Wie gaat er winnen? Op wie hoop jequote:Op dinsdag 3 november 2020 20:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Damnit, vind het nu al spannend!
Waar volgen jullie het vannacht? Gewoon NPO1?
quote:
Maakt me niet uit wie er wint. Als Trump maar verliest.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen? Op wie hoop je
Die tafel bij Pauw de day afterquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:51 schreef KennyPowers het volgende:
4 jaar, tijd vliegt
boeit me nu een stuk minder.
CNN. NOS doet me iets teveel interviews met zelfbenoemde Amerika-expertsquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dit gaat verre van spannend worden hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dat zei men ook toen Hillary makkelijk ging winnen en Trump ongeveer 0,2% kans maaktequote:Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit gaat verre van spannend worden hoor.
#metooquote:
Hoezo niet, eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit gaat verre van spannend worden hoor.
Je denkt toch niet dat Trump nog een serieuze kans maakt met zijn optreden van de afgelopen 4 jaar?quote:
Nou ja, hij heeft wel degelijk kans natuurlijk. Er zijn nogal wat mensen die zijn optreden wel goed vinden namelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Trump nog een serieuze kans maakt met zijn optreden van de afgelopen 4 jaar?
Nou ik weet het niet, maar ik vermoed een soort van foto-finish.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Trump nog een serieuze kans maakt met zijn optreden van de afgelopen 4 jaar?
De meeste Amerikanen denken nog steeds dat hij het beste economische beleid kan voeren. En dat is toch heel vaak de doorslaggevende factor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als hij de hele coronacrisis enigszins goed had aangepakt (lees: wel daadkrachtig en tijdig maatregelen had genomen en het virus niet downplayen) had hij die verkiezingen op z'n sloffen gewonnen. Nu heeft ie het zelf gewoon verneukt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel degelijk kans natuurlijk. Er zijn nogal wat mensen die zijn optreden wel goed vinden namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |