Daar leek de rest al te accepteren dat Wout weg was ja. En waarschijnlijk wist Mathieu ook wel dat hem terughalen zijn eigen kansen op de zege enorm zouden verkleinen (of eigenlijk gewoon helemaal weg zouden zijn)quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:43 schreef Chiappucci het volgende:
Als Mathieu niet reageert, dan rijdt Wout alleen weg op 4 km van de streep.
quote:
Ja leuk Thijs, die grap maakte ik eerderquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:34 schreef franklop het volgende:
Waarom werkt Roglic niet voor Van Aert nu?
De ploegmaat die er zat en vast nog wel iets had willen/kunnen doen, reed Wout er zelf mede afquote:
Blijf erbij dat het een blunder is dat Teunissen volle bak meerijdt vooraan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De ploegmaat die er zat en vast nog wel iets had willen/kunnen doen, reed Wout er zelf mede af
Ach kom, alsof Teunissen nog iets had kunnen betekenen. VDP reed op Wout zijn wiel, en zo reden ze elkaar in het verlies.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De ploegmaat die er zat en vast nog wel iets had willen/kunnen doen, reed Wout er zelf mede af
"Er was maar 1 die naar mij keek en blijkbaar liever had ik dat ik verloor. Denk dat ie vergeten is ik al heel veel gewonnen heb."quote:
Oei boze Wout dus?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
"Er was maar 1 die naar mij keek en blijkbaar liever had ik dat ik verloor. Denk dat ie vergeten is ik al heel veel gewonnen heb."
Ze zullen elkaar eind december wel weer tegenkomen in het veld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:55 schreef Marcoss het volgende:
En dit was pas de 1e keer dat ze echt tegen elkaar koersten in een finale op de weg
Blijft zonde dat er nog maar 1 koers volgt dit seizoen
Ja, maar daar lijkt de echte strijd (buiten een incidenteel WK) wel weg te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zullen elkaar eind december wel weer tegenkomen in het veld.
Vraag me sowieso af of we Wout vaak in het veld gaan zien. Of heeft hij dat al bekend gemaakt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar daar lijkt de echte strijd (buiten een incidenteel WK) wel weg te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |