abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195601933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 05:23 schreef DonDruiper het volgende:
En nog meer interviews met Trump supporters over verscheidende onderwerpen.. man man man

Teveel om complete interviews hier te citeren

De gemiddelde Trump supporter is gewoon niet in staat om voor zichzelf te denken.

Ik denk oprecht dat het gemiddelde IQ van een Trump supporter zo rond de 75/80 zit.
Ja zo triest is dat immorele figuren als Trump daar dankbaar misbruik van maken ipv ze tegen zichzelf te beschermen. Ze hebben echt geen idee wat een oplichter het is ;(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195601982
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:09 schreef Kijkertje het volgende:
Het antwoord op de verdediging van de Trump campaign dat de (uit de context getrokken) woorden van Fauci in hun advertentie toch echt zijn eigen woorden waren:

[ twitter ]
Dat is snel en creatief beantwoord!

Vermoedelijk laat Meadows zich niet interviewen mét mondkapje op, omdat hij (terecht?)
bang is, dat hem woorden in de mond worden gelegd. Sic.

#waard #vertrouwen.

Stond el Presidente werkelijk mondkapjes het publiek in te gooien? Nondeju.
Lange uitwerking van de medicijnen.
pi_195602394
Als dat maar goed gaat ;(

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195602669
Er hebben ondertussen meer dan 10 miljoen mensen gestemd. Het grootste deel komt uit de battleground states: Florida, NC, Pennsylvania, Georgia, Michigan, Minnesota en Wisconsin. Op Pennsylvania na, is de turnout vergeleken met 2016 turnout meer dan 10% en veel staten al meer dan 20%. Dus iets minder dan 10% of zelfs iets minder dan 20% van de verwachte stemmen in deze staten is al binnen als we aannemen dat de opkomst hoger wordt en er populatiegroei is

twitter
pi_195602706
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 05:23 schreef DonDruiper het volgende:
En nog meer interviews met Trump supporters over verscheidende onderwerpen.. man man man

Teveel om complete interviews hier te citeren

De gemiddelde Trump supporter is gewoon niet in staat om voor zichzelf te denken.

Ik denk oprecht dat het gemiddelde IQ van een Trump supporter zo rond de 75/80 zit.
Klinkt als wensdenken.

Kan me herinneren dat men 4 jaar geleden ook zo overtuigd was van de winst van Hillary.
Maar als ik de debatten bekijk zie ik een Biden die alleen maar bazelt en een Harris die alleen maar een slachtoffer speelt. Volgens mij gaan Trump dit dik winnen, want mensen houden niet van slachtoffergedrag.
pi_195602815
Niet van slachtoffergedrag houden, maar dus wel op (baby)Trump stemmen. Lees je wel wat je schrijft?
pi_195602849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:10 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
Niet van slachtoffergedrag houden, maar dus wel op (baby)Trump stemmen. Lees je wel wat je schrijft?
Lees jij wel!?
Ik stem niet en zei ook niet wat ik zou stemmen. Wel dat ik vooral slachtoffergedrag zie bij Biden/Harris en dat dat mensen afstoot.

Baby Trump.. Exact wat ik bedoel. Wensdenken.

“Mr. vice President: I’m Speaking” mimimimi

“I’m not gonna tell what I’ll do, because that will be the only thing that the media will talk about the next day..” Ja duh, mensen praten over je plannen..

Slachtoffergedrag! Bah!
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:20:58 #133
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195602876
So unfair!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:33:02 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_195602981
Ik heb geen cijfers maar het zou me niks verbazen als het enorme gat in funding tussen de Republikeinen en Democraten ook direct gecorreleerd is aan het verschuiven van de college educated demographic. Aan de ene kant zou dat weer een duidelijk bewijs zijn dat de VS een plutocratie is die niet op kan komen voor de zwakkeren. Aan de andere kant zijn er geen fijnere groep van fraudulente miscreanten die je een gebrek aan campaign funds zou toewensen, en is het ook wel weer een soort check and balance dat onverholen populisme om de knokkelslepers op te zwepen financiële repercussies en daarmee verminderde kansen in de verkiezingen teweegbrengt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:34:29 #135
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195602997
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 07:55 schreef _I het volgende:

[..]

Klinkt als wensdenken.

Kan me herinneren dat men 4 jaar geleden ook zo overtuigd was van de winst van Hillary.
Maar als ik de debatten bekijk zie ik een Biden die alleen maar bazelt en een Harris die alleen maar een slachtoffer speelt. Volgens mij gaan Trump dit dik winnen, want mensen houden niet van slachtoffergedrag.
Klopt. Die mensen met een iq van behoorlijk onder de 100 (het natuurlijke Trump/Brexit/PVV/FvD/Erdogan/Bolsenaro/... publiek) houdt van "sterke mannen" (met de nadruk op man). Die mensen houden niet van nuance, realiteit of waarheid. Hoezo is Obamacare en ACA hetzelfde? Hoezo stemt Trump zelf per post? Hoezo heeft Trump van het hele Corona gebeuren een shitshow gemaakt? Dat soort waarheden zijn veel te lastig voor het Trump/Brexit/PVV/FvD/Erdogan/Bolsenaro/... publiek. Dan moeten ze zich gaan verdiepen, misschien zelfs eens wat lezen en daarover nadenken en dat is nu juist het probleem.

Dus ja, Trump kan winnen. Niet echt winnen als in de meeste stemmen halen. Dat lukte in 2016 ook niet en zal nu ook weer niet gebeuren. Maar winnen omdat mislukt Amerika in precies die staten die er toe doen massaal naar de stembus gaat kan maar zo.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:35:06 #136
3928 Ulx
pi_195603006
De GOP is een partij geworden die niet luistert naar het volk. Die geen voeling heeft met de kiezer. 65% wil niet dat R vs. W wordt afgeschaft, 65% is voor de ACA....en de GOP maar hun best doen dat af te breken. Het volk lijkt dat gedrag zat te worden.

Ik denk ook dat Trump's bullshit die elke dag de strot van de kiezer in wordt geschoven teveel is voor veel mensen. Nu, verkiezingstijd, letten mensen op, en merken dat het nonstop doorgaat. Alsof je 24 uur per dag naar een realitysoap kijkt. Zelfs al ben je fan, dan wil je toch soms een ander programma zien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195603040
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:15 schreef _I het volgende:

[..]

Lees jij wel!?
Ik stem niet en zei ook niet wat ik zou stemmen. Wel dat ik vooral slachtoffergedrag zie bij Biden/Harris en dat dat mensen afstoot.

Baby Trump.. Exact wat ik bedoel. Wensdenken.

“Mr. vice President: I’m Speaking” mimimimi

“I’m not gonna tell what I’ll do, because that will be the only thing that the media will talk about the next day..” Ja duh, mensen praten over je plannen..

Slachtoffergedrag! Bah!
Lastig begrijpend lezen. Maar als typische alt right snowflake denk je natuurlijk dat ik over jou persoonlijk schrijf wanneer ik in ga op je stelling dat mensen op Trump gaan stemmen vanwege een afkeer van slachtoffergedrag.

Pieppiep!
pi_195603061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:34 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Klopt. Die mensen met een iq van behoorlijk onder de 100 (het natuurlijke Trump/Brexit/PVV/FvD/Erdogan/Bolsenaro/... publiek) houdt van "sterke mannen" (met de nadruk op man). Die mensen houden niet van nuance, realiteit of waarheid. Hoezo is Obamacare en ACA hetzelfde? Hoezo stemt Trump zelf per post? Hoezo heeft Trump van het hele Corona gebeuren een shitshow gemaakt? Dat soort waarheden zijn veel te lastig voor het Trump/Brexit/PVV/FvD/Erdogan/Bolsenaro/... publiek. Dan moeten ze zich gaan verdiepen, misschien zelfs eens wat lezen en daarover nadenken en dat is nu juist het probleem.

Dus ja, Trump kan winnen. Niet echt winnen als in de meeste stemmen halen. Dat lukte in 2016 ook niet en zal nu ook weer niet gebeuren. Maar winnen omdat mislukt Amerika in precies die staten die er toe doen massaal naar de stembus gaat kan maar zo.
Winnen is winnen, maar eens.

De rellen, Corona.. We kunnen heel hard roepen dat Biden het beter had aangepakt, maar ik weet helemaal niet of die emoties daar wel spelen.

Stemmen is overwegend een emotioneel gebeuren. Ik ben er gewoon nog niet zo van overtuigd dat Trump gaat verliezen. Dus die landslide voor Biden zie ik zo 1-2-3 nog niet gebeuren.
pi_195603066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:33 schreef speknek het volgende:
Ik heb geen cijfers maar het zou me niks verbazen als het enorme gat in funding tussen de Republikeinen en Democraten ook direct gecorreleerd is aan het verschuiven van de college educated demographic. Aan de ene kant zou dat weer een duidelijk bewijs zijn dat de VS een plutocratie is die niet op kan komen voor de zwakkeren. Aan de andere kant zijn er geen fijnere groep van fraudulente miscreanten die je een gebrek aan campaign funds zou toewensen, en is het ook wel weer een soort check and balance dat onverholen populisme om de knokkelslepers op te zwepen financiële repercussies en daarmee verminderde kansen in de verkiezingen teweegbrengt.
Fuck me. Dit moest ik echt 3 keer lezen. Wil je dat aub snel laten, zo op de dinsdagochtend?
"Pools are perfect for holding water"
pi_195603075
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:38 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Lastig begrijpend lezen. Maar als typische alt right snowflake denk je natuurlijk dat ik over jou persoonlijk schrijf wanneer ik in ga op je stelling dat mensen op Trump gaan stemmen vanwege een afkeer van slachtoffergedrag.

Pieppiep!
Haha, jij zonk snel diep.

Enige wat ik zei is dat ik Niet het gevoel heb dat er alleen iq-lozen op hem gaan stemmen. Nergens heb ik mijn eigen keuze benoemd.

Misschien eens zonder emoties reageren...
pi_195603112
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:40 schreef _I het volgende:

[..]

Haha, jij zonk snel diep.

Enige wat ik zei is dat ik Niet het gevoel heb dat er alleen iq-lozen op hem gaan stemmen. Nergens heb ik mijn eigen keuze benoemd.

Misschien eens zonder emoties reageren...
Projectie much?
pi_195603156
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:44 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Projectie much?
Nah.

Als je emotieloos naar een debat kijkt en 1 van de 2 deelnemers moet 5 keer benoemen dat het “haar beurt is”, dan sta je gewoon niet aan de winnende kant. Die zaken zijn niet aan elkaar verbonden.

Ik zag weinig sterks aan hun kant en ben dus niet overtuigd.

Daarmee ben ik geen alt-right.. Jammerlijke manier van debatteren. Beetje slachtoffergedrag en triest.
pi_195603237
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:50 schreef _I het volgende:

[..]

Nah.

Als je emotieloos naar een debat kijkt en 1 van de 2 deelnemers moet 5 keer benoemen dat het “haar beurt is”, dan sta je gewoon niet aan de winnende kant. Die zaken zijn niet aan elkaar verbonden.

Ik zag weinig sterks aan hun kant en ben dus niet overtuigd.

Daarmee ben ik geen alt-right.. Jammerlijke manier van debatteren. Beetje slachtoffergedrag en triest.
Want mensen in de rede vallen is een eigenschap die past bij een goede president? Of hoe moet ik dat zien?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:59:59 #144
3928 Ulx
pi_195603259
Dat debat waar Trump als een hondsdolle gorilla op speed stond te razen en te gillen? Biden kwam daar als de normale naar voren.

Of dat andere debat?

"Mr VP: what is your opinion about the flooding in Louisiana?"
-"Let me answer that: First I want to talk about the desert in California!"

Wat een nutteloos stuk onbenul.
pi_195603298
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Want mensen in de rede vallen is een eigenschap die past bij een goede president? Of hoe moet ik dat zien?
Nee, je beroepen op “dat het jouw beurt is” is een zwaktebod.

Als je stevig in je schoenen staat en overtuigd bent van je gelijk, praat je of door of veeg je de tegenstander weg met inhoudelijke punten. Maar janken dat jij nu praat is gewoon niet sterk.

De media deed het voorkomen alsof Pence verloor vanwege het inbreken in haar spreektijd, maar dat vond ik absoluut niet. De man bleef rustig, was helemaal niet agressief aan het inbreken, maar reageerde natuurlijk op de zaken die gezegd werden.

En nogmaals, niet gezegd dat ik het inhoudelijk met hem eens ben. Ben het alleen niet eens met de analyse dat de winst al binnen is voor Biden. Dat zie ik nog niet.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:06:58 #146
3928 Ulx
pi_195603329
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 09:03 schreef _I het volgende:

[..]

Nee, je beroepen op “dat het jouw beurt is” is een zwaktebod.

Nee, het was de afspraak. Het waren de regels.

Jij zegt nu dat valsspelen een teken van kracht is.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:07:28 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_195603335
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is wat "mensen" graag willen. Niet ikzelf natuurlijk, maar "mensen".

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195603359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 09:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, het was de afspraak. Het waren de regels.

Jij zegt nu dat valsspelen een teken van kracht is.
Nope, dat zeg ik niet. Ik zeg dat klagen dat het jouw spreektijd een teken van zwakte is. Das heel wat anders.

En er is een mod om de regels toe te passen. Dat is niet aan de sprekers.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:10:46 #149
3928 Ulx
pi_195603370
De spreker mag zijn/haar mening niet geven?
pi_195603374
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 09:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is wat "mensen" graag willen. Niet ikzelf natuurlijk, maar "mensen".

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh een poll. Die hadden het 4 jaar geleden ook zo goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')