Dat verschilt wel per club, PSV gaf bijvoorbeeld wel aan dat Zahavi en Teze besmet zijn....quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:42 schreef RipCity het volgende:
Wat een achterlijk land toch met dat ze niets meer zeggen over corona’s/blessures etc.
is ook veel beter, ze kunnen gewoon aan die speler vragen of ze het mogen zeggen en klaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat verschilt wel per club, PSV gaf bijvoorbeeld wel aan dat Zahavi en Teze besmet zijn....
Same, normaal enorm zenuwachtig al. Merk dat het mij dit jaar allemaal wat minder boeit eigenlijk, het voelt gewoon niet hetzelfde.quote:
Bans worden niet besproken gaat breder dan enkel fok.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:42 schreef RipCity het volgende:
Wat een achterlijk land toch met dat ze niets meer zeggen over corona’s/blessures etc.
Precies. Doe het blijkbaar vooral voor de sfeer in de stad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind er sowieso een stuk minder aan zo zonder publiek en al dat geneuzel
Ik verwacht morgen nog wel een mooi filmpje van de Ajaxmediagoden om er helemaal in te komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind er sowieso een stuk minder aan zo zonder publiek en al dat geneuzel
Paulistas vonden het Antony filmpje niet echt leuk, was ook wel erg stereotiep, geen idee of het waar is dat hij geen voetbalschoenen had toen hij daar begonquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:52 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen nog wel een mooi filmpje van de Ajaxmediagoden om er helemaal in te komen!
echt jammer dat het zonder publiek is, ik verwacht er ook niet veel van, hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:14 schreef Ramboetan het volgende:
Alleen Onana en misschien Kudus in deze vorm zou bij hun in de basis staan. Zie het niet heel rooskleurig in, maar ik laat me graag verrassen.
Blind ook welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:14 schreef Ramboetan het volgende:
Alleen Onana en misschien Kudus in deze vorm zou bij hun in de basis staan. Zie het niet heel rooskleurig in, maar ik laat me graag verrassen.
mwa Blind is eigenlijk een libero, een beetje zoals Beckenbauer (uiteraard niet zo goed), gewoon een vrije rol achterin past hem prima maar echt een mandekker is hij natuurlijk nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |