Er schijnen ook zat polls te zijn waarin Oom Donald wel als algemeen winnaar uit de bus komt. We gaan het zien straks/morgen/volgende week/over 2 maandenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meeste Amerikanen denken nog steeds dat hij het beste economische beleid kan voeren. En dat is toch heel vaak de doorslaggevende factor.
De popular vote zal hij waarschijnlijk niet winnen maar in de swing states kan hij best weer net als 4 jaar geleden verassen.
als ik het ga volgen,quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
welke zender(s) volgen jullie vannacht?
En dan nog maakt hij een best wel kans om herkozen te worden. Een grote bek hebben spreekt mensen blijkbaar ook wel aan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als hij de hele coronacrisis enigszins goed had aangepakt (lees: wel daadkrachtig en tijdig maatregelen had genomen en het virus niet downplayen) had hij die verkiezingen op z'n sloffen gewonnen. Nu heeft ie het zelf gewoon verneukt.
Ja, maar er wonen echt hele rare mensen in Amerika, hoor?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als hij de hele coronacrisis enigszins goed had aangepakt (lees: wel daadkrachtig en tijdig maatregelen had genomen en het virus niet downplayen) had hij die verkiezingen op z'n sloffen gewonnen. Nu heeft ie het zelf gewoon verneukt.
Zet je wekker 04:30u en ga daarna gewoon werken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
In 2016 heb ik tot 6 uur doorgetrokken maar moet morgen werken dus ik twijfel nog. Vooral omdat het onduidelijk is wanneer er iets duidelijk wordt
Ik begin met NPO maar wellicht dat ik gedurende de avond/nacht nog een Amerikaanse er bij aan zet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
welke zender(s) volgen jullie vannacht?
Ik heb ook al heel veel Trump stemmers gezien die aangaven dat ze geen vertrouwen hadden in die mail in votes.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik zou niet verbaasd zijn als veel Trump aanhangers, argwanend als ze zijn naar de media, niet meegedaan hebben aan polls, of geen eerlijke antwoorden in polls hebben gegeven, en dat meer Trump aanhangers zijn gaan stemmen vanwege de geluiden dat Biden meer stemmen kreeg in de mail-in votes.
No shit Sherlock.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb ook al heel veel Trump stemmers gezien die aangaven dat ze geen vertrouwen hadden in die mail in votes.
Ja, dus die gaan allemaal " in het echt" stemmen, dus vandaag.quote:
die poll was vier jaar geleden ook zo betrouwbaar. En met mail voting is het leuk peilenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Confetti het volgende:
Het objectieve en neutrale CNN heeft om 23:00 Nederlandse tijd een 'exit-poll'. Hoe kan dat nou weer terwijl men stemt. Dat is toch gewoon beinvloeding van verkiezingen?
Ze hebben daar meerdere tijdzones. Best mogelijk dat dit kan & schijnbaar is het legaal, daar ze het al jaaaaaaaaren doen. Wss al zolang als ze bestaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Confetti het volgende:
Het objectieve en neutrale CNN heeft om 23:00 Nederlandse tijd een 'exit-poll'. Hoe kan dat nou weer terwijl men stemt. Dat is toch gewoon beinvloeding van verkiezingen?
Ze kunnen bij CNN ook gewoon een avond Joe Biden uitzenden, zo objectief zijn zequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Confetti het volgende:
Je kunt mensen niet verbieden om anderen te vertellen op wie ze gestemd hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Confetti het volgende:
Exit-poll op basis van de stemmen in Rhode Island en Vermont.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Confetti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |