quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:48 schreef HPLC het volgende:
wat brengt je dan toch weer terug, Wupmans?
Ik vraag wat en het wordt meteen gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat doe jij hier vieze vuile kankerduitser
Valt toch reuze meequote:
nee manquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Valt toch reuze mee
het is SwJquote:
Dat is zijn neefquote:
kerelquote:
Hard gewordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet je Jacqueline even DMen. Tepels mogen niet zomaar gepost worden.
Tepels als sigaren peuken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet je Jacqueline even DMen. Tepels mogen niet zomaar gepost worden.
@DeBraadquote:uitgevoerd door wetenschappers van Wageningen University and Research (WUR). Zij tonen namelijk aan dat ons ruimtelijk geheugen zo geëvolueerd is dat het prioriteit geeft aan de locatie van calorierijk (en veelal ongezond) voedsel.
Volgende keer wat creatine in de drankje doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
net een kans gemist bij een gymmeisje faaacckkkkkkk
Volgende keer dus toch meer chloroform gebruiken hè gierig jong.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
net een kans gemist bij een gymmeisje faaacckkkkkkk
Dit was echt leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:56 schreef K.Indertent het volgende:
https://9gag.com/gag/aGdobX6?ref=android
Oke gr.gr.
Dat blijk maar weer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
K.Indertent vind deze post leuk.
Ja sowieso maat. Met jou?quote:
Mag niet klagen. Ik wel, vanzelfsprekend.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja sowieso maat. Met jou?
Niet gezopen gister.
Misschien moeten we keer op keer de SC verwijderen voor wat extra aandacht, heeft voor je hobbykanaal ook gewerkt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is toch mooi om te zien hoe ze deze SC al tijden in leven proberen te houden
quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien moeten we keer op keer de SC verwijderen voor wat extra aandacht, heeft voor je hobbykanaal ook gewerkt.
Wie probeert dat?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is toch mooi om te zien hoe ze deze SC al tijden in leven proberen te houden
Ik zag @Paul hier posten dus dan doe ik ook even een postquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:56 schreef Catkiller het volgende:
Maar kom je weer aandacht tekort dat je naar het topic van het Ama Discordkliekje komt?
Wij. Tot in den treure! Met man en macht trekken we aan dit paard waarvan elk teken van leven lijkt te ontbreken.... nobele zaak.quote:
Nee joh, die hebben dat al lang opgegeven. Die fladderen gewoon verder.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:HPLC en @:HermieHermann hebben er speciaal een account voor aangemaakt hoorde ik.
Het groepje wat hier post. Topic is open sinds gistermiddag en pas bij post 58. Dat is wel érg slow voor een slowchat. Zeker als je het vergelijkt met hoe in 2017-2018 deze SC liep met soms wel 5-6 topics per dag.quote:
Wie is dat groepje danquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het groepje wat hier post. Topic is open sinds gistermiddag en pas bij post 58. Dat is wel érg slow voor een slowchat. Zeker als je het vergelijkt met hoe in 2017-2018 deze SC liep met soms wel 5-6 topics per dag.
Kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:02 schreef Chia het volgende:
En als ze het topic levend wilden houden zouden ze wel wat beter hun best doen hè
Liever dood dan DTS.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het groepje wat hier post. Topic is open sinds gistermiddag en pas bij post 58. Dat is wel érg slow voor een slowchat. Zeker als je het vergelijkt met hoe in 2017-2018 deze SC liep met soms wel 5-6 topics per dag.
Hoezo einde? er komt geen slot op de SC in een dode periode hè. En hij is al zo vaak dood geweest voor een tijdje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan ik je geen ongelijk in gevenHelaas lijkt het einde voor de KLB SC naderend.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan ik je geen ongelijk in gevenHelaas lijkt het einde voor de KLB SC naderend.
Ik post met enige regelmaat, ben een van de weinig volgens mijquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Zie vooral jou nog behoorlijk regelmatig posten hier als ik even snel een stukje terug lees.
Heb je gelijk in. SC is wel vaker dood geweest, maar nooit zo erg toch?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo einde? er komt geen slot op de SC in een dode periode hè. En hij is al zo vaak dood geweest voor een tijdje.
Jawel de hele zomerquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. SC is wel vaker dood geweest, maar nooit zo erg toch?
No shit sherlock, maar waarom claim je dan wel van alles terwijl je dat niet weetquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Toen was ik hier nietPost pas weer op FOK! sinds... September na een pauze in Mei
Sinds ik er ben zit er weer leven in de brouwerijquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit toch, van wat ik van DTS heb gezien zitten de meesten daar omdat Farmville is gestoptquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is Farmville gestopt???quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit toch, van wat ik van DTS heb gezien zitten de meesten daar omdat Farmville is gestopt
Hey daar is die weerquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit toch, van wat ik van DTS heb gezien zitten de meesten daar omdat Farmville is gestopt
Ik dacht omdat Utopia weg is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ik haat dat kutspelquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nu speelt iedereen angry birds
Anno 2020 hoef ik denk ik maar dieet en pizza in te typen om overspoeld te worden met rode bieten pizza en broccoli pizza en bloembollenpizzaquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het enige vlogkanaal die afvallen combineert met pizza's, een gat in de markt
dat zijn neppizza's, net zoals dat tosti's zonder kaas en ham neptosti's zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Anno 2020 hoef ik denk ik maar dieet en pizza in te typen om overspoeld te worden met rode bieten pizza en broccoli pizza en bloembollenpizza
Ben niet zo gek op pizzaquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het enige vlogkanaal die afvallen combineert met pizza's, een gat in de markt
Ik ben het met je eens met een kleine kanttekening. Ham mag je weglaten of vervangen voor salami of kipfilet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat zijn neppizza's, net zoals dat tosti's zonder kaas en ham neptosti's zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |