Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet precies weet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FF serieus... Mijn vrouw zei dat er een officiële derde keuze was, is dat Kanye?
Hij mocht in ieder geval 1 staat mee doen, in andere staten was die te laat met aanmeldenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FF serieus... Mijn vrouw zei dat er een officiële derde keuze was, is dat Kanye?
Jo Jorgensen staat in alle staten op het stembiljet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dankquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Jo Jorgensen staat in alle staten op het stembiljet.
https://en.wikipedia.org/(...)residential_election
Sommige staten hebben wel 20 officiele keuzes volgens mij. Of zelfs meer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een act is van Joe. Maar helaas..quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef RvLaak het volgende:
Wow... En dit moet dan het land leiden? [ twitter ]
Zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een act is van Joe. Maar helaas..
Twee zeer matige keuzes voor de kiezers. Voor het klimaat dan maar Biden. Heb ik ook nog wat aan in de toekomst.
Hoe? Hij haalt mogelijk het einde van het jaar niet, laat staan dat hij een toekomst op kan bouwenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een act is van Joe. Maar helaas..
Twee zeer matige keuzes voor de kiezers. Voor het klimaat dan maar Biden. Heb ik ook nog wat aan in de toekomst.
Daar heb je een VP voorquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe? Hij haalt mogelijk het einde van het jaar niet, laat staan dat hij een toekomst op kan bouwen
De rest van de lijst bestaat wel uit typetjes zeg. Allemaal hele aparte figuren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Jo Jorgensen staat in alle staten op het stembiljet.
https://en.wikipedia.org/(...)residential_election
Waarom zou je vallen voor zulke overduidelijke manipulatie?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef RvLaak het volgende:
Wow... En dit moet dan het land leiden? [ twitter ]
Wat een bizarre gedachte.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:12 schreef TheVulture het volgende:
De winst voor Biden is in feite natuurlijk een presidentschap van Kamala Harris denk ik
Dude is gewoon dement, accepteer het, neem je verlies (of accepteer Harris als president) en ga verderquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom zou je vallen voor zulke overduidelijke manipulatie?
Dat is onwaar, dus dat accepteren is nogal dom.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dude is gewoon dement, accepteer het
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is onwaar, dus dat accepteren is nogal dom.
Maar gezien de rest van je posts is kritisch denken niet aan je besteed helaas.
Las van de week ergens dat presidenten die een overleden president opvolgden wel redelijk succesvol waren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:12 schreef TheVulture het volgende:
De winst voor Biden is in feite natuurlijk een presidentschap van Kamala Harris denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |