Of studenten met dikke en lange wenkbrauwen, dan kom ik zeker even langs.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Worden daar geen Nederlandse studentes voor ingehuurd?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Of studenten met dikke en lange wenkbrauwen, dan kom ik zeker even langs.
Hehehehequote:Op maandag 12 oktober 2020 09:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Of studenten met dikke en lange wenkbrauwen, dan kom ik zeker even langs.
Die zou ik geen student noemen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:47 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ga je toch ineens anders naar Ruud Lubbers kijken hè
quote:
Die heb ik op de vorige pagina ook al voorbij zien komen.quote:
Niet iedereen leest de nachtbagger terug he!quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik op de vorige pagina ook al voorbij zien komen.
Het blijkt dat er in de nacht zeer weinig besmettingen zijn in de supermarkt, dus de nieuwe openingstijden worden 01:00-05:30quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ga lachen of huilen als de maatregelen iets blijkten te zijn als, in plaats van om 22:00 uur doen we de kroegen nu om 21:00 uur dicht en we schrappen de koopavond.
Ja ik vind dat ook lastig. En ook hoe ver je voor jezelf gaat. Merk dat ik heel netjes kluizenaarlife ben gaan leiden, maar dat snapt niet iedereenquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ga lachen of huilen als de maatregelen iets blijkten te zijn als, in plaats van om 22:00 uur doen we de kroegen nu om 21:00 uur dicht en we schrappen de koopavond.
Maar het is alleen een dringend advies, niet verplicht!quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha ja, ik denk dat ik de aflevering maar even terug ga kijkenquote:
Geef even een overzichtje dan!quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja, ik denk dat ik de aflevering maar even terug ga kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ah, was gelukkig goed te doen. Even verder spoelenquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Geef even een overzichtje dan!
Ik ben met name benieuwd naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, dat ga ik ook maar doen inderdaad. Ik had echt zoiets uh... stoelbekleding? Daar heb ik helemaal niet op gelet hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hierboven heb ik de antwoorden al in een spoilerquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook maar doen inderdaad. Ik had echt zoiets uh... stoelbekleding? Daar heb ik helemaal niet op gelet hoor.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Thanks. Dan hoef ik niet meer te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik zag het. Mijn dank is groot.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hierboven heb ik de antwoorden al in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
In het MOL forum werd de vraag ook al gesteld. Maar jij bent sneller.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hierboven heb ik de antwoorden al in een spoiler
Ohhh sorryquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik op de vorige pagina ook al voorbij zien komen.
Hmm uit m'n hoofd, nee die heb je er niet zo veel volgens mij. En in m'n eigen café zijn het vooral jonge moeders. Of jong, rond de 30.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Worden daar geen Nederlandse studentes voor ingehuurd?
Ok. Om eerlijk te zijn, ben ik nog nooit in Spanje geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm uit m'n hoofd, nee die heb je er niet zo veel volgens mij. En in m'n eigen café zijn het vooral jonge moeders. Of jong, rond de 30.
Jij ookquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh sorry![]()
Kon even niet teruglezen want zo naar werk.
Fijne dag allen, blijf veilig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |