quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen idee waarom het zo groot bovenaan staat.
Leuk. Ik weet ook al wat mijn kerstpakket gaat worden maar dat is al 15 jaar hetzelfde (mok met bedrijfsnaam en een lading chocola). Gelukkig is er af en toe wat geld om lokaal er nog wat aan toe te voegen en dat zijn dan de leukste dingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik moet voor a.s. zondag al een keuze makenWaren 7 of 8 dingen waar we uit konden kiezen
Ik zal wel iets kapot hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:45 schreef Em31 het volgende:
[..]dacht even een speciale functie voor mods ofzo.
Dat is dan ook lang van tevorenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik moet voor a.s. zondag al een keuze makenWaren 7 of 8 dingen waar we uit konden kiezen
Dan maar hopen dat je niet bij DELA werkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan ook lang van tevoren![]()
Bij ons kun je ook wel wat dingen kiezen, maar die keuze krijgen we dan ergens eind van het jaar.
Meestal kies ik dan nog voor de cadeaukaart van ons eigen bedrijf.
RELLENquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:38 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben nu overal klaar voor.
[ [url=https://i.ibb.co/TP1RSZY/Ophef.png" alt="Ophef" border="0">]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:38 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben nu overal klaar voor.
[ [url=https://i.ibb.co/TP1RSZY/Ophef.png" alt="Ophef" border="0">]afbeelding[/url] ]
Nee. Bij een bedrijf waar ik graag producten van koopquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je niet bij DELA werkt.
Ben benieuwd hoe ze de kerstborrel en het kerstpakket gaan regelen dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:48 schreef Redefine het volgende:
Zou wel een nadeel zijn als we eind van het jaar niet op kantoor zouden zitten. Dan missen al het vreten van de leveranciers
Oh wel leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Leuk. Ik weet ook al wat mijn kerstpakket gaat worden maar dat is al 15 jaar hetzelfde (mok met bedrijfsnaam en een lading chocola). Gelukkig is er af en toe wat geld om lokaal er nog wat aan toe te voegen en dat zijn dan de leukste dingen.
Ik zou bijna Saskia & Serge gaan citeren nu.
Wij hadden ook een optie voor een sigaar uit eigen doosquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan ook lang van tevoren![]()
Bij ons kun je ook wel wat dingen kiezen, maar die keuze krijgen we dan ergens eind van het jaar.
Meestal kies ik dan nog voor de cadeaukaart van ons eigen bedrijf.
Leuk! Met je dochter?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:51 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst Among Us gespeeld
Zoiets had ik ook bij één van mijn vorige werkgevers, zij het dat in die loterij alleen de Franstaligen ‘toevallig’ altijd de prijzen wonnen. Welkom in Belgiëquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:53 schreef Meke het volgende:
Bij een van de vorige bedrijven waar ik werkte was oudjaarsdag werken ook echt fantastisch, want dan was er een loterij met alle relatiegeschenken![]()
Niet zo sarcastisch Meke, Het is echt heel leuk.quote:
One of us! One of us!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:51 schreef Arizona het volgende:
Krijgt @Aoibhin eindelijk wat serieuze tegenspelers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:51 schreef Arizona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |