetsbaarIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Hopelijk staat Neres op die plek tegen die tijd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft de tegenstander een linksbuiten?
Stoppen met Tadic daar.Oh.![]()
Lozano had wel heel veel vrijheid hè. Achter die wingbacks ligt me toch een partij diepte zeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Atalanta is vandaag wel kwetsbaarWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Van dijk doet niet mee tegen ons.proberen is de eerste stap naar falen
Dest basisplaats vanavond bij Barca.
Opmerkelijk dat spelers als Botman (Franse subtopper), Bakker (top) en Dest (top) zo snel hun kansen krijgen en zelfs al vaste basisspeler zijn (Botman en Bakker)..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bakker kon er niks van en speelt alleen maar vanwege alle blessuresquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Opmerkelijk dat spelers als Botman (Franse subtopper), Bakker (top) en Dest (top) zo snel hun kansen krijgen en zelfs al vaste basisspeler zijn (Botman en Bakker)..![]()
Zelfs als 1e invaller doe je heb bij een Europese topclub niet verkeerd. Ze zijn daar in ieder geval uiterst tevreden over hem.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bakker kon er niks van en speelt alleen maar vanwege alle blessures
Botman staat wekelijks in het elftal vd week van de Franse competitie en hebben ook nog maar 2 goals tegen.
Als ze morgen winnen of gelijkspelen staan ze 1e in de competitie. Dest is nog even afwachten maar hij krijgt wel al snel de kans in ieder geval.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook bij Heerenveen 3 Corona gevallen. Zal niet lang meer duren of ze zullen bij Ajax ook wel vallen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax heeft van de zomer al een uitbraak gehad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:09 schreef Pedroso het volgende:
Ook bij Heerenveen 3 Corona gevallen. Zal niet lang meer duren of ze zullen bij Ajax ook wel vallen.![]()
Ik heb sowieso die hele Dest-hype nooit zo gesnapt. Best een leuk spelertje, maar waarom daar nou meerdere Europese topclubs achteraan zaten is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Opmerkelijk dat spelers als Botman (Franse subtopper), Bakker (top) en Dest (top) zo snel hun kansen krijgen en zelfs al vaste basisspeler zijn (Botman en Bakker)..Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Aanvallend gezien snap ik het wel, snel en veel techniek. Alleen een beetje jammer voor een verdediger dat hij niet zo goed kan verdedigen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb sowieso die hele Dest-hype nooit zo gesnapt. Best een leuk spelertje, maar waarom daar nou meerdere Europese topclubs achteraan zaten is mij een raadsel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou daarom, je verwacht dan toch een iets completere speler. Anders kun je ook wel gewoon een aanvaller twee linies terug halen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aanvallend gezien snap ik het wel, snel en veel techniek. Alleen een beetje jammer voor een verdediger dat hij niet zo goed kan verdedigen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zie die Bakker nu bij dat showtje van Kees. Die heeft het licht ook niet echt uitgevonden zeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Opmerkelijk dat spelers als Botman (Franse subtopper), Bakker (top) en Dest (top) zo snel hun kansen krijgen en zelfs al vaste basisspeler zijn (Botman en Bakker)..VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik snap dat ook niet, fysiek veel te zwak, matige in zijn passing en ik heb wel eens gehoord dat hij het van z'n snelheid moet hebben, maar zelfs in de eredivisie liep zo ongeveer elke aanvaller hem eruit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb sowieso die hele Dest-hype nooit zo gesnapt. Best een leuk spelertje, maar waarom daar nou meerdere Europese topclubs achteraan zaten is mij een raadsel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
zelden zo zitten te wachten op de opstelling....proberen is de eerste stap naar falen
Mee eens. En als Promes het gewoon echt niet (meer) heeft, dan Neres erin. Vervolgens Neres en Antony van kant laten wisselen tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
Doe maar:
Onana
Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico
Kudus, Klaassen, Martinez
Antony, Tadic, Promes
5-0![]()
Danilo doet het trouwens heel behoorlijk bij Twente. Ik zie hem alleen in de samenvattingen, maar ziet er prima uit.![]()
Die vond ik vorig seizoen al een paar keer leuk invalken, dus wie weet. Speelt inderdaad prima bij Twentequote:Op zondag 18 oktober 2020 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
Danilo doet het trouwens heel behoorlijk bij Twente. Ik zie hem alleen in de samenvattingen, maar ziet er prima uit.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wanneer komt de opstelling....proberen is de eerste stap naar falen
Opstelling Ajax: Onana: Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Kudus, Klaassen, Gravenberch; Neres, Traoré, Tadic.![]()
In ieder geval fijn dat we Promes op de bank zien, die was echt verschrikkelijk de afgelopen weken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:17 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Onana: Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Kudus, Klaassen, Gravenberch; Neres, Traoré, Tadic.
Heel benieuwd naar dit middenveld
Verdediging en middenveld zo wel prima.
Aanval moet gewoon Tadic in de spits en dan Neres en Antony op de sambaflanken.Oh.![]()
Je zou denken dat hij rust krijgt maar dat heeft hij net twee weken gehad natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:24 schreef Ramboetan het volgende:
Anthony wissel.. Ten Hag een flesje whiskey op?![]()
Traore, want ja
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ik snap er ook geen fluit vanquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:33 schreef Vriezzer het volgende:
Nog altijd rare strapatsen van Ten Hag. Antony erbuiten en Traoré in de basis..![]()
Wordt gewoon lachend 4-0. Ook met Traore in de punt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Gaan we van project Alvarez naar project Traoré..quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:02 schreef Yreal het volgende:
Traore...
Was zo hoopvol, totdat het filmpje daar kwam...
Eindelijk alverez eraf, krijg je dit.![]()
Terwijl die op een geven moment toch ook wel aardig balde?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gaan we van project Alvarez naar project Traoré..![]()
Achja, alvarez tenminste eruitquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:33 schreef Vriezzer het volgende:
Nog altijd rare strapatsen van Ten Hag. Antony erbuiten en Traoré in de basis..![]()
Nee het staat nu al veel logischer, zitten wellicht ook wat belastingsproblemen in de selectiequote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Labyad vader geworden, maar hij had anders ook niet gespeeldOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Verrijking voor de aardbol.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Labyad vader geworden, maar hij had anders ook niet gespeeldEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Nou deze opstelling slaat iig al wat meer ergens op. Anthony voor Neres of Traore had ook gekund en dan met Tadic in de spits, maar goed.![]()
Kap toch eens met dat domme appelleren iedere keer. Gewoon doorspelen en als er iets is dan wordt er gefloten en anders is er de VAR nog![]()
Ja, gewoon lekker een corner laten wezen. Klaar.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Afmaken kan die ook niet . Zo erg dat vd Gaag hem bij Jong Ajax laat spelen als rechtsbuiten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Traoré is niks. Misschien typische afmaker, maar daar heb je bij Ajax niet veel aan.RED ONS HENNIEGOD![]()
De geit is gemolken op het middenveld
Lijkt wel iets beter te staan nu...proberen is de eerste stap naar falen
quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef TheVulture het volgende:
De geit is gemolken op het middenveldquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit middenveld loopt wel iets beter ja.
KudusGOATDaar zal Ten Hag wel iets anders van denken.quote:
"Leuk middenveld tegen Heerenveen, maar tegen clubs als Liverpool meer controle nodig." Alvarez -> IN.![]()
Wat een heerlijke speler is Kudus
Die moet nog wat ritme krijgen ja, was ook de reden dat Ten Hag hen nu opstelt vandaag zei hij.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neres is wel erg onzichtbaar deze pot.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee, dan is Klaassen gewoon achterste middenvelder. Interessant hoe Ajax begon, verdedigend Klaassen punt naar achter maar in de aanval ging hij vaak diep en liet Gravenberg zich inzakken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar zal Ten Hag wel iets anders van denken.
"Leuk middenveld tegen Heerenveen, maar tegen clubs als Liverpool meer controle nodig." Alvarez -> IN.
Op gegeven moment heeft TH dat laten varen omdat H'veen totaal ongevaarlijk is.
Maar die flexibiliteit en dynamiek op het middenveld bevalt mij wel."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Publiek heeft er zin in!
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Publiek is dit seizoen sowieso een stuk enthousiaster dan voorgaande seizoenen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarom niet Neres en Anthony omwisselen. In het goede jaar stond Neres toch vooral vanaf links lekker te spelenKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Zelfs vorige keer bij Groningen uit gingen ze goed los.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Publiek is dit seizoen sowieso een stuk enthousiaster dan voorgaande seizoenen.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Martinez loopt weer eens tegen een domme kaart aanKein gewalt! Wir sind das volk!
Antony is ook echt heerlijk in het maken van goals hoor
Kudus zijn we van de zomer al kwijt denk ik
En dan scheen dat zijn grootste probleem nog te zijn bij zijn vorige club.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Antony is ook echt heerlijk in het maken van goals hoorOh.![]()
Heerlijke combi en goalWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Nee joh, die laten ze niet zo snel weer gaan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Kudus zijn we van de zomer al kwijt denk ikOh.![]()
Kan Ten Hag lekker doen alsof hij dat zelf heeft bedacht naar aanleiding van deze wissel. Langzaam de juiste mannen op de juiste plek.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Mondje van Valentijn Diessen en zijn pulpkrant is ook weer gesnoerdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Mwoah, Kudus en Antony speelden altijd al wel lekker samen. Neres kreeg nu alleen de kans om ritme op te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:18 schreef manny het volgende:
[..]
Kan Ten Hag lekker doen alsof hij dat zelf heeft bedacht naar aanleiding van deze wissel. Langzaam de juiste mannen op de juiste plek.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vertrouwen tanken voor woensdag allen
Neres blijft achter.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Met hem op rechts, Neres op links en tadic in het centrum heb je toch een heerlijk 4-tal.quote:
Combi van Klaassen Kunduz en gravenberch was ook niet slecht. al vind ik wel dat gravenberch snel wat nonchalant en daardoor stapje te laat is als het een kwartier goed draait.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik heb Feyenoord in de tweede helft zien spelen. Was dramatisch.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)d-verder-is-dan-Ajax
Jammer pierreeeee![]()
Minimaal 100 miljoen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Kudus zijn we van de zomer al kwijt denk ik![]()
Ongelooflijk dat die man nog analist mag spelen op de Nederlandse TV.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer pierreeeeeproberen is de eerste stap naar falen
Contract tot 2025.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Kudus zijn we van de zomer al kwijt denk ikIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Duidelijk de aflevering niet gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer pierreeeeeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk de aflevering niet gezien.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wordt een mooie strijd met PSV dit seizoen, die gaan denk ik ook niet heel veel laten liggen in deze competitie met deze tegenstandOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Hebben we een doorverkooppercentage![]()
wel knap van die jongen dat hij al bijna een Frenkie status heeft qua belangrijkheid, heerlijke spelerquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Kudus zijn we van de zomer al kwijt denk ik![]()
Voor tegen Liverpool het volgende?
Onana
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
Klaassen - Gravenberch
Antony - Kudus - Promes
Tadic
Of wordt het toch wat anders?![]()
ik zou Timber ipv Schuurs doen, die is sneller en wendbaarder en eventueel Neres ipv Promesquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor tegen Liverpool het volgende?
Onana
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
Klaassen - Gravenberch
Antony - Kudus - Promes
Tadic
Of wordt het toch wat anders?![]()
Oh is hij zo goed?quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[ twitter ]
![]()
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[ twitter ]
Wel bijzonder dat hij het goed doet daar, weet hun manier van spelen verder niet.Oh.![]()
Zo. Dat was een beter weekendje. Op naar de CL. Bomvol programma komende wekenproberen is de eerste stap naar falen
Als er een moment is om Liverpool te pakken is het nu wel, zitten totaal niet in vorm en missen een aantal belangrijke spelers ook. Zou inderdaad Tadic naar de spitspositie knallen en dan op links Promes of Neres, zijn beide uit vorm dus maakt in principe niet uit, wel duidelijk dat Antony op rechts moet staan.
En oja, Kudus![]()
![]()
ik hoop dat de schade beperkt blijft dus geen oorwassing, Liverpool is echt wel een maatje of 2 te groot, ook zonder VVDquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:12 schreef Simmertje het volgende:
Als er een moment is om Liverpool te pakken is het nu wel, zitten totaal niet in vorm en missen een aantal belangrijke spelers ook. Zou inderdaad Tadic naar de spitspositie knallen en dan op links Promes of Neres, zijn beide uit vorm dus maakt in principe niet uit, wel duidelijk dat Antony op rechts moet staan.
En oja, Kudus![]()
Wel mee eens dat Liverpool in huidige vorm gunstig is al blijven ze overlopen van kwaliteit. Mane - Firmino - Salah maken je defensie kapot als je speelt zoals tegen Heerenveen.
Achterin zijn ze wel stuk kwetsbaarder. Het oogt niet zo stabiel. Matip en Gomez zijn slecht in positioneren, tel daarbij op dat TAA wat minder is en Adrian in doel staat.![]()
Ik verwacht ook een pijnlijke avond.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop dat de schade beperkt blijft dus geen oorwassing, Liverpool is echt wel een maatje of 2 te groot, ook zonder VVD
Wat dat betreft worden die potjes tegen Atalanta wat interessanter.Oh.![]()
Denk dat we inderdaad 1 punt tegen Liverpool, 4 tegen Atalanta en 6 tegen Midtjylland nodig hebben om door te gaan.![]()
daar ben ik echt benieuwd naar want dat is zeg maar het niveau waar je op zou moeten zittenquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook een pijnlijke avond.
Wat dat betreft worden die potjes tegen Atalanta wat interessanter.![]()
Eens, je komt nog steeds tekort maar als je Liverpool toch een keer tegen moet komen dan lijkt dit wel het geschikte moment om niet totaal geslacht te worden. Ik verwacht ook niet dat ze bij Liverpool 100% gas geven, die zullen met minimale inspanning de poule door willen komen en denken dat ze er met twee thuisoverwinningen tegen Atalanta en Ajax en 6 punten tegen de Denen al zijn, wat natuurlijk kloptquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel mee eens dat Liverpool in huidige vorm gunstig is al blijven ze overlopen van kwaliteit. Mane - Firmino - Salah maken je defensie kapot als je speelt zoals tegen Heerenveen.
Achterin zijn ze wel stuk kwetsbaarder. Het oogt niet zo stabiel. Matip en Gomez zijn slecht in positioneren, tel daarbij op dat TAA wat minder is en Adrian in doel staat.
Gelukkig volgende week al, gaat in een lekker tempo.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben ik echt benieuwd naar want dat is zeg maar het niveau waar je op zou moeten zittenOh.![]()
Daarom gaat Alvarez waarschijnlijk spelen als defensief zekerheidje.. Mocht dat zo zijn verwacht ik een rode kaart en een door hem veroorzaakte penalty.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Achterin zijn ze wel stuk kwetsbaarder. Het oogt niet zo stabiel. Matip en Gomez zijn slecht in positioneren, tel daarbij op dat TAA wat minder is en Adrian in doel staat.![]()
Alvarez verwacht ik ook wel weer ja, al zou ik liever zien dat ie nu gewoon doorpakt met dit middenveld. Ik denk vooral dat Neres niet speelt, die is gisteren 75 minuten gebracht om ritme op te doen en zal niet meteen 2 wedstrijden kort achter elkaar spelen. Is ook prima, je hebt met Antony een prima alternatief en ik hoop alleen dat Promes weer eens zijn eigen voeten meeneemt ipv van die van Sjaak van Bal op het Dak 5.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:31 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Daarom gaat Alvarez waarschijnlijk spelen als defensief zekerheidje.. Mocht dat zo zijn verwacht ik een rode kaart en een door hem veroorzaakte penalty.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ik denk dat hij het middenveld laat staan, voorin zal het wel Promes Tadic Antony wordenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alvarez verwacht ik ook wel weer ja, al zou ik liever zien dat ie nu gewoon doorpakt met dit middenveld. Ik denk vooral dat Neres niet speelt, die is gisteren 75 minuten gebracht om ritme op te doen en zal niet meteen 2 wedstrijden kort achter elkaar spelen. Is ook prima, je hebt met Antony een prima alternatief en ik hoop alleen dat Promes weer eens zijn eigen voeten meeneemt ipv van die van Sjaak van Bal op het Dak 5.![]()
Als Alvarez woensdag in de basis begint zakt Ten Hag echt door het ijs als trainer. Hij kan kiezen tussen een aanvallend creatief middenveld wat al goede dingen heeft laten zien of een verdedigend inspiratieloos middenveld wat nog geen goede dingen heeft laten zien. Als hij dan alsnog het laatste kiest uit angst/defensieve zekerheid dan is ie echt af in mijn ogen. Hij denkt dan veel te veel in theorie en te weinig in praktijk, en toont bovendien geen ballen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
in een volle JC Arena had ik wel meer op een stuntje gehoopt maar nu het puur op kwaliteit aankomt is het gewoon moeilijk al hebben zij een kutkeeperquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
CL avonden staan we er toch vaak wel al is Liverpool normaal gesproken een paar maten te groot.![]()
Nee dat verwacht ik niet. Klaassen punt naar achteren met Gravenbergh en Kudus daarvoor.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:31 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Daarom gaat Alvarez waarschijnlijk spelen als defensief zekerheidje.. Mocht dat zo zijn verwacht ik een rode kaart en een door hem veroorzaakte penalty."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Alvarez woensdag in de basis begint zakt Ten Hag echt door het ijs als trainer. Hij kan kiezen tussen een aanvallend creatief middenveld wat al goede dingen heeft laten zien of een verdedigend inspiratieloos middenveld wat nog geen goede dingen heeft laten zien. Als hij dan alsnog het laatste kiest uit angst/defensieve zekerheid dan is ie echt af in mijn ogen. Hij denkt dan veel te veel in theorie en te weinig in praktijk, en toont bovendien geen ballen.zakt door het ijs nog wel, we hebben genoeg leuke wedstrijden onder Ten Hag gezien om hem wat voordeel van de twijfel te geven
![]()
Die Matip is ook onzeker of hij mee kan doen dus ze hebben wel flinke defensieve problemen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
in een volle JC Arena had ik wel meer op een stuntje gehoopt maar nu het puur op kwaliteit aankomt is het gewoon moeilijk al hebben zij een kutkeeper
Maar hun aanval gaat zeker een aantal keer scoren tegen onze verdediging, dus het wordt wel een doelpuntrijk duel denk ik
Oh.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
"We kijken per tegenstander naar de samenstelling van het middenveld "quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:31 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik niet. Klaassen punt naar achteren met Gravenbergh en Kudus daarvoor.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Mane tegen Schuurs en Blindquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Matip is ook onzeker of hij mee kan doen dus ze hebben wel flinke defensieve problemen.
Maar hun aanval gaat zeker een aantal keer scoren tegen onze verdediging, dus het wordt wel een doelpuntrijk duel denk ik![]()
die zijn dan ook goed bezigquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Liverpool kan niet eens winnen van een Aston Villa 2-7![]()
Klaiber is verdedigend ook beter ook koekoek.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui gaat ook sterretjes zien ben ik bang.![]()
Leverbad
Overgewaardeerd ploegje dravers.
Alsof je een stel knollen kunt vergelijken met een Arabische volbloed.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Salah met zijn gekke krulletjes LMAO KEKquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:53 schreef fathank het volgende:
Leverbad
Overgewaardeerd ploegje dravers.
Alsof je een stel knollen kunt vergelijken met een Arabische volbloed.
Firmino cunt![]()
![]()
Het is niet dat ze nou geweldig draaien en ze zullen Ajax (hopelijk) flink onderschatten. Lekker om ze meteen te hebben.proberen is de eerste stap naar falen
Ik zou Timber opstellen. Liverpool heeft zo veel snelheid, dat kunnen Blind en Schuurs samen niet belopen.![]()
Heb je een punt. Toch is Schuurs sneller dan je denkt en met Timber je lengte. Al vind ik Timber niet onder doen voor Schuurs van wat ik heb gezien.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zou Timber opstellen. Liverpool heeft zo veel snelheid, dat kunnen Blind en Schuurs samen niet belopen.![]()
Als Ajax met 30/40 meter in de rug gaat spelen worden we afgeslacht ben ik bang.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:11 schreef AmaninFull het volgende:
Wat een achterlijk land toch met dat ze niets meer zeggen over corona’s/blessures etc.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
jammerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Antony is niet fit tegen Liverpool![]()
Dat verschilt wel per club, PSV gaf bijvoorbeeld wel aan dat Zahavi en Teze besmet zijn....quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:42 schreef RipCity het volgende:
Wat een achterlijk land toch met dat ze niets meer zeggen over corona’s/blessures etc.
Timber trouwens ook niet fit genoeg.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
is ook veel beter, ze kunnen gewoon aan die speler vragen of ze het mogen zeggen en klaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat verschilt wel per club, PSV gaf bijvoorbeeld wel aan dat Zahavi en Teze besmet zijn....![]()
Zin an.. en erg benieuwd hoe het gaat morgen. Vanavond als warming up ook al aardige potjes in de CL...proberen is de eerste stap naar falen
Hoe groot is de kans op een corona explosie woensdagochtend of nog voor het einde van het weekend. Net als bij AZ
Waarom mogen spelers elkaar nog steeds knuffelen en houden ze waar mogelijk geen afstand
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Same, normaal enorm zenuwachtig al. Merk dat het mij dit jaar allemaal wat minder boeit eigenlijk, het voelt gewoon niet hetzelfde.quote:![]()
Bans worden niet besproken gaat breder dan enkel fok.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:42 schreef RipCity het volgende:
Wat een achterlijk land toch met dat ze niets meer zeggen over corona’s/blessures etc.![]()
Precies. Doe het blijkbaar vooral voor de sfeer in de stad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind er sowieso een stuk minder aan zo zonder publiek en al dat geneuzelGroot fan van User Wotte![]()
Ik verwacht morgen nog wel een mooi filmpje van de Ajaxmediagoden om er helemaal in te komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind er sowieso een stuk minder aan zo zonder publiek en al dat geneuzel![]()
Paulistas vonden het Antony filmpje niet echt leuk, was ook wel erg stereotiep, geen idee of het waar is dat hij geen voetbalschoenen had toen hij daar begonquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:52 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen nog wel een mooi filmpje van de Ajaxmediagoden om er helemaal in te komen!![]()
Alleen Onana en misschien Kudus in deze vorm zou bij hun in de basis staan. Zie het niet heel rooskleurig in, maar ik laat me graag verrassen.![]()
echt jammer dat het zonder publiek is, ik verwacht er ook niet veel van, hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:14 schreef Ramboetan het volgende:
Alleen Onana en misschien Kudus in deze vorm zou bij hun in de basis staan. Zie het niet heel rooskleurig in, maar ik laat me graag verrassen.![]()
Blind ook welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:14 schreef Ramboetan het volgende:
mwa Blind is eigenlijk een libero, een beetje zoals Beckenbauer (uiteraard niet zo goed), gewoon een vrije rol achterin past hem prima maar echt een mandekker is hij natuurlijk nietquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: