Ja zo triest is dat immorele figuren als Trump daar dankbaar misbruik van maken ipv ze tegen zichzelf te beschermen. Ze hebben echt geen idee wat een oplichter het isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 05:23 schreef DonDruiper het volgende:
En nog meer interviews met Trump supporters over verscheidende onderwerpen.. man man man
Teveel om complete interviews hier te citeren
De gemiddelde Trump supporter is gewoon niet in staat om voor zichzelf te denken.
Ik denk oprecht dat het gemiddelde IQ van een Trump supporter zo rond de 75/80 zit.
Dat is snel en creatief beantwoord!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:09 schreef Kijkertje het volgende:
Het antwoord op de verdediging van de Trump campaign dat de (uit de context getrokken) woorden van Fauci in hun advertentie toch echt zijn eigen woorden waren:
[ twitter ]
Klinkt als wensdenken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 05:23 schreef DonDruiper het volgende:
En nog meer interviews met Trump supporters over verscheidende onderwerpen.. man man man
Teveel om complete interviews hier te citeren
De gemiddelde Trump supporter is gewoon niet in staat om voor zichzelf te denken.
Ik denk oprecht dat het gemiddelde IQ van een Trump supporter zo rond de 75/80 zit.
Lees jij wel!?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:10 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
Niet van slachtoffergedrag houden, maar dus wel op (baby)Trump stemmen. Lees je wel wat je schrijft?
Klopt. Die mensen met een iq van behoorlijk onder de 100 (het natuurlijke Trump/Brexit/PVV/FvD/Erdogan/Bolsenaro/... publiek) houdt van "sterke mannen" (met de nadruk op man). Die mensen houden niet van nuance, realiteit of waarheid. Hoezo is Obamacare en ACA hetzelfde? Hoezo stemt Trump zelf per post? Hoezo heeft Trump van het hele Corona gebeuren een shitshow gemaakt? Dat soort waarheden zijn veel te lastig voor het Trump/Brexit/PVV/FvD/Erdogan/Bolsenaro/... publiek. Dan moeten ze zich gaan verdiepen, misschien zelfs eens wat lezen en daarover nadenken en dat is nu juist het probleem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:55 schreef _I het volgende:
[..]
Klinkt als wensdenken.
Kan me herinneren dat men 4 jaar geleden ook zo overtuigd was van de winst van Hillary.
Maar als ik de debatten bekijk zie ik een Biden die alleen maar bazelt en een Harris die alleen maar een slachtoffer speelt. Volgens mij gaan Trump dit dik winnen, want mensen houden niet van slachtoffergedrag.
Lastig begrijpend lezen. Maar als typische alt right snowflake denk je natuurlijk dat ik over jou persoonlijk schrijf wanneer ik in ga op je stelling dat mensen op Trump gaan stemmen vanwege een afkeer van slachtoffergedrag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:15 schreef _I het volgende:
[..]
Lees jij wel!?
Ik stem niet en zei ook niet wat ik zou stemmen. Wel dat ik vooral slachtoffergedrag zie bij Biden/Harris en dat dat mensen afstoot.
Baby Trump.. Exact wat ik bedoel. Wensdenken.
“Mr. vice President: I’m Speaking” mimimimi
“I’m not gonna tell what I’ll do, because that will be the only thing that the media will talk about the next day..” Ja duh, mensen praten over je plannen..
Slachtoffergedrag! Bah!
Winnen is winnen, maar eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Klopt. Die mensen met een iq van behoorlijk onder de 100 (het natuurlijke Trump/Brexit/PVV/FvD/Erdogan/Bolsenaro/... publiek) houdt van "sterke mannen" (met de nadruk op man). Die mensen houden niet van nuance, realiteit of waarheid. Hoezo is Obamacare en ACA hetzelfde? Hoezo stemt Trump zelf per post? Hoezo heeft Trump van het hele Corona gebeuren een shitshow gemaakt? Dat soort waarheden zijn veel te lastig voor het Trump/Brexit/PVV/FvD/Erdogan/Bolsenaro/... publiek. Dan moeten ze zich gaan verdiepen, misschien zelfs eens wat lezen en daarover nadenken en dat is nu juist het probleem.
Dus ja, Trump kan winnen. Niet echt winnen als in de meeste stemmen halen. Dat lukte in 2016 ook niet en zal nu ook weer niet gebeuren. Maar winnen omdat mislukt Amerika in precies die staten die er toe doen massaal naar de stembus gaat kan maar zo.
Fuck me. Dit moest ik echt 3 keer lezen. Wil je dat aub snel laten, zo op de dinsdagochtend?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:33 schreef speknek het volgende:
Ik heb geen cijfers maar het zou me niks verbazen als het enorme gat in funding tussen de Republikeinen en Democraten ook direct gecorreleerd is aan het verschuiven van de college educated demographic. Aan de ene kant zou dat weer een duidelijk bewijs zijn dat de VS een plutocratie is die niet op kan komen voor de zwakkeren. Aan de andere kant zijn er geen fijnere groep van fraudulente miscreanten die je een gebrek aan campaign funds zou toewensen, en is het ook wel weer een soort check and balance dat onverholen populisme om de knokkelslepers op te zwepen financiële repercussies en daarmee verminderde kansen in de verkiezingen teweegbrengt.
Haha, jij zonk snel diep.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:38 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Lastig begrijpend lezen. Maar als typische alt right snowflake denk je natuurlijk dat ik over jou persoonlijk schrijf wanneer ik in ga op je stelling dat mensen op Trump gaan stemmen vanwege een afkeer van slachtoffergedrag.
Pieppiep!
Projectie much?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:40 schreef _I het volgende:
[..]
Haha, jij zonk snel diep.
Enige wat ik zei is dat ik Niet het gevoel heb dat er alleen iq-lozen op hem gaan stemmen. Nergens heb ik mijn eigen keuze benoemd.
Misschien eens zonder emoties reageren...
Nah.quote:
Want mensen in de rede vallen is een eigenschap die past bij een goede president? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:50 schreef _I het volgende:
[..]
Nah.
Als je emotieloos naar een debat kijkt en 1 van de 2 deelnemers moet 5 keer benoemen dat het “haar beurt is”, dan sta je gewoon niet aan de winnende kant. Die zaken zijn niet aan elkaar verbonden.
Ik zag weinig sterks aan hun kant en ben dus niet overtuigd.
Daarmee ben ik geen alt-right.. Jammerlijke manier van debatteren. Beetje slachtoffergedrag en triest.
Nee, je beroepen op “dat het jouw beurt is” is een zwaktebod.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Want mensen in de rede vallen is een eigenschap die past bij een goede president? Of hoe moet ik dat zien?
Nee, het was de afspraak. Het waren de regels.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:03 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, je beroepen op “dat het jouw beurt is” is een zwaktebod.
Dat is wat "mensen" graag willen. Niet ikzelf natuurlijk, maar "mensen".quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Want mensen in de rede vallen is een eigenschap die past bij een goede president? Of hoe moet ik dat zien?
Nope, dat zeg ik niet. Ik zeg dat klagen dat het jouw spreektijd een teken van zwakte is. Das heel wat anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, het was de afspraak. Het waren de regels.
Jij zegt nu dat valsspelen een teken van kracht is.
Oh een poll. Die hadden het 4 jaar geleden ook zo goed!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is wat "mensen" graag willen. Niet ikzelf natuurlijk, maar "mensen".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |