Dat was wellicht de beste optie geweest inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is jammer dat Norris perfect op zijn plek zit bij McLaren. Als ze de deal van James Key in ruil voor Norris voor elkaar hadden gekregen met Toro Rosso, dan had Lando nu mooi met Max in de Red Bull kunnen zitten.
wat bedoel je daar nou mee, als je in de snelste auto zit en cruisend naar de finish kan met een teammaat die dat blijkbaar niet kan waarom zou je er dan alles uit moeten gaan halen?quote:
Tevens vergeet hij het effect van verse rubbers en de sc want anders kwam Albon niet in die positie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat bedoel je daar nou mee, als je in de snelste auto zit en cruisend naar de finish kan met een teammaat die dat blijkbaar niet kan waarom zou je er dan alles uit moeten gaan halen?
Excuus, ik dacht dat het inhalen van auto's betrof en niet pace van de auto.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat bedoel je daar nou mee, als je in de snelste auto zit en cruisend naar de finish kan met een teammaat die dat blijkbaar niet kan waarom zou je er dan alles uit moeten gaan halen?
Behalve dan dat Kimi voor een flink deel eigenaar is.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik Alfa Romeo was dan zou ik overigens Giovinazzi houden i.p.v. Raikkonen. Het beste lijkt er wel vanaf te zijn bij Kimi. Giovinazzi doet niet voor hem onder.
Beiden hebben evenveel entries (326) maar Kimi is één race meer gestart (323 vs 322).quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:13 schreef vosss het volgende:
Heeft Kimi nu het aantal GP's record van Rubens geëvenaard of verbroken?
Nice. Die gaat dat record nog flink aanscherpen als hij komend seizoen volmaaktquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beiden hebben evenveel entries (326) maar Kimi is één race meer gestart (323 vs 322).
Is dat zo? Dat heb ik ff gemist dan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Behalve dan dat Kimi voor een flink deel eigenaar is.
Kan het niet direct vinden. Maar toen het nieuws kwam dat hij naar Sauber ging, werd er bij gezegd dat hij deels eigenaar zou worden en na een paar seizoenen daar een functie zou krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat heb ik ff gemist dan.
Liever gewoon Max naast Hamilton. Maar dat wil Hamilton niet, wat vreemd is aangezien hij volgens de fanboys véél beter is dan Maxquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Er moet natuurlijk gewoon geruild. Lewis naar RB en Max naar Mercedes.
Dat gerucht ging inderdaad vorig jaar, maar schijnt niet waar te zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Behalve dan dat Kimi voor een flink deel eigenaar is.
En Mick Schumacher bijna in de Alfa Romeo Racing.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Hulkenberg had gister bijna in de RB gezetten vanwege een onduidelijke coronatest van Albon.
Says who?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Liever gewoon Max naast Hamilton. Maar dat wil Hamilton niet, wat vreemd is aangezien hij volgens de fanboys véél beter is dan Max
Evenals Kimi ook niet onder doet voor Giovinazzi. Dan kan je makkelijker sponsoren aantrekken met oud wereldkampioen en meervoudig race winnaar Kimi Raikkonen dan die nobody waarvan niemand meer weet dat hij ook al in 2017 mee heeft gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik Alfa Romeo was dan zou ik overigens Giovinazzi houden i.p.v. Raikkonen. Het beste lijkt er wel vanaf te zijn bij Kimi. Giovinazzi doet niet voor hem onder.
Ik weet het, Hamilton zegt wel eens dat hij meer competitie wil en naast Max wil rijden, wel dan nadat hij het kampioenschap heeft binnen gehengeld. Max heeft ook altijd excellent gereden, zolang hij achter hem is gefinished, etc. Die PR prietpraat van team Mercedes gelooft hopelijk niemand meer, want de werkelijkheid is is altijd precies andersom.quote:
Als ik het zo terugluister zou dat best wel het geval kunnen zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kritiek op Albon is dan wellicht deels terecht. Om te gaan beweren dat Red bull expres de auto binnen gehaald heeft zonder defect dat gaat wel erg ver.
zal ik later bekijken. Naar mijn weten heeft het team gezien dat de motorkoeling in gevaar kwam en daardoor de opdracht gegeven om naar binnen te komen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:59 schreef Skwish het volgende:
[..]
Als ik het zo terugluister zou dat best wel het geval kunnen zijn.
8equote:Op maandag 12 oktober 2020 12:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op welke positie lag Albon ook alweer toen ze hem naar binnen haalden?
Natuurlijk is kritiek op Albon deels terecht. Hij doet niet wat ie moet doen: 4e worden met de 4e auto.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kritiek op Albon is dan wellicht deels terecht.
Daarom schrijf ik ook deels. 4 weken geleden in Toscane was Albon keurig derde en viel Verstappen uit. Albon kan echt wel rijden. De uitspraak "they race me too hard" zal hij ongetwijfeld anders bedoelen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Natuurlijk is kritiek op Albon deels terecht. Hij doet niet wat ie moet doen: 4e worden met de 4e auto.
Maar ik snap zijn frustratie over Gasly ook wel. Wat voor zin heeft het om iemand van het zusterteam koste wat kost zó in de weg te gaan rijden als je zelf nog moet pitten? Dat "they race me too hard" komt natuurlijk veel te jankerig over, maar Gasly rijdt zich zo ook niet positief in de kijker. En ik heb hem al niet hoog zitten, als ie ineens denkt dat ie een hele meneer is dankzij zijn lucky overwinning doordat iedereen voor hem uitviel. Als ie zo goed was had ie nog in RBR gezeten.
De AT ligt hem duidelijk beter dan de RBR.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Natuurlijk is kritiek op Albon deels terecht. Hij doet niet wat ie moet doen: 4e worden met de 4e auto.
Maar ik snap zijn frustratie over Gasly ook wel. Wat voor zin heeft het om iemand van het zusterteam koste wat kost zó in de weg te gaan rijden als je zelf nog moet pitten? Dat "they race me too hard" komt natuurlijk veel te jankerig over, maar Gasly rijdt zich zo ook niet positief in de kijker. En ik heb hem al niet hoog zitten, als ie ineens denkt dat ie een hele meneer is dankzij zijn lucky overwinning doordat iedereen voor hem uitviel. Als ie zo goed was had ie nog in RBR gezeten.
Het is logisch dat Gasly zijn “grote vriend” er niet maar zo eventjes voorbij laat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nog wat onboards bekeken van toen hij dat zei. (dus in sync met de radio, niet zoals in de live uitzending een minuut later oid). En Gasly verdedige tot die tijd amper tot niet. Die reed gewoon zijn race alsof Albon er niet was. Albon had gewoon het tempo niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:51 schreef daNpy het volgende:
Maar ik snap zijn frustratie over Gasly ook wel. Wat voor zin heeft het om iemand van het zusterteam koste wat kost zó in de weg te gaan rijden als je zelf nog moet pitten?
het is de 2e auto dus als hij doet wat hij moet doen zou hij 3e moeten worden maar minimaal 4equote:
Dat zei ik in het vorige deel ook al! Gasly reed gewoon keurig zijn rondjesquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik heb nog wat onboards bekeken van toen hij dat zei. (dus in sync met de radio, niet zoals in de live uitzending een minuut later oid). En Gasly verdedige tot die tijd amper tot niet. Die reed gewoon zijn race alsof Albon er niet was. Albon had gewoon het tempo niet.
Keurig derde? Kijk wat daar allemaal voor nodig was om dat te laten gebeuren. Die gast heeft verder 1x op eigen kracht een 4de plek (normaal gesproken het minimale) behaald dit jaar. Plus dat hij nog geen 1x binnen 0.5 seconden geweest is van Max in de kwalificatie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik ook deels. 4 weken geleden in Toscane was Albon keurig derde en viel Verstappen uit. Albon kan echt wel rijden. De uitspraak "they race me too hard" zal hij ongetwijfeld anders bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |