Om een foto te maken?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
Het eindigde met dat we een soort berg beklommen i.i.g.
Nou ja, ik vond het best een leuke film, en ik speelde zelf de hoofdrol.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat onthouden jullie veel details!
Ik kom meestal niet verder dan "Oh, dat was een rare droom".
Zelfs het meest makkelijke taakje (draadjes aan elkaar verbinden) kostte voor mij een uur om door te krijgen. En ik bleef het maar "potloden" noemen, want ik vond die draadjes op kleurpotloden lijken met zo'n gummetje achterop.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks is te makkelijk voor mij. Daar weten de gamers van gisteren alles van
Jij was het sowieso nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
@:Dave ?
Het was de Vaalserberg en je liep wel erg snel, ben er nog moe van en heb een blaar.
Tot dat punt zijn we nooit gekomenquote:
In het kader van trektocht is dit bericht wel weer typisch.quote:
H, verdulleme. Heb ik voor niets uren achter iemand aangelopen. Wie was het dan?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij was het sowieso nietHet was een vrouw (dat weet ik nog wel) en ik was juist degene die achter liep. En het was niet de Vaalserberg, maar een of ander exotisch land.
Hierbij is de keuze om wel of niet te klikken vrij makkelijk gemaakt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:46 schreef Dave het volgende:
[..]
In het kader van trektocht is dit bericht wel weer typisch.
Giel Beelen trekt zich niet meer af voor slapengaan
Niet dat ik dat had hoeven te weten, maar liep er toevallig tegenaan op Twitter.
Wat een verhaalquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik droomde vannacht dat wij een kneuterige rondrit met een touringcar maakten ergens in Frankrijk. Op een gegeven moment hadden we een laatste fotostop waar we vanaf een uitzichtpunt foto’s konden maken van het dorp waar we naartoe gingen. Volgens de gids was dat Langres, maar dat ziet er heel anders uit en ik zei dat ook. Hij hield echter vol dat hij gelijk had. Tsja, Fransen...
Mijn vrouw had er wel genoeg van, en besloot te voet naar ons hotel in dat dorp te gaan. Ik ging nog wat foto’s nemen, en zou de bagage meenemen. Om de n af andere reden zaten we op de achterste bank met een enorm backpack dwars over de andere stoelen naast ons.
Voor een nog beter uitzicht ging ik wat hoger de berg op. Maar daar ontnamen bomen al het zicht, dus dat hielp niet. Ik nam daar wel een foto voor een ouder Frans echtpaar voor een paar bomen, zo ben ik ook wel weer. Uiteindelijk ging ik terug naar de bus, en toen ik de bocht om kwam, zag ik dat die aanstalten maakte te vertrekken.
Dus ik rende er naartoe, maar de bus reed weg met onze bagage, terwijl ik zeker weet dat de chauffeur mij had gezien. Daarna rende ik via een shortcut de berg af naar het busstation van dat dorp, want dat was de eindbestemming van de bus. Ik weet zeker dat ik sneller was, maar desondanks verscheen er geen bus. En dat bleef ook zo, ondanks mijn stijgende paniek. De wekker maakte aan die paniek gelukkig een einde
Je bedoelt die Giel Beelen die niet doorhad dat hij geen band meer op z'n velg had, toen hij werd staande gehouden door de politie?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet dat ik dat had hoeven te weten, maar liep er toevallig tegenaan op Twitter.
Ik weet nu wel waarom ik overdag zo weinig energie heb.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hierbij is de keuze om wel of niet te klikken vrij makkelijk gemaakt.
Verdere aannames laat ik aan jullie over.
Ja, die van die poll die ik daarover heb gemaakt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bedoelt die Giel Beelen die niet doorhad dat hij geen band meer op z'n velg had, toen hij werd staande gehouden door de politie?
Dit wilde ik ook niet weten Dave!quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, die van die poll die ik daarover heb gemaakt.
Ja ik weet dus niet meer wie het wasquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
H, verdulleme. Heb ik voor niets uren achter iemand aangelopen. Wie was het dan?
Nu niet meteen, maar bij leuke dromen heb je dat wel ja. Dat je in je droom niet verder komt dan eindeloze voorbereidingen om iets leuks te doen, maar de wekker al afgaat voor het begintquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een verhaal![]()
Heb je dan ook dat je na het wakker worden nog een beetje frustratie voelt over dat je niet weet hoe iets af is gelopen?
Misschien was het mijn vrouwelijke kantquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet meer wie het wasMaar wel een vrouw van hier
TheFreshPrincess?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien was het mijn vrouwelijke kant
Ah, gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu niet meteen, maar bij leuke dromen heb je dat wel ja. Dat je in je droom niet verder komt dan eindeloze voorbereidingen om iets leuks te doen, maar de wekker al afgaat voor het begint
Dat kan ik dan weer niet uitsluitenquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien was het mijn vrouwelijke kant
Het was vast en zeker Cee.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet uitsluiten
Ik denk niet dat ik het was, want ik moest in mijn dromen een heel moeilijk project doen voor het werk en niemand wilde naar mij luisteren en ik zag het gewoon helemaal mis gaanquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet meer wie het wasMaar wel een vrouw van hier
Reservequote:Op maandag 12 oktober 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
Ik was in mineur want ik was mijn lievelingsmondkapje kwijt. Vrijdagavond nog opgehad, daarna spoorloos verdwenen. Dus ik heb zojuist een nieuwe gekocht. Wilde ik die in het waszakje stoppen om te wassen voor ik hem ga dragen, wat zit er nog nat en verfrommeld in het waszakje.... Juist ja, mijn lievelingsmondkapje
[..]
quote:Ik denk niet dat ik het was, want ik moest in mijn dromen een heel moeilijk project doen voor het werk en niemand wilde naar mij luisteren en ik zag het gewoon helemaal mis gaan
TheFreshPrinceesquote:
Dat is wel een goed ritme ja.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh niks geks, gewoon elke dag n of twee maar niet overdreven hoor!
Hahaquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
Ik was in mineur want ik was mijn lievelingsmondkapje kwijt. Vrijdagavond nog opgehad, daarna spoorloos verdwenen. Dus ik heb zojuist een nieuwe gekocht. Wilde ik die in het waszakje stoppen om te wassen voor ik hem ga dragen, wat zit er nog nat en verfrommeld in het waszakje.... Juist ja, mijn lievelingsmondkapje
[..]
Ik denk niet dat ik het was, want ik moest in mijn dromen een heel moeilijk project doen voor het werk en niemand wilde naar mij luisteren en ik zag het gewoon helemaal mis gaan
Hier kun je dan wel op wachten jaquote:
Ja echt hequote:Op maandag 12 oktober 2020 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahaHeb ik ook wel eens; ben je iets kwijt, los je het probleem op een andere manier op, en dan zie je het ineens
Maar altijd fijn om een reserve te hebben
![]()
Nee dan was je het nietBij nader inzien kan het ook de vrouw van @:Fred_B geweest zijn, aangezien die ook op een berg was? Al hadden ik en die andere vrouw wel allebei bagage bij ons.
Ah dit klinkt echt liefquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik was in mijn droom vannacht terug in een volle schoolHet voelde allemaal heel vertrouwd
En ik mocht naar de lerarentoilet???
En op het eind liep ik mijn lievelings Nederlands docent tegen het lijf die is overleden aan kanker toen ik op de middelbare school zat. En ik was helemaal confused en zij zei toen "Nee hoor, ik ben weer terug, ik was gewoon op een hele mooie lange reis"
En toen werd ik wakker.
Het was echt de meest gemoedelijke droom die ik ooit heb gehad, meestal gebeuren er gekkere dingen met wel wat meer actie dan dit hahaha.
Ja, ik had dit eigenlijk ook nog nooit heel erg meegemaakt ook (maar dat komt denk ik ook omdat ik mijn opa's en oma's die ik echt mentaal ook gekend heb allemaal nog heb). Gelukkig maar ookquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:24 schreef Arizona het volgende:
Oh en met de nieuwe cijfers denk ik dat wel die mondkapjes nog heeeeeel lang nodig gaan hebben![]()
@:Molloot200 wat een mooie droom![]()
Ik droom soms ook van mijn overleden opa's of oma of tante en dan kan ik ook gewoon met ze praten. Het lijkt dan zo echt, alsof je echt met ze in gesprek bent. En dan zeggen ze ook altijd dat het goed met ze gaat. Ik vind dat heel mooie, warme, troostrijke dromen.
Kom maar door met die maatregelen hoor, het kabinet hoeft zich van mij echt niet meer in te houden nu eerlijk gezegd.quote:
Wat mooiquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:24 schreef Arizona het volgende:
Oh en met de nieuwe cijfers denk ik dat wel die mondkapjes nog heeeeeel lang nodig gaan hebben![]()
@:Molloot200 wat een mooie droom![]()
Ik droom soms ook van mijn overleden opa's of oma of tante en dan kan ik ook gewoon met ze praten. Het lijkt dan zo echt, alsof je echt met ze in gesprek bent. En dan zeggen ze ook altijd dat het goed met ze gaat. Ik vind dat heel mooie, warme, troostrijke dromen.
Ahh dat is echt een fijne mooie droomquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik was in mijn droom vannacht terug in een volle schoolHet voelde allemaal heel vertrouwd
En ik mocht naar de lerarentoilet???
En op het eind liep ik mijn lievelings Nederlands docent tegen het lijf die is overleden aan kanker toen ik op de middelbare school zat. En ik was helemaal confused en zij zei toen "Nee hoor, ik ben weer terug, ik was gewoon op een hele mooie lange reis"
En toen werd ik wakker.
Het was echt de meest gemoedelijke droom die ik ooit heb gehad, meestal gebeuren er gekkere dingen met wel wat meer actie dan dit hahaha.
Moorden ging je best makkelijk af.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks is te makkelijk voor mij. Daar weten de gamers van gisteren alles van
Oeh leuk, bliksemschichtjesquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja echt heMaar mijn nieuwe is wel heel fancy, met bliksemschichtjes
![]()
Mijn dochter heeft ook een extra mondkapje erbij, nu heeft ze er 5. Want ze zijn straks verplicht op school en dan moet je wel iedere dag een schone mee. En het is nu niet dat ik dagelijks (mondkapjes) was
Wat ook zo grappig is, mijn oma praatte altijd heel veel en mijn opa was heel rustig en op de achtergrond. Als ik ze tref in mijn dromen zijn ze ook nog precies zoquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat mooiIk heb dat nooit. Wel nog heel vaak dat ik iets tegen kom en dat ik denk; ohhh leuk even oma appen en dan realiseer dat dat niet meer kan
Haha ja, maar gepakt worden nietquote:
Aahh wat grappigquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat ook zo grappig is, mijn oma praatte altijd heel veel en mijn opa was heel rustig en op de achtergrond. Als ik ze tref in mijn dromen zijn ze ook nog precies zo
Je bent dan ook wel heel goed in de onschuldige rol: "Ja maar ik weet toch helemaal niet wat dat is." "Ja jeetje, waar ben ik? Uuuhhhhhhhh. Er staan allemaal bedjes!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |