quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:43 schreef dud0r het volgende:
@:tot moet nog steeds nieuwe plaatjes voor de op maken
Weet ik vriendquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Owjah!
Moet ook nog wat anders maken. Ff kijken of ik het allemaal deze week kan doen.
En zo niet is het @ToT volgend jaarquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Owjah!
Moet ook nog wat anders maken. Ff kijken of ik het allemaal deze week kan doen.
Ik zet deze post door naar @Zipportalquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:29 schreef Justin_Case het volgende:
@:lenny_leonard @:flippie @:dud0r
Hierbij verklaar ik het kerstseizoen officieel voor geopend
1 november pasquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:29 schreef Justin_Case het volgende:
@:lenny_leonard @:flippie @:dud0r
Hierbij verklaar ik het kerstseizoen officieel voor geopend
1 november pasquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]zegt de man die zijn kerstboom al zowat heeft staan.
En dan zeker 2 januari er weer uitquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hier het weekend na sinterklaas.
jij geniet ook nergens van. Ga maar naar een ander subfora toe want hier wordt het niks met jequote:Op maandag 12 oktober 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja die klote boom ben ik dan echt wel zat.
In Den Haag zijn kerstbomen altijd het mooiste als ze op de brandstapel legguhquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij geniet ook nergens van. Ga maar naar een ander subfora toe want hier wordt het niks met je
@sp3c @Mortaxxquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In Den Haag zijn kerstbomen altijd het mooiste als ze op de brandstapel legguh
Goed schilderij, kan ik dit ergens kopen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar ff wat verder gegaan.
JimboGodquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed schilderij, kan ik dit ergens kopen?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:59 schreef dud0r het volgende:
Jimbo z'n truien
Nog 74 dagen tot vrijdag 25 december 2020 opschieten straks ben je te laat met bestellen
haagsieeeeequote:
Whehe, ja gewoon ff €50 doneren aan FOK!quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed schilderij, kan ik dit ergens kopen?
is dit met of zonder lijst?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ja gewoon ff €50 doneren aan FOK!
prima prima, druk dagje met inpakkenquote:
Ga je op vakantie?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
prima prima, druk dagje met inpakken
Voor de shops hequote:
nu al?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Q-music christmas station staat al een weekje op hier
Waar ga je ergens heen? China?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor de shops he
Ging ik maar op vakantie.. maarja, dat komt pas in feb weer
Maatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar ga je ergens heen? China?
Wuhan, vleermuis neuken ;9quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar ga je ergens heen? China?
Jeej bent liefquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn reservevrouw gaat niet opgeofferd worden
Staan de ps plus games al live?
Hoi moetjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:05 schreef moemoe het volgende:
Ik zag @:jimbo in de TT staan, even zwaaien naar hem.
Met jou, morgen nogquote:
Wist je dit niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:26 schreef moemoe het volgende:
Je hebt een eigen bedrijf in truien@:jimbo
Spuit elfquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:26 schreef moemoe het volgende:
Nee, wist ik nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wist je dit niet?
Staat zelfs een link in de zevende post
Zoek een leuke trui uit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet.
Ik kwam alleen even kijken vanwege de TT.
al jarenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:26 schreef moemoe het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:37 schreef moemoe het volgende:
Wel echt heel tof @:jimbo.
Die truien van Grumpy cat.
Rip rip.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:37 schreef moemoe het volgende:
Wel echt heel tof @:jimbo.
Die truien van Grumpy cat.
Rip rip.
Voor in de boom is het leukquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:14 schreef Justin_Case het volgende:
Blauwe ballen is niks he @:dud0r?
Kerstballenquote:
koop een trui op de groeiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik denk niet dat er dit jaar hier een nieuwe trui komt
Wel sowieso een pakje voor de baby
Verkoop je die ook @:jimbo ?
Nee, ik hou niet van kinderenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik denk niet dat er dit jaar hier een nieuwe trui komt
Wel sowieso een pakje voor de baby
Verkoop je die ook @:jimbo ?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van kinderen
Ik lieg, ik verkoop ook knuffelstoeltjes voor kleintjes
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van kinderen
Ik lieg, ik verkoop ook knuffelstoeltjes voor kleintjes
stuk of 13 nu denk ik, heb er alleen ook een zooi die niet lopen, waar ik niets mee doe of die ik gewoon puur voor voorraad sync met bol enzo heb staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]gaaf!
Hoeveel webshops heb jij eigenlijk?
is het schattig of gek, heeft jimbo er een shop inquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:04 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]Van alle markten thuis deze man!
dat is ook zonde van de investering maar dat is het risico natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stuk of 13 nu denk ik, heb er alleen ook een zooi die niet lopen, waar ik niets mee doe of die ik gewoon puur voor voorraad sync met bol enzo heb staan.
Echt actief heb ik er nu denk ik 6 of 7 ofzo.
Had ook ooit een shop in dieren kleding (piratenpakjes enzo). Die liep voor geen meter dus ik heb nu nog zo'n 600 pakjes liggen.
In 2021 ga ik die weer even revampen en voor bodemprijzen aanbieden
Oh man, ik heb zoveel gefaalde projecten gehadquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is ook zonde van de investering maar dat is het risico natuurlijk
reviews van die stoeltjes zijn allemaal 5 sterren als ik even zo snel keek dus dat is wel netjesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh man, ik heb zoveel gefaalde projecten gehad
Maar dat is het risico, kan wel als een mongool dropship shops de grond uit stampen, maar wil niet alleen het gezeik wat daar bij komen niet hebben, ook wil ik dat ik altijd kwaliteit kan bieden in de shops en dat ik kan zorgen dat ik bepaalde services als 'voor 1600u besteld morgen in huis' kan blijven verzorgen. (uitzonderingen daargelaten met kerst)
Vind dat als je een webshop hebt dat je dat gewoon goed moet regelen en je klanten blij moet maken, dat is sowieso leuker reviews lezen en het scheelt zoveel gejank en gezeik van mensen in de mailbox.
De zaken gaan goed zo te zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:14 schreef Jimbo het volgende:
Daar over gesproken, tijd om weer eens pakjes in te pakken
Ik heb een week vrij.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weekend bijna voorbij
Niet dat dat erg is voor mij, maar vervelend voor jullie.
Wat lief dat je aan ons denktquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weekend bijna voorbij
Niet dat dat erg is voor mij, maar vervelend voor jullie.
werk is overrated.quote:Op maandag 19 oktober 2020 07:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou dan zal ik maar gaan werken hè......
Ik check jouw posts ook vaak even. Zowel hier als in bijv PS topicquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:32 schreef Jimbo het volgende:
ik zag dat flipje iets gepost had
dus ik moest even kijken![]()
ik zal er rekening mee houdenquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik check jouw posts ook vaak even. Zowel hier als in bijv PS topic
Ik wilde ook net komen vragen waar iedereen uithangtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:56 schreef Jimbo het volgende:
Deze slowchat is bijna even stil als auschwitz op 28 januari 1945...
Aan de drukte te zien worden de meeste tussen nu en een uur uitgestrooid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wilde ook net komen vragen waar iedereen uithangt
EN HOI FLIPquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aan de drukte te zien worden de meeste tussen nu en een uur uitgestrooid.
Ik werk niet voor FromSoftware!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ELDERs RING CONFIRMED
@:Stateofmind
@:rolstoelvandaal
Was het maar zo, dan zou ik de laatste man die je geneukt heeft pijpen alleen maar om te proeven hoe het is om in de buurt van elden ring te komen.quote:
Seks voor het huwelijk, jimbo bittequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan zou ik de laatste man die je geneukt heeft pijpen alleen maar om te proeven hoe het is om in de buurt van elden ring te komen.
Beter dan trouwen en erachter komen dat je beide behoorlijk incapabel bent.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk, jimbo bitte
Maar dan kun je eraan werken toch. Juist leuk lijkt mequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beter dan trouwen en erachter komen dat je beide behoorlijk incapabel bent.
Oeh nice!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:28 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een kerstshow bezocht vandaag.
En een kerstman gekocht
Kerstshows? Mag dat dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:28 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een kerstshow bezocht vandaag.
En een kerstman gekocht
Dat is voor mensen die tijdens het proosten elkaar niet aankijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan kun je eraan werken toch. Juist leuk lijkt me
Ja gewoon in een tuincentrum hè. Dat ze zo de kerst inrichten. Dat noemen ze ook de kerstshow. Is niet echt een show natuurlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kerstshows? Mag dat dan?
Weet je zeker dat je niet gewoon een zwerver met lange baard een euro hebt gegeven en dat ie daarom met je mee liep?
Oh dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die tijdens het proosten elkaar niet aankijken
7 jaar slechte seks
Ja als je nou ff DM-t als we beide vrijgezel zijn.quote:
Of gewoon overtuigen dat je dat wil zodat je het wel mag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:05 schreef dud0r het volgende:
Sowieso seks hebben![]()
Dat doe je als je kind wil maken. Verder niet
Ik heb ook maar 1 keer seks gehad want ik heb 1 kindquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of gewoon overtuigen dat je dat wil zodat je het wel mag.
(maar ondertussen elk ontbijtje ene kleine 1500mg vitamine c door het vreten heen flikkeren)
zeg dat maar tegen @mickeyTT en @cindarelladreamerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 keer seks gehad want ik heb 1 kind![]()
Verder is dat vies en onnodig
Neuken die elkaar dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen @:mickeyTT en @:cindarelladreamer
hmm sluit het niet uit maar denk het nietquote:
Ik heb serieus waar nog op geen enkele manier ooit contact gehad met MickeyTT en neuken doe ik sowieso liever met m'n eigen vriendjequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen @:mickeyTT en @:cindarelladreamer
Dat was de insteek (huehue) ook niet, het ging er om dat jullie beide wel van vieze batsseks houdenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb serieus waar nog op geen enkele manier ooit contact gehad met MickeyTT en neuken doe ik sowieso liever met m'n eigen vriendje
Ja jij werd pas vrijgezel toen ik eindelijk bezet was!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja als je nou ff DM-t als we beide vrijgezel zijn.
Maar neeee ho maar, mevrouw moest weer een jaar zwijgen als het graf tot FEE open ging
En nu zijn we beide harder bezet dan Nederland na het bombardement op Rotterdamquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jij werd pas vrijgezel toen ik eindelijk bezet was!!
Wat zijn deze WO2 referenties in zo'n vredelievende forum als FEEquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En nu zijn we beide harder bezet dan Nederland na het bombardement op Rotterdam
ik ben in een recalcitrante bui vandaag. Als dit zo doorgaat zit ik voor 12 uur fotos van m'n flacide geslacht te posten. Alles om maar een reactie uit te lokken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zijn deze WO2 referenties in zo'n vredelievende forum als FEE
In dat geval. Hoe kan ik hier aan bijdragen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben in een recalcitrante bui vandaag. Als dit zo doorgaat zit ik voor 12 uur fotos van m'n flacide geslacht te posten. Alles om maar een reactie uit te lokken.
Alcohol, heel veel alcoholquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval. Hoe kan ik hier aan bijdragen?
Neuh.....ben stiekem best braaf hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was de insteek (huehue) ook niet, het ging er om dat jullie beide wel van vieze batsseks houden
Of dat nu met elkaar is of niet, daar gaat het niet over.
Over een kwartiertje is het weer droogstaan geblazen.quote:
Hoezoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Over een kwartiertje is het weer droogstaan geblazen.
Maar ach, dat zijn écht fokkers wel gewend
Leugens! Jouw foto hangt als medewerkster van de maand bij de fun for twoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh.....ben stiekem best braaf hoor
na 20.00u geen verkoop meer van alcoholische versnaperingenquote:
Hoezo wel gewend danquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
na 20.00u geen verkoop meer van alcoholische versnaperingen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leugens! Jouw foto hangt als medewerkster van de maand bij de fun for two![]()
(grapjeDie hebben helemaal geen vrouwen in dienst.)
droogstaan....fokkers....zolderkamerautisten...quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
droogstaan....fokkers....zolderkamerautisten...
ooooohhhhhhhquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
>> 😏 <<
Deze smilie moet écht aan fok toegevoegd worden.
@:danny
Oh jezus, zijn er nu ook al mondkapje smilies.....quote:
ja, dat pijpt zo lastigquote:
Daarom hoeft Haags die ook niet op bij mijquote:
Dit is wel één van de laatste plekken waar ik verwacht getagt te worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ELDERs RING CONFIRMED
@:Stateofmind
@:rolstoelvandaal
Zo'n Qookerkraan waar geen water uit komt maar wijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:07 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dit is wel één van de laatste plekken waar ik verwacht getagt te worden.![]()
En waarom zou geen alcoholverkoop na 20u een probleem moeten zijn?
Heb je geen voorbereidingen getroffen? Minstens een jaar voorraad alcohol en drugs om de komende vier weken door te komen was het advies toch?
Gat in de huisvrouwen marktquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo'n Qookerkraan waar geen water uit komt maar wijn
kort en pittig?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben alvast aan het voorbereiden op de huishoudbeurs
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:13 schreef Jimbo het volgende:
Ja hallo, zaagmans hier. Zal ik de week maar eens doormidden zagen?
Ha ha ha kantoorhumor
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:13 schreef Jimbo het volgende:
Ja hallo, zaagmans hier. Zal ik de week maar eens doormidden zagen?
Ha ha ha kantoorhumor
Leuk!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:58 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Kerstman die ik gisteren gekocht heb
Ga jij met kerst een baard opdoen?quote:
Als sinterklaas het land in komtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga jij met kerst een baard opdoen?
Ik zit mobiel. Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:07 schreef Jimbo het volgende:
FLIP WAAROM ZIJN MN PIETEN WIT OP FOK???
Verklaar u nader
ik ben bang dat dit is waar het v oor ons ophoudt. Wij kunnen geen vriendjes meer zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:23 schreef Flippiee het volgende:
Maar ik heb het topic gezien in KLB. Goede verandering wel
Maat 46!!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben bang dat dit is waar het v oor ons ophoudt. Wij kunnen geen vriendjes meer zijn
Ik gaf je mijn hart, en je stampte er op met je maar 46 kisten met witte veters
diehebben ook grote sokken nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maat 46!!
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote schoenmaat he
Bij het uitdelen van schoenmaten zijn ze bij mij niet zo gunstig geweest. Ik heb een 41-42.. Wat de meest voorkomende maat is waardoor m'n schoenen altijd uitverkocht zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maat 46!!
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote schoenmaat he
41-42 meest voorkomend? Serieus?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bij het uitdelen van schoenmaten zijn ze bij mij niet zo gunstig geweest. Ik heb een 41-42.. Wat de meest voorkomende maat is waardoor m'n schoenen altijd uitverkocht zijn
Die is met zijn herfstvakantie act bezig. @Wereldgozerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:justin_case is ook zo'n dwerg
Ik voel je pijn. Ik zit op 42-42,5quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bij het uitdelen van schoenmaten zijn ze bij mij niet zo gunstig geweest. Ik heb een 41-42.. Wat de meest voorkomende maat is waardoor m'n schoenen altijd uitverkocht zijn
Ja, maar ik compenseer gelukkig op andere plekkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
41-42 meest voorkomend? Serieus?
Kabouterschoenen. Ben je ook klein?
Ripquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Ik zit op 42-42,5
pics?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar ik compenseer gelukkig op andere plekken
[..]
RipSchoenen kopen is al zo lastig, laat staan als je wat leuks wilt.
Ik heb geen macrolens bij de hand, sorryquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb geen macrolens bij de hand, sorry
Kan wel een microscoop proberen, maar ik denk dat die te onscherp is voor deze rijstkorrelquote:
Niet iedereen heeft van die grote platvoeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
41-42 meest voorkomend? Serieus?
Kabouterschoenen. Ben je ook klein?
Daarom koop ik meestal online. Dan is de kans veel groter dat ze de schoenen hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar ik compenseer gelukkig op andere plekken
[..]
RipSchoenen kopen is al zo lastig, laat staan als je wat leuks wilt.
Ik koop alleen vrouwen online, dan heb ik ook een grotere kans dat ze m'n maat nog hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom koop ik meestal online. Dan is de kans veel groter dat ze de schoenen hebben.
Ik ben er nog geen één tegen gekomen waar mijn micropener niet in pastequote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik koop alleen vrouwen online, dan heb ik ook een grotere kans dat ze m'n maat nog hebben
give it a tryquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan wel een microscoop proberen, maar ik denk dat die te onscherp is voor deze rijstkorrel
Toch maar gaan shoppen in thailand....quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben er nog geen één tegen gekomen waar mijn micropener niet in paste
Gelukkig gaat het morgen de hele dag regenenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het is gewoon te zonnig en warm om een kerstgevoel te krijgen......
Ah mooi!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het morgen de hele dag regenen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Een flashback naar vorig jaar:
BLACKED. @:de_kraam
KadGod @:lenny_leonard
Heb je gifje nog van katgod?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Een flashback naar vorig jaar:
BLACKED. @:de_kraam
KadGod @:lenny_leonard
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je gifje nog van katgod?
ubet eats is langzaam dus ik moet wachten eropquote:
In de ochtend eten bestellen. Niks mis mee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ubet eats is langzaam dus ik moet wachten erop
Is de app langzaam?quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ubet eats is langzaam dus ik moet wachten erop
de bezorgerquote:
Dat ligt niet aan Uber Eatsquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de bezorger
maar heb wel lekkere pannekoekjes op![]()
Nu eens denken over het avondeten.
een soort...wat is er anders aanquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Uber Eats
Altijd goed, pannenkoeken
Ik ga vanavond een soort lasagna maken
Ipv lasagnebladen gebruik ik ravioliquote:
Zet je chick aan het werk danquote:
wat een leuke receptenquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ipv lasagnebladen gebruik ik ravioli
https://www.leukerecepten.nl/recepten/ravioli-lasagne-bolognese/
die ligt naast me, op mn benen...quote:
Ik ze dat het leuke recepten warenquote:
Ohhh ik dacht dat je het niet meende omdat de website zo heet namelijkquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ze dat het leuke recepten waren
nu heb ik honger.
Dat sowieso, maar ik ben ook een gigantische lulquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat je het niet meende omdat de website zo heet namelijk
Zie je welquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik ben ook een gigantische lul
Kan je het mij ooit vergevenquote:
Alsof pannenkoeken maken zoveel moeite is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die ligt naast me, op mn benen...
we zijn lui.
Sowieso een goed idee om een 0 energy dag te hebben, gister een site compleet omgebouwd en nu met een tweede bezig
Dat het maar goed druk mag worden.
vind ik vervelend. Jammerquote:
en dan taffuslang staan bakkenquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof pannenkoeken maken zoveel moeite is.
Melk , bloem en eieren mixen en in een pan tyfen.
Jeezquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:02 schreef Jimbo het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd heb ik ooit iemand een paar euro fooi gegeven zodat ze mn pizza op 3 hoog in bed kwamen brengen
Maar toen wilde ik niet uit bed omdat ik een mega kater had
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:02 schreef Jimbo het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd heb ik ooit iemand een paar euro fooi gegeven zodat ze mn pizza op 3 hoog in bed kwamen brengen
Liever lui, dan moequote:
Ha ha, ik ook!quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:34 schreef dud0r het volgende:
Eerste kerstversieringen van zolder gehaald
Daar staat niks op mobielquote:
Niks mis mee. Moet kunnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:02 schreef Jimbo het volgende:
Hoera!quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:34 schreef dud0r het volgende:
Eerste kerstversieringen van zolder gehaald
Proberen? Gewoon doorduwen......quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoera!
Mijn man keek me afgelopen vrijdag héél raar aan toen ik over de kerstboom begon.
'Je wilt 'm toch niet nú al naar beneden halen???'
Heb 't gelaten. We proberen 't volgende week weer
Geen zorgen, ik heb al bedacht dat ik binnenkort, als m'n man in een conference call zit, in één snelle beweging een kerstboom zijn kantoor in zwiepquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Proberen? Gewoon doorduwen......
Goedzoquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb al bedacht dat ik binnenkort, als m'n man in een conference call zit, in één snelle beweging een kerstboom zijn kantoor in zwiep
Precies ha haquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je moet het een beetje gezellig maken
Ook op kantoor.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
Weer een week dichterbij kerst
Pics?quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
De eerste versieringen staan al hier
Als ik er zin in heb om die zo te makenquote:
Ik wilde vandaag de lampjes in de boom bij de deur gaan hangenquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:59 schreef F.Sinatra het volgende:
Wanneer doen jullie buiten versieren?
Ik afgelopen weekend, maaar m'n vrouw hield me tegenquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag de lampjes in de boom bij de deur gaan hangen
Dat probleem heb ik hier niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:26 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik afgelopen weekend, maaar m'n vrouw hield me tegen
Metsj meet in havenquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:48 schreef Flippiee het volgende:
Mijn vriend wil ook een kerstboom al in huis
Sinds mn 15e ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:59 schreef F.Sinatra het volgende:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:48 schreef Flippiee het volgende:
Mijn vriend wil ook een kerstboom al in huis
Ik versier amper buiten. Je hebt hier iemand die wel echt helemaal los gaat. Tot aan geprojecteerde beelden op de ramen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:59 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik heb 2000 lampjes, maar allemaal in dezelfde kleur, geen gelfikker etc. Die hang ik in de voortuin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik versier amper buiten. Je hebt hier iemand die wel echt helemaal los gaat. Tot aan geprojecteerde beelden op de ramen.
1 grote kermis. Schitterend.
Ook nog eens aan een drukke weg.
ik heb van de week wel naar zo'n projector gekeken. Zit hier aan een heel klein stukje waar hooguit een keer 1 van de buren met de auto rijdt dus dan kan ik prima vanuit het raam op de straat projecterenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik versier amper buiten. Je hebt hier iemand die wel echt helemaal los gaat. Tot aan geprojecteerde beelden op de ramen.
1 grote kermis. Schitterend.
Ook nog eens aan een drukke weg.
ja sinds 17 oktoberquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:55 schreef Jimbo het volgende:
Heeft de intratuin eigenlijk alweer de kerstshow uitgestald?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:29 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik heel puberaal als ik stiekem best hard moest lachen om m'n nieuwe taglines?
Heren kersttrui
Voor mannen met een grote kerstboom.
Dames kersttrui
Voor vrouwen met kerstballen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:29 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik heel puberaal als ik stiekem best hard moest lachen om m'n nieuwe taglines?
Heren kersttrui
Voor mannen met een grote kerstboom.
Dames kersttrui
Voor vrouwen met kerstballen.
Zeg maar Haags haha. Hoe is het.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 05:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haaagsieeeeee(of misschien nu Keeesieeeeeeee of Casieeeeeeee?)
Wel goed behalve dat ik nu wakker ligquote:Op woensdag 28 oktober 2020 05:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zeg maar Haags haha. Hoe is het.
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 05:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goed behalve dat ik nu wakker lig
Met jou?
Vorige week met vakantie en deze week thuis op morgen en vrijdag na.quote:
Lekker, hopelijk heb je er van kunnen genietenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 05:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vorige week met vakantie en deze week thuis op morgen en vrijdag na.
Ja was wel ff fijn. Ondanks maatregelen toch genoeg kunnen doen. In de herfstvakantie nog wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 05:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker, hopelijk heb je er van kunnen genieten
Herkenbaar, ik heb deze week vrij en ga naar musea etcquote:Op woensdag 28 oktober 2020 05:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja was wel ff fijn. Ondanks maatregelen toch genoeg kunnen doen. In de herfstvakantie nog wel.
Leuk, nu kan het nog!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb deze week vrij en ga naar musea etc
Ik heb mijn verlichting in de tuin al opgehangen. 80 meter aan led lampies.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb mijn verlichting in de tuin al opgehangen. 80 meter aan led lampies.
Heb je die niet op een timer staan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Weten inbrekers tenminste wanneer ik thuis ben.
Nee die had ik wel maar moet even een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je die niet op een timer staan?
Doe dat danquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee die had ik wel maar moet even een nieuwe kopen.
Geelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
![]()
Wat vinden jullie van de nieuwe FEE smiley?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
![]()
maatje, hoe hangt ie vandaagquote:
Wat zwart is, moet zwart blijvenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
![]()
Mij maakt het allemaal weinig uit.quote:
Het was ooit gewoon een kinderfeest, die zwarte pieten hadden er het grootste plezier mee elk jaar.....dat heeft echt totaal niks met racisme me te maken.....quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mij maakt het allemaal weinig uit.
Maar ik ben dan ook tegen racisme!
@:ggmm @:wereldgozer @:scrummie
Oh. Maar zonder zwart te zijn zullen ze ook wel plezier hebben toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het was ooit gewoon een kinderfeest, die zwarte pieten hadden er het grootste plezier mee elk jaar.....dat heeft echt totaal niks met racisme me te maken.....
Ongetwijfeld, maar het heeft mij noch de kinderen ooit gestoord dat ze zwart waren omdat het ooit als een kinderfeest bedacht is, dan moet je er niet ineens gaan bij halen dat het racisme is want zo is het nooit bedoeld......quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Maar zonder zwart te zijn zullen ze ook wel plezier hebben toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |