nee hoor this is mequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dus dat positieve gedoe is maar een masker?
Of lieg je nu, nee toch TOCH TOCH?
Nee Ama is hier nog.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gaat hard de laatste maand, wat zit je dwars?
Of is datgene wat je dwars zat reeds weg?
Het is mij om het evenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:35 schreef KREEFTx het volgende:
Wat denken jullie
Gaan we weer in #lockdown
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je doelt zeker op @:DeBraad die een deuntje automatisch af laat spelen en dan Vader Jacob erdoorheen speelt
Want mijn linkerhand die de begeleidingsautomaat aanstuurt doet inderdaad niets.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Hey hij speelt alleen de vocals na, dit heeft weinig met muziek te maken.
Viel meequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef Chia het volgende:
Lol wist dat je zou happen, hopelijk heeft het gesmaakt en was mijn post niet te zout.
Ja, maar wel pas nadat het onverhoopt twee weken is uitgesteld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:35 schreef KREEFTx het volgende:
Wat denken jullie
Gaan we weer in #lockdown
Dat valt wel te snappen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee DeBraad is bezig met stoken. KLB dit, KLB dat.
ReZurrection bitchesquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo einde? er komt geen slot op de SC in een dode periode hè. En hij is al zo vaak dood geweest voor een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |