SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:![]()
![]()
Ik ook niet. Vooral niet van een snakeoil verkoper als Trumpquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:31 schreef Barlexus het volgende:
Ik geloof niet in wonderbaarlijke genezingen,.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Met zijn fysiek gestel en levenstijl kan het nooit zo zijn dat hij binnen een paar dagen al zelfs aan het werk was. Het is een fukking leugen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:33 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral niet van een snakeoil verkoper als Trump![]()
Kan prima hoor, de ziekte verloopt bij iedereen anders.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:34 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Met zijn fysiek gestel en levenstijl kan het nooit zo zijn dat hij binnen een paar dagen al zelfs aan het werk was. Het is een fukking leugen.
Ik ken jonge fitte mensen die weken last hebben gehad, en oudjes die na een week weer het mannetje waren.![]()
Het officile bericht van de osteopaat is dan ook dat de symptomen verminderd zijn. Dat betekent dat hij nog steeds symptomatisch is. Misschien heeft hij geen virale load meer, dat zou op zich kunnen, maar symptomen zonder virale load lijkt op een longontsteking. Dan ben je nog verre van eroverheen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:34 schreef Barlexus het volgende:
Met zijn fysiek gestel en levenstijl kan het nooit zo zijn dat hij binnen een paar dagen al zelfs aan het werk was. Het is een fukking leugen.
En dan is er ook nog de mogelijkheid dat hij alleen weinig virale load heeft vanwege de synthetische antistoffen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik denk zelf dat dit een toneelstukje Trump is. Hij is nooit ziek geweest. Het is een schertsvertoning dat hij het virus kon overleven en niet ernstig ziek kon worden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Het officile bericht van de osteopaat is dan ook dat de symptomen verminderd zijn. Dat betekent dat hij nog steeds symptomatisch is. Misschien heeft hij geen virale load meer, dat zou op zich kunnen, maar symptomen zonder virale load lijkt op een longontsteking. Dan ben je nog verre van eroverheen.
En dan is er ook nog de mogelijkheid dat hij alleen weinig virale load heeft vanwege de synthetische antistoffen.
Iemand die ziek is ligt op bed en blijft in quarantaine.![]()
Neuh, hij is zo high als een konijn en denkt dat hij beter is nu.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:55 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat dit een toneelstukje Trump is. Hij is nooit ziek geweest. Het is een schertsvertoning dat hij het virus kon overleven en niet ernstig ziek kon worden.
Iemand die ziek is ligt op bed en blijft in quarantaine.![]()
Hij doet interview, kijkt TV en tweet. Dat lukt wel hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:34 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Met zijn fysiek gestel en levenstijl kan het nooit zo zijn dat hij binnen een paar dagen al zelfs aan het werk was. Het is een fukking leugen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neuh, hij is zo high als een konijn en denkt dat hij beter is nu.Ik denk eerder dat dit een verkiezingsstunt is van de almachtige Trump. Hij denkt dat hij op deze manier extra aandacht van de kiezers zou krijgen om de verkiezingen alsnog te winnen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij doet interview, kijkt TV en tweet. Dat lukt wel hoor.
Dat tourritje na 2 dagen was daar wel een mooi voorbeeld van.
Kijk nou is wat deze man de afgelopen 4 jaar allemaal gedaan heeft. Als je dat allemaal hier op een rijtje zou zetten zou je maar 1 conclusie kunnen trekken: BIZAR. Je zou daar 50 films van kunnen maken.![]()
In dat opzicht zou je kunnen zeggen dat hij de perfecte personificatie is van de VS zelf.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:25 schreef Barlexus het volgende:
Kijk nou is wat deze man de afgelopen 4 jaar allemaal gedaan heeft. Als je dat allemaal hier op een rijtje zou zetten zou je maar 1 conclusie kunnen trekken: BIZAR. Je zou daar 50 films van kunnen maken.
Bizar land met veel extremen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
“As democracy is perfected, the office (of the President) represents, more and more closely, the inner soul of the people. We move toward a lofty ideal. On some great and glorious day, the plain folks of the land will reach their heart’s desire at last, and the White House will be adorned by a downright moron.”quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In dat opzicht zou je kunnen zeggen dat hij de perfecte personificatie is van de VS zelf.
Bizar land met veel extremen.
Those words, courtesy of H.L. Mencken, appeared in The Baltimore Evening Sun on July 26, 1920.And it's only the giving
That makes you
What you are![]()
Vooruitziende blikquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
“As democracy is perfected, the office (of the President) represents, more and more closely, the inner soul of the people. We move toward a lofty ideal. On some great and glorious day, the plain folks of the land will reach their heart’s desire at last, and the White House will be adorned by a downright moron.”
Those words, courtesy of H.L. Mencken, appeared in The Baltimore Evening Sun on July 26, 1920.![]()
![]()
![]()
Lekker de woorden van Fauci uit de context trekken in een campagnespot
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Reactie Trump's Director of Communications:quote:Op maandag 12 oktober 2020 00:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Lekker de woorden van Fauci uit de context trekken in een campagnespot
[ Bericht 90% gewijzigd door Kijkertje op 12-10-2020 00:40:06 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Als je zin hebt in een longread over de makers van the Lincoln Project.
Scherp en venijn en ervaring.
Quote: “ With the help of data analysts, including one who'd worked in Major League Baseball, they are trying to take advantage of a shift they're seeing in the Republican landscape.
...The real dividing line in the Republican Party is between college-educated and non-college-educated voters.
And what we're seeing is, when Donald Trump starts to push messages like law and order, or defends, you know, the Confederate flags and Confederate monuments, he does seem to be able to coalesce a small number of non-college-educated workers in the Rust Belt states.
But at the same time, he's pushing white, college-educated workers in the Sun Belt states out of his column.”![]()
Heb je hier een linkje naar?quote:Op maandag 12 oktober 2020 04:44 schreef AnneX het volgende:
Als je zin hebt in een longread over de makers van the Lincoln Project.
Scherp en venijn en ervaring.
Quote: “ With the help of data analysts, including one who'd worked in Major League Baseball, they are trying to take advantage of a shift they're seeing in the Republican landscape.
...The real dividing line in the Republican Party is between college-educated and non-college-educated voters.
And what we're seeing is, when Donald Trump starts to push messages like law and order, or defends, you know, the Confederate flags and Confederate monuments, he does seem to be able to coalesce a small number of non-college-educated workers in the Rust Belt states.
But at the same time, he's pushing white, college-educated workers in the Sun Belt states out of his column.”Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Het is een transcript van 60 minutes (link in tweet) maar de uitzending zelf staat nu ook op YT:quote:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
thnxquote:Op maandag 12 oktober 2020 07:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is een transcript van 60 minutes (link in tweet) maar de uitzending zelf staat nu ook op YT:
[ twitter ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
De Trumpisten proberen echt alles. Gooi dat hele zooitje de gevangenis is.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Daar staan volgens mij serieuze straffen op. Gavin moet zijn openbaar ministerie maar even flink aan het werk zetten zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:58 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
De Trumpisten proberen echt alles. Gooi dat hele zooitje de gevangenis is.![]()
Orange County is toch Devinland?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik lees het meer als dat ze mensen helpen om (op de GOP) te stemmen, dan dat ze bedoeld zijn om stemmen kwijt te raken, maar het is natuurlijk nog steeds duidelijk dat er van alles mis kan gaan en waarom dit verboden is.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |