Hoe bevalt uitkeringsleef maat?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:tjacka je dikke moeder op een driewieler
Uitstekend.quote:
Krijg je eigenlijk wel WWgenot, je had zelf ontslag genomen toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, en bier besteld @:caland
Hoort er ook bij
Nee, ik krijg niks. EN DE OVERHEID DOET NIETS!quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je eigenlijk wel WWgenot, je had zelf ontslag genomen toch?
Ik vraag me af hoe Jantje Roos zelf denkt over zijn marginaal bestaan tegenwoordig, in de krochten van het internet.quote:
Sterkte maatquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik krijg niks. EN DE OVERHEID DOET NIETS!
Neem mijn woorden van net terugquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:tjacka je dikke moeder op een driewieler
roverheid bedoel je?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik krijg niks. EN DE OVERHEID DOET NIETS!
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben aan het kijken naar een NAS.
@:scrummie @:jancees wat hebben jullie? Of wat zouden jullie aanraden?
Jullie zijn expert op dit gebied toch?
Synologyquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend.
Vandaag eigenlijk nog geen fuck uitgevoerd. Beetje computer aan het opruimen en toen bedacht ik: laat ik eens een NAS kopen. Dus daar al een uurtje over aan het zoeken/lezen.
Voor de rest van de week nog geen plannen, maar komt vast goed.
Ben nu aan het kijken naar deze:quote:
Ja als je genoeg hebt aan eentje waar 2 harde schijven in kunnen is de eerste prima. Dat 'voorbereid op de toekomst', als je het nu niet direct volledig gaat gebruiken zou ik niet dat extra geld eraan uitgeven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken naar deze:
https://tweakers.net/pric(...)s220+/specificaties/
en deze:
https://tweakers.net/pric(...)s920+/specificaties/
Denk dat de eerste voldoet in de basis, maar met de tweede iets meer voorbereid voor eventuele toekomst.
Wat heb jij?
Daar gaan alle calorien die je hebt vermeden door Cola Zero te drinkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:05 schreef KingRoland het volgende:
Even een broodje kroket eten voor lunch
Oh je was er al. Eet smakelijk makkerquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
Twee gekookte eitjes en een broodje gerookte zalmfilet met cottage cheese
Dit ter info
Cola zero genotquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar gaan alle calorien die je hebt vermeden door Cola Zero te drinken
Toevalligquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
Vandaag nog even pittige legday zal na morgen wel weer dicht gaan pffff
@:Caland
Benen zijn het lastigst thuis te trainen jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
Vandaag nog even pittige legday zal na morgen wel weer dicht gaan pffff
@:Caland
Ja gisterenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
Was je niet getest of zo
Hij wil die oudjes in z'n gym bewust opruimen zodat hij straks alle ruimte voor zichzelf heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
Was je niet getest of zo
Terecht teringboomersquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij wil die oudjes in z'n gym bewust opruimen zodat hij straks alle ruimte voor zichzelf heeft.
Dat heb ik sowieso al wel. Die oudjes doen toch zelden krachttraining.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij wil die oudjes in z'n gym bewust opruimen zodat hij straks alle ruimte voor zichzelf heeft.
Pics?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
Twee gekookte eitjes en een broodje gerookte zalmfilet met cottage cheese
Dit ter info
En dan geen foto van de Bearcatquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Het laatste DSI nieuws is uit!! @:wereldgozer
[ twitter ]
Straks moet je er zelf heen als je sportschool failliet gaat door de komst van die FitForFree/Basic Fit.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso al wel. Die oudjes doen toch zelden krachttraining.
En precies naast mijn sportschool komt een big gym. Zo'n keten waar alle paupers dan heengaan. En het was al een chique sportschool dus heb dan echt het rijk voor mezelf.
Die keten heet letterlijk big gym.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks moet je er zelf heen als je sportschool failliet gaat door de komst van die FitForFree/Basic Fit.
Aha ok, onderscheiding op faciliteiten en genoeg kwaliteitmeerwaarde. Die ouderen kijken ook niet op een euro meer of minder.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die keten heet letterlijk big gym.
En denk het niet, zit zelf ook bij een keten (myhealthclub) en die moeten het toch al vooral hebben van die klasjes/squash/tennis/sauna/kutboomers. Die zullen niet zo snel daarheen gaan.
In een half jaarquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3 boeken per wat? Dag? Week?
Ja daarom, en ik heb me toen erg goedkoop kunnen inschrijven. Betaal ongeveer de helft van wat je normaal zou betalen dus ik blijf daar wel hangen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aha ok, onderscheiding op faciliteiten en genoeg kwaliteitmeerwaarde. Die ouderen kijken ook niet op een euro meer of minder.
En meer lekkere vrouwen waarschijnlijk, ipv uitzicht op de zoveelste grannyquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
Al moet ik zeggen dat het concept van big gym wel aantrekkelijk is.
20 squatrekken, 10 bankdruk, dat soort werk.
ik ga deze post rapporterenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3 boeken per wat? Dag? Week?
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En meer lekkere vrouwen waarschijnlijk, ipv uitzicht op de zoveelste granny
Bedanktquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:07 schreef JanCees het volgende:
@:tjacka ik kan niet reageren op je dm heb dm ban
maar antwoord is ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:24 schreef Tjacka het volgende:
Morgen avondklok
[ afbeelding ]Een totaal mislukt grapje, aangezien je plaatje niet werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:24 schreef Tjacka het volgende:
Morgen avondklok
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:26 schreef Zipportal het volgende:
Afgelopen etmaal 6854 coronabesmettingen gemeld
Corhont.rar
Oei dat vind ik een lastige vraagquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:27 schreef JanCees het volgende:
ggmm kan je mijn dm ban en pm ban opheffen aub
hoezo irritante PMsquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei dat vind ik een lastige vraag
Worden er dan weer allemaal mensen lastiggevallen met irritante PM's bij je volgende ban?
Anders ik wel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik geniet juist van de pm's van @:jancees
Ben jij van de lunchtaliban ofzo?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
je eet voortaan maar wat beter met de lunch. Dit soort gekkigheid wil ik niet meer zien.
Kim Jong Un is dol op een missile lunchquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ben jij van de lunchtaliban ofzo?
Saoto coupquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kim Jong Un is dol op een missile lunch
Dat zijn de symptomen van aids.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:04 schreef JanCees het volgende:
wat een kutdag is dit
nog steeds kater
zweet als een otter en heb het koud
Heb je je al laten testen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:04 schreef JanCees het volgende:
wat een kutdag is dit
nog steeds kater
afkickverschijnselen strugglesquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:04 schreef JanCees het volgende:
wat een kutdag is dit
nog steeds kater
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
afkickverschijnselen struggles
zuipschuit
@:Tong80
RoetGodquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:28 schreef De_Kraam het volgende:
Roethof sloopt de rechtbank.
Dit even ter info.
Weet je al of je coronalijer bent?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:28 schreef De_Kraam het volgende:
Dit even ter info.
Nog geen mail ontvangen, maar mijn verkoudheid is nu ook weer helemaal verdwenen dus dat testje was sowieso flauwekul.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al of je coronalijer bent?
Als je iemand al de bak in gaat gooien omdat hij wat kleding heeft gefatsoeneerd is natuurlijk ook gekkigheid.quote:
Hebben ze daar ook gele apen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:59 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen even langs het apenheul van Amsterdam
quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei dat vind ik een lastige vraag
Worden er dan weer allemaal mensen lastiggevallen met irritante PM's bij je volgende ban?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:28 schreef De_Kraam het volgende:
Dit even ter info.
Fijn voor je?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]Ik vind het fijn om geïnformeerd te worden over hoe en wie gebanned is in deze SC.
Bans worden toch niet besproken of ben ik nou gekquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]Ik vind het fijn om geïnformeerd te worden over hoe en wie gebanned is in deze SC.
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bans worden toch niet besproken of ben ik nou gek
Dan moet je pimp abo nemen dan worden die opties geopend in de shop.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:06 schreef Coco het volgende:
Dat was ook een zeer goed verzorgd gebid.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Voor scrummie had ik laatst ook gebid en die was meteen weer vrij
Geen om gehadquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
KingRoland Re: 2 dagen ban
Zonde dat ik toen niet postte maar bedankt dat je aan mij dacht @:kingroland
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Voor scrummie had ik laatst ook gebid en die was meteen weer vrij
om?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen om gehad
Wat is dit @:kingroland
@Zipportalquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:07 schreef Barlexus het volgende:
Luister goser.
Ik heb hier al een keer eerder medegedeeld dat ik FBI kennis heb.
klaasgod.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
Zit ik dat Nicky-topic te lezen kom ik opeens een bekende tegen
[..]
@:zipportal
Weggegooid.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weggegooid.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weggegooid.
Waarschijnlijk bij de lidl aan de overkant.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand enig idee waar @:saind tegenwoordig nog uithangt?
Dit was de eerste post die van hem las en ik zag het METEENquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:51 schreef Caland het volgende:
Toch gewoon 400 posts die klaas
En @:ggmm had weer eens niks door
Ben je 'm nodig?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand enig idee waar @:saind tegenwoordig nog uithangt?
Random Pics van de Dag #26 no 37quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de lidl aan de overkant.
@:saind check deze grap
quote:
Ha ha!quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Random Pics van de Dag #26 no 37
[ afbeelding ]
Je praat maar gewoon normaal.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Regionale spreektaal ongelofelijke teringdebielen.
Wat passief agressief weer Scrummie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan niet joh, teringdebiel. Wil ik mijn best voor je doen, krijg je dit.
Ziedend lijkt hij. Zou het iets met COR te maken hebben?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
Scrummie komt erg woest over.
Alsof hij erg boos is ofzo.
Ieder dorp zijn eigen dialect hè. Ik versta de helft niet meer zodra ik in het diepe zuiden kom.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dan praten Limburgers nog normaler.
@:lange_lans
Dit heb ik me altijd afgevraagdquote:
Ik weet niet of ik dat gedrag vanavond tolereer tijdens haxball.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
Scrummie komt erg woest over.
Alsof hij erg boos is ofzo.
Eens.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
Jonge kaas op je tosti
Nee, dit kan niet.
Helemaal gestopt niet, maar doe wel een flinke stap terug.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:59 schreef Caland het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat @:debraad was gestopt met vloggen.
Nee joh het is net een wijf. Gewoon aandacht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:59 schreef Caland het volgende:
Wel 30+quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
Jonge kaas op je tosti
Nee, dit kan niet.
Al een keer of 30, ja.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:59 schreef Caland het volgende:
Mwa, kanaal bestaat al sinds Maart. Andere kanaal sinds November 2018. Dit zijn de blijvertjes.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al een keer of 30, ja.
Wat is je punt?
Roos. Hoe meer stress ik heb, hoe meer roos ik heb.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Wat heb je voor raar spul in je haar zitten @:debraad
Ik ben zeer content met je content!quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mwa, kanaal bestaat al sinds Maart. Andere kanaal sinds November 2018. Dit zijn de blijvertjes.
Daar heb je toch shampoo voorquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Roos. Hoe meer stress ik heb, hoe meer roos ik heb.
Kutzooi ik had eigenlijk wel op een like van jou gerekend.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer leuk gevonden maar ik ben vandaag helaas erg kritisch op de likes die ik geef.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:04 schreef Coco het volgende:
Likes moet je alleen geven als je het echt meent!
Rook jij van de stress?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is lastig dat het stress gebonden is voor een groot deel.
Gewoon geen stress ervaren dan. Ik zou psycholoog moeten worden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is lastig dat het stress gebonden is voor een groot deel.
Weet jij wat een cuck is?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon geen stress ervaren dan. Ik zou psycholoog moeten worden.
Zeker. Enige reden waarom ik een vriendin overweeg.quote:
SOW echt!quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon geen stress ervaren dan. Ik zou psycholoog moeten worden.
Dat zou echt walgelijk zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Enige reden waarom ik een vriendin overweeg.
Tevens
Advies Red Team: 'Sluit sportscholen en stop competities'
Zombietaferelen komen wel heel dichtbij zo.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:11 schreef Coco het volgende:
Een collega van mij heeft corona.
Opgelopen bij een begrafenis.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Enige reden waarom ik een vriendin overweeg.
https://www.trouw.nl/nieu(...)-nederland~bb5806fe/quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Ben je m nodig? Zeggen ze dat daar?
curryschotelquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
broccoliquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik heb goede hoop dat de sportscholen open mogen blijvenquote:De extra coronamaatregelen die het kabinet voorbereidt, zullen vooral de horeca, amateursport en het openbaar vervoer raken. Uit de concept-maatregelen blijkt een verbod op alle amateur-teamsporten boven de 18 jaar en mag het ov alleen voor noodzakelijke reizen worden gebruikt. Aan de maatregelen wordt nog gesleuteld. Of de horeca helemaal dicht moet of de openingstijden worden beperkt, is nog onderwerp van discussie.
Je verliest liever je voetbalwedstrijden dan de sportschool?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat de sportscholen open mogen blijven
ik hoop met je meequote:Op maandag 12 oktober 2020 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja. Sinds corona ben ik 5 dagen per week in de sportschool tegenover 1 zaterdagmiddag bij het voetbal (wat eigenlijk meer om het zuipen gaat).quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je verliest liever je voetbalwedstrijden dan de sportschool?
Boerenkool met worst en jus.quote:
#cut4wonyipquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
Horeca 6 uur dicht is wel de doodsteek voor die sector gok ik
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hobby's mogen dus wel doorgaan
@:lenny_leonard @:wereldgozer
Ik heb ook goede hoop dat de tennisclub open blijft.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet dat tennis hier genoemd wordt. Kan toch gewoon in de algemene rubriek.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat ben jij ineens hip zonder baan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap niet dat tennis hier genoemd wordt. Kan toch gewoon in de algemene rubriek.
Maar wel genot. Hopelijk ook dubbelen. En vervolgens bij iemand thuis je helemaal de 2k inzuipen, ja toch?
Ja, enorm sneu. En je doet er niks tegen. Wel jammer dat het amateurvoetbal eruit gaat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
Horeca 6 uur dicht is wel de doodsteek voor die sector gok ik
Wanneer is er eigenlijk weer een persconferentie?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ze kunnen wat mij betreft ook wel de tering krijgen wat betreft de maatregelenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, enorm sneu. En je doet er niks tegen. Wel jammer dat het amateurvoetbal eruit gaat.
Morgenavond makker.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wanneer is er eigenlijk weer een persconferentie?
. En het is toch alleen maar verplaatsen van het y probleem. Iedereen zuipt nu gewoon bij elkaar ipv in het café. Zeker die studenten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kunnen wat mij betreft ook wel de tering krijgen wat betreft de maatregelen
Helemaal nu het wel duidelijk is dat het vrijwel alleen mensen treft die toch wel binnen een jaar de pijp uit waren gegaan.
Wat stel je voor? Preventief ruimen? Op een paar plekken vrachtwagens?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal nu het wel duidelijk is dat het vrijwel alleen mensen treft die toch wel binnen een jaar de pijp uit waren gegaan.
Gewoon 60+ isoleren en laat dat boomergriepje maar rondwaaien.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Preventief ruimen? Op een paar plekken vrachtwagens?
Bom op Amsterdam?
Vogel/varkensgriep dan wel mkztaferelen juich ik al lange tijd toe. Kadavervrachtwagen erbij en gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Preventief ruimen? Op een paar plekken vrachtwagens?
Bom op Amsterdam?
Fake news Caland. Man man manquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh in het nieuws komt dan altijd net die ene vitale twintiger die in het ziekenhuis ligt.quote:
Oke Famke/Frans/Charrel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh in het nieuws komt dan altijd net die ene vitale twintiger die in het ziekenhuis ligt.
Ik trap er niet meer in.
Ik doe niet meer mee.
ROETMOPPEDquote:
Hadden die twee nog fittie gisteren? Ik dacht zet voor het eerst dit jaar weer eens darten op maar was er na een setje eigenlijk wel weer klaar meequote:Op maandag 12 oktober 2020 18:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
ROETMOPPED
Ik ga kijken (tenzij Durk ven Duvenbode nog bezig is).
Ik ga ook naar de Aubergenius kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
ROETMOPPED
Ik ga kijken (tenzij Durk ven Duvenbode nog bezig is).
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden die twee nog fittie gisteren? Ik dacht zet voor het eerst dit jaar weer eens darten op maar was er na een setje eigenlijk wel weer klaar mee
Ja dat was van een bijzonder kinderachtig niveauquote:
Hoop dat hij beide armen en benen breektquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was van een bijzonder kinderachtig niveau
Vond die Whitlock vroeger altijd nog wel sympathiek
Ja, het leek mij ook altijd wel een aardige gast, dit was nogal raar van hem. @El-Stinho weet ongetwijfeld wat hier achter zit.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was van een bijzonder kinderachtig niveau
Vond die Whitlock vroeger altijd nog wel sympathiek
Aparte definitie van kunst heb jij.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik kijk nu een interview van Lang bij de NOS. Zijn accent is kunst.
Ik denk dat hij die act 24 uur per dag doet. Dat is extreem knap.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aparte definitie van kunst heb jij.
Whitlock is sinds zijn downfall jaren terug al steeds gekker gaan doen en meer gaan schreeuwen/juichen op het podium.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het leek mij ook altijd wel een aardige gast, dit was nogal raar van hem. @:El-Stinho weet ongetwijfeld wat hier achter zit.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Als ik nu nog één grap lees over geen amateurvoetbal icm hAhA dAn GaAt OrAnJe DuS nIeT dOoR dan ga ik in mezelf snijden denk ik
Beetje zelfde geval met Lewis ook. Schreeuwen, gek doen, ophef galore.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Whitlock is sinds zijn downfall jaren terug al steeds gekker gaan doen en meer gaan schreeuwen/juichen op het podium.
Wat hij gisteren deed komt overigens uit het Ted Hankey-handboek waar hij jaren terug zelf slachtoffer van is geworden (lol).
Maak ze gek !!!!! Geef ze van katoen !!!!quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
Even een uurtje sporten trouwens
Die benen HELEMAAL KEPOT maken
Die gooit ook al jaren als een patatje.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beetje zelfde geval met Lewis ook. Schreeuwen, gek doen, ophef galore.
Gelukkig hebben we deze set nog als herinnering.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gooit ook al jaren als een patatje.
jepquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
afkickverschijnselen struggles
zuipschuit
@:Tong80
Ik vind het altijd apart dat er zoveel uit Stoke-on-Trent komen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we deze set nog als herinnering.
Welke weddenschap?quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:19 schreef Zipportal het volgende:
Weer een belachelijk kut note erbij. Ging om jouw weddenschap. @:Scrummie
Mensen mentionen is zo VERBODEN.
In februari, 2021 loopt hij af dan heb je de kans.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal eens een abo aan jou uitdelen.
Ja, HEUL erg.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn jullie al bang voor de persconferentie morgen
Waarom apart?quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het altijd apart dat er zoveel uit Stoke-on-Trent komen.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, HEUL erg.
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #946
Junk gespot.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Valt de coffeeshop (enkel afhaal) onder horeca?
Op naar FBquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:19 schreef Zipportal het volgende:
Weer een belachelijke kut note erbij. Ging om jouw weddenschap. @:Scrummie
Mensen mentionen is zo VERBODEN.
Ik denk dat het juist van het blowen komt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik gun Scrummie wel zijn jointje, anders is ie de hele dag nog bozer
Hij gaat slecht de laatste tijd jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik gun Scrummie wel zijn jointje, anders is ie de hele dag nog bozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |