Alles minder dan winst is een zware ontgoochelingquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Zonder pech rijdt Mathieu hier wel weer een hele nette uitslag in een grote koers. Altijd op de afspraak.
Zelfde geldt voor Wout.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alles minder dan winst is een zware ontgoocheling
Alleen winst is goed.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Zonder pech rijdt Mathieu hier wel weer een hele nette uitslag in een grote koers. Altijd op de afspraak.
Ik zeg Mésquote:
Goed gezien wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dikke Deen heeft nog niet veel gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Word ook altiljd moe van dat geklaag. Het moet altijd perfect verlopen naar de wensen van jan en alleman, anders is het een flopshow of anti climax.quote:
Wout is weinig te verwijten, was eerder Mathieu die alleen Wout in de gaten hieldquote:
Echt he, niet eens commentaar geven op wat er gebeurt in de sprint. Alleen naar Wout 200 meter verderop kijkenquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
De dorst naar een MVDP-WVA-sprint was zo groot dat tot op 100 meter gewoon ''Jammer Jammer Jammer'' de kern van het commentaar was.
Dit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Niks flopshow dit was toch een heerlijke finale man.
Absoluut. Tactisch spel hoort er ook bij.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Niks flopshow dit was toch een heerlijke finale man.
Dat is nou de koers.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo kun je toch niet koersen joh. Wat een kleuters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |