Er is gewoon niets betrouwbaar tot de uitslag er is. Ik zou zelfs geen officiele polls bekijken nu.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:18 schreef Oostblokkert het volgende:
In hoeverre zijn die youtube-polls echt betrouwbaar?
Ik hoor dat Trump niet gaat verliezen, op basis waarvan?
Min of meer hetzelfde als de basis van de polls van CNN, et al. Pure stierenpoep en hoop.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:18 schreef Oostblokkert het volgende:
In hoeverre zijn die youtube-polls echt betrouwbaar?
Ik hoor dat Trump niet gaat verliezen, op basis waarvan?
En dan willen bepaalde users dat hij moet winnenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe? Hij haalt mogelijk het einde van het jaar niet, laat staan dat hij een toekomst op kan bouwen
Acht die kans extreem klein, tenzij Trump, of Biden, een enorme voorsprong weet te krijgen vannacht/morgenochtend.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:20 schreef beantherio het volgende:
Ik hoop dat er morgenochtend een indruk bestaat van de einduitslag maar ik vermoed van niet.
tussen 2 en 3 geloof ik een aantal belangrijke uitslagen. Als Biden in dat uur flink voorloopt en al die staten wint is het vrij zeker dat hij gaat winnen meen ik.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:21 schreef Salina het volgende:
Hoe laat worden de eerste voorlopige resultaten verwacht vannacht? Begin van de nacht, of eind van de nacht/vroeg in de morgen? Of nog later? Opblijven en een nachtje doorhalen gaat hem niet worden. Morgenochtend weer een paar uur overleg ingepland. waarom eigenlijk
Voor de uitslag: wacht maar een paar wekenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:21 schreef Salina het volgende:
Hoe laat worden de eerste voorlopige resultaten verwacht vannacht? Begin van de nacht, of eind van de nacht/vroeg in de morgen? Of nog later? Opblijven en een nachtje doorhalen gaat hem niet worden. Morgenochtend weer een paar uur overleg ingepland. waarom eigenlijk
Vorige keer werd pas na 04:30 enigszins duidelijk hoe het er voor stond, dus als je niet een nachtje wil doorhalen kun je beter nu gaan slapen en 's ochtends vroeg kijken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:21 schreef Salina het volgende:
Praktijkervaring + ik heb daar een opleiding voor. Wat zijn jouw credentials?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:24 schreef MoreDakka het volgende:
Iemand van dementie beschuldigen zonder enige onderbouwing mag gewoon van de mods schijnbaar. Leuk
Trump is dement als wat!
Person woman man camera tvquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:24 schreef MoreDakka het volgende:
Iemand van dementie beschuldigen zonder enige onderbouwing mag gewoon van de mods schijnbaar. Leuk
Trump is dement als wat!
Die context maakt het er (als je dan vervolgens jouw postings gaat bekijken) niet beter op hoor. Ik zou er wat voorzichtiger mee zijn om dingen te gaan roepen over dementie o.b.v. filmpjes op Twitter van iemand die je ongetwijfeld niet kent en nog nooit ontmoet hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Praktijkervaring + ik heb daar een opleiding voor. Wat zijn jouw credentials?
Beschuldigen van dementie? Alsof het een misdrijf is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:24 schreef MoreDakka het volgende:
Trump is dement als wat!
Ja, dat willen we allemaal wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zou het bijvoorbeeld goed vinden als de VS Brazilie veel harder op de vingers gaat tikken mbt tot het behoud van het regenwoud.
Jij doet nu de aanname dat ik een conclusie trek op basis van een enkel Twitter filmpje, plus dat jij aannames doet over mij op basis van posts op fucking FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die context maakt het er (als je dan vervolgens jouw postings gaat bekijken) niet beter op hoor. Ik zou er wat voorzichtiger mee zijn om dingen te gaan roepen over dementie o.b.v. filmpjes op Twitter van iemand die je ongetwijfeld niet kent en nog nooit ontmoet hebt.
Nou, dat denk ik niet eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, dat willen we allemaal wel.
Biden gaat je niets brengen op de lange termijn, daar is hij te oud & ongezond voor. Maar ik snap dat je, op basis van deze argumenten, voor de democraten bentquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sowieso heb ik liever Biden dan Trump ipv met zijn wetenschap ontkenning. (corona, klimaatsverandering, biodiversiteit). Maargoed ik snap dat mensen voor proberen te overleven daar geen boodschap aan hebben. Die willen iemand als Trump die snel dingen voor ze fixt. Maar op de lange termijn is het imo beter om iemand te hebben die wat verder denkt (als in de komende 100 jaar). Nou is Biden daar ook geen held in helaas (liever Bernie dan). Maarja het zij zo.
Zou het bijvoorbeeld goed vinden als de VS Brazilie veel harder op de vingers gaat tikken mbt tot het behoud van het regenwoud.
Je vindt dat vaker in dictaturen, uit zelfbehoud. Immers, het volk (enigszins) tevreden houden zorgt voor minder weerstand, zorgt voor minder mensen die jouw als dictator willen vermoorden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet eigenlijkVeel mensen zal het een worst wezen die willen liever een baan. Maar dat is een dieper liggend probleem wat zowel Trump als Biden niet gaan fixen. Er is bijna nergens in de wereld een lange termijn visie. Ik denk dat misschien China en Rusland nog het meest voorruit denken paradoxaal genoeg.
T'is dat bier-virus voorbij kwam, maar Oom Donald heeft gezorgd voor veel banen en een enorme inkomens groei onder negers/zwarten/gekleurden/mensen van kleur*quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:35 schreef Pvt.Webster het volgende:
CNN Poll:
41% gaf aan het financieel beter te hebben dan 4 jaar terug, 38% gelijk en 20% slechter.
Valt wel mee eigenlijk.
Tussen 2 en 4, over een paar wekenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vorige keer werd pas na 04:30 enigszins duidelijk hoe het er voor stond, dus als je niet een nachtje wil doorhalen kun je beter nu gaan slapen en 's ochtends vroeg kijken.
2 dingen hierover:quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:35 schreef Pvt.Webster het volgende:
CNN Poll:
41% gaf aan het financieel beter te hebben dan 4 jaar terug, 38% gelijk en 20% slechter.
Valt wel mee eigenlijk. Dacht dat die 20% hoger zou liggen.
Eigenlijk belachelijk dat men weken moet wachten. Daarin geef ik Trump gelijk. Daarmee is er altijd een kans op het wegmoffelen van stemmen. En kom niet met het excuus COVIDquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Tussen 2 en 4, over een paar wekenof na 4:30. Ja, dan denk ik dat ik voor die laatste optie kies.
Morgen toch een druk werkdagje, en ;s avonds sporten (twee uur gereserveerd). Ergens iets verkeerd gepland denk ik.
Anyway, bedankt ieders!
Op naar een goede, hopelijk toch wel geweldloze verkiezingsdag/nacht. Denk morgenochtend vroeg CNN aanzetten.
T'is dat het tegen de policy van FOK! is, anders had ik daar een mening over gegeven...quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:47 schreef Houtenbeen het volgende:
De eerste relschoppers zijn al aanwezig in Washington DC
[ twitter ]
BLM ook weer man manquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Voelen ze de bui al hangen of zo ?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Covfefe is gewoon Trump die naar Blackwater Park heeft geluisterd (op 2 minuut 19)quote:
Waar de MSM bijvoorbeeld weinig tot geen rekening mee heeft gehouden is dat een van de GROOTSTE redenen is om ROOD te stemmen is TAX CUT. Bij Biden gaan mensen gemiddeld 30-35% meer belasting betalenquote:
Ja, zelfde hierquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:59 schreef warp995 het volgende:
Had de wekken gezet om 4:30 maar kan niet slapen omdat ik het te spannend vind :’)
Dan maar nachtje doorhalen
Hoorde net op de stream van Sargon dat Biden/Harris schijnbaar campagne heeft gevoerd met belastingverhogingen... Als dat klopt, lijkt me dat heeeeeeel dom in de VS. Geloof het ook nietquote:Op woensdag 4 november 2020 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar de MSM bijvoorbeeld weinig tot geen rekening mee heeft gehouden is dat een van de GROOTSTE redenen is om ROOD te stemmen is TAX CUT. Bij Biden gaan mensen gemiddeld 30-35% meer belasting betalenDat wil niemand met een modaal salaris me dunkt
Biden is daar heel helder over geweest: Geen belastingverhoging voor mensen die minder dan $400000 per jaar verdienen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde net op de stream van Sargon dat Biden/Harris schijnbaar campagne heeft gevoerd met belastingverhogingen... Als dat klopt, lijkt me dat heeeeeeel dom in de VS. Geloof het ook niet
Economie is ook met +30% gegaan volgens de laatste cijfers. Trump doet dat gewoon extreem goed wat je ook van hem vind als persoon. Geeft mensen financieel meer ademruimte met bijvoorbeeld een klein winkeltje etc. Bij Biden gaan ze juist MEER betalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde net op de stream van Sargon dat Biden/Harris schijnbaar campagne heeft gevoerd met belastingverhogingen... Als dat klopt, lijkt me dat heeeeeeel dom in de VS. Geloof het ook niet
Fox & Friends: Iedereen moet ieder jaar 400000 dollar belasting betalen als Biden wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Biden is daar heel helder over geweest: Geen belastingverhoging voor mensen die minder dan $400000 per jaar verdienen.
Ah, kijk. Nuance. FF een puntje toegevoegd aan je tekstquote:Op woensdag 4 november 2020 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Biden is daar heel helder over geweest: Geen belastingverhoging voor mensen die minder dan $400.000 per jaar verdienen.
Grappig dat stemde ik vroeger ookquote:Op woensdag 4 november 2020 00:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, kijk. Nuance. FF een puntje toegevoegd aan je tekst, maakt het duidelijker voor mij. Vin'k een hoog bedrag, maar goed, ik stem SP uit principe
Eh ja, ik twijfelde om dat te doen, maar prima. Vierhonderdduizend dollar per jaar, inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, kijk. Nuance. FF een puntje toegevoegd aan je tekst, maakt het duidelijker voor mij. Vin'k een hoog bedrag, maar goed, ik stem SP uit principe
Doe'k al 22 jaar bij de volgende verkiezingen, waarschijnlijk... Als het verkiezingsprogramma weer meer bevalt dan alle anderenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grappig dat stemde ik vroeger ook
NOS is sinds 2002 al niet meer serieus te nemen. Komt hier ook niet op tvquote:Op woensdag 4 november 2020 00:03 schreef VoMy het volgende:
Hahaha, de NOS gebruikt de peilinggemiddeldes van RCP. Dat kan echt niet
Je wilt zeggen dat je wel nog TV hebt?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NOS is sinds 2002 al niet meer serieus te nemen. Komt hier ook niet op tv
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eh ja, ik twijfelde om dat te doen, maar prima. Vierhonderdduizend dollar per jaar, inderdaad.
Verder wil hij het minimumloon verhogen, wat je als SP'er vast zal aanspreken.
Wat ik kijk? Sport en Wie is de Mol en dat is voldoende. Vrouw kijkt nog weleens GTST enzquote:Op woensdag 4 november 2020 00:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je wel nog TV hebt?Wat kijk je dan? Hart van Nederland ofzo
Opethquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Covfefe is gewoon Trump die naar Blackwater Park heeft geluisterd (op 2 minuut 19)
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eh ja, ik twijfelde om dat te doen, maar prima. Vierhonderdduizend dollar per jaar, inderdaad.
Verder wil hij het minimumloon verhogen, wat je als SP'er vast zal aanspreken.
Nou ja, tot voorkort kon dat best, maar deze cyclus is het wel serieus wat dubieus wat ze doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:03 schreef VoMy het volgende:
Hahaha, de NOS gebruikt de peilinggemiddeldes van RCP. Dat kan echt niet
Een echt 1990 huishoudenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ik kijk? Sport en Wie is de Mol en dat is voldoende. Vrouw kijkt nog weleens GTST enz
Ik heb gemerkt hoe ouder je gaat worden dat je stemgedrag toch veranderdquote:Op woensdag 4 november 2020 00:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe'k al 22 jaar bij de volgende verkiezingen, waarschijnlijk... Als het verkiezingsprogramma weer meer bevalt dan alle anderen
https://www.nlziet.nl/nl/quote:Op woensdag 4 november 2020 00:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ik kijk? Sport en Wie is de Mol en dat is voldoende. Vrouw kijkt nog weleens GTST enz
Ik kijk echt weinig tv ouwe reus. Meer internetquote:Op woensdag 4 november 2020 00:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een echt 1990 huishoudenZie je niet veel meer
Ah ja. Nou ja, internationaal zou je het als SP'er misschien ook wel enigszins belangrijk vinden dat Biden weer het Parijs akkoord in wil.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:06 schreef RvLaak het volgende:
[..], zeker. Maar ik kijk naar deze verkiezingen niet uit politiek, daar die 0 impact heeft op mijn leven & het leven voor de mensen om mij heen. Ik kijk er puur naar op het vlak van entertainment. Ik ga dus sowieso winnen, maar hou meer van de entertainment die Oom Donald mij levert
Noem je Joe nou een mietje?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef Tmarus het volgende:
Slapen is voor mietjes. Gewoon kijken.
Biden wil globalisme en Trump wil dat men Amerika niet verloochend. Ik zou ook geen globalisme willen. Daarom ook geen VVD/D66/PVDA hier.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah ja. Nou ja, internationaal zou je het als SP'er misschien ook wel enigszins belangrijk vinden dat Biden weer het Parijs akkoord in wil.
Ik snap de entertainment factor wel, maar na 4 jaar elke fucking dag is het mij wat te veel.
Nah...quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah ja. Nou ja, internationaal zou je het als SP'er misschien ook wel enigszins belangrijk vinden dat Biden weer het Parijs akkoord in wil.
Ik snap de entertainment factor wel, maar na 4 jaar elke fucking dag is het mij wat te veel.
Tijdje terug bij m'n ouders geweest en die staarde zo vol naar de TV een heel reclameblok lang. Ik keek echt zo van wtf is deze shit. Hoe kijk je hier naar. Merk echt dat ik het gewoon niet meer vol hou. natuurlijk is er wel eens een advertentie hier en daar online maar 20 achter elkaar.. jezus..quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk echt weinig tv ouwe reus. Meer internet
Waarom zou je geen globalisme willen?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Biden wil globalisme en Trump wil dat men Amerika niet verloochend. Ik zou ook geen globalisme willen. Daarom ook geen VVD/D66/PVDA hier.
Netflixquote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tijdje terug bij m'n ouders geweest en die staarde zo vol naar de TV een heel reclameblok lang. Ik keek echt zo van wtf is deze shit. Hoe kijk je hier naar. Merk echt dat ik het gewoon niet meer vol hou. natuurlijk is er wel eens een advertentie hier en daar online maar 20 achter elkaar.. jezus..
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tijdje terug bij m'n ouders geweest en die staarde zo vol naar de TV een heel reclameblok lang. Ik keek echt zo van wtf is deze shit
Omdat je als land uniek bent. Je kunt prima samenwerken zonder je eigen cultuur weg te flikkeren. Complete bs. Zelfde als de uni in Nederland waar men geen Nederlands spreekt, maar Engels. Lekker alle geschiedenisboeken opnieuw herschrijven ten bate van 1 wereldorde. Flikker op met die bs.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Charlies het volgende:
[..]
Waarom zou je geen globalisme willen?
De partij en ik hebben een andere mening over het milieuquote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De reclame tettert ook nog eens op extra hoog volume.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tijdje terug bij m'n ouders geweest en die staarde zo vol naar de TV een heel reclameblok lang. Ik keek echt zo van wtf is deze shit. Hoe kijk je hier naar. Merk echt dat ik het gewoon niet meer vol hou. natuurlijk is er wel eens een advertentie hier en daar online maar 20 achter elkaar.. jezus..
Datquote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat je als land uniek bent. Je kunt prima samenwerken zonder je eigen cultuur weg te flikkeren. Complete bs. Zelfde als de uni in Nederland waar men geen Nederlands spreekt, maar Engels. Lekker alle geschiedenisboeken opnieuw herschrijven ten bate van 1 wereldorde. Flikker op met die bs.
Eens en vergeet niet dat achter de milieustandpunten een verschrikkelijk grote lobby gaat. U kent het liedje It's all about the money?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De partij en ik hebben een andere mening over het milieu. Mijn mening is: De aarde overleefd het wel & de kans dat het in mijn leven fout gaat is extreem klein.
Trollen? Who knows. Die idioot was voor Trump in 2016.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah...
Overigens... Wat Richard Spencer niet "litterally hitler"? Wat doet hij dan stemmen voor Biden? [ twitter ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens en vergeet niet dat achter de milieustandpunten een verschrikkelijk grote lobby gaat. U kent het liedje It's all about the money?
Vrij egoïstische mening.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De partij en ik hebben een andere mening over het milieu. Mijn mening is: De aarde overleefd het wel & de kans dat het in mijn leven fout gaat is extreem klein.
*sp van stierenpoep met je bs.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat je als land uniek bent. Je kunt prima samenwerken zonder je eigen cultuur weg te flikkeren. Complete bs. Zelfde als de uni in Nederland waar men geen Nederlands spreekt, maar Engels. Lekker alle geschiedenisboeken opnieuw herschrijven ten bate van 1 wereldorde. Flikker op met die bs.
Realistisch & nihilistisch. We hebben enkel onze eigen leefomgeving verneukt. Als de mens uitsterft, vind ik dat geen probleem. Ikzelf incluis.quote:
Dat is volgens jou belangrijker dan een sterke economie, ontwikkelingen naar minder armoede, minder armoede en een hoger opleidingsniveau? Om een aantal punten te noemen dat globalisering ook meeneemt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom moeten we gewoon zsm de ruimte in. Op verkenning. Volgens mij is dat trouwens letterlijk de american dream weer, als men gewoon planeten kan koloniseren. Geen oppositie (tenzij aliensquote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarbij als Nederland of mijn huis in de fik staat dan is een ander ook egoistisch vergeet dat niet. Je bent hier op de wereld 1 x dan mag je hopelijk zelf bepalen HOE je leeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Realistisch & nihilistisch. We hebben enkel onze eigen leefomgeving verneukt. Als de mens uitsterft, vind ik dat geen probleem. Ikzelf incluis.
Natuurlijk vind je dat geen probleem als je er zelf niet meer bent. Lekker makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 00:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Realistisch & nihilistisch. We hebben enkel onze eigen leefomgeving verneukt. Als de mens uitsterft, vind ik dat geen probleem. Ikzelf incluis.
Mijn ouders kijken tv met smartphone in de hand. Krijgen van zowel de tv als van de smartphone niets mee. En dan zeggen ze dat jongeren niet zonder smartphone kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die sturen elkaar geile berichtjes, lekker man.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken tv met smartphone in de hand. Krijgen van zowel de tv als van de smartphone niets mee. En dan zeggen ze dat jongeren niet zonder smartphone kunnen.
Tr00, maar ik had deze mening ook toen mijn moeder dood ging en zal deze hebben als anderen in mijn omgeving dood neervallen. Ik ben gewoon van mening dat de aarde gewoon verder gaat zonder ons. Wij hebben 0,0 echte invloed op de planeet.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk vind je dat geen probleem als je er zelf niet meer bent. Lekker makkelijk
Daarover wil ik best in discussie (is nog leuk ook) via een Discord ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 00:14 schreef Charlies het volgende:
[..]
Dat is volgens jou belangrijker dan een sterke economie, ontwikkelingen naar minder armoede, minder armoede en een hoger opleidingsniveau? Om een aantal punten te noemen dat globalisering ook meeneemt.
Zitten waarschijnlijk ook nog in een verschillende bubbel.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die sturen elkaar geile berichtjes, lekker man.
Waarom ook alweer?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, tot voorkort kon dat best, maar deze cyclus is het wel serieus wat dubieus wat ze doen.
Waarom niet hier? Eerste uitslagen gaan nog een tijd durenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarover wil ik best in discussie (is nog leuk ook) via een Discord ofzo
Maar dit is een andere vorm van "globalisme" dan bv. vrije handel. En, het is wat offtopic hier, maar heeft naziwortels (niet dat dit jou uberhaupt ergens van gaat overtuigen, wat ook niet de bedoeling is).quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt/wilt geen kinderen zeker?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tr00, maar ik had deze mening ook toen mijn moeder dood ging en zal deze hebben als anderen in mijn omgeving dood neervallen. Ik ben gewoon van mening dat de aarde gewoon verder gaat zonder ons. Wij hebben 0,0 echte invloed op de planeet.
Ik ga zo naar bed. Morgen uitvaart helaas. Via audio is een discussie makkelijker te voeren dan via een toetsenbord me dunkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom niet hier? Eerste uitslagen gaan nog een tijd duren
Gecondoleerd, en dat moet wel een keer mogelijk zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed. Morgen uitvaart helaas. Via audio is een discussie makkelijker te voeren dan via een toetsenbord me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |