abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2020 @ 13:56:06 #65
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195587316
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 13:06 schreef Starflyer het volgende:

[..]

De AT ligt hem duidelijk beter dan de RBR.
Als je sneller bent met een langzamere auto...... dan ben je dus geen topper.
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Het is logisch dat Gasly zijn “grote vriend” er niet maar zo eventjes voorbij laat.
Dat is niet hetzelfde als met hand en tand verdedigen, maar
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 13:09 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Ik heb nog wat onboards bekeken van toen hij dat zei. (dus in sync met de radio, niet zoals in de live uitzending een minuut later oid). En Gasly verdedige tot die tijd amper tot niet. Die reed gewoon zijn race alsof Albon er niet was. Albon had gewoon het tempo niet.
dat wist ik nog niet, dat plaatst zijn reactie wel in het jankerige perspectief. Terwijl hij echt wel een inhaalactie kan plaatsen normaal gesproken, dus ja.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 13:58:54 #66
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_195587351
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 13:56 schreef daNpy het volgende:

[..]

[..]

[..]

dat wist ik nog niet, dat plaatst zijn reactie wel in het jankerige perspectief. Terwijl hij echt wel een inhaalactie kan plaatsen normaal gesproken, dus ja.
Hij verdedigde ook niet met hand en tand.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_195587357
quote:
10s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:36 schreef daNpy het volgende:

[..]

Liever gewoon Max naast Hamilton. Maar dat wil Hamilton niet, wat vreemd is aangezien hij volgens de fanboys véél beter is dan Max :D
Ik lees vooral dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Verstappen fappers hebben het erover dat Verstappen veel beter is.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 12-10-2020 14:19:38 ]
  maandag 12 oktober 2020 @ 14:00:54 #68
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195587373
quote:

[..]

[..]

[..]

In dat geval is Vettel dus ook geen topper :)

Die heeft ook meer problemen met een instabiele auto dan bijvoorbeeld een Leclerc.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195587374
quote:

[..]

[..]

[..]

Meh, hij haalt heel vaak in met een enorm risico. Het is het gewoon allemaal net niet.

Verder maakt het allemaal niet zoveel uit, als het dicht bij elkaar zat kon je dat zeggen. Maar zolang RBR de strijd niet direct kan aangaan is het niet zo spannend. 2e worden ze toch wel.
  maandag 12 oktober 2020 @ 14:06:42 #70
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195587457
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:01 schreef mikieu het volgende:

[..]

Meh, hij haalt heel vaak in met een enorm risico. Het is het gewoon allemaal net niet.

Ricciardo haalde ook vaak met een enorm risico: voor de andere coureur (aan de kant of geramd worden). Dat werd bejubeld, terwijl de acties van Albon technisch veel mooier zijn omdat hij een hogere snelheid heeft op een andere lijn.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 12 oktober 2020 @ 14:08:19 #71
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195587480
Albon heeft zijn race eigenlijk verkloot in ronde 1, met een belachelijke uitrem actie op koude banden.
Het is net alsof hij op dit moment zo'n ongelooflijke bewijsdrang heeft, dat hij constant domme fouten maakt.

Hij moet de rust leren bewaren (heeft Max ook wel eens moeite mee gehad) en zijn rondjes rijden.
Je hebt over het algemeen de betere auto, dus je kans komt heus wel binnen een paar rondjes.
Als hij die domme actie in ronde 1 niet had gemaakt, had hij Leclerc kunnen inhalen nadat Ricciardo er voorbij was.
Dan rustig je kans afwachten en niks willen forceren achter Ricciardo.
Waarschijnlijk waren de banden van Ricciardo toch wel eerder op geweest.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 12 oktober 2020 @ 14:09:22 #72
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195587502
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 13:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik lees vooral dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Verstappen rappers hebben het erover dat Verstappen veel beter is.
Als je beargumenteerd dat de MB sneller is én makkelijker rijdt (zelfs Bottas wint wel eens) en de Red Bull langzamer is én moeilijker bestuurbaar is, dan kun je de prestaties van Verstappen hoger inschatten dan die van Hamilton.
Ik denk niet dat Max Hamilton zoek rijdt in dezelfde auto maar ik denk ook niet dat Hamilton Max op zijn gemak achter zich houdt.
  maandag 12 oktober 2020 @ 14:10:22 #73
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195587526
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:00 schreef Starflyer het volgende:

[..]

In dat geval is Vettel dus ook geen topper :)

Die heeft ook meer problemen met een instabiele auto dan bijvoorbeeld een Leclerc.
Ik weet niet meer wat ik van Vettel moet denken. De knullige fouten, slechte kwali's, wat is het nou? Krijgt Lec een betere auto of heeft Vettel gewoon he-le-maal nergens zin meer in?
pi_195587618
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:06 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ricciardo haalde ook vaak met een enorm risico: voor de andere coureur (aan de kant of geramd worden). Dat werd bejubeld, terwijl de acties van Albon technisch veel mooier zijn omdat hij een hogere snelheid heeft op een andere lijn.
Ricciardo stond bij de start waar hij hoorde te staan, zijn tegenstanders waren over het algemeen Mercedes of Ferrari. Daar zijn de verschillen vaak kleiner, dan is dat wat beter te accepteren dan je buitenom (met onnodig veel risico) een Haas gaat. In Silverstone had Albon ook een aanvaring met iemand door zo'n actie.

Soms is het wel leuk om te zien hoor, maar vaak onnodig.
pi_195587847
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:01 schreef mikieu het volgende:

[..]

Verder maakt het allemaal niet zoveel uit, als het dicht bij elkaar zat kon je dat zeggen. Maar zolang RBR de strijd niet direct kan aangaan is het niet zo spannend. 2e worden ze toch wel.
Ja maar als RBR zijnde kun je de prestaties van Albon natuurlijk niet negeren onder het mom van "we zijn tweede, laat maar zitten lol"
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195587913
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 12:58 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Daarom schrijf ik ook deels. 4 weken geleden in Toscane was Albon keurig derde en viel Verstappen uit. Albon kan echt wel rijden. De uitspraak "they race me too hard" zal hij ongetwijfeld anders bedoelen.
Ricciardo zei dat bij de laatste herstart hij wist dat hij Albon niet ging houden. De auto is beter en Albon kan goed met de auto overweg als deze licht is.
  maandag 12 oktober 2020 @ 14:30:07 #77
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195587956
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:15 schreef mikieu het volgende:

[..]

Ricciardo stond bij de start waar hij hoorde te staan, zijn tegenstanders waren over het algemeen Mercedes of Ferrari. Daar zijn de verschillen vaak kleiner, dan is dat wat beter te accepteren dan je buitenom (met onnodig veel risico) een Haas gaat. In Silverstone had Albon ook een aanvaring met iemand door zo'n actie.

Soms is het wel leuk om te zien hoor, maar vaak onnodig.
Achja, Hamilton heeft Albon net zo goed 2x van de baan getikt, met een Mercedes. Dus schijnbaar vind die buitenom ingehaald worden door een rookie ook niet zo tof :P
pi_195587959
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:10 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wat ik van Vettel moet denken. De knullige fouten, slechte kwali's, wat is het nou? Krijgt Lec een betere auto of heeft Vettel gewoon he-le-maal nergens zin meer in?
Jij denkt dat het met wel of niet "zin hebben" te maken heeft dat Vettel niet presteert? Knullige fouten maken doet hij sowieso al jaren. Hij is er ook duidelijk ziek van dat hij niet presteert.

Der Seb valt gewoon door de mand. Hij heeft Webber en Kimi verslagen en is geklopt door Ricciardo en Leclerc. Geen topcoureur dus.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 12 oktober 2020 @ 14:33:10 #79
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195588027
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij denkt dat het met wel of niet "zin hebben" te maken heeft dat Vettel niet presteert? Knullige fouten maken doet hij sowieso al jaren.

Der Seb valt gewoon door de mand. Hij heeft Webber en Kimi verslagen en is geklopt door Ricciardo en Leclerc. Geen topcoureur dus.
Nouja 4x WK vind ik voldoende om topcoureur genoemd te worden. Alleen dat is alweer 6 jaar geleden.
De fouten die hij maakte vanwege de stress omdat hij een heel team moest leiden kan ik ook nog wel inkomen, ook al zaten er jammerlijke bij. In 2018 had ie echt een kans, maar zelf weggegooid, met medewerking van team pipo's de pasta natuurlijk.

Leclerc en Ricciardo hebben nog geen WK achter hun naam staan en Ric gaat dat misschien wel helemaal nooit worden, of hij moet volgend jaar een enorme bak geluk hebben in de McLaren.
pi_195588097
Gaat trouwens een gerucht dat Gasly op weg naar de uitgang zou zijn. Paul die Resta kwam er gisteren ineens mee dat Gasly de Marko tegen zich in het harnas heeft gejaagd. Hij wilde er overigens niet verder op ingaan toen Nico Rosberg doorvroeg, dus het zou ook een hersenspinsel kunnen zijn
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_195588139
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja maar als RBR zijnde kun je de prestaties van Albon natuurlijk niet negeren onder het mom van "we zijn tweede, laat maar zitten lol"
Eens, vind het ook maar een slappe zak.
  maandag 12 oktober 2020 @ 14:38:17 #82
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195588141
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nouja 4x WK vind ik voldoende om topcoureur genoemd te worden. Alleen dat is alweer 6 jaar geleden.
De fouten die hij maakte vanwege de stress omdat hij een heel team moest leiden kan ik ook nog wel inkomen, ook al zaten er jammerlijke bij. In 2018 had ie echt een kans, maar zelf weggegooid, met medewerking van team pipo's de pasta natuurlijk.

Leclerc en Ricciardo hebben nog geen WK achter hun naam staan en Ric gaat dat misschien wel helemaal nooit worden, of hij moet volgend jaar een enorme bak geluk hebben in de McLaren.
Met een auto die voor hem op maat gemaakt was (een stabiele achterkant dankzij de geblazen diffuser).

Met nieuwe regelgeving die dat teniet deden (zowel in 2014 en 2019) blerk hij een stuk minder goed mee overweg te kunnen. De verandering in 2017 (meer downforce) pakte dan wel weer in zijn voordeel uit.
  maandag 12 oktober 2020 @ 14:40:58 #83
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195588189
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:36 schreef Sabata het volgende:
Gaat trouwens een gerucht dat Gasly op weg naar de uitgang zou zijn. Paul die Resta kwam er gisteren ineens mee dat Gasly de Marko tegen zich in het harnas heeft gejaagd. Hij wilde er overigens niet verder op ingaan toen Nico Rosberg doorvroeg, dus het zou ook een hersenspinsel kunnen zijn
Ja, dat las ik ook.

https://thesportsrush.com(...)berg-is-unimpressed/
pi_195588223
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:36 schreef Sabata het volgende:
Op een podcast hoorde ik(over het interview) dat Gasly niet meer bij rbr kan omdat hij daar iedereen de kast op heeft gekregen met zijn gedrag. Op een geven moment kwam toen die statement dat rbr alles had gedaan voor Gasly wat ze konden doen en dat hij eens naar zichzelf moet kijken. Op de podcast hadden ze het erover dat het om Newey zou gaan. Volgens Gasly lag het aan het ontwerp dat het niet ging.
pi_195588265
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij denkt dat het met wel of niet "zin hebben" te maken heeft dat Vettel niet presteert? Knullige fouten maken doet hij sowieso al jaren. Hij is er ook duidelijk ziek van dat hij niet presteert.

Dit. Vettel is geen topcoureur ala Max, Hamilton of een Alonso.
  maandag 12 oktober 2020 @ 15:36:43 #86
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195589209
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Op een podcast hoorde ik(over het interview) dat Gasly niet meer bij rbr kan omdat hij daar iedereen de kast op heeft gekregen met zijn gedrag. Op een geven moment kwam toen die statement dat rbr alles had gedaan voor Gasly wat ze konden doen en dat hij eens naar zichzelf moet kijken. Op de podcast hadden ze het erover dat het om Newey zou gaan. Volgens Gasly lag het aan het ontwerp dat het niet ging.
Als je dat soort dingen gaat roepen maak je het jezelf wel heel lastig ja. Ik zou hem toch ook niet in 2021 in de RBR willen zetten. Op zijn vroegst in 2022 misschien als de nieuwe regels ingaan: dat kan dan een mooie frisse start worden. En tegen die tijd heeft ie nog wat meer vertrouwen en ervaring opgedaan bij AT. Hopelijk zijn dan ook de perikelen bij RBR destijds wat vervaagd.

Toch wel apart dat Max tegenwoordig constant zo diplomatiek en rel-ontwijkend is en dat dan rijders als Gasly en Albon de fout in gaan met hun publieke uitspattingen. :)
pi_195589309
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef beantherio het volgende:

[..]

Als je dat soort dingen gaat roepen maak je het jezelf wel heel lastig ja. Ik zou hem toch ook niet in 2021 in de RBR willen zetten. Op zijn vroegst in 2022 misschien als de nieuwe regels ingaan: dat kan dan een mooie frisse start worden. En tegen die tijd heeft ie nog wat meer vertrouwen en ervaring opgedaan bij AT. Hopelijk zijn dan ook de perikelen bij RBR destijds wat vervaagd.

Toch wel apart dat Max tegenwoordig constant zo diplomatiek en rel-ontwijkend is en dat dan rijders als Gasly en Albon de fout in gaan met hun publieke uitspattingen. :)
Verstappen heeft meer F1 ervaring.
pi_195589381
instagram
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 16:25:47 #89
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_195590273
quote:
Dat wordt vast genieten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_195590779
toch wel apart, al die kritiek hier op Albon.
als je leest wat Marko aan F1-Insider.com heeft gezegd;
quote:
"Het verschil met Max was op de Nürburgring te overzien. Als Alex zo doorgaat, stelt hij zijn stoeltje veilig. Als alternatieven zijn er de bekende namen: Hülkenberg en Pérez."
bron: F1-Insider.com / nu.nl
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 12 oktober 2020 @ 17:01:01 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195590884
pi_195590945
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]

Bij Netflix zullen we zien wat hij echt zegt. :P
pi_195591044
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef beantherio het volgende:

[..]

Als AT meer een team op zichzelf gaat worden zou een coureur als Gasly daar prima kunnen blijven rijden zonder overstap.
  maandag 12 oktober 2020 @ 17:18:15 #94
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195591217
Gasly moeten ze echt niet terug zetten bij RB, echt absoluut niet heeft daar niks meer te zoeken ook niet na dit seizoen. Zit prima waar ie zit....
pi_195591537
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]

Marko is wat dat betreft wel een goede bron uiteraard!
  maandag 12 oktober 2020 @ 17:48:46 #96
37887 Dauthi
Progressive
pi_195591794
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 17:01 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel grappig hoe die uitspraak zijn eigen leven is gaan leiden.
"They race me so hard" wordt too hard ook dankzij commentatoren als Plooij, waarvan het vaak lijkt dat hij poep in zijn oren heeft.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')