abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:39:01 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195607341


Tijdens de afleveringen worden diverse subtiele hints gegeven die naar De Mol leiden.
In dit topic worden de hints verzameld, en de diverse theorieën besproken. Wat heb jij gezien?

Wat kan je in dit topic plaatsen?
• Verdachte dingen die je zijn opgevallen
• Gevonden hints in de aflevering
• Dagboeken en tweets van De Mol
• (Video's/screenshots van) opvallende zaken
• Een theorie die je ontdekt hebt

Andere kletspraat over de aflevering en kandidaten kan hier: Topicreeks: [WIDM] Algemeen

En check dit! MOL / Volg het jubileumseizoen in MOL en win het code-opdracht bordspel!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:41:58 #2
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195607387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Februari/Maart - indien buiten Europa - kan prima hoor.
Het kan ook prima. Het is echt al jaren in mei of juni. En toen Rick op deze reis was, stond Rik dagelijks bij 1Vandaag.

Bovendien was er toen nog geen reden om van het normale schema af te wijken

En zou dit bericht dan nergens op slaan :D

instagram
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 23:06:55 #3
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_195646203
Dit topic wordt eigenlijk voor alles en nog wat gebruikt, of niet?
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:16:03 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195651951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:06 schreef Piperidine het volgende:
Dit topic wordt eigenlijk voor alles en nog wat gebruikt, of niet?
Aangezien Rick de Mol niet is, heb je v.w.b. de tweede post in dit topic gelijk...
pi_195697497
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgende week is dan toch ook de laatste dag met opdrachten. In feite de finale dus.
Aan het eind valt er nog één af.
Blijft over, de winnaar, verliezer en de mol. Aflevering 8 dan de bekendmaking met de terugblikken.
Dus er komt een eindtest waarna nog een executie volgt?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:09:29 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195698216
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:29 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]

Dus er komt een eindtest waarna nog een executie volgt?
Is dit een hint of een theorie? *)
pi_195698315
Volgorde is hoogstwaarschijnlijk:

- opdracht met bakjes (en oud-mollen?)
- executie met laatste afvaller
- opdracht met wijnvaten
- opdracht met trein

Dit omdat uit de preview duidelijk blijkt dat er nog iemand afvalt, maar dat kan niet aan het einde zijn omdat volgende week al de ontknoping is, en dan zit je in feite zonder 'finalisten' waar Rik het over had. Tevens zien we de kandidaten alleen bij de opdracht met de bakjes in beeld, bij de vaten en de trein zien we alleen Rik. Vermoedelijk zijn dit de 2 finale opdrachten en mogen we daarom de kandidaten niet zien, omdat we anders al 1 iemand kunnen uitsluiten.
pi_195698451
Kan er niet 1 terug komen? Uit mijn hoofd zijn er wat afleveringen geweest waar het mogelijk wAs dat er niemand af zou vallen, maar dit is niet gebeurd.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:35:12 #9
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195698764
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
Kan er niet 1 terug komen? Uit mijn hoofd zijn er wat afleveringen geweest waar het mogelijk wAs dat er niemand af zou vallen, maar dit is niet gebeurd.
Aangezien het vanavond de een-na- laatste aflevering is, lijkt het me niet heel waarschijnlijk :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195699000
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Is dit een hint of een theorie? *)
Meer speculatie... :P

quote:
99s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:14 schreef Legoblokje het volgende:
Volgorde is hoogstwaarschijnlijk:

- opdracht met bakjes (en oud-mollen?)
- executie met laatste afvaller
- opdracht met wijnvaten
- opdracht met trein

Dit omdat uit de preview duidelijk blijkt dat er nog iemand afvalt, maar dat kan niet aan het einde zijn omdat volgende week al de ontknoping is, en dan zit je in feite zonder 'finalisten' waar Rik het over had. Tevens zien we de kandidaten alleen bij de opdracht met de bakjes in beeld, bij de vaten en de trein zien we alleen Rik. Vermoedelijk zijn dit de 2 finale opdrachten en mogen we daarom de kandidaten niet zien, omdat we anders al 1 iemand kunnen uitsluiten.
...en dit klinkt dan wel goed, dan heb je een afvaller, maar daarna alsnog een eindtest met de drie overgebleven kandidaten waarvan de uitslag dan volgende week bekend gemaakt wordt.
pi_195700022
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:35 schreef Meke het volgende:

[..]

Aangezien het vanavond de een-na- laatste aflevering is, lijkt het me niet heel waarschijnlijk :+
Ben ik ondertussen ook achter :)
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:48:54 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195701706
Nikkie niet verliezer
Jeroen niet de winnaar
Tygo niet de mol

Mogelijkheden:
Jeroen verliezer of mol
Tygo: winnaar of verliezer
Nikkie: winnaar of mol

Ik zit (nog steeds vanaf dag 1) op Nikkie.
Haar gekut met die vaten en die lage letterbedragen en het omgekeerde 'blanco'- vat met de i was eens temeer een aanwijzing.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  MOL-held zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:57:56 #13
44635 XMN8R
mag dat?
pi_195701927
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef golfer het volgende:
Nikkie niet verliezer
Jeroen niet de winnaar
Tygo niet de mol

Mogelijkheden:
Jeroen verliezer of mol
Tygo: winnaar of verliezer
Nikkie: winnaar of mol

Ik zit (nog steeds vanaf dag 1) op Nikkie.
Haar gekut met die vaten en die lage letterbedragen en het omgekeerde 'blanco'- vat met de i was eens temeer een aanwijzing.
Kun je volgende week een foto van je verbaasde blik posten als blijkt dat het toch Jeroen is? 8-)
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_195702176
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef golfer het volgende:
Nikkie niet verliezer
Jeroen niet de winnaar
Tygo niet de mol

Mogelijkheden:
Jeroen verliezer of mol
Tygo: winnaar of verliezer
Nikkie: winnaar of mol

Ik zit (nog steeds vanaf dag 1) op Nikkie.
Haar gekut met die vaten en die lage letterbedragen en het omgekeerde 'blanco'- vat met de i was eens temeer een aanwijzing.
ik vond dat te opvallen, ik kies voor Jeroen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 23:54:34 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195704485
Na de bakjesopdracht zegt Rick: "jullie hadden ¤3000 verdiend kunnen hebben, ware het niet dat het geld is weggepakt door de mol".

We zien alleen bij Jeroen niet dat het bakje met geld leeg is. Is dat omdat dat bakje niet leeg gemaakt is? Omdat de mol toen naar een oud-mol stond te luisteren?
KuikenGuppy
  zondag 18 oktober 2020 @ 08:01:13 #16
231633 Xummon
of toch niet?
pi_195707086
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef golfer het volgende:
Nikkie niet verliezer
Jeroen niet de winnaar
Tygo niet de mol

Mogelijkheden:
Jeroen verliezer of mol
Tygo: winnaar of verliezer
Nikkie: winnaar of mol

Ik zit (nog steeds vanaf dag 1) op Nikkie.
Haar gekut met die vaten en die lage letterbedragen en het omgekeerde 'blanco'- vat met de i was eens temeer een aanwijzing.
Die i bij Da Vinci bedoel je? Zoja daar liep Tygo gewoon zelf me weg. Daarom geloof ik dat er nog iets achter de uitspraak van Rick zit.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_195707603
quote:
99s.gif Op zondag 18 oktober 2020 08:01 schreef Xummon het volgende:

[..]

Die i bij Da Vinci bedoel je? Zoja daar liep Tygo gewoon zelf me weg. Daarom geloof ik dat er nog iets achter de uitspraak van Rick zit.
En hij zette hem ook heel bewust ondersteboven
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_195707754
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef golfer het volgende:
Nikkie niet verliezer
Jeroen niet de winnaar
Tygo niet de mol

Mogelijkheden:
Jeroen verliezer of mol
Tygo: winnaar of verliezer
Nikkie: winnaar of mol

Ik zit (nog steeds vanaf dag 1) op Nikkie.
Haar gekut met die vaten en die lage letterbedragen en het omgekeerde 'blanco'- vat met de i was eens temeer een aanwijzing.
Ja ik laat haar nu ook niet meer los, ook al is het een beetje tegen beter weten in ivm handschrift van Jeroen. Aan de andere kant zouden de makers toch niet het risico willen lopen dat mensen in de omgeving van De Mol het handschrift herkennen op TV. Dus daar zit wellicht toch nog een adder onder het gras.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195707830
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:48 schreef golfer het volgende:

Ik zit (nog steeds vanaf dag 1) op Nikkie.
Haar gekut met die vaten en die lage letterbedragen en het omgekeerde 'blanco'- vat met de i was eens temeer een aanwijzing.
Nikkie is te obvious.
Werd paar keer door de regie als mol in beeld gebracht. Is ook veel te passief.
Doet echt nooit wat, staat er maar beetje achterlijk bij.

Bij die vaten ook niets aan de hand. Was juist aan het controleren en de i kwam niet bij haar vandaan.
Lage letterbedragen was geen gemol.

Dat het Nikkie zou zijn klopt ook niet met alle verdenkingen, met afvallers en dergelijke.
Ik denk dat Nikkie wel eens zo ver gekomen kan zijn omdat ze in aflevering 2 de mol gezien heeft.
Dat het allang afgevallen was als daar de mol niet betrapt werd.
Is ook de enige? die al die tijd op Jeroen zat.
  zondag 18 oktober 2020 @ 09:52:17 #20
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195707866
Let op, de volgende spoiler bevat de ontknoping van Wie Is De Mol 2020... 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195708378
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 23:54 schreef Burdie het volgende:
Na de bakjesopdracht zegt Rick: "jullie hadden ¤3000 verdiend kunnen hebben, ware het niet dat het geld is weggepakt door de mol".

We zien alleen bij Jeroen niet dat het bakje met geld leeg is. Is dat omdat dat bakje niet leeg gemaakt is? Omdat de mol toen naar een oud-mol stond te luisteren?
Het zal me niks verbazen als er wel 10 uur per aflevering aan filmmateriaal is en daar wordt uit geknipt tot er een uur overblijft. Er gebeurd per aflevering zoveel meer dan wat wij zien dat ik uitvdie details geen hints uit haal.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 10:37:16 #22
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195708401
quote:
99s.gif Op zondag 18 oktober 2020 08:01 schreef Xummon het volgende:

[..]

Die i bij Da Vinci bedoel je? Zoja daar liep Tygo gewoon zelf me weg. Daarom geloof ik dat er nog iets achter de uitspraak van Rick zit.
Jij verwacht dat ze volgende week zeggen: "Haha grapje, niets is wat het lijkt, Tygo is tóch de mol?"

Mwoah, ik denk dat ze graag mindfucks doen, maar over het algemeen kloppen dit soort uitspraken meestal toch wel gewoon hoor :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195708422
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Let op, de volgende spoiler bevat de ontknoping van Wie Is De Mol 2020... 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat die linker van dezelfde jeroen is als in widm en wellicht heeft deze schrijver wel doelbewust geprobeerd om het na te maken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195708462
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 09:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nikkie is te obvious.
Werd paar keer door de regie als mol in beeld gebracht. Is ook veel te passief.
Doet echt nooit wat, staat er maar beetje achterlijk bij.

Bij die vaten ook niets aan de hand. Was juist aan het controleren en de i kwam niet bij haar vandaan.
Lage letterbedragen was geen gemol.

Dat het Nikkie zou zijn klopt ook niet met alle verdenkingen, met afvallers en dergelijke.
Ik denk dat Nikkie wel eens zo ver gekomen kan zijn omdat ze in aflevering 2 de mol gezien heeft.
Dat het allang afgevallen was als daar de mol niet betrapt werd.
Is ook de enige? die al die tijd op Jeroen zat.
Nikkie is eigenlijk net als ron, mijn keuze tot vorige aflevering.
Ron was eigenlijk te onhandig en leek daarom de boel te mollen. Nikkie is te lui en lijkt daarom te mollen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 10:49:21 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195708592
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Wie zegt dat die linker van dezelfde jeroen is als in widm en wellicht heeft deze schrijver wel doelbewust geprobeerd om het na te maken.
Dat laatste sluit ik in de spoiler (!!) al uit en dat eerste kan ik niet bewijzen, maar het zou typisch zijn als degene die dit uitgezocht heeft een berichtje van een willekeurige Jeroen heeft gevonden dat nagenoeg gelijk is als dat wat op de spiegels staat...
pi_195708733
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:37 schreef Meke het volgende:

[..]

Jij verwacht dat ze volgende week zeggen: "Haha grapje, niets is wat het lijkt, Tygo is tóch de mol?"

Mwoah, ik denk dat ze graag mindfucks doen, maar over het algemeen kloppen dit soort uitspraken meestal toch wel gewoon hoor :Y
Dat is ook geen mindfuck, maar gewoon flauw.

Dus nee, dat gaan ze niet doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 18 oktober 2020 @ 11:03:41 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195708909
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Wie zegt dat die linker van dezelfde jeroen is als in widm en wellicht heeft deze schrijver wel doelbewust geprobeerd om het na te maken.
Het molboekje van Jeroen in 2017:
KuikenGuppy
pi_195709469
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Nikkie is eigenlijk net als ron, mijn keuze tot vorige aflevering.
Ron was eigenlijk te onhandig en leek daarom de boel te mollen. Nikkie is te lui en lijkt daarom te mollen.
Ja, maar ze staat altijd aan de zijlijn. Ze doet niets. Als dat je manier om te mollen is dan mag zij echt direct uit de mol hall of fame gehaald worden als slechtste mol ooit.
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:23:17 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195710213
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Let op, de volgende spoiler bevat de ontknoping van Wie Is De Mol 2020... 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké. Ik stap nu toch voorzichtig uit mijn Nikkie-tunnel. :@
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  ESF Reporter zondag 18 oktober 2020 @ 12:37:31 #30
87554 Cee
Welluk?
pi_195710430
Heb een aantal keer naar de lichaamstaal gekeken (ben geen expert maar come in het is zondagochtend, ik zit binnen, wat moet ik anders :') ).

Toen Rik als eerste bekendmaakte dat Nikkie niet de verliezer is, zie je Jeroen daar in een volgend shot kort op reageren, een soort van “oh!” en een hele vlugge blik naar de andere twee, die helemaal niet reageren. De enige reden om een reactie te hebben is als je op dat moment alles weet, lijkt me. Alleen de Mol weet namelijk op dat moment wie er dan de winnaar en wie de verliezer is.

Zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Nikkie niet reageert omdat ze weet dat ze de Mol is dus het komt niet tot een verrassing, maar waarom reageert Jeroen dan, want hij weet op dat moment in principe nog niets.
Nadat bekend wordt gemaakt dat Tygo niet de Mol is, zie je Jeroen weer een kleine reactie geven, maar dat ziet er een stuk gemaakter uit, hij kijkt daarbij ook juist weg van de andere kandidaten.

Edit: hier nog eens een dag later over nagedacht en het klopt maar half. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Cee op 19-10-2020 08:33:14 ]
  maandag 19 oktober 2020 @ 17:55:16 #31
231633 Xummon
of toch niet?
pi_195732818
Zou Rik het zo bedoelen???
Tygo is niet de mol volgens Jeroen en Nikkie.
Jeroen is niet de winnaar volgens Nikkie (haar mol) en Tygo (zijn verliezer)
Nikkie is niet de verliezer volgens Jeroen en Tygo (Nikkie is beide hun mol)
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:31:42 #32
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195743025
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:37 schreef Meke het volgende:

[..]

Jij verwacht dat ze volgende week zeggen: "Haha grapje, niets is wat het lijkt, Tygo is tóch de mol?"

Mwoah, ik denk dat ze graag mindfucks doen, maar over het algemeen kloppen dit soort uitspraken meestal toch wel gewoon hoor :Y
instagram



Tygo stookt de boel alvast op :D

Artikel van Boulevard:

https://www.rtlboulevard.(...)ZV5g9hbOYk04PSVO39Iw
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 07:29:45 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 22 oktober 2020 @ 07:35:00 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 22 oktober 2020 @ 07:35:21 #35
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195779850
Die handschriften hierboven wijken onderling wel erg af. Kijk maar eens naar de verschillende H's bijvoorbeeld, die zijn niet allemaal door dezelfde persoon geschreven voor mijn gevoel...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:57:46 #37
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_195780529
Bij het AD zijn ze er ook nog steeds niet uit.

ONTKNOPING NADERT

quote:
In de rubriek Doorgraven volgden verslaggevers Gudo Tienhooven en Dennis Jansen het programma op de voet, maar ze komen ieder tot een andere conclusie.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_195784570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef usagi414 het volgende:
Bij het AD zijn ze er ook nog steeds niet uit.

ONTKNOPING NADERT
[..]

Voor mijn gevoel heeft Nikkie veel meer gemold dan Jeroen... ze heeft veel meer opdrachten gestuurd (de opdracht met de mannennamen in het dorp, de puzzelopdracht, de opdracht met de tonnen etc.) dan Jeroen. En ik blijf erbij dat De Mol ervoor moest zorgen dat in ieder geval de helikopter bereikt moest worden voor de opdracht op Elba. Als Tygo en Nikkie helemaal onbewust verkeerd waren gereden had de productie een probleem gehad.

Het enige wat voor Jeroen pleit is het handschrift op de spiegels en zijn gedrag bij de opdracht op Elba. Bij de laatste opdracht geeft hij bijvoorbeeld gewoon 3 goede antwoorden, waarom zou je dat in hemelsnaam als Mol doen op dat moment. Een goed antwoord kan ik me nog voorstellen, maar zoveel goede antwoorden geven is gewoon raar...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:19:40 #39
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 22 oktober 2020 @ 14:27:42 #40
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_195785245
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel heeft Nikkie veel meer gemold dan Jeroen... ze heeft veel meer opdrachten gestuurd (de opdracht met de mannennamen in het dorp, de puzzelopdracht, de opdracht met de tonnen etc.) dan Jeroen. En ik blijf erbij dat De Mol ervoor moest zorgen dat in ieder geval de helikopter bereikt moest worden voor de opdracht op Elba. Als Tygo en Nikkie helemaal onbewust verkeerd waren gereden had de productie een probleem gehad.

Maar je zet De Mol daarmee twee(!) van de zeven afleveringen volledig buitenspel mbt invloed op de pot. Dat kán en wil er bij mij gewoon niet in.
pi_195788181
Peggy heeft het meest gemold 8-) :'(
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:39:50 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:46:45 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195790031
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Die handschriften hierboven wijken onderling wel erg af. Kijk maar eens naar de verschillende H's bijvoorbeeld, die zijn niet allemaal door dezelfde persoon geschreven voor mijn gevoel...
Als het handschrift van Jeroen door iemand anders nagemaakt zou zijn, dan had Jeroen dat al in de eerste aflevering moeten zien en daar iets van moeten vinden. Hij zou daarmee een extra troef in handen hebben gehad, want de anderen kennen zijn handschrift niet en hij had dan meteen geweten dat iemand anders probeert de verdenking op specifiek hem te laten vallen...
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:08:57 #44
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_195790395
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Als het handschrift van Jeroen door iemand anders nagemaakt zou zijn, dan had Jeroen dat al in de eerste aflevering moeten zien en daar iets van moeten vinden. Hij zou daarmee een extra troef in handen hebben gehad, want de anderen kennen zijn handschrift niet en hij had dan meteen geweten dat iemand anders probeert de verdenking op specifiek hem te laten vallen...
Daarbij, als iemand zijn handschrift zou kopiëren en Jeroen valt vervolgens in aflevering drie af, dan staat die Mol ook mooi voor lul :')
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:41:39 #45
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195790907
De spiegels zelf en dat Nikkie schijnbaar op de plek van "Mol" in de volgorde van namen zat zijn wel weer sterke hints naar Nikkie.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_195791780
Jeroen is de mol!
Zeg ik al best een tijdje.

Maar... ik heb het nog nooit goed geraden dus :P
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:35:08 #47
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_195801252
Ook in het Parool aandacht voor Wie is de Mol. Volgens mij heb ik dit seizoen nog nooit zoveel in de kranten zien staan.

De Wie is de mol?-community is er klaar voor
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_195836844
Wat stom dat er dit jaar geen hints zijn :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 25 oktober 2020 @ 07:19:01 #49
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195839061
Even iets terughalen wat hier voorbij is gekomen en waar we toen nog niet de relatie met het einde konden vermoeden:



:o _O- |:(
pi_195839380
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:58 schreef KaBuf het volgende:
Wat stom dat er dit jaar geen hints zijn :(
Dit, dat kan toch niet waar zijn -O-
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 25 oktober 2020 @ 11:58:07 #51
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_195842083
Life is what happens to you while you're busy making other plans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')