Ik weet het, Hamilton zegt wel eens dat hij meer competitie wil en naast Max wil rijden, wel dan nadat hij het kampioenschap heeft binnen gehengeld. Max heeft ook altijd excellent gereden, zolang hij achter hem is gefinished, etc. Die PR prietpraat van team Mercedes gelooft hopelijk niemand meer, want de werkelijkheid is is altijd precies andersom.quote:
Als ik het zo terugluister zou dat best wel het geval kunnen zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kritiek op Albon is dan wellicht deels terecht. Om te gaan beweren dat Red bull expres de auto binnen gehaald heeft zonder defect dat gaat wel erg ver.
zal ik later bekijken. Naar mijn weten heeft het team gezien dat de motorkoeling in gevaar kwam en daardoor de opdracht gegeven om naar binnen te komen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:59 schreef Skwish het volgende:
[..]
Als ik het zo terugluister zou dat best wel het geval kunnen zijn.
8equote:Op maandag 12 oktober 2020 12:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op welke positie lag Albon ook alweer toen ze hem naar binnen haalden?
Natuurlijk is kritiek op Albon deels terecht. Hij doet niet wat ie moet doen: 4e worden met de 4e auto.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kritiek op Albon is dan wellicht deels terecht.
Daarom schrijf ik ook deels. 4 weken geleden in Toscane was Albon keurig derde en viel Verstappen uit. Albon kan echt wel rijden. De uitspraak "they race me too hard" zal hij ongetwijfeld anders bedoelen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Natuurlijk is kritiek op Albon deels terecht. Hij doet niet wat ie moet doen: 4e worden met de 4e auto.
Maar ik snap zijn frustratie over Gasly ook wel. Wat voor zin heeft het om iemand van het zusterteam koste wat kost zó in de weg te gaan rijden als je zelf nog moet pitten? Dat "they race me too hard" komt natuurlijk veel te jankerig over, maar Gasly rijdt zich zo ook niet positief in de kijker. En ik heb hem al niet hoog zitten, als ie ineens denkt dat ie een hele meneer is dankzij zijn lucky overwinning doordat iedereen voor hem uitviel. Als ie zo goed was had ie nog in RBR gezeten.
De AT ligt hem duidelijk beter dan de RBR.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Natuurlijk is kritiek op Albon deels terecht. Hij doet niet wat ie moet doen: 4e worden met de 4e auto.
Maar ik snap zijn frustratie over Gasly ook wel. Wat voor zin heeft het om iemand van het zusterteam koste wat kost zó in de weg te gaan rijden als je zelf nog moet pitten? Dat "they race me too hard" komt natuurlijk veel te jankerig over, maar Gasly rijdt zich zo ook niet positief in de kijker. En ik heb hem al niet hoog zitten, als ie ineens denkt dat ie een hele meneer is dankzij zijn lucky overwinning doordat iedereen voor hem uitviel. Als ie zo goed was had ie nog in RBR gezeten.
Het is logisch dat Gasly zijn “grote vriend” er niet maar zo eventjes voorbij laat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nog wat onboards bekeken van toen hij dat zei. (dus in sync met de radio, niet zoals in de live uitzending een minuut later oid). En Gasly verdedige tot die tijd amper tot niet. Die reed gewoon zijn race alsof Albon er niet was. Albon had gewoon het tempo niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:51 schreef daNpy het volgende:
Maar ik snap zijn frustratie over Gasly ook wel. Wat voor zin heeft het om iemand van het zusterteam koste wat kost zó in de weg te gaan rijden als je zelf nog moet pitten?
het is de 2e auto dus als hij doet wat hij moet doen zou hij 3e moeten worden maar minimaal 4equote:
Dat zei ik in het vorige deel ook al! Gasly reed gewoon keurig zijn rondjesquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik heb nog wat onboards bekeken van toen hij dat zei. (dus in sync met de radio, niet zoals in de live uitzending een minuut later oid). En Gasly verdedige tot die tijd amper tot niet. Die reed gewoon zijn race alsof Albon er niet was. Albon had gewoon het tempo niet.
Keurig derde? Kijk wat daar allemaal voor nodig was om dat te laten gebeuren. Die gast heeft verder 1x op eigen kracht een 4de plek (normaal gesproken het minimale) behaald dit jaar. Plus dat hij nog geen 1x binnen 0.5 seconden geweest is van Max in de kwalificatie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik ook deels. 4 weken geleden in Toscane was Albon keurig derde en viel Verstappen uit. Albon kan echt wel rijden. De uitspraak "they race me too hard" zal hij ongetwijfeld anders bedoelen.
Als je sneller bent met een langzamere auto...... dan ben je dus geen topper.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De AT ligt hem duidelijk beter dan de RBR.
Dat is niet hetzelfde als met hand en tand verdedigen, maarquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is logisch dat Gasly zijn “grote vriend” er niet maar zo eventjes voorbij laat.
dat wist ik nog niet, dat plaatst zijn reactie wel in het jankerige perspectief. Terwijl hij echt wel een inhaalactie kan plaatsen normaal gesproken, dus ja.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik heb nog wat onboards bekeken van toen hij dat zei. (dus in sync met de radio, niet zoals in de live uitzending een minuut later oid). En Gasly verdedige tot die tijd amper tot niet. Die reed gewoon zijn race alsof Albon er niet was. Albon had gewoon het tempo niet.
Hij verdedigde ook niet met hand en tand.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als je sneller bent met een langzamere auto...... dan ben je dus geen topper.
[..]
Dat is niet hetzelfde als met hand en tand verdedigen, maar
[..]
dat wist ik nog niet, dat plaatst zijn reactie wel in het jankerige perspectief. Terwijl hij echt wel een inhaalactie kan plaatsen normaal gesproken, dus ja.
Ik lees vooral dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Verstappen fappers hebben het erover dat Verstappen veel beter is.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Liever gewoon Max naast Hamilton. Maar dat wil Hamilton niet, wat vreemd is aangezien hij volgens de fanboys véél beter is dan Max
In dat geval is Vettel dus ook geen topperquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat wist ik nog niet, dat plaatst zijn reactie wel in het jankerige perspectief. Terwijl hij echt wel een inhaalactie kan plaatsen normaal gesproken, dus ja.
Meh, hij haalt heel vaak in met een enorm risico. Het is het gewoon allemaal net niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ricciardo haalde ook vaak met een enorm risico: voor de andere coureur (aan de kant of geramd worden). Dat werd bejubeld, terwijl de acties van Albon technisch veel mooier zijn omdat hij een hogere snelheid heeft op een andere lijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:01 schreef mikieu het volgende:
[..]
Meh, hij haalt heel vaak in met een enorm risico. Het is het gewoon allemaal net niet.
Als je beargumenteerd dat de MB sneller is én makkelijker rijdt (zelfs Bottas wint wel eens) en de Red Bull langzamer is én moeilijker bestuurbaar is, dan kun je de prestaties van Verstappen hoger inschatten dan die van Hamilton.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik lees vooral dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Verstappen rappers hebben het erover dat Verstappen veel beter is.
Ik weet niet meer wat ik van Vettel moet denken. De knullige fouten, slechte kwali's, wat is het nou? Krijgt Lec een betere auto of heeft Vettel gewoon he-le-maal nergens zin meer in?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In dat geval is Vettel dus ook geen topper
Die heeft ook meer problemen met een instabiele auto dan bijvoorbeeld een Leclerc.
Ricciardo stond bij de start waar hij hoorde te staan, zijn tegenstanders waren over het algemeen Mercedes of Ferrari. Daar zijn de verschillen vaak kleiner, dan is dat wat beter te accepteren dan je buitenom (met onnodig veel risico) een Haas gaat. In Silverstone had Albon ook een aanvaring met iemand door zo'n actie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ricciardo haalde ook vaak met een enorm risico: voor de andere coureur (aan de kant of geramd worden). Dat werd bejubeld, terwijl de acties van Albon technisch veel mooier zijn omdat hij een hogere snelheid heeft op een andere lijn.
Ja maar als RBR zijnde kun je de prestaties van Albon natuurlijk niet negeren onder het mom van "we zijn tweede, laat maar zitten lol"quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:01 schreef mikieu het volgende:
[..]
Meh, hij haalt heel vaak in met een enorm risico. Het is het gewoon allemaal net niet.
Verder maakt het allemaal niet zoveel uit, als het dicht bij elkaar zat kon je dat zeggen. Maar zolang RBR de strijd niet direct kan aangaan is het niet zo spannend. 2e worden ze toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |