abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195590589
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er zijn ook federale issues, he? Zoals ik al gepost heb en waar Trump wel degelijk de kant kiest van de Confederatie bijvoorbeeld terwijl de Senaat het zelfs wil veranderen, mischien ben je ben niet voldoende geinformeerd over dit issue.
Het zijn ook altijd van die stomme spelletjes over wat Trump wel of niet letterlijk zou hebben gezegd. :')
Als je een paar boeken over Trump leest weet je preciés wat hij bedoelt en wat zijn denkbeelden zijn.
Federalisten en neo-nazi's stemmen op 'm. Hij zal ze nooit openlijk afvallen. En als hij het al een keertje onder druk doet, dan zwakt hij het af of komt er de volgende keer direct op terug.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:53:34 #52
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195590727
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:45 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd van die stomme spelletjes over wat Trump wel of niet letterlijk zou hebben gezegd. :')
Als je een paar boeken over Trump leest weet je preciés wat hij bedoelt en wat zijn denkbeelden zijn.
Federalisten en neo-nazi's stemmen op 'm. Hij zal ze nooit openlijk afvallen. En als hij het al een keertje onder druk doet, dan zwakt hij het af of komt er de volgende keer direct op terug.
Zelfs al is hij geen nazi, hij probeert hoe dan ook stemmen te vergaren bij die groep. Onder het mom van liberaliteit. Daar hebben partijen hier ook last van , met de groep overtuigde liberalen komt er een groep minder geschikte volgers mee. En het is lastig om het kaf van het koren te scheiden. Dat geld voor PVV/Fvd maar ook voor Trump. De vraag is hoe ver willen ze meegaan in de denkbeelden van het deel wat die achterban vertegenwoordigd? Op gegeven moment niet je ze toch loslaten. Trump heeft daar moeite mee. Ze zijn nu een levenslijn geworden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195590979
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:01 schreef BufferOverflow het volgende:

[..]

Zover ik weet heeft hij nooit de confederatie-vlaggen/monumenten verdedigd, hij heeft zich alleen uitgesproken tegen woedende menigtes die beelden/symbolen vernielden. Het is aan de lokale overheden om te bepalen wat ze met die beelden/vlaggen doen. Wel heeft hij het recht van mensen verdedigd om vreedzaam te demonstreren voor of tegen het behoud van die beelden. Wat een president ook hoort te doen.

Maargoed lincoln project is een activistisch groepje rino's die in het nauw zitten en rare sprongen maken, begrijp niet waarom mensen dit serieus nemen.
Wat heb ik een hekel aan die term eigenlijk (en idem dino's). Het feit dat je een de facto 2-partijen systeem hebt in de VS, heeft gewoon als resultaat dat je leden zult hebben die meer af zullen wijken van de hoofdstroom. Dit kan over langere tijd lijden tot een verschuiving in standpunt binnen de partij, of het kan bij een minderheidsfractie in de partij blijven. Maar zolang het systeem daar op 2 partijen blijft werken, is dit gewoon iets wat blijft gebeuren.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 oktober 2020 @ 17:21:34 #54
862 Arcee
Look closer
pi_195591265
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_195591683
quote:
Het zal vast uitgelegd worden in het filmpje, maar dat zit achter een betaalmuur en de Telegraaf lees ik alleen als ik geld toe krijg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 12 oktober 2020 @ 17:46:22 #56
384435 klappernootopreis
pi_195591741
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 17:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het zal vast uitgelegd worden in het filmpje, maar dat zit achter een betaalmuur en de Telegraaf lees ik alleen als ik geld toe krijg.
Dus ze willen je laten betalen voor rechtsgeorienteerde onzin? Ik heb zo'n vermoeden dat je daar geen geld voor over hebt...
pi_195591843
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 17:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dus ze willen je laten betalen voor rechtsgeorienteerde onzin? Ik heb zo'n vermoeden dat je daar geen geld voor over hebt...
Het is wellicht omgekeerd. De beurzen zijn Trump ook een beetje zat en veren op doordat Biden goed peilt.
Goldman-sachs zegt het ook al: Democratische economische policies zijn beter dan de Republikeinse en zorgen voor een betere economie.

Maar goed, dat wisten we al decennia. Ook hier in NL zullen linkse partijen beter voor de economie zorgen dan de de rechtse (op lange termijn). Jammer dat ze al decennia niet meer écht aan de macht zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195592069
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 17:50 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het is wellicht omgekeerd. De beurzen zijn Trump ook een beetje zat en veren op doordat Biden goed peilt.

Het is over het algemeen zo dat beurzen helemaal niet reageren op één ding. Ze gaan omhoog of omlaag en journalisten/analisten gaan daar dan achteraf een verklaring bij zoeken.

Dat wordt dan met een stelligheid gebracht alsof ze net een uitgebreide enquête hebben gehouden onder handelaren, maar het zijn over het algemeen gewoon verzinsels.
  Overall beste user 2022 maandag 12 oktober 2020 @ 18:02:44 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195592079
twitter

Dat moet haast wel waar zijn!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195592174
Haha aan het begin van de tweet gebruikt ie hoofdletters om de nadruk te leggen, maar op een gegeven moment denkt ie: Fuck it... ALLES WAT IK ZEG IS BELANGRIJK

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2020 18:08:21 ]
pi_195592237
En niemand vraagt naar het Plan? Het Grote Trump Gezondheids Plan...
  Overall beste user 2022 maandag 12 oktober 2020 @ 18:12:07 #62
3928 Ulx
pi_195592277
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:10 schreef AnneX het volgende:
En niemand vraagt naar het Plan? Het Grote Trump Gezondheids Plan...
Dat horen we over twee weken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195592345
quote:
Omdat de beurzen en markten liever Biden in het Witte Huis zien, iets met volwassenen aan het stuur ;)
pi_195592362
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dat moet haast wel waar zijn!
Over 2 weken, zeker?

Ik weet niet wat voor wappie daar in gaat trappen maar als je Trump nu nog gelooft over zijn healthcare gelul dan heb je toch wel het IQ van een pepermolen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2020 18:16:16 ]
pi_195592500
quote:
Ik weet niet wat er in het filmpje gezegd wordt, want ik heb geen abo.

Wat ik wel weet is dat naar schatting van enkele banken de economie sneller weer opveert met Biden aan het roer dan Trump. Mogelijk dat ook meeweegt dat de kans dan groter is dan Huis, Senaat en president van dezelfde partij zijn en er beleid gevoerd kan worden. Daarnaast is het historisch zo dat de beurs het beter doet onder een Democratische president, maar dat lijkt me enigszins op toeval berusten.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195592513
Ik denk dat het de EMACA wordt, de even more affordable care act!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 12 oktober 2020 @ 18:22:14 #67
3928 Ulx
pi_195592518
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Over 2 weken, zeker?

Ik weet niet wat voor wappie daar in gaat trappen maar als je Trump nu nog gelooft over zijn healthcare gelul dan heb je toch wel het IQ van een pepermolen.
Het lijkt me dat je echt hardcore koolaid drinker moet zijn wil je dit geloven. Ik kan me ook voorstellen dat republikeinen dit gelul ook spuugzat zijn. Het is echt arrogant van Trump om zo te blijven liegen. Alsof republikeinen allemaal simpletons zijn.
pi_195592583
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:22 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat het de EMACA wordt, de even more affordable care act!
Met als bijnaam Trumpcare want daar gaat het tenslotte om.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 12 oktober 2020 @ 18:29:29 #69
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195592679
Wanneer is Infrastructure Week?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_195592942
Filmpje van een lange rij in Georgia van mensen die willen stemmen

twitter

Man man man wat een land. Kan dat nou echt niet anders? ;(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 12 oktober 2020 @ 18:50:31 #71
3928 Ulx
pi_195593058
quote:
9s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:44 schreef Kijkertje het volgende:
Kan dat nou echt niet anders? ;(
Jawel, maar dan heeft de GOP meer kans te verliezen.
  maandag 12 oktober 2020 @ 18:59:13 #72
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195593209
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Over 2 weken, zeker?

Helaas heb je veel mensen die gewoon het nieuws niet volgen. Die 'weten' alleen dat Obamacare slecht is, en nu komt Trump met een superplan.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 maandag 12 oktober 2020 @ 19:12:38 #73
3928 Ulx
pi_195593553
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:59 schreef Montov het volgende:

[..]

Helaas heb je veel mensen die gewoon het nieuws niet volgen. Die 'weten' alleen dat Obamacare slecht is, en nu komt Trump met een superplan.
Dat zijn deplorables. Biden zal die nooit winnen. Ondertussen zorgt dit soort bullshit dat de base van Trump afbrokkelt. Mensen letten meer op als de verkiezingen naderen.
  maandag 12 oktober 2020 @ 19:25:22 #74
384435 klappernootopreis
pi_195593819
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat horen we over twee weken.
Het is altijd twee weken. Is dat hoe zwendel werkt? Twee weken tot de simpelen onder ons beloftes zijn vergeten?
pi_195593845
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:29 schreef Szura het volgende:
Wanneer is Infrastructure Week?
Das ook over 2 weken
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')