Hoe bevalt uitkeringsleef maat?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:tjacka je dikke moeder op een driewieler
Uitstekend.quote:
Krijg je eigenlijk wel WWgenot, je had zelf ontslag genomen toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, en bier besteld @:caland
Hoort er ook bij
Nee, ik krijg niks. EN DE OVERHEID DOET NIETS!quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je eigenlijk wel WWgenot, je had zelf ontslag genomen toch?
Ik vraag me af hoe Jantje Roos zelf denkt over zijn marginaal bestaan tegenwoordig, in de krochten van het internet.quote:
Sterkte maatquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik krijg niks. EN DE OVERHEID DOET NIETS!
Neem mijn woorden van net terugquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:tjacka je dikke moeder op een driewieler
roverheid bedoel je?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik krijg niks. EN DE OVERHEID DOET NIETS!
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben aan het kijken naar een NAS.
@:scrummie @:jancees wat hebben jullie? Of wat zouden jullie aanraden?
Jullie zijn expert op dit gebied toch?
Synologyquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend.
Vandaag eigenlijk nog geen fuck uitgevoerd. Beetje computer aan het opruimen en toen bedacht ik: laat ik eens een NAS kopen. Dus daar al een uurtje over aan het zoeken/lezen.
Voor de rest van de week nog geen plannen, maar komt vast goed.
Ben nu aan het kijken naar deze:quote:
Ja als je genoeg hebt aan eentje waar 2 harde schijven in kunnen is de eerste prima. Dat 'voorbereid op de toekomst', als je het nu niet direct volledig gaat gebruiken zou ik niet dat extra geld eraan uitgeven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken naar deze:
https://tweakers.net/pric(...)s220+/specificaties/
en deze:
https://tweakers.net/pric(...)s920+/specificaties/
Denk dat de eerste voldoet in de basis, maar met de tweede iets meer voorbereid voor eventuele toekomst.
Wat heb jij?
Daar gaan alle calorien die je hebt vermeden door Cola Zero te drinkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:05 schreef KingRoland het volgende:
Even een broodje kroket eten voor lunch
Oh je was er al. Eet smakelijk makkerquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
Twee gekookte eitjes en een broodje gerookte zalmfilet met cottage cheese
Dit ter info
Cola zero genotquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar gaan alle calorien die je hebt vermeden door Cola Zero te drinken
Toevalligquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
Vandaag nog even pittige legday zal na morgen wel weer dicht gaan pffff
@:Caland
Benen zijn het lastigst thuis te trainen jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
Vandaag nog even pittige legday zal na morgen wel weer dicht gaan pffff
@:Caland
Ja gisterenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
Was je niet getest of zo
Hij wil die oudjes in z'n gym bewust opruimen zodat hij straks alle ruimte voor zichzelf heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
Was je niet getest of zo
Terecht teringboomersquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij wil die oudjes in z'n gym bewust opruimen zodat hij straks alle ruimte voor zichzelf heeft.
Dat heb ik sowieso al wel. Die oudjes doen toch zelden krachttraining.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij wil die oudjes in z'n gym bewust opruimen zodat hij straks alle ruimte voor zichzelf heeft.
Pics?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
Twee gekookte eitjes en een broodje gerookte zalmfilet met cottage cheese
Dit ter info
En dan geen foto van de Bearcatquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Het laatste DSI nieuws is uit!! @:wereldgozer
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |