quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sorry wij zijn te hoog gegrepen voor jou.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker egoïstisch jezelf als eerste benoemen
Giraffe ofc, zit je hogerquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi![]()
Zou je liever een giraffe of een zebra als vervoersmiddel hebben?
Hanslapzwansquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker egoïstisch jezelf als eerste benoemen
Ja maar wat kost dat nouquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een giraffe eet wel twee keer zoveel slakroppen...
quote:
65 kilo bladvoerquote:Wat eet een giraffe?
Een giraffe eet voornamelijk acaciabladeren. Deze groeien aan een acaciaboom. Als deze niet in zijn bereik zijn, eet een giraf ook andere bladeren, knoppen en vruchten van struiken en bomen. Een volwassen giraffe eet zo'n 60 tot 65 kilo per dag! Dankzij zijn hoogte kan een giraffe gemakkelijk bij de hoogste bladeren aan de boom.
Denk je gewone krop sla of ijsbergsla want die laatste scheelt ¤0,10quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
65 kilo bladvoerIk ben toch blij dat ik geen giraffe als huisdier heb.
Ijsbergsla is lekker compact veel voor weinig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je gewone krop sla of ijsbergsla want die laatste scheelt ¤0,10
Bij Ama in bedquote:
Ja maar op mijn vegaburger heb ik liever boterslaquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ijsbergsla is lekker compact veel voor weinig.
Niemand mag jouquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef Chia het volgende:
Lol wist dat je zou happen, hopelijk heeft het gesmaakt en was mijn post niet te zout.
Viesdikquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja maar op mijn vegaburger heb ik liever botersla
Ligt ook aan welke er in de bonus isquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je gewone krop sla of ijsbergsla want die laatste scheelt ¤0,10
Mercedes Benz A180 of Mustang Fastback GT2quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt ook aan welke er in de bonus is![]()
Ik heb overigens besloten dat ik gewoon een auto als vervoersmiddel ga gebruiken,
Geen van beidequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mercedes Benz A180 of Mustang Fastback GT2
Ooh classyquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen van beide![]()
Als ik een schoonheid mag uitzoeken dan is het een DB5
Ik wou dat ik er 5 jaar geleden één had gekocht. Toen waren ze 4 ton nu betaal je ongeveer een miljoenquote:
zou veel te bang zijn voor een hit and drivequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er 5 jaar geleden één had gekocht. Toen waren ze 4 ton nu betaal je ongeveer een miljoen
Had je kunnen weten natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er 5 jaar geleden één had gekocht. Toen waren ze 4 ton nu betaal je ongeveer een miljoen
ja en of hun kinderen waar ze niet oplettenquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:45 schreef Fugue het volgende:
Of huisvrouwen die hun deur in je carrosserie gooien
DB5quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen van beide![]()
Als ik een schoonheid mag uitzoeken dan is het een DB5
niets mis mee blijf je slank bijquote:
Mwahquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niets mis mee blijf je slank bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |