Het zijn ook altijd van die stomme spelletjes over wat Trump wel of niet letterlijk zou hebben gezegd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn ook federale issues, he? Zoals ik al gepost heb en waar Trump wel degelijk de kant kiest van de Confederatie bijvoorbeeld terwijl de Senaat het zelfs wil veranderen, mischien ben je ben niet voldoende geinformeerd over dit issue.
Zelfs al is hij geen nazi, hij probeert hoe dan ook stemmen te vergaren bij die groep. Onder het mom van liberaliteit. Daar hebben partijen hier ook last van , met de groep overtuigde liberalen komt er een groep minder geschikte volgers mee. En het is lastig om het kaf van het koren te scheiden. Dat geld voor PVV/Fvd maar ook voor Trump. De vraag is hoe ver willen ze meegaan in de denkbeelden van het deel wat die achterban vertegenwoordigd? Op gegeven moment niet je ze toch loslaten. Trump heeft daar moeite mee. Ze zijn nu een levenslijn geworden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd van die stomme spelletjes over wat Trump wel of niet letterlijk zou hebben gezegd.
Als je een paar boeken over Trump leest weet je preciés wat hij bedoelt en wat zijn denkbeelden zijn.
Federalisten en neo-nazi's stemmen op 'm. Hij zal ze nooit openlijk afvallen. En als hij het al een keertje onder druk doet, dan zwakt hij het af of komt er de volgende keer direct op terug.
Wat heb ik een hekel aan die term eigenlijk (en idem dino's). Het feit dat je een de facto 2-partijen systeem hebt in de VS, heeft gewoon als resultaat dat je leden zult hebben die meer af zullen wijken van de hoofdstroom. Dit kan over langere tijd lijden tot een verschuiving in standpunt binnen de partij, of het kan bij een minderheidsfractie in de partij blijven. Maar zolang het systeem daar op 2 partijen blijft werken, is dit gewoon iets wat blijft gebeuren.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:01 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft hij nooit de confederatie-vlaggen/monumenten verdedigd, hij heeft zich alleen uitgesproken tegen woedende menigtes die beelden/symbolen vernielden. Het is aan de lokale overheden om te bepalen wat ze met die beelden/vlaggen doen. Wel heeft hij het recht van mensen verdedigd om vreedzaam te demonstreren voor of tegen het behoud van die beelden. Wat een president ook hoort te doen.
Maargoed lincoln project is een activistisch groepje rino's die in het nauw zitten en rare sprongen maken, begrijp niet waarom mensen dit serieus nemen.
Het zal vast uitgelegd worden in het filmpje, maar dat zit achter een betaalmuur en de Telegraaf lees ik alleen als ik geld toe krijg.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:21 schreef Arcee het volgende:
‘Beurzen veren op door peilingen Trump en Biden’
Hoe dan?
Dus ze willen je laten betalen voor rechtsgeorienteerde onzin? Ik heb zo'n vermoeden dat je daar geen geld voor over hebt...quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zal vast uitgelegd worden in het filmpje, maar dat zit achter een betaalmuur en de Telegraaf lees ik alleen als ik geld toe krijg.
Het is wellicht omgekeerd. De beurzen zijn Trump ook een beetje zat en veren op doordat Biden goed peilt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:46 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dus ze willen je laten betalen voor rechtsgeorienteerde onzin? Ik heb zo'n vermoeden dat je daar geen geld voor over hebt...
Het is over het algemeen zo dat beurzen helemaal niet reageren op één ding. Ze gaan omhoog of omlaag en journalisten/analisten gaan daar dan achteraf een verklaring bij zoeken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het is wellicht omgekeerd. De beurzen zijn Trump ook een beetje zat en veren op doordat Biden goed peilt.
Dat horen we over twee weken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:10 schreef AnneX het volgende:
En niemand vraagt naar het Plan? Het Grote Trump Gezondheids Plan...
Omdat de beurzen en markten liever Biden in het Witte Huis zien, iets met volwassenen aan het stuurquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:21 schreef Arcee het volgende:
Hoe dan?
Over 2 weken, zeker?quote:
Ik weet niet wat er in het filmpje gezegd wordt, want ik heb geen abo.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:21 schreef Arcee het volgende:
Hoe dan?
Het lijkt me dat je echt hardcore koolaid drinker moet zijn wil je dit geloven. Ik kan me ook voorstellen dat republikeinen dit gelul ook spuugzat zijn. Het is echt arrogant van Trump om zo te blijven liegen. Alsof republikeinen allemaal simpletons zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Over 2 weken, zeker?
Ik weet niet wat voor wappie daar in gaat trappen maar als je Trump nu nog gelooft over zijn healthcare gelul dan heb je toch wel het IQ van een pepermolen.
Met als bijnaam Trumpcare want daar gaat het tenslotte om.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:22 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat het de EMACA wordt, de even more affordable care act!
Jawel, maar dan heeft de GOP meer kans te verliezen.quote:
Helaas heb je veel mensen die gewoon het nieuws niet volgen. Die 'weten' alleen dat Obamacare slecht is, en nu komt Trump met een superplan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Over 2 weken, zeker?
Ik weet niet wat voor wappie daar in gaat trappen maar als je Trump nu nog gelooft over zijn healthcare gelul dan heb je toch wel het IQ van een pepermolen.
Dat zijn deplorables. Biden zal die nooit winnen. Ondertussen zorgt dit soort bullshit dat de base van Trump afbrokkelt. Mensen letten meer op als de verkiezingen naderen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Helaas heb je veel mensen die gewoon het nieuws niet volgen. Die 'weten' alleen dat Obamacare slecht is, en nu komt Trump met een superplan.
Het is altijd twee weken. Is dat hoe zwendel werkt? Twee weken tot de simpelen onder ons beloftes zijn vergeten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |