quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:48 schreef HPLC het volgende:
wat brengt je dan toch weer terug, Wupmans?
Ik vraag wat en het wordt meteen gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat doe jij hier vieze vuile kankerduitser
Valt toch reuze meequote:
nee manquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Valt toch reuze mee
het is SwJquote:
Dat is zijn neefquote:
kerelquote:
Hard gewordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet je Jacqueline even DMen. Tepels mogen niet zomaar gepost worden.
Tepels als sigaren peuken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet je Jacqueline even DMen. Tepels mogen niet zomaar gepost worden.
@DeBraadquote:uitgevoerd door wetenschappers van Wageningen University and Research (WUR). Zij tonen namelijk aan dat ons ruimtelijk geheugen zo geëvolueerd is dat het prioriteit geeft aan de locatie van calorierijk (en veelal ongezond) voedsel.
Volgende keer wat creatine in de drankje doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
net een kans gemist bij een gymmeisje faaacckkkkkkk
Volgende keer dus toch meer chloroform gebruiken hè gierig jong.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
net een kans gemist bij een gymmeisje faaacckkkkkkk
Dit was echt leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:56 schreef K.Indertent het volgende:
https://9gag.com/gag/aGdobX6?ref=android
Oke gr.gr.
Dat blijk maar weer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
K.Indertent vind deze post leuk.
Ja sowieso maat. Met jou?quote:
Mag niet klagen. Ik wel, vanzelfsprekend.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja sowieso maat. Met jou?
Niet gezopen gister.
Misschien moeten we keer op keer de SC verwijderen voor wat extra aandacht, heeft voor je hobbykanaal ook gewerkt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is toch mooi om te zien hoe ze deze SC al tijden in leven proberen te houden
quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien moeten we keer op keer de SC verwijderen voor wat extra aandacht, heeft voor je hobbykanaal ook gewerkt.
Wie probeert dat?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is toch mooi om te zien hoe ze deze SC al tijden in leven proberen te houden
Ik zag @Paul hier posten dus dan doe ik ook even een postquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:56 schreef Catkiller het volgende:
Maar kom je weer aandacht tekort dat je naar het topic van het Ama Discordkliekje komt?
Wij. Tot in den treure! Met man en macht trekken we aan dit paard waarvan elk teken van leven lijkt te ontbreken.... nobele zaak.quote:
Nee joh, die hebben dat al lang opgegeven. Die fladderen gewoon verder.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:HPLC en @:HermieHermann hebben er speciaal een account voor aangemaakt hoorde ik.
Het groepje wat hier post. Topic is open sinds gistermiddag en pas bij post 58. Dat is wel érg slow voor een slowchat. Zeker als je het vergelijkt met hoe in 2017-2018 deze SC liep met soms wel 5-6 topics per dag.quote:
Wie is dat groepje danquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het groepje wat hier post. Topic is open sinds gistermiddag en pas bij post 58. Dat is wel érg slow voor een slowchat. Zeker als je het vergelijkt met hoe in 2017-2018 deze SC liep met soms wel 5-6 topics per dag.
Kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:02 schreef Chia het volgende:
En als ze het topic levend wilden houden zouden ze wel wat beter hun best doen hè
Liever dood dan DTS.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het groepje wat hier post. Topic is open sinds gistermiddag en pas bij post 58. Dat is wel érg slow voor een slowchat. Zeker als je het vergelijkt met hoe in 2017-2018 deze SC liep met soms wel 5-6 topics per dag.
Hoezo einde? er komt geen slot op de SC in een dode periode hè. En hij is al zo vaak dood geweest voor een tijdje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan ik je geen ongelijk in gevenHelaas lijkt het einde voor de KLB SC naderend.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan ik je geen ongelijk in gevenHelaas lijkt het einde voor de KLB SC naderend.
Ik post met enige regelmaat, ben een van de weinig volgens mijquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Zie vooral jou nog behoorlijk regelmatig posten hier als ik even snel een stukje terug lees.
Heb je gelijk in. SC is wel vaker dood geweest, maar nooit zo erg toch?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo einde? er komt geen slot op de SC in een dode periode hè. En hij is al zo vaak dood geweest voor een tijdje.
Jawel de hele zomerquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. SC is wel vaker dood geweest, maar nooit zo erg toch?
No shit sherlock, maar waarom claim je dan wel van alles terwijl je dat niet weetquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Toen was ik hier nietPost pas weer op FOK! sinds... September na een pauze in Mei
Sinds ik er ben zit er weer leven in de brouwerijquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit toch, van wat ik van DTS heb gezien zitten de meesten daar omdat Farmville is gestoptquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is Farmville gestopt???quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit toch, van wat ik van DTS heb gezien zitten de meesten daar omdat Farmville is gestopt
Hey daar is die weerquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit toch, van wat ik van DTS heb gezien zitten de meesten daar omdat Farmville is gestopt
Ik dacht omdat Utopia weg is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ik haat dat kutspelquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nu speelt iedereen angry birds
Anno 2020 hoef ik denk ik maar dieet en pizza in te typen om overspoeld te worden met rode bieten pizza en broccoli pizza en bloembollenpizzaquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het enige vlogkanaal die afvallen combineert met pizza's, een gat in de markt
dat zijn neppizza's, net zoals dat tosti's zonder kaas en ham neptosti's zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Anno 2020 hoef ik denk ik maar dieet en pizza in te typen om overspoeld te worden met rode bieten pizza en broccoli pizza en bloembollenpizza
Ben niet zo gek op pizzaquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het enige vlogkanaal die afvallen combineert met pizza's, een gat in de markt
Ik ben het met je eens met een kleine kanttekening. Ham mag je weglaten of vervangen voor salami of kipfilet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat zijn neppizza's, net zoals dat tosti's zonder kaas en ham neptosti's zijn
ik ken iemand anders die ook niet van lekker en populair eten houdt, misschien heb je interesse in @HPLCquote:
Als ik Google via de incognito modus krijg ikquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Anno 2020 hoef ik denk ik maar dieet en pizza in te typen om overspoeld te worden met rode bieten pizza en broccoli pizza en bloembollenpizza
Respect dat je het bent gaan opzoeken. Het verbaast me enorm dat dit er niet is met al die rare zogenaamde kapsalons.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Als ik Google via de incognito modus krijg ik
Koolhydraatarme fathead pizza
Koolhydraatarme pizzabodem van fathead deeg
Sowieso gaat alles eigenlijk over de bodem. Maar rode bieten, broccoli of bloembollenbodems zie ik zo gauw niet.
De koolhydraatarme pizzabodem van bloemkool
Interessant.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ken iemand anders die ook niet van lekker en populair eten houdt, misschien heb je interesse in @:HPLC
Bestaan er vrouwen die interesse hebben in @HPLC ?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ken iemand anders die ook niet van lekker en populair eten houdt, misschien heb je interesse in @:HPLC
Geen Indiaase.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:32 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Asian cuisine is wel altijd nr1
misschien moet die nog geboren wordenquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bestaan er vrouwen die interesse hebben in @:HPLC ?
Als ik toch pizza moet eten zou ik liever die met groente bodem kiezen. Dat is tenminste nog lekker krokant.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Als ik Google via de incognito modus krijg ik
Koolhydraatarme fathead pizza
Koolhydraatarme pizzabodem van fathead deeg
Sowieso gaat alles eigenlijk over de bodem. Maar rode bieten, broccoli of bloembollenbodems zie ik zo gauw niet.
De koolhydraatarme pizzabodem van bloemkool
ik ookquote:
Ik ken alleen fappy birdquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:40 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Flappy bird is dan wel weer leuk.
Dit is eigenlijk zo sinds jouw comeback.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar dat doe ik volgens ingewijden expres om te overtuigen dat het mijn bedoeling is. Ik denk dat er een kern van waarheid in zit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
waarom gast, je lijkt me redelijk normaal.
Deze bazinquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hey vrienden van goede leven
ok chevyquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar dat doe ik volgens ingewijden expres om te overtuigen dat het mijn bedoeling is. Ik denk dat er een kern van waarheid in zit.
even wachten maatquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:48 schreef JochemSjakie het volgende:
Hebben we nu al tieten gezien, in dit topic?
Aardige kluitenquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dit nou wel of niet @:chia?
Van mij welquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dit nou wel of niet @:chia?
Gaat hard de laatste maand, wat zit je dwars?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:57 schreef Catkiller het volgende:
Dit mag wel.
Bron: ik krijg wel eens bans
Neequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:00 schreef Fugue het volgende:
Hebben jullie je al opgegeven
FEE / [actie] Kerstpakkettenactie 2020 - Ho Ho Ho let's go!
Wat is het toch jammer dat jij geen kinderen wil. Zo'n groot en prachtig hart.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:00 schreef Fugue het volgende:
Ja nouja misschien daarom juistquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is het toch jammer dat jij geen kinderen wil. Zo'n groot en prachtig hart.
JochemSjakiequote:Op zondag 11 oktober 2020 16:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk zo sinds jouw comeback.
misschien krijgt @Catkiller eindelijk die PS5 als hij meedoetquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:00 schreef Fugue het volgende:
Hey Amaranthaquote:
Hey kom je niet meer mee posten in dts?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:57 schreef Catkiller het volgende:
Dit mag wel.
Bron: ik krijg wel eens bans
Ja misschien wint Hillary wel de verkiezingenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
misschien krijgt @:Catkiller eindelijk die PS5 als hij meedoet
Mag @Jacquelinehasselbaink ook meekijken op de bank?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja misschien wint Hillary wel de verkiezingen
denk het niet, de PS5 is leuk en nieuw terwijl hillary stom en oud isquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja misschien wint Hillary wel de verkiezingen
HermieHermannquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk het niet, de PS5 is leuk en nieuw terwijl hillary stom en oud is
Ehquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mag @:jacquelinehasselbaink ook meekijken op de bank?
mag het toch hopen want jullie mogen niet in dts komenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mag @:jacquelinehasselbaink ook meekijken op de bank?
Van wie nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag het toch hopen want jullie mogen niet in dts komen![]()
![]()
![]()
whut eh?quote:
Ja zodat je niet meer je kamer uit kan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wie gaat er nou muren om muren heen bouwen
je speelt te veel simsquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zodat je niet meer je kamer uit kan.
??quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
![]()
![]()
Watquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het zal je verbazen, maar bolwerk is daadwerkelijk een tactische term.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bij bolwerk denk ik aan @DeBraadquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar bolwerk is daadwerkelijk een tactische term.
Ja, maar iemand moet de camera vasthouden, toch?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja dacht een romantisch avondje met JS te hebben maar blijkbaar denkt hij daar anders over
nou laat ze eerst maar eens samen danquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja, maar iemand moet de camera vasthouden, toch?
Ik heb van horen zeggen dat jij ook wel met dat bijltje kan hakken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bij bolwerk denk ik aan @:DeBraad
Toch wel aardig dat je niet meteen aan jezelf denktquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik mag dan dun zijn maar ik heb een hoop slimme krachtquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat jij ook wel met dat bijltje kan hakken.
De eerste helft van 'bolwerk' past heel goed bij @DeBraad, de tweede helft wat minder.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ene Julius Caesar gaf met deze tactiek Gallië de genadeklapquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar die staat nu alleen nog bekend om zijn saladequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ene Julius Caesar gaf met deze tactiek Gallië de genadeklap
Herkenbaar leven broeder.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik mag dan dun zijn maar ik heb een hoop slimme kracht
ik weet mij ook steeds minderquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:20 schreef scrupuleus het volgende:
Dts boeit echt helemaal niemand hier, jac.
Of JS maar die doet wellicht alsof
Fantastisch meidquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet mij ook steeds minder
jij bent er tochquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:24 schreef Fugue het volgende:
Gaan jullie normaal doen of moet ik de leiding erbij halen
hij doet toch gewoon jouw vorige 18 accounts naquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:24 schreef Fugue het volgende:
Ja hallo, ik ben nog steeds op zoek naar een cameravrouw jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:24 schreef Fugue het volgende:
Seksistischquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben nog steeds op zoek naar een cameravrouw ja
de waterleiding zeker hahaquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:24 schreef Fugue het volgende:
Volgens mij heb ik dit nooit gezegd.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik moest van @:amarantha op dezelfde manier verder gaan als dat ik was gestopt
Normaal was jij diegene geweest die zo iemand met 1 simpel bericht al liet afdruipen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:24 schreef Fugue het volgende:
iets met een scherm en een waasquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit nooit gezegd.
Oefquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
iets met een scherm en een waas
tr, tot volgend jaarquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
iets met een scherm en een waas
Verstandig worden haha.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar morgen begint de lockdown, wat moet ik dan gaan doen
Nee helaasquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je ook realistisch advies
Je kunt misschien kermismuziek maken op een keyboard. Je hebt er al het juiste postuur voor.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
We hebben al een keybord speler hier hequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kunt misschien kermismuziek maken op een keyboard. Je hebt er al het juiste postuur voor.
Of gewoon je kat laten figurerenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kunt misschien kermismuziek maken op een keyboard. Je hebt er al het juiste postuur voor.
Kattenfiguranten kunnen altijd op een duimpje omhoog van je boi rekenen.quote:
Je doelt zeker op @DeBraad die een deuntje automatisch af laat spelen en dan Vader Jacob erdoorheen speeltquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
We hebben al een keybord speler hier he
Ik heb je gemist.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je doelt zeker op @:DeBraad die een deuntje automatisch af laat spelen en dan Vader Jacob erdoorheen speelt
heb wel aantal keer geluisterd jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je doelt zeker op @:DeBraad die een deuntje automatisch af laat spelen en dan Vader Jacob erdoorheen speelt
En wat dacht je toen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb wel aantal keer geluisterd ja
wil je eerlijk antwoord .. nummer van u2 klonk wel goed...quote:
1 goed nummer in een stream van 4 uur is niks mis meequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wil je eerlijk antwoord .. nummer van u2 klonk wel goed...
Is het morgen al dinsdagquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja waarom doen jullie dat?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:38 schreef HPLC het volgende:
jammer dat hij altijd tijdens een stream tussen nummers door 10 minuten moet controleren of mensen niks negatiefs over hem hebben gezegd
ik heb morgenochtend een vergadering van 2 uur waarin iedereen in het team vertelt waar ze mee bezig zijn, ik verschuif de positiviteit officieel door naar woensdagquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:38 schreef HPLC het volgende:
morgen is het positieve maandag, dus ik ben hier niet
Kun je niet afzeggen omdat je te druk bent?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb morgenochtend een vergadering van 2 uur waarin iedereen in het team vertelt waar ze mee bezig zijn, ik verschuif de positiviteit officieel door naar woensdag
Ze hebben je nog niet ontslagen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb morgenochtend een vergadering van 2 uur waarin iedereen in het team vertelt waar ze mee bezig zijn, ik verschuif de positiviteit officieel door naar woensdag
ik doe niet aan grappen maken in de ochtendquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je niet afzeggen omdat je te druk bent?
Misschien kan hij Apexen met de boysquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je niet afzeggen omdat je te druk bent?
We hebben hier allemaal een waardeloos leven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja waarom doen jullie dat?
ik dan ookquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We hebben hier allemaal een waardeloos leven.
nee hoor this is mequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dus dat positieve gedoe is maar een masker?
Of lieg je nu, nee toch TOCH TOCH?
Nee Ama is hier nog.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gaat hard de laatste maand, wat zit je dwars?
Of is datgene wat je dwars zat reeds weg?
Het is mij om het evenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:35 schreef KREEFTx het volgende:
Wat denken jullie
Gaan we weer in #lockdown
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Want mijn linkerhand die de begeleidingsautomaat aanstuurt doet inderdaad niets.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Hey hij speelt alleen de vocals na, dit heeft weinig met muziek te maken.
Viel meequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef Chia het volgende:
Lol wist dat je zou happen, hopelijk heeft het gesmaakt en was mijn post niet te zout.
Ja, maar wel pas nadat het onverhoopt twee weken is uitgesteld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:35 schreef KREEFTx het volgende:
Wat denken jullie
Gaan we weer in #lockdown
Dat valt wel te snappen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee DeBraad is bezig met stoken. KLB dit, KLB dat.
ReZurrection bitchesquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo einde? er komt geen slot op de SC in een dode periode hè. En hij is al zo vaak dood geweest voor een tijdje.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sorry wij zijn te hoog gegrepen voor jou.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker egoïstisch jezelf als eerste benoemen
Giraffe ofc, zit je hogerquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi![]()
Zou je liever een giraffe of een zebra als vervoersmiddel hebben?
Hanslapzwansquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker egoïstisch jezelf als eerste benoemen
Ja maar wat kost dat nouquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een giraffe eet wel twee keer zoveel slakroppen...
quote:
65 kilo bladvoerquote:Wat eet een giraffe?
Een giraffe eet voornamelijk acaciabladeren. Deze groeien aan een acaciaboom. Als deze niet in zijn bereik zijn, eet een giraf ook andere bladeren, knoppen en vruchten van struiken en bomen. Een volwassen giraffe eet zo'n 60 tot 65 kilo per dag! Dankzij zijn hoogte kan een giraffe gemakkelijk bij de hoogste bladeren aan de boom.
Denk je gewone krop sla of ijsbergsla want die laatste scheelt ¤0,10quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
65 kilo bladvoerIk ben toch blij dat ik geen giraffe als huisdier heb.
Ijsbergsla is lekker compact veel voor weinig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je gewone krop sla of ijsbergsla want die laatste scheelt ¤0,10
Bij Ama in bedquote:
Ja maar op mijn vegaburger heb ik liever boterslaquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ijsbergsla is lekker compact veel voor weinig.
Niemand mag jouquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef Chia het volgende:
Lol wist dat je zou happen, hopelijk heeft het gesmaakt en was mijn post niet te zout.
Viesdikquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja maar op mijn vegaburger heb ik liever botersla
Ligt ook aan welke er in de bonus isquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je gewone krop sla of ijsbergsla want die laatste scheelt ¤0,10
Mercedes Benz A180 of Mustang Fastback GT2quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt ook aan welke er in de bonus is![]()
Ik heb overigens besloten dat ik gewoon een auto als vervoersmiddel ga gebruiken,
Geen van beidequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mercedes Benz A180 of Mustang Fastback GT2
Ooh classyquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen van beide![]()
Als ik een schoonheid mag uitzoeken dan is het een DB5
Ik wou dat ik er 5 jaar geleden één had gekocht. Toen waren ze 4 ton nu betaal je ongeveer een miljoenquote:
zou veel te bang zijn voor een hit and drivequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er 5 jaar geleden één had gekocht. Toen waren ze 4 ton nu betaal je ongeveer een miljoen
Had je kunnen weten natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er 5 jaar geleden één had gekocht. Toen waren ze 4 ton nu betaal je ongeveer een miljoen
ja en of hun kinderen waar ze niet oplettenquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:45 schreef Fugue het volgende:
Of huisvrouwen die hun deur in je carrosserie gooien
DB5quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen van beide![]()
Als ik een schoonheid mag uitzoeken dan is het een DB5
niets mis mee blijf je slank bijquote:
Mwahquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niets mis mee blijf je slank bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |