Aanvallend gezien snap ik het wel, snel en veel techniek. Alleen een beetje jammer voor een verdediger dat hij niet zo goed kan verdedigen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb sowieso die hele Dest-hype nooit zo gesnapt. Best een leuk spelertje, maar waarom daar nou meerdere Europese topclubs achteraan zaten is mij een raadsel.
Nou daarom, je verwacht dan toch een iets completere speler. Anders kun je ook wel gewoon een aanvaller twee linies terug halen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aanvallend gezien snap ik het wel, snel en veel techniek. Alleen een beetje jammer voor een verdediger dat hij niet zo goed kan verdedigen.
Ik zie die Bakker nu bij dat showtje van Kees. Die heeft het licht ook niet echt uitgevonden zeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Dest basisplaats vanavond bij Barca.
Opmerkelijk dat spelers als Botman (Franse subtopper), Bakker (top) en Dest (top) zo snel hun kansen krijgen en zelfs al vaste basisspeler zijn (Botman en Bakker)..
Ik snap dat ook niet, fysiek veel te zwak, matige in zijn passing en ik heb wel eens gehoord dat hij het van z'n snelheid moet hebben, maar zelfs in de eredivisie liep zo ongeveer elke aanvaller hem eruit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb sowieso die hele Dest-hype nooit zo gesnapt. Best een leuk spelertje, maar waarom daar nou meerdere Europese topclubs achteraan zaten is mij een raadsel.
Mee eens. En als Promes het gewoon echt niet (meer) heeft, dan Neres erin. Vervolgens Neres en Antony van kant laten wisselen tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
Doe maar:
Onana
Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico
Kudus, Klaassen, Martinez
Antony, Tadic, Promes
5-0
Die vond ik vorig seizoen al een paar keer leuk invalken, dus wie weet. Speelt inderdaad prima bij Twentequote:Op zondag 18 oktober 2020 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
Danilo doet het trouwens heel behoorlijk bij Twente. Ik zie hem alleen in de samenvattingen, maar ziet er prima uit.
In ieder geval fijn dat we Promes op de bank zien, die was echt verschrikkelijk de afgelopen weken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:17 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Onana: Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Kudus, Klaassen, Gravenberch; Neres, Traoré, Tadic.
Je zou denken dat hij rust krijgt maar dat heeft hij net twee weken gehad natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:24 schreef Ramboetan het volgende:
Anthony wissel.. Ten Hag een flesje whiskey op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |