SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
Mathieu van der Poel, Julian Alaphilippe, Michal Kwiatkowski, Andrea Bagioli, Matteo Trentin, Sonny Colbrelli, Tim Wellens, Benoît Cosnefroy, Alexander Kristoff, Bryan Coquard, John Degenkolb, Edvald Boasson Hagen
Geen Jumbo-Visma hier
Start: 13.00 uur Finish: rond 17.40 uur
Sporza is er om 15.30 uur bij op Eén, Eurosport om 16.30 uur (na afloop van de Giro d’Italia).
Weer
Half bewolkt met een stevige westenwind (windkracht 4-5). Kleine kans op een buitje vooral in de ochtend.
Op zondag 11 oktober Gent-Wevelgem
ParkoersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
Mathieu van der Poel, Bob Jungels, Michal Kwiatkowski, Wout van Aert, Mike Teunissen, Jasper Stuyven, Matteo Trentin, Tim Wellens, Alexander Kristoff, Cees Bol, Tiesj Benoot, Niki Terpstra, Oliver Naesen , Stefan Kung
Sporza is er om 13.30 uur bij op Eén
Finish rond 16:00!!
Weer
Een graad of 11, een grijze dag met een kleine kans op neerslag, weinig wind.![]()
Zal dan wel doorrijden, zoals een wielrenner beaamt.quote:
Ze hebben toch alweer 40 seconden teruggepakt of ben ik scheel?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:31 schreef Chiappucci het volgende:
WVA en MVDP kunnen best doorrijden hier.
Ja zoiets. Hebben al flink wat goedgemaakt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hebben toch alweer 40 seconden teruggepakt of ben ik scheel?
Bettiol zou in dienst moeten rijden van van Aert.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Teuns begrijpen we dat nog een beetje... M.a.w. van Bettiol met een vooraan rijdende Vanmarcke niet?
Omdat Wout wel kan winnen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarom rijdt van Aert met Teunissen in de kopgroep?
Nee, in totaal bij vijf ploegen. UAE en Trek zitten daar ook bij.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze hebben alleen een camera in de auto bij Lotto-Soudal en CCC?
Voor Mike zou het dan ook niet verkeerd zijn om met een kleine voorsprong te beginnen aan de Kemmelberg.quote:
Simpele Sep kent maar een standquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:50 schreef The_Undertone het volgende:
Sep toch, nu moet je niet meer op kop zitten vlammen
Vorig jaar won Mike een soort van massasprint in de Tour.quote:
Kom even op, ze melden bij Sporza al zo lang steeds de uitslag van andere koersen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:53 schreef H.Vviv het volgende:
Bedankt om de uitslag van Parijs-Tours al te zeggen
Wout Valverdequote:Op zondag 11 oktober 2020 14:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Komt ook echt geen eind aan de vorm van Wout heh?
Prima maar doe dat dan even met een aankondiging zoals ze dat wel vaker doen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kom even op, ze melden bij Sporza al zo lang steeds de uitslag van andere koersen.
Die gaan nooit meer terugkomen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Waarom rijdt Mathieu op kop? Ga lekker achteraan hangen aangezien je ploegmaat erachter zit.
Was het misschien in je opgekomen dat Küng nog op kop reed?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dacht dat het gat net 7 seconden was, maar lijkt nu veel groter al.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was het misschien in je opgekomen dat Küng nog op kop reed?
Niet goed geluisterd, sorry.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo noem je iemand die uit Trentino komt, ja.
Alles minder dan winst is een zware ontgoochelingquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Zonder pech rijdt Mathieu hier wel weer een hele nette uitslag in een grote koers. Altijd op de afspraak.
Zelfde geldt voor Wout.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alles minder dan winst is een zware ontgoocheling
Alleen winst is goed.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Zonder pech rijdt Mathieu hier wel weer een hele nette uitslag in een grote koers. Altijd op de afspraak.
Ik zeg Mésquote:
Goed gezien wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dikke Deen heeft nog niet veel gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Word ook altiljd moe van dat geklaag. Het moet altijd perfect verlopen naar de wensen van jan en alleman, anders is het een flopshow of anti climax.quote:
Wout is weinig te verwijten, was eerder Mathieu die alleen Wout in de gaten hieldquote:
Echt he, niet eens commentaar geven op wat er gebeurt in de sprint. Alleen naar Wout 200 meter verderop kijkenquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
De dorst naar een MVDP-WVA-sprint was zo groot dat tot op 100 meter gewoon ''Jammer Jammer Jammer'' de kern van het commentaar was.
Dit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Niks flopshow dit was toch een heerlijke finale man.
Absoluut. Tactisch spel hoort er ook bij.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Niks flopshow dit was toch een heerlijke finale man.
Dat is nou de koers.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo kun je toch niet koersen joh. Wat een kleuters.
Natuurlijk, maar daar heeft de rest toch geen boodschap aan. Dan hadden Tjeu en Wout na de Kemmel maar alleen moeten zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat we toch allemaal we heel graag de sprint tussen Wout en Mathieu hadden willen zien?
Ik wil koers zienquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat we toch allemaal we heel graag de sprint tussen Wout en Mathieu hadden willen zien?
Van Aert reed om zelf te winnen, van der Poel vooral om Van Aert niet te laten winnenquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wout is weinig te verwijten, was eerder Mathieu die alleen op Wout in de gaten hield
Mathieu reed wel heel erg op het wiel van Wout inderdaad, maar Wout leek duidelijk sterker vandaag, Mathieu kwam telkens op z'n tandvlees terug..quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wout is weinig te verwijten, was eerder Mathieu die alleen Wout in de gaten hield
Neem het toch niet zo serieus man wat mijn "anticlimax" commentaar betreftquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar daar heeft de rest toch geen boodschap aan. Dan hadden Tjeu en Wout na de Kemmel maar alleen moeten zitten.
Deed hij op het WK ook. Hij is gewoon niet echt een helder licht, tactisch gezien... Net als vdP.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:37 schreef Marcoss het volgende:
Tactisch vreemd gekoerst door vooral Wout, eerst je ploegmaat lossen, daarna de sterkste lijken en opeens zo'n groepje weg laten rijden, 1x volle bak reageren en verder wachten, wachten en wachten en hopen dat Mathieu het oplost..
Denk dat hij de op de laatste passage van de Kemmelberg wel wist hoe laat het was, kon nog maar net het wiel houden van Van Aert. Had niet veel langer moeten duren of hij had los moeten laten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mathieu reed wel heel erg op het wiel van Wout inderdaad, maar Wout leek duidelijk sterker vandaag, Mathieu kwam telkens op z'n tandvlees terug..
Je moet af en toe zo verliezen, anders blijven ze altijd op je wiel rijdenquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo kun je toch niet koersen joh. Wat een kleuters.
Dit dus. Daarbij ook zeker geen uitgemaaktequote:Op zondag 11 oktober 2020 15:41 schreef Chiappucci het volgende:
Mads heeft het tactisch perfect gespeeld. Geen trap te veel gedaan en gesprongen toen het moest.
Daar leek de rest al te accepteren dat Wout weg was ja. En waarschijnlijk wist Mathieu ook wel dat hem terughalen zijn eigen kansen op de zege enorm zouden verkleinen (of eigenlijk gewoon helemaal weg zouden zijn)quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:43 schreef Chiappucci het volgende:
Als Mathieu niet reageert, dan rijdt Wout alleen weg op 4 km van de streep.
quote:
Ja leuk Thijs, die grap maakte ik eerderquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:34 schreef franklop het volgende:
Waarom werkt Roglic niet voor Van Aert nu?
De ploegmaat die er zat en vast nog wel iets had willen/kunnen doen, reed Wout er zelf mede afquote:
Blijf erbij dat het een blunder is dat Teunissen volle bak meerijdt vooraan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De ploegmaat die er zat en vast nog wel iets had willen/kunnen doen, reed Wout er zelf mede af
Ach kom, alsof Teunissen nog iets had kunnen betekenen. VDP reed op Wout zijn wiel, en zo reden ze elkaar in het verlies.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De ploegmaat die er zat en vast nog wel iets had willen/kunnen doen, reed Wout er zelf mede af
"Er was maar 1 die naar mij keek en blijkbaar liever had ik dat ik verloor. Denk dat ie vergeten is ik al heel veel gewonnen heb."quote:
Oei boze Wout dus?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
"Er was maar 1 die naar mij keek en blijkbaar liever had ik dat ik verloor. Denk dat ie vergeten is ik al heel veel gewonnen heb."
Ze zullen elkaar eind december wel weer tegenkomen in het veld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:55 schreef Marcoss het volgende:
En dit was pas de 1e keer dat ze echt tegen elkaar koersten in een finale op de weg
Blijft zonde dat er nog maar 1 koers volgt dit seizoen
Ja, maar daar lijkt de echte strijd (buiten een incidenteel WK) wel weg te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zullen elkaar eind december wel weer tegenkomen in het veld.
Vraag me sowieso af of we Wout vaak in het veld gaan zien. Of heeft hij dat al bekend gemaakt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar daar lijkt de echte strijd (buiten een incidenteel WK) wel weg te zijn
Nee, Pedersen duidelijk de beste.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik lees 2x Pedersen
Parijs Tours en Gent-Wevelgem
toeval?
De sporza-enclave is dat niet dan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
Thijs bevestigt eens te meer een parodie op een journalist te zijn.
Die dagen niet bewust mensen uit op twitter toch? Thijs is daar wel echt vrij uniek in.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:56 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
De sporza-enclave is dat niet dan?
Echte journalistiek is er gewoon niet in de sport. Hoe meer commotie, hoe beter... Thijs weet wel hoe hij zich moet profileren ;p
Je kan ook stellen dat hij op ludieke wijze de journalistieke onafhankelijkheid van Sporza in twijfel trekt ;pquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die dagen niet bewust mensen uit op twitter toch? Thijs is daar wel echt vrij uniek in.
Omdat die Belgen zichzelf te serieus nemen, dat ze het allemaal nog echt menen ook, Thijs laat alleen maar de idioterie van die Belgen zien met van Aert.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die dagen niet bewust mensen uit op twitter toch? Thijs is daar wel echt vrij uniek in.
Want Thijs gedraagt zich ook niet als een hypocriete rancuneuze kleuter op andere gebieden?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:02 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Je kan ook stellen dat hij op ludieke wijze de journalistieke onafhankelijkheid van Sporza in twijfel trekt ;p
Het is nou niet dat Michel zich als een volwassen journalist gedraaid (al profileert hij zich via andere media). Je moet gewoon niet zulke eisen stellen aan een sportjournalist.
De equivalent van Wuyts in Nederland is Herbert Dijkstra. Thijs is geen commentator.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:02 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Je kan ook stellen dat hij op ludieke wijze de journalistieke onafhankelijkheid van Sporza in twijfel trekt ;p
Het is nou niet dat Michel zich als een volwassen journalist gedraaid (al profileert hij zich via andere media). Je moet gewoon niet zulke eisen stellen aan een sportjournalist.
Ik zie Wuyts toch meer als de Vlaamse witte Chinees. Manusje-van-alles, en sportjournalistiek bedrijven alsof de twintowers worden doorboord door vijf vliegtuigen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De equivalent van Wuyts in Nederland is Herbert Dijkstra. Thijs is geen commentator.
Grueter en Van den Berg doen hier allerlei soorten. Dijkstra valt wel mee.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:08 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik zie Wuyts toch meer als de Vlaamse witte Chinees. Manusje-van-alles, en sportjournalistiek bedrijven alsof de twintowers worden doorboord door vijf vliegtuigen.
Dan liever een Thijs die af en toe de boel lekker aan het trollen is.
Orgasme voor Ruben.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:26 schreef TheArt het volgende:
De Belgen rijden een keer prijs bij de vrouwen.
Is er al een website ‘Is VDP een Belg of Nederlander?’ à la ‘Is Murray Scottish or British?’quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)-niets-mee~a5c9447e/
De Belgen op HLN.be zijn viesmad
En voor Wout dan? Nederlandse vader hequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Is er al een website ‘Is VDP een Belg of Nederlander?’ à la ‘Is Murray Scottish or British?’
Als we ze kruizen heb je kans op een 100% Nederlandse nakomelingquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En voor Wout dan? Nederlandse vader he
Precies, Thijs speelt het allemaal heel slim.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:56 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
De sporza-enclave is dat niet dan?
Echte journalistiek is er gewoon niet in de sport. Hoe meer commotie, hoe beter... Thijs weet wel hoe hij zich moet profileren ;p
walter molenberghsquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)-niets-mee~a5c9447e/
De Belgen op HLN.be zijn viesmad
Op Facebookquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
walter molenberghs
Van de Poel reed alleen maar om Van Aert niet te laten winnen. Nen echte hollander.
Marc Sierens
VDP is gefrustreerd omdat hij nog niets geeft gewonnen met naam,als hij zo tegen Wout gaat blijven rijden wint hij zeker geen koers meer
alain de coene
Zielig van mathieu trekt geen meter kop meer op het einde . Zijn bedoeling was niet te winnen maar gewoon wout van de overwinning te houden . Sorry mathieu triestig.
René Mertens
Wie wint kan me niet schelen als het maar dien Hollander niet is. Dus Belgen verenigd en belet hem te winnen.
Niveautje wel
Tja, ongelooflijk treurig natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Op Facebook
Als er ooit nog 1ne Belg voor die belachelijke vent in blauw rood en wit supportert rijd zelf niet voor te winnen maar om Wout te doen verliezen. Top reactie laatste kilometer Wout.
Erg van Van Der Poel.... liever verliezen dan Wout zo winnen! Maar op de VRT vinden ze het allemaal goed! Proficiat Wuyts en Van Nieuwkerke 🤮 #fail. Wel mooie winnaar!
ECHT ALS JE EEN GROTE NAAM ALS M VAN DE POEL HEB,( VELDRIJDER DIE ALLES KAPOT RIJD, REED)KAN IK GEEN ENKEL SIMPATIE VOELEN VOOR JOU! WAT HAD JE VANDAAG GEDACHT?WAT JIJ KAN ,KAN IK OOK?ZIELIG VAN DE GROOTE MVDP.EN MICHEL WUYTS EEN GOEDE RAAD VAN TANTE KAAT:MET WAT JE WAKKER WORDT, GA JE SLAPEN.
er js terug een wieletjes zuiger zoals vorige nederlanders niet meer overnemen schandalig in naam van der poel liever verliezen dan van aert te kans te geven om te winnen zijb baam is gemaakt
Alleen heeft Mathieu VDP veel van mijn sympathie verloren vandaag,...duidelijk op het wiel van Wout ,...maar vol overnemen ...nee ,...en telkens weer opnieuw...wachten totwojt wat deed en dan ernaartoe springen ,...wout heeft gelijk als hij zegt dat er blijkbaar ene was ,die liever zag dat wout niet won ,dan dat hij zelf wilde winnen,..Mathieu,..als je dit gaat blijven doen ga je hier veel bewonderaars verliezen ,..niet dat dat voor U van belang zal zijn,...duidelijk Van Aert alle bressen laten dichten ,er dan naartoe tot in het wiel ,en niet verder,...zo zal er nog dikwijls een ander met de 1e prijs gaan lopen ...e dan die Degekolb....bach....maar dat weet we al lang hee,...
k was een grote fan van VDP tot vandaag maar dat is nu veranderd. Wat een lafaard zeg. Nog liever verliezen dan Van Aert, die de sterkste was in koers, voor hem te laten eindigen. Zelfs als voorlaatste nog constant achterom kijken uit schrik om geklopt te worden en dan toch geklopt worden in de sprint met 2. Triestig ventje.
wat een ongelooflijke KLOOTZAK die Van der Poel
Zeer klein van VDP. Als Van Aert maar niet wint. Zo supporter ik niet meer voor de Hollander.
Vandaag weer korte hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:54 schreef DeeBee het volgende:
Het aids internet. Al die verstandelijk beperkten die er de hele dag maar druk mee zijn, man man man.
Leuke koers gemist zo te lezen gister.
Zeg wel, wie had kunnen denken dat we op HLN.be en Facebook een paar bezopen commentaren zouden kunnen vinden van enkele halve garen die nauwelijks uit hun woorden komen. Enkel in België !quote:Op maandag 12 oktober 2020 00:29 schreef wimderon het volgende:
Na elke koers alle afvoerputjes van het internet gaan afstruinen, je moet er maar zin in hebben.
Lossen op de Kemmel?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:16 schreef Zwansen het volgende:
Wat had Fabio hier kunnen doen gister?
En als je al eens idiote commentaren in NL vindt op sociale media, dan zijn die uiteraard ironisch bedoeld, gewoon om domme Belgen uit hun kot te lokken, waar ze dan ook massaal in tuimelen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:14 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zeg wel, wie had kunnen denken dat we op HLN.be en Facebook een paar bezopen commentaren zouden kunnen vinden van enkele halve garen die nauwelijks uit hun woorden komen. Enkel in België !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |