ze moeten toch wat voor aandacht maar er komt natuurlijk wel een belangrijke periode aan vooral internationaal gezienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:26 schreef manny het volgende:
[..]
Op 1 pagina nu drie koppen over Ajax:
Ten hag moet leveren na dramareeks Ajax
Dusan Tadic moet Erik ten Hag weer tot de orde roepen
Binnen Ajax wordt veel druk uitgeoefend op Ten Hag
Waarom kijk ik eigenlijk nog op die site. Wat een kansloze stemmingmakerij versus ons aller Ajax en Erik in het bijzonder.
Enige idee hoe Dolberg het momenteel doet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mitchel Bakker heeft een prima pot gespeeld bij PSG als linksback (0-4 winst). Most progressive passing.
Denk dat het niet heel lang meer duurt tot hij zijn belofte als de nieuwe Van Basten gaat waarmaken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:02 schreef Class het volgende:
[..]
Enige idee hoe Dolberg het momenteel doet?
iig een mindere terugval dan Jorgensenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het niet heel lang meer duurt tot hij zijn belofte als de nieuwe Van Basten gaat waarmaken.
Soms maak je wel eens een misrekeningquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mitchel Bakker heeft een prima pot gespeeld bij PSG als linksback (0-4 winst). Most progressive passing.
Toch knap, binnen no time een basisplek bij een Europese topclub. Moet ook nog zien of Bernat als ie terug komt vanuit een blessure Bakker er uit gaat spelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Soms maak je wel eens een misrekening
Heb die jongen een aantal wedstrijden zien spelen en ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. Hij is fysiek oersterk en heeft een behoorlijke pass.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch knap, binnen no time een basisplek bij een Europese topclub. Moet ook nog zien of Bernat als ie terug komt vanuit een blessure Bakker er uit gaat spelen.
In Nederland doet men niet aan fatsoenlijke fysieke training.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb die jongen een aantal wedstrijden zien spelen en ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. Hij is fysiek oersterk en heeft een behoorlijke pass.
In Nederland begrijpt men vaak ook niet wat aan voetbal gerelateerde fysieke training is en zijn daardoor spelers of schrielkippen of opgepompte michelinmannetjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In Nederland doet men niet aan fatsoenlijke fysieke training.
Daardoor een misrekening dus.
Klopt, en omdat de interne verschillen zo groot zijn wordt dat ook niet afgestraft...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Nederland begrijpt men vaak ook niet wat aan voetbal gerelateerde fysieke training is en zijn daardoor spelers of schrielkippen of opgepompte michelinmannetjes
Na zijn inzet en houding thuis tegen Spurs zal het mij een kutzorg zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:02 schreef Class het volgende:
[..]
Enige idee hoe Dolberg het momenteel doet?
Bakker, of Bernat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb die jongen een aantal wedstrijden zien spelen en ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. Hij is fysiek oersterk en heeft een behoorlijke pass.
Heeft de tegenstander een linksbuiten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Atalanta is vandaag wel kwetsbaar
Hopelijk staat Neres op die plek tegen die tijd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft de tegenstander een linksbuiten?
Lozano had wel heel veel vrijheid hè. Achter die wingbacks ligt me toch een partij diepte zeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Atalanta is vandaag wel kwetsbaar
Bakker kon er niks van en speelt alleen maar vanwege alle blessuresquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Dest basisplaats vanavond bij Barca.
Opmerkelijk dat spelers als Botman (Franse subtopper), Bakker (top) en Dest (top) zo snel hun kansen krijgen en zelfs al vaste basisspeler zijn (Botman en Bakker)..
Zelfs als 1e invaller doe je heb bij een Europese topclub niet verkeerd. Ze zijn daar in ieder geval uiterst tevreden over hem.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bakker kon er niks van en speelt alleen maar vanwege alle blessures
Ajax heeft van de zomer al een uitbraak gehad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:09 schreef Pedroso het volgende:
Ook bij Heerenveen 3 Corona gevallen. Zal niet lang meer duren of ze zullen bij Ajax ook wel vallen.
Ik heb sowieso die hele Dest-hype nooit zo gesnapt. Best een leuk spelertje, maar waarom daar nou meerdere Europese topclubs achteraan zaten is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Opmerkelijk dat spelers als Botman (Franse subtopper), Bakker (top) en Dest (top) zo snel hun kansen krijgen en zelfs al vaste basisspeler zijn (Botman en Bakker)..
Aanvallend gezien snap ik het wel, snel en veel techniek. Alleen een beetje jammer voor een verdediger dat hij niet zo goed kan verdedigen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb sowieso die hele Dest-hype nooit zo gesnapt. Best een leuk spelertje, maar waarom daar nou meerdere Europese topclubs achteraan zaten is mij een raadsel.
Nou daarom, je verwacht dan toch een iets completere speler. Anders kun je ook wel gewoon een aanvaller twee linies terug halen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aanvallend gezien snap ik het wel, snel en veel techniek. Alleen een beetje jammer voor een verdediger dat hij niet zo goed kan verdedigen.
Ik zie die Bakker nu bij dat showtje van Kees. Die heeft het licht ook niet echt uitgevonden zeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Ik snap dat ook niet, fysiek veel te zwak, matige in zijn passing en ik heb wel eens gehoord dat hij het van z'n snelheid moet hebben, maar zelfs in de eredivisie liep zo ongeveer elke aanvaller hem eruit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb sowieso die hele Dest-hype nooit zo gesnapt. Best een leuk spelertje, maar waarom daar nou meerdere Europese topclubs achteraan zaten is mij een raadsel.
Mee eens. En als Promes het gewoon echt niet (meer) heeft, dan Neres erin. Vervolgens Neres en Antony van kant laten wisselen tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
Doe maar:
Onana
Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico
Kudus, Klaassen, Martinez
Antony, Tadic, Promes
5-0
Die vond ik vorig seizoen al een paar keer leuk invalken, dus wie weet. Speelt inderdaad prima bij Twentequote:Op zondag 18 oktober 2020 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
Danilo doet het trouwens heel behoorlijk bij Twente. Ik zie hem alleen in de samenvattingen, maar ziet er prima uit.
In ieder geval fijn dat we Promes op de bank zien, die was echt verschrikkelijk de afgelopen weken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:17 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Onana: Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Kudus, Klaassen, Gravenberch; Neres, Traoré, Tadic.
Je zou denken dat hij rust krijgt maar dat heeft hij net twee weken gehad natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:24 schreef Ramboetan het volgende:
Anthony wissel.. Ten Hag een flesje whiskey op?
Ik snap er ook geen fluit vanquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:33 schreef Vriezzer het volgende:
Nog altijd rare strapatsen van Ten Hag. Antony erbuiten en Traoré in de basis..
Gaan we van project Alvarez naar project Traoré..quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:02 schreef Yreal het volgende:
Traore...
Was zo hoopvol, totdat het filmpje daar kwam...
Eindelijk alverez eraf, krijg je dit.
Terwijl die op een geven moment toch ook wel aardig balde?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gaan we van project Alvarez naar project Traoré..
Achja, alvarez tenminste eruitquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:33 schreef Vriezzer het volgende:
Nog altijd rare strapatsen van Ten Hag. Antony erbuiten en Traoré in de basis..
Nee het staat nu al veel logischer, zitten wellicht ook wat belastingsproblemen in de selectiequote:
Verrijking voor de aardbol.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Labyad vader geworden, maar hij had anders ook niet gespeeld
Ja, gewoon lekker een corner laten wezen. Klaar.quote:
Afmaken kan die ook niet . Zo erg dat vd Gaag hem bij Jong Ajax laat spelen als rechtsbuiten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Traoré is niks. Misschien typische afmaker, maar daar heb je bij Ajax niet veel aan.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef TheVulture het volgende:
De geit is gemolken op het middenveld
quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit middenveld loopt wel iets beter ja.
KudusGOAT
Daar zal Ten Hag wel iets anders van denken.quote:
Die moet nog wat ritme krijgen ja, was ook de reden dat Ten Hag hen nu opstelt vandaag zei hij.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neres is wel erg onzichtbaar deze pot.
Nee, dan is Klaassen gewoon achterste middenvelder. Interessant hoe Ajax begon, verdedigend Klaassen punt naar achter maar in de aanval ging hij vaak diep en liet Gravenberg zich inzakken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar zal Ten Hag wel iets anders van denken.
"Leuk middenveld tegen Heerenveen, maar tegen clubs als Liverpool meer controle nodig." Alvarez -> IN.
Publiek is dit seizoen sowieso een stuk enthousiaster dan voorgaande seizoenen.quote:
Zelfs vorige keer bij Groningen uit gingen ze goed los.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Publiek is dit seizoen sowieso een stuk enthousiaster dan voorgaande seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |