Dat leken ze ook bij het Graydon-mannetje toen ze er geld voor kregen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef YourCaptor het volgende:
Ik snap nooit dat de heren deze Woerts lijken te pruimen
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij flink betaalt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:34 schreef YourCaptor het volgende:
Ik snap nooit dat de heren deze Woerts lijken te pruimen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al een 'Voorspel wie er failliet gaat'-topic?
Een half jaar geleden werd voorspeld dat iedereen zo'n beetje nu failliet zou zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al een 'Voorspel wie er failliet gaat'-topic?
aanraderquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Lay's Strong Chilli and Lime Perfect With Beer erbij gepakt
Overheidssteunquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een half jaar geleden werd voorspeld dat iedereen zo'n beetje nu failliet zou zijn.
@Scrummie is erg blij met dit nieuws.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ruimt wel lekker op in Brabant dan.
Ik hoop nog steeds dat Red Bull Top Oss gaat overnemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Scrummie is erg blij met dit nieuws.
En halfdood.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een half jaar geleden werd voorspeld dat iedereen zo'n beetje nu failliet zou zijn.
quote:
Gelukkig heb ik de manier om deze vrijdagavond te redden.quote:
Waarom ging je niet door tijdens het laatste blok?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de manier om deze vrijdagavond te redden.
Vertel? Kopje kamille thee?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de manier om deze vrijdagavond te redden.
Dat doen alleen katholieken en cultuurchristenen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zondag met 600 in de kerk exclusief jochie onder het altaar.
Nou, zelfs als ze wel een vrouw mogen hebben vertrouw ik het nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:56 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dat doen alleen katholieken en cultuurchristenen...
Ik mag niet meedoen, haters.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:00 schreef Coco het volgende:
HAXBALL NA VI!!!
https://www.haxball.com/play?c=_pa_VViCELw
HAXBALL NA VI!!!
HAXBALL NA VI!!!
Erg lullige actie van host @Cocoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@De_Kraam
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:de_kraam![]()
[ afbeelding ]Kijk eens scheel, ja ho maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:de_kraamCiao ciao, doei doei, al het goeie.
[ afbeelding ]@CharrellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:de_kraam
quote:
@Cocoquote:Op woensdag 24 april 2019 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Haxball is een spel voor asielzoekers.
Wat vroeg zeg.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Alvast present voor morgen.
Kijk hoe vroeg ik hier alweer ben, @:coco
Tijdens het wachten kan je misschien de aflevering van F1 café terugkijken met Timquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Alvast present voor morgen.
Kijk hoe vroeg ik hier alweer ben, @:coco
Ik keek alleen voor het "Rondje Zandvoort".quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tijdens het wachten kan je misschien de aflevering van F1 café terugkijken met TimCoronel
Hoogtepuntje van de show is dat altijd jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik keek alleen voor het "Rondje Zandvoort".
Uiteraardquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sjoerd was gisteren bij Studio Voetbal wel kritisch naar Gudde. Zou hij gekeken hebben naar VI afgelopen week?
Wie niet?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sjoerd was gisteren bij Studio Voetbal wel kritisch naar Gudde. Zou hij gekeken hebben naar VI afgelopen week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |