Die verbonden aan Ferrari (Ferrari Drivers Academy). Daarnaast lijkt me dat een buitengewoon slecht plan. Ten 1e lijkt hij in iedere nwe klasse 1,5 jaar te moeten wennen. Ten 2e gaat hij (dus) Max ook echt niet kunnen bijhouden en dus ook niet kunnen helpen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Mick voor de leeuwen gooien zou wel tof zijn.
Geen idee wat dat betekend, maar wel duidelijk dus dat Mercedes en hun coureurs al 6x falen. En dat terwijl Max geen 1x lager is gefinished dan 3de.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In LaLaland hier op aarde pakt hij de punten als ze falen.
Ja dat is correct. Klapband, motor stuk, penalty's ook bij Ziggo zeggen ze dat hij de punten pakt die Mercedes laat slingeren. Ja je moet het wel doen en hij doet het maar niet door een geweldige inhaalactie op Bottas of Hamilton. Volgens mij hebben ze 1 maal op strategie gewonnen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekend, maar wel duidelijk dus dat Mercedes en hun coureurs al 6x falen. En dat terwijl Max geen 1x lager is gefinished dan 3de.
Ik zou het seizoen maar even terug kijken dan. Max heeft meermaals Bottas in gehaald dit jaar. En dan nog, hij moet een langzamere auto een snellere auto in halen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja dat is correct. Klapband, motor stuk, penalty's ook bij Ziggo zeggen ze dat hij de punten pakt die Mercedes laat slingeren. Ja je moet het wel doen en hij doet het maar niet door een geweldige inhaalactie op Bottas of Hamilton. Volgens mij hebben ze 1 maal op strati gewonnen.
alleen weet je pas of Lewis dat kan op het moment dat het echt nodig is en dat is helaas nog niet voorgekomen, dat Bottas het niet kan is wel geblekenquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Okay dus het komt omdat Mercedes of hun coureurs falen. Iets wat Max niet doet, dus Max is beter omdat hij niet faalt?
In principe is het enige wat Lewis en Bottas hoeven te doen rijden naar de capaciteiten van de auto, want dan kan niemand hen aanvallen. Het punt dat Max dat wel kan is dat Max meer uit zn RB haalt dan Lewis en Bottas uit hun Mercedes.
Het is jammer dat Norris perfect op zijn plek zit bij McLaren. Als ze de deal van James Key in ruil voor Norris voor elkaar hadden gekregen met Toro Rosso, dan had Lando nu mooi met Max in de Red Bull kunnen zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Mick voor de leeuwen gooien zou wel tof zijn.
Zoals de laatste 2x op Albon?quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen weet je pas of Lewis dat kan op het moment dat het echt nodig is en dat is helaas nog niet voorgekomen
Dat was wellicht de beste optie geweest inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is jammer dat Norris perfect op zijn plek zit bij McLaren. Als ze de deal van James Key in ruil voor Norris voor elkaar hadden gekregen met Toro Rosso, dan had Lando nu mooi met Max in de Red Bull kunnen zitten.
wat bedoel je daar nou mee, als je in de snelste auto zit en cruisend naar de finish kan met een teammaat die dat blijkbaar niet kan waarom zou je er dan alles uit moeten gaan halen?quote:
Tevens vergeet hij het effect van verse rubbers en de sc want anders kwam Albon niet in die positie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat bedoel je daar nou mee, als je in de snelste auto zit en cruisend naar de finish kan met een teammaat die dat blijkbaar niet kan waarom zou je er dan alles uit moeten gaan halen?
Excuus, ik dacht dat het inhalen van auto's betrof en niet pace van de auto.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat bedoel je daar nou mee, als je in de snelste auto zit en cruisend naar de finish kan met een teammaat die dat blijkbaar niet kan waarom zou je er dan alles uit moeten gaan halen?
Behalve dan dat Kimi voor een flink deel eigenaar is.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik Alfa Romeo was dan zou ik overigens Giovinazzi houden i.p.v. Raikkonen. Het beste lijkt er wel vanaf te zijn bij Kimi. Giovinazzi doet niet voor hem onder.
Beiden hebben evenveel entries (326) maar Kimi is één race meer gestart (323 vs 322).quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:13 schreef vosss het volgende:
Heeft Kimi nu het aantal GP's record van Rubens geëvenaard of verbroken?
Nice. Die gaat dat record nog flink aanscherpen als hij komend seizoen volmaaktquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beiden hebben evenveel entries (326) maar Kimi is één race meer gestart (323 vs 322).
Is dat zo? Dat heb ik ff gemist dan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Behalve dan dat Kimi voor een flink deel eigenaar is.
Kan het niet direct vinden. Maar toen het nieuws kwam dat hij naar Sauber ging, werd er bij gezegd dat hij deels eigenaar zou worden en na een paar seizoenen daar een functie zou krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat heb ik ff gemist dan.
Liever gewoon Max naast Hamilton. Maar dat wil Hamilton niet, wat vreemd is aangezien hij volgens de fanboys véél beter is dan Maxquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Er moet natuurlijk gewoon geruild. Lewis naar RB en Max naar Mercedes.
Dat gerucht ging inderdaad vorig jaar, maar schijnt niet waar te zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Behalve dan dat Kimi voor een flink deel eigenaar is.
En Mick Schumacher bijna in de Alfa Romeo Racing.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Hulkenberg had gister bijna in de RB gezetten vanwege een onduidelijke coronatest van Albon.
Says who?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Liever gewoon Max naast Hamilton. Maar dat wil Hamilton niet, wat vreemd is aangezien hij volgens de fanboys véél beter is dan Max
Evenals Kimi ook niet onder doet voor Giovinazzi. Dan kan je makkelijker sponsoren aantrekken met oud wereldkampioen en meervoudig race winnaar Kimi Raikkonen dan die nobody waarvan niemand meer weet dat hij ook al in 2017 mee heeft gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik Alfa Romeo was dan zou ik overigens Giovinazzi houden i.p.v. Raikkonen. Het beste lijkt er wel vanaf te zijn bij Kimi. Giovinazzi doet niet voor hem onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |