Past welquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Promesaids, had het eigenlijk moeten zijn, maar ja, past niet.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Promis had gekuntquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Spelen we tegen Polen dan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:30 schreef Mr.N het volgende:
Nederland gaat het voor elkaar krijgen om tegen de zwakste land uit de poule puntverlies te gaan lijden....
Ach, Italie ook.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:30 schreef Mr.N het volgende:
Nederland gaat het voor elkaar krijgen om tegen de zwakste land uit de poule puntverlies te gaan lijden....
Afschietenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:30 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
The industrial town of #Zenica was the main Muslim HQ in central Bosnia. Hundreds of Arab-Afghan veterans and new jihadists converged here to be later deployed to the frontline. 1995 military parade of the 7th Muslim Brigade linked to El Mud¸ahid in the presence of Izetbegović.
Gezellig stadje
Waarom hebben al die mannen wit aan? Dat wordt gauw vies...quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:30 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
The industrial town of #Zenica was the main Muslim HQ in central Bosnia. Hundreds of Arab-Afghan veterans and new jihadists converged here to be later deployed to the frontline. 1995 military parade of the 7th Muslim Brigade linked to El Mud¸ahid in the presence of Izetbegović.
Gezellig stadje
quote:
quote:
Polen sla ik hoger aan dan fucking Bosniëquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Spelen we tegen Polen dan?
Percentage Ajax behouden voor de sfeerquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
Die Promes heeft werkelijk 0,0 laten zien in het NLelftal. Waarom wordt die man nog geselecteerd.
Berghuis erin aubquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
Die Promes heeft werkelijk 0,0 laten zien in het NLelftal. Waarom wordt die man nog geselecteerd.
Toch een prestatie op zichquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:35 schreef De_Kraam het volgende:
Oranje heeft zich moeiteloos aangepast aan het Frank de Boer-systeem.
Dat kanquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:33 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Polen sla ik hoger aan dan fucking Bosnië
Dat is normaal al niet aan te zien en zonder publiek al helemaal niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is er later vanavond nog darten jongens.
F1 > dartenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is er later vanavond nog darten jongens.
Don't shoot the piano player.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:35 schreef De_Kraam het volgende:
Oranje heeft zich moeiteloos aangepast aan het Frank de Boer-systeem.
Zou Dumfries ook moeten kunnenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:37 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom staat die Malen praktisch op de plek van Luuk? Trek dat veld breed lullo
Roep dat nou nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:38 schreef KennyPowers het volgende:
Die Bosniers gaan nooit scoren tenzij Dumfries dom een penalty veroorzaakt
neequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hateboer was nog erger
Vind eigenlijk alleen Dumfries altijd hetzelfdequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:39 schreef Kriegel het volgende:
Waarom veranderen sommige van die gasten in fucking semiprofs zodra ze een oranje shirt aantrekken?
Als de wedstrijd net zo kut is als dit nummer , wens ik de kijkers veel beterschap toe , wat een aidsquote:
Tja...quote:
Iedereen weet het behalve de KNVBquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef borisz het volgende:
Deze eerste helft maakt weer duidelijk waarom we Van Gaal uit Portugal hadden moeten halen.
Van Gaal mocht niet van de spelersgroepquote:
Niet de goede kleurquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van Gaal mocht niet van de spelersgroep
Die hebben niks te willen. KNVB bepaalt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van Gaal mocht niet van de spelersgroep
Bang voor een 1990 scenario..quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hebben niks te willen. KNVB bepaalt.
Alsof die twee nikszeggende raamabtenaren ooit een harde beslissing hebben genomen in hun leven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hebben niks te willen. KNVB bepaalt.
Twee keer is bij jou meteen constant?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:45 schreef GGMM het volgende:
De Roon schiet constant van afstand.
Alleen niet op goal
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Twee keer is bij jou meteen constant?
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit voelt als zon random troosteloze Europa League wedstrijd van PSV ergens in het oostblok.
mij interesseert het NL elftal niet zo. Wel als de Memph meedoet uiteraard.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Buitendam @:Adames @:Lange_Lans @:muskusboktor57 zou ik ook onder de 'graag geziene gasten' scharen voor dit topic.
Hij kopt de verkeerde kant opquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
Wat gun je F de Jong betere voetballers om zich heen
Doe dat lekker zelfquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:46 schreef Generationalpha het volgende:
Kan iemand een poll maken met het aantal verwachtte goals dat Oranje onder Frank de Boer in 2021 gaat maken? Ik denk niet meer dan 10. (En het ergste is dat ik dat serieus denk.)
Zo enorm dom ook. Maarja, dat krijg je wanneer het land een voorbeeld neemt aan Engeland.quote:
Hoevaak spelen zequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:47 schreef Generationalpha het volgende:
Kan iemand een poll maken met het aantal verwachtte goals dat Oranje onder Frank de Boer in 2021 gaat maken? Ik denk niet meer dan 10. (En het ergste is dat ik dat serieus denk.)
Tja wat moet je anders doen op een zondagavond. Voordeel is dat werken haast leuk lijkt tijdens deze wedstrijdquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
mij interesseert het NL elftal niet zo. Wel als de Memph meedoet uiteraard.
Frank de Boer: Malen staat er voor de dieptequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:47 schreef thedeedster het volgende:
Armoedig. De geniale zet om Malen rechts te zetten heeft me nog niet overtuigd.
malen heeft nog nooit vanaf rechts gespeeld bij psv,slaat nergens op ditquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:47 schreef thedeedster het volgende:
Armoedig. De geniale zet om Malen rechts te zetten heeft me nog niet overtuigd.
Ik verwijt het de speler dan ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
malen heeft nog nooit vanaf rechts gespeeld bij psv,slaat nergens op dit
blijkbaar moet die promes hoe dan ook in de basis
Sowieso mensen die ineens stoppen met sportenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat heeft vd Vaart een dikke pleuriskop zeg.
Hij heeft wel een lekker grietje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Sowieso mensen die ineens stoppen met sporten
Malen staat al rechtsquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:55 schreef Bottendaal het volgende:
Berghuis erin voor Promes en dan Malen naar rechts
Smerig manwijf.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekker grietje.
We zullen het doorgevenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:55 schreef Bottendaal het volgende:
Berghuis erin voor Promes en dan Malen naar rechts
Wil jij hiermee impliceren dat dikke mensen gezellig zijn?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:51 schreef KennyPowers het volgende:
Rafael is een stuk leuker sinds zijn voetbalpensioen
Dit zit weer aan de frikandellen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat heeft vd Vaart een dikke pleuriskop zeg.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Sowieso mensen die ineens stoppen met sporten
Ja, maar KNVB-ers moeten altijd hebben die het hun makkelijk maakt en dus goed ligt bij de media. Een EK en een WK weggooien doet er niet toe.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef borisz het volgende:
Deze eerste helft maakt weer duidelijk waarom we Van Gaal uit Portugal hadden moeten halen.
Echt, als dat gaat gebeuren gooi ik een baksteen door mijn beeldschermquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
Frank gaat straks zeggen dat Nederland gedomineerd heeft, net als na ieder Ajax-potje
Alleen de tegenstander wilde er weer geen leuke wedstrijd van maken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
Frank gaat straks zeggen dat Nederland gedomineerd heeft, net als na ieder Ajax-potje
Ja genieten van de reclamequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:57 schreef R-woud93 het volgende:
De reclame is leuker om naar de kijken dan naar de wedstrijd
tvpquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echt, als dat gaat gebeuren gooi ik een baksteen door mijn beeldscherm
Volgens mij kan je daar wel prima een biertje mee doen (en in de shoarmatent eindigen)quote:
Berg je maarquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echt, als dat gaat gebeuren gooi ik een baksteen door mijn beeldscherm
Messi nodig want anders kom je er niet doorheenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Berg je maar
Dit gaat hij zeggen namelijk
Dan is hij rijp voor politiek Den Haagquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
Dat schijnt tegenwoordig happening te zijn. Lekker wachten tot de 70e minuut.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Geen wijzigingen, gaat volgens plan zo
POLLquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:46 schreef Generationalpha het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef BB-King het volgende:
Frank heeft even boos gekeken in de kleedkamer.
Ben je wel gezond gek?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er even gauw nog een zakje sla bij pakken
2 maar. Maar ook 1 matchwinnende goal.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral voor jouw medespelers gok ik zo.
Hoeveel eigen goals heb je wel niet gemaakt?
niet gekliktquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:03 schreef Kriegel het volgende:
HAXBALL TIJDENS KUTPOT!!!
https://www.haxball.com/play?c=owq-WVkJOhk
Ik typ letterlijk in mijn hele poll zijn post over.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja leuk
Hier ga je je niet uit redden
Sorry! Your browser doesn't yet implement some features which are required for HaxBall to work.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:03 schreef Kriegel het volgende:
Je zag die spelfout gewoon niet mongooltjequote:Op zondag 11 oktober 2020 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik typ letterlijk in mijn hele poll zijn post over.
Ik ben woedend.
Oei, dat wordt een nieuw moederbord installeren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry! Your browser doesn't yet implement some features which are required for HaxBall to work.
The missing features are: datachannel
Laten we het gezellig houdenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zag die spelfout gewoon niet mongooltje
Je moeder. Ik typ zelfs dat gedeelte tussen haakjes van zijn post over in de poll je bent achterlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zag die spelfout gewoon niet mongooltje
Ga eerst voeding proberen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei, dat wordt een nieuw moederbord installeren.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei, dat wordt een nieuw moederbord installeren.
En dat heeft enorme indruk gemaaktquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef BB-King het volgende:
Frank heeft even boos gekeken in de kleedkamer.
Moet je tegen die trage spelers zeggen.quote:
De Boer kijk eens gefrustreerd, oh dat deed je alquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Dumfries kijk eens dom. Ja ho maar
die moeten het juist niet gezellig houdenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Moet je tegen die trage spelers zeggen.
Zorg eens dat er een telefoonversie komt graftakquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:03 schreef Kriegel het volgende:
Hello, Microsoft from India.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:07 schreef KingRoland het volgende:
jongens mijn telefoon gaat over ik ben zo terug
op hahaha gestemd omdat het zo'n leuke grap van mij was.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Oke, laat het volk maar beslissen
[poll=747]
Op zondag de telefoon opnemen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:07 schreef KingRoland het volgende:
jongens mijn telefoon gaat over ik ben zo terug
Ik ook. Tevens like gegeven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
op hahaha gestemd omdat het zo'n leuke grap van mij was.
Van Gaal gniffelt en ziet EK dichterbij komen.quote:
Ze belde van beneden naar boven dat de soep klaar is?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:08 schreef KingRoland het volgende:
Oh dat was mijn moeder aan de telefoon
Ik heb een krop ijsbergsla. Met een dressing van azijn,olijfolie,suiker,citroen en orgeganoquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er even gauw nog een zakje sla bij pakken
sowquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:08 schreef RamboDirk het volgende:
misschien kan iemand die pacemaker van Daley hacken zodat hij een keer naar voren speelt ipv tikkie breed doet.
Sowquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb een krop ijsbergsla. Met een dressing van azijn,olijfolie,suiker,citroen en orgegano
En Koeman zit in de zonquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:08 schreef manny het volgende:
Van Gaal gniffelt en ziet EK dichterbij komen.
En dan ijsbergsla kiezenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb een krop ijsbergsla. Met een dressing van azijn,olijfolie,suiker,citroen en orgegano
Nee, sws doorgaan is al bijna onmogelijk door die nederlaag tegen Italiequote:Op zondag 11 oktober 2020 19:09 schreef TjjWester het volgende:
Volg het toernooi niet echt maar heeft nederland genoeg aan een gelijkspelletje???
Wat was de voorspelling van Valentijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:09 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity had je nog op bosnië gezet of wat?
Jouw haarstijl is een knotje denk ik, ofnie?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goed om te weten dat iedereen die niet alleen smerig vet eten vreet bij jou in het hokje hipster valtquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jouw haarstijl is een knotje denk ik, ofnie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |