Wat een faal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Nu gaat dat testen in Abu Dhabi toch niet door, want Hugo is erachter dat er ook in Nederland capaciteit is
Mijn hemelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Nu gaat dat testen in Abu Dhabi toch niet door, want Hugo is erachter dat er ook in Nederland capaciteit is
Is Hugo nou z'n neus aan het snuiten zonder zakdoek. Dquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Straks over die tablet uitsmeren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is Hugo nou z'n neus aan het snuiten zonder zakdoek. D
Hij test hoelang hij zijn adem in kan houden om het virus te doden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is Hugo nou z'n neus aan het snuiten zonder zakdoek. D
Superspreader in action.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Straks over die tablet uitsmeren.
Wat een soapquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben nutteloze kutburgertjes helemaal geen mening over te hebben. Het gedrag van de burger is leidend, dus gewoon bek houden. Het moet een keer afgelopen zijn met al die discussie. Duidelijk? Oké gaan wij door naar de volgende bruiloft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een soap
Het is dat het zo triest is anders zou je er om moeten lachen.
Heel veel beterschap voor je ouders en logisch dat je het angstig vindt nu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja angst... Mijn moeder is vorige week positief getest en heeft nu nog klachten (koorts, hoesten, geen smaak / reuk, hoofdpijn). Gelukkig is ze een fitte vrouw dus ik verwacht dat ze weer beter wordt. Mijn vader heeft het deze week gekregen van mijn moeder. Mijn vader is daarentegen niet fit, en is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 69. Dus over die angst. Ja ik ben nu wel een beetje bang ja...![]()
Ze hebben zich overigens strikt aan alle maatregelen gehouden...
Gelukkig overwegen ze tenminste de koopavonden te cancelen, dát is pas beleid!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een soap
Het is dat het zo triest is anders zou je er om moeten lachen.
Erg kwalijk ja. Wat bereik je hiermee? Dat mensen uitspraken van Hugo niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:18 schreef Tijn het volgende:
Ik was al nooit fan van dat testen in Abu Dhabi, maar als je dat dan met veel bombarie naar buiten brengt, moet je het ook gewoon doen. Het is duidelijk dat Hugo niet zoveel waarde hecht aan wat-ie precies zegt.
Nukubuquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Daar hebben nutteloze kutburgertjes helemaal geen mening over te hebben. Het gedrag van de burger is leidend, dus gewoon bek houden. Het moet een keer afgelopen zijn met al die discussie. Duidelijk? Oké gaan wij door naar de volgende bruiloft.
Gr gr, Mark, Hugo, Ferd
Sterkte! en beterschap voor je ouders.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja angst... Mijn moeder is vorige week positief getest en heeft nu nog klachten (koorts, hoesten, geen smaak / reuk, hoofdpijn). Gelukkig is ze een fitte vrouw dus ik verwacht dat ze weer beter wordt. Mijn vader heeft het deze week gekregen van mijn moeder. Mijn vader is daarentegen niet fit, en is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 69. Dus over die angst. Ja ik ben nu wel een beetje bang ja...![]()
Ze hebben zich overigens strikt aan alle maatregelen gehouden...
Wat hoorde je dan? Heb het even gemistquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Persco van Rutte net even terug zitten kijken, respect hoor voor hoe hij rustig blijft antwoorden
Mijns inziens kun je tussen de regels echt wel al aanhoren wat men van plan is na het weekend en dat zal opnieuw stevig zijn (voor bepaalde branches).
Horeca, theaters en sport dicht/stoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat hoorde je dan? Heb het even gemist
Klopt, als dadelijk de getallen weer oplopen/niet terug lopen, dan veegt hij, met het ene grondrecht, de vrijheid van verenigen, zijn poepert af en worden alle voetbal, tennis, handbal,... activiteit zonder pardon stilgelegd, terwijl een andere groep met de grondwet in de hand zonder belemmering mag doorgaan met het belijden van hun geloof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
En natuurlijk het hele kerk stukje. Werd ook weer benoemd. Volgens Rutte gaan ze er verder niks aan doen als die zich niet aan de regels gaan houden. Is blijkbaar al een oproep geweest van bepaalde kerken die zich niet aan de 30 man limiet willen houden. Wil hij nog steeds niks mee doen. Volgens hem hebben ze bij de kerken ook last van de maatregelen (durft ze in één zin te zetten met horeca en sportverenigingen bv)...niet het geval dus, want die hoeven zich niet aan het advies te houden. Gaat lekker daar.
Sport zouden ze echt als laatste weer aan moeten gaan zitten. Na de basisscholen dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Horeca, theaters en sport dicht/stoppen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zal vast wel druk gaan worden in de kroegen en restaurants dit weekendquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Persco van Rutte net even terug zitten kijken, respect hoor voor hoe hij rustig blijft antwoorden
Mijns inziens kun je tussen de regels echt wel al aanhoren wat men van plan is na het weekend en dat zal opnieuw stevig zijn (voor bepaalde branches).
Net zo druk als de overvolle stranden in maart, en de bossen in april.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het zal vast wel druk gaan worden in de kroegen en restaurants dit weekend
Hij gaf toe dat er fouten gemaakt zijn en nog zullen worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sport zouden ze echt als laatste weer aan moeten gaan zitten. Na de basisscholen dan.
Steekt hij ook nog een keer de hand in eigen boezem of what?
Ik heb verdorie voor aanstaande woensdag een high tea staanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het zal vast wel druk gaan worden in de kroegen en restaurants dit weekend
Ik hoop echt dat ze de sport dit keer wel door laten gaan, afgezien van de competities, dat is enige wat nog wel begrijpelijk zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan jij nou nooit een normale reactie geven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:45 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Net zo druk als de overvolle stranden in maart, en de bossen in april.
Ik wacht al op de mooie beelden van de NOS van een vol restaurant met maximaal veel zoom opgenomen zodat het nog voller lijkt.
Ambitie niet te hoog leggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij gaf toe dat er fouten gemaakt zijn en nog zullen worden.
Kan je het niet 1 dag vervroegen? Dan ben je nog net op tijd namelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb verdorie voor aanstaande woensdag een high tea staan
En de vorige keer ging het niet door omdat ik zelf verkouden was![]()
[niet op de man spelen]quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan jij nou nooit een normale reactie geven?
Competities mogen ze van mij ook schrappen, dat zijn allemaal onnodige bewegingen en samenkomsten. Maar het zou wel fijn zijn als je gewoon op je eigen club kunt blijven trainen en oefenpotjes spelen en.d.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de sport dit keer wel door laten gaan, afgezien van de competities, dat is enige wat nog wel begrijpelijk zou kunnen zijn.
Ik zou lichtelijk gestoord worden als ze sport weer volledig lam zouden leggen
Nee, ze zijn maandag en dinsdag geslotenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan je het niet 1 dag vervroegen? Dan ben je nog net op tijd namelijk.
Laat dan in elk geval jeugdtrainingen gewoon doorgaan. Dat is gewoon zo ontzettend belangrijk voor lichaam en geest voor die kids.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Competities mogen ze van mij ook schrappen, dat zijn allemaal onnodige bewegingen en samenkomsten. Maar het zou wel fijn zijn als je gewoon op je eigen club kunt blijven trainen en oefenpotjes spelen en.d.
En daarna waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ze zijn maandag en dinsdag gesloten
Vind ik ook. Ik wil mijn sport er wel aan geven hoor. Ik hoop ook heel erg dat de jeugd kan blijven sporten en naar school kan blijven gaan. Daar wil ik best veel dingen voor doen of laten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat dan in elk geval jeugdtrainingen gewoon doorgaan. Dat is gewoon zo ontzettend belangrijk voor lichaam en geest voor die kids.
Ik hoop ook dat sporten doorgaat. Zonder dat de competitie officieel is afgelast, heb ik de laatste 2 weken en het komende weekend geen competitie gespeeld door respectievelijk, besmetting bij de tegenstander, besmetting bij ons, besmetting bij de tegenstander.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de sport dit keer wel door laten gaan, afgezien van de competities, dat is enige wat nog wel begrijpelijk zou kunnen zijn.
Ik zou lichtelijk gestoord worden als ze sport weer volledig lam zouden leggen
Ik denk dat ze de competities gaan stoppen, maar wel de huidige maatregelen aanhouden en het trainen zonder omkleden/douchen in stand willen houden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:51 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat sporten doorgaat. Zonder dat de competitie officieel is afgelast, heb ik de laatste 2 weken en het komende weekend geen competitie gespeeld door respectievelijk, besmetting bij de tegenstander, besmetting bij ons, besmetting bij de tegenstander.
Als ik sportbond was had ik allang de competitie platgelegd in de zin dat afgelaste wedstrijden niet ingehaald worden en er geen ranglijst wordt opgemaakt. Alleen nog losse wedstrijden voor teams die dat willen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:51 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat sporten doorgaat. Zonder dat de competitie officieel is afgelast, heb ik de laatste 2 weken en het komende weekend geen competitie gespeeld door respectievelijk, besmetting bij de tegenstander, besmetting bij ons, besmetting bij de tegenstander.
Kan je die testen mailen dan ? Man man wat een geklooi🙈quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:42 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het wel genoeg corona voor vandaag, ik ga lekker afsluiten en genieten van het weekend. Was gezellig en fijn weekend iedereen
geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Ja, het is sowieso bagger. Bij tennis bestaat de competitie uit meerdere wedstrijden en het kan zijn dat je even moet wachten totdat iemand anders klaar is voordat ze kan dubbelen. En dan mag je met het huidige druilerige weer overal wachten, behalve onder het afdak. Daar is normaal het terras en het terras moet gesloten blijven. De veiligheidsregio heeft nogmaals gecommuniceerd dat ze deze regel streng interpreteren. Paar dagen na de competitie iedereen bij de teststraat, omdat ze snotterig zijn doordat ze de hele dag in de miezel hebben gestaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik sportbond was had ik allang de competitie platgelegd in de zin dat afgelaste wedstrijden niet ingehaald worden en er geen ranglijst wordt opgemaakt. Alleen nog losse wedstrijden voor teams die dat willen.
Vermoedelijk, maar zeker bij onderwijsinstelling hoger dan het basisonderwijs blijft het raar aanvoelen. Jongeren op hun kop geven omdat ze in het weekend met 10 man een feestje houden, maar van maandag tot en met vrijdag mogen ze met een grote groep in een ruimte zitten, dan kweek je ook geen gevoel van urgentie bij de jongeren. Nog los van de besmettingen die op school ontstaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar zullen ze pas als allerlaatste aan gaan morrelen vermoedelijk.
Ze hadden vanaf de eerste golf duidelijker moeten maken dat dit weleens heel lang kon gaan duren en geen valse hoop moeten geven. Niet om ondernemers te pesten, maar juist om hun duidelijkheid te geven. Ook naar de bezoekers van horeca en bijvoorbeeld sportfans. Iedere keer wanneer er weer verlengt werd bleken er toch weer enorm veel ondernemers en gasten verrast te worden. Nu ook weer hoor je veel supporters de dagen aftellen voordat het toeschouwersverbod ten einde is, terwijl het allang duidelijk is dat dat verbod gewoon weer verlengt gaat worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:00 schreef Noek het volgende:
Zo geen zin in te moeten sluiten. Kijk, als ik een maand moet sluiten, ok dan is er ergens licht maar eenmaal dicht is een weg naar niks. Enorm frustrerend. Ook om veel huur te betalen voor niks en er mag nog geen mens in het pand.
Heb dat echt als heel naar ervaren. Je betaalt huur voor iets waar je niks meer over te zeggen hebt.
Ik weet dat er collega's zijn geweest die zelfs werden beboet voor het geven van online trainingen in hun pand omdat het gesloten moesten zijn. Uiteindelijk is dat een zaak geworden en ze hebben gewonnen maar man, wat een hoeren tijd was dat. Angst voor het virus, voor je zaak, voor rare boetes omdat je er nog iets van probeerde te maken.
Wat betreft die boetes, ik snap ook wel weer dat ze niet tot in den treure alle mogelijke scenario's uit gaan schrijven om zo tot in detail te gaan bepalen wat nog wel en wat niet mag. Dicht is dan gewoon dicht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:00 schreef Noek het volgende:
Zo geen zin in te moeten sluiten. Kijk, als ik een maand moet sluiten, ok dan is er ergens licht maar eenmaal dicht is een weg naar niks. Enorm frustrerend. Ook om veel huur te betalen voor niks en er mag nog geen mens in het pand.
Heb dat echt als heel naar ervaren. Je betaalt huur voor iets waar je niks meer over te zeggen hebt.
Ik weet dat er collega's zijn geweest die zelfs werden beboet voor het geven van online trainingen in hun pand omdat het gesloten moesten zijn. Uiteindelijk is dat een zaak geworden en ze hebben gewonnen maar man, wat een hoeren tijd was dat. Angst voor het virus, voor je zaak, voor rare boetes omdat je er nog iets van probeerde te maken.
Nee, uiteindelijk mocht je gewoon in je eigen pand online trainingen geven voor je laptop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:07 schreef wpor het volgende:
[..]
Wat betreft die boetes, ik snap ook wel weer dat ze niet tot in den treure alle mogelijke scenario's uit gaan schrijven om zo tot in detail te gaan bepalen wat nog wel en wat niet mag. Dicht is dan gewoon dicht.
Dat verrast mij dan weer: iedereen die een beetje 't nieuws volgt m.b.t. covid-19, die zag toch duidelijk dat 't niet goed ging. Dan weet je dat nieuwe maatregelen in het verlengde liggen. Deze zijn nooit leuk, niet voor mensen op zich en ook niet voor de economie. Om daar nu enorm verrast door te zijn, dat lijkt me sterk. Teleurgesteld? Ja. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze hadden vanaf de eerste golf duidelijker moeten maken dat dit weleens heel lang kon gaan duren en geen valse hoop moeten geven. Niet om ondernemers te pesten, maar juist om hun duidelijkheid te geven. Ook naar de bezoekers van horeca en bijvoorbeeld sportfans. Iedere keer wanneer er weer verlengt werd bleken er toch weer enorm veel ondernemers en gasten verrast te worden.
Dus hoeven ze niet verrast te zijn als het straks gebeurt. Niemand vind dit leuk, hoor. Echt niet. We balen er allemaal van.quote:Nu ook weer hoor je veel supporters de dagen aftellen voordat het toeschouwersverbod ten einde is, terwijl het allang duidelijk is dat dat verbod gewoon weer verlengt gaat worden.
dat is ook een beetje lullige van een plaats wonen waar de handhaving niet zo druk is (tenminste daar ga ik even vanuit), in Amsterdam hebben/hadden ze het zo druk met calamiteiten dat ze hierop amper hebben gecontroleerdquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk mocht je gewoon in je eigen pand online trainingen geven voor je laptop.
Dus er hoefde niks uitgeschreven te worden. Je mocht geen trainingen in het pand geven.
Zelfs bij horeca kon je gewoon eten afhalen. Dicht was niet dicht. Nooit geweest ook.
Als de cijfers al in het weekend moeten dalen om nieuwe maatregelen te voorkomen dan weten we zeker dat er nieuwe maatregelen komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:08 schreef Ven1972 het volgende:
Ik denk dat in het weekend echt nog niet daalt... eerder wel stijgen,,, En vooral is er nog geen zicht op verbetering of te wel met andere cijfers opnames en doden nog vrijwel blijft stijgen. Denken jullie dat ook? Deze weekend is het wel cruciaal voor het politiek en de OMT voor dat ze scherpere en strenge maatregelen zullen afkondigen.
Ja, ik vind het ook kut dat daar geen regeling voor is. Er zijn onwijs veel ondernemers die huur betalen voor een locatie waar ze dit jaar amper wat mee kunnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:00 schreef Noek het volgende:
Zo blijkt wel weer dat er geen ondergrens is aan domheid bij die mensen dat ze denken dat het niet verlengd wordt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze hadden vanaf de eerste golf duidelijker moeten maken dat dit weleens heel lang kon gaan duren en geen valse hoop moeten geven. Niet om ondernemers te pesten, maar juist om hun duidelijkheid te geven. Ook naar de bezoekers van horeca en bijvoorbeeld sportfans. Iedere keer wanneer er weer verlengt werd bleken er toch weer enorm veel ondernemers en gasten verrast te worden. Nu ook weer hoor je veel supporters de dagen aftellen voordat het toeschouwersverbod ten einde is, terwijl het allang duidelijk is dat dat verbod gewoon weer verlengt gaat worden.
Denk ook dat het gaat stijgen. Denk dat we dinsdag weer een persconferentie krijgen en dat we weer 'op slot' gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:08 schreef Ven1972 het volgende:
Ik denk dat in het weekend echt nog niet daalt... eerder wel stijgen,,, En vooral is er nog geen zicht op verbetering of te wel met andere cijfers opnames en doden nog vrijwel blijft stijgen. Denken jullie dat ook? Deze weekend is het wel cruciaal voor het politiek en de OMT voor dat ze scherpere en strenge maatregelen zullen afkondigen.
Nee, was juist in de grote steden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook een beetje lullige van een plaats wonen waar de handhaving niet zo druk is (tenminste daar ga ik even vanuit), in Amsterdam hebben/hadden ze het zo druk met calamiteiten dat ze hierop amper hebben gecontroleerd
Mischien zou het een idee kunnen zijn als de overheid huur betaling over kan nemen van, met name, kleine bedrijven want dat moet toch een van de grote kostenposten zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook kut dat daar geen regeling voor is. Er zijn onwijs veel ondernemers die huur betalen voor een locatie waar ze dit jaar amper wat mee kunnen.
Ik huur een kantoor waar ik sinds maart niet ben geweest. Ik zou het volgend jaar op kunnen zeggen, maar ja... dan ben ik het ook kwijt natuurlijk. Ik weet niet of ik dat wil, want uiteindelijk wil ik er wel weer gebruik van gaan maken.
maar is er al sprake van dan dat de sportscholen weer dicht moeten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:20 schreef Noek het volgende:
Whatever, ik ga nog even werken nu het nog kan.
Ik ga een maand slapen straks aan een infuus van crack en vodka. Gelijk het vaccin te pakken.
Mijn vriendin heeft corona maar het lijkt echt verdomd veel op de griep. Ik leef nu gescheiden van haar en af en toe zie ik haar door de deuropening van de slaapkamer als ik eten of drinken neer zet. Het blijft moeilijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef summer2bird het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die nieuwe maatregels met nogal veel angst afwacht. Ik ben heel erg bang dat het weer net als in maart wordt. Ik weet dat ik er niks aan kan doen en maar op me moet af laten komen maar ik heb deze week al meerdere paniekaanvallen gehad. In maart tot mei-juni was echt zo enorm eenzaam en zwaar.
Ik weet niet of iemand anders het ook zo zwaar heeft met het afwachten voor de nieuwe maatregels. Wou dat we iig wisten waar we aan toe zijn.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zo blijkt wel weer dat er geen ondergrens is aan domheid bij die mensen dat ze denken dat het niet verlengd wordt.
als jij al denkt dat het verlengd wordt dan ben jij niet domquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik snap ook wel dat het hoogstwaarschijnlijk verlengd wordt. Maar als de overheid communiceert dat het voor drie weken is dan moet ik daar ook op plannen. Want anders staat het halve dorp straks te roepen “ja maar ze zeiden toch drie weken, stommeling”.
Dat is gewoon een hoop extra werk en frustratie.
Rutte had het over sport, horeca en theaters.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar is er al sprake van dan dat de sportscholen weer dicht moeten?
gisteren was op het nieuws dat het eigenlijk beter is dat bedrijven ermee stoppen (indien het kan) dan nu schulden maken. Als het voorbij is dan begin je namelijk gewoon weer opnieuw een bedrijf, schuldenvrij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook kut dat daar geen regeling voor is. Er zijn onwijs veel ondernemers die huur betalen voor een locatie waar ze dit jaar amper wat mee kunnen.
Ik huur een kantoor waar ik sinds maart niet ben geweest. Ik zou het volgend jaar op kunnen zeggen, maar ja... dan ben ik het ook kwijt natuurlijk. Ik weet niet of ik dat wil, want uiteindelijk wil ik er wel weer gebruik van gaan maken.
Ik hoor Rutte net zeggen dat in geval van nood hij bereid is om alle maatregelen te nemen die nodig ziin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, was juist in de grote steden.
Het ging erom dat je in een sportschool wel/geen online trainingen mocht geven middels ZOOM bijv. Dan sta je gewoon voor je laptop trainingen te geven.
Maar in Utrecht bijv. mocht een trainer zelfs dat niet in zn pand. Op kantoor werken voor zn laptop mocht overigens wel.![]()
Uiteindelijk is dat aangevochten en hebben ze alles ingetrokken want belachelijk natuurlijk.
Op een handje FOK!kers na, die vinden zulke boetes meer dan terecht. ofzo.
Blij voor jequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik hoor Rutte net zeggen dat in geval van nood hij bereid is om alle maatregelen te nemen die nodig ziin.
En dat is goed. Dat wil ik horen.
Geen enkel taboe meer, nu kan het nog net
op naar de briljante lockdownquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik hoor Rutte net zeggen dat in geval van nood hij bereid is om alle maatregelen te nemen die nodig ziin.
Bron?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
ik hoorde het rutte trouwens ook zeggen, de bron zijn mijn oren.quote:
En dan hebben we de geniale lockdown nog achter de hand boor de 3e golfquote:
Thanks a million.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Scrummie het volgende:
@:VoMy
Gefeliciteerd met je basic abo voor 6 maanden ouwe linkse rukker.
Dat soort initiatieven klinken leuk, maar je begeeft je wel echt in drijfzand. Je komt in enorme definitiediscussies (dat zie je nu al bij de NOW - dat wordt bij de afrekening straks echt een drama), het is fraudegevoelig, het kost enórm veel geld, er is geen einddatum in zicht en je kan ook vraagtekens zetten bij de moraliteit van het door de overheid laten sponsoren van grote pacht- en huursommen aan partijen waarbij die centen op de grote hoop belanden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien zou het een idee kunnen zijn als de overheid huur betaling over kan nemen van, met name, kleine bedrijven want dat moet toch een van de grote kostenposten zijn
Vraag me echt af of ze daad bij woord voegen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
zou het echt klote vinden en niet dat ik zo'n buitensporter ben maar dat is met dit weer ook niet echt prettigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Rutte had het over sport, horeca en theaters.
Sport is wel heel ruim. Er is weinig aan de hand in sportscholen maar in de sport (breed) natuurlijk wel dus we zien het wel.
allemaal prima, dus om 7 uur naar bed?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heb je hier met de verhuurder/eigenaar over gesproken? Over het algemeen zitten zij in deze tijd ook niet te wachten op een lege bedrijfsruimte en wellicht is er ruimte om afspraken te maken mbt deelbetaling van de huur, hetzij met opschorting naar betere tijden, hetzij met huurkorting.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat valt onder "alles" dus ook alles wat je noemt of gaat noemen hoort daar bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal prima, dus om 7 uur naar bed?
Artsen of anderen die "aan de frontlinie" staan zijn doorgaans geen goede raadgevers als het aankomt op beleid of überhaupt iets zinnigs zeggen over het grotere geheel. Hier ook uiteraard niets dan respect voor deze groep, maar in de ogen van een arts is elk leven er één teveel. Van die gedachte moeten we zo snel mogelijk af om tot een zinnig en duurzaam beleid te komen. Echter is dit moeilijk te accepteren voor velen, zeker voor mensen die beperkte tijd of interesse hebben om zich te verdiepen in de materie en derhalve meegaan in angst en massahysterie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:10 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
EEN MILJOEN MILJARD!!!
Ik heb zeer veel respect voor het optreden van deze man en iedereen in het UMCG in maart/april, toen ze het aan de stok kregen met Bloemschoen omdat ze wel gewoon hun staf gingen testen. Daarmee zijn ongetwijfeld een hoop levens gered.
Vraag me wel af waar deze cijfers nu vandaan komen. 12% in het ziekenhuis, sorry hoor maar wanneer is dat ooit het geval geweest? 170.000 doden, dream on... In West-Europa zijn we al een keer flink de mist in gegaan met de berekeningen van die Neil Ferguson die zelf middenin de lockdown lekker naar z'n minnares ging, en waarvan later bleek dat zijn berekeningen puur gokwerk waren.
ben benieuwd maar een lockdown heb ik geen trek inquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat valt onder "alles" dus ook alles wat je noemt of gaat noemen hoort daar bij.
Heb een beetje het idee dat je het onderhand maar over je heen moeten laten komen en dat geen enkele maatregel gaat helpen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:45 schreef Breekfast het volgende:
Zelfs de Duitsers lijken het niet meer onder controle te hebben
Het herfstseizoen maakt het denk ik allemaal wel een stuk lastiger dan in maart. Het scheelde toch dat we toen de lente in gingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:46 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Heb een beetje het idee dat je het onderhand maar over je heen moeten laten komen en dat geen enkele maatregel gaat helpen.
Waarom? Er zijn nog tal van inhaalweekenden. In onze competitie is er overigens nauwelijks iets afgelast.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik sportbond was had ik allang de competitie platgelegd in de zin dat afgelaste wedstrijden niet ingehaald worden en er geen ranglijst wordt opgemaakt. Alleen nog losse wedstrijden voor teams die dat willen.
Zit je dan met je mondkapje lekker te zweten naast de naakte buurvrouw?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef mir1986 het volgende:Ik kom geregeld in de sauna en als het ergens goed geregeld is dan is het daar wel.
Ja sorry maar dat kon je in maart ook al zien. Dit virus is gewoon een griepje wat nu in één klap veel mensen treft omdat we er onbekend mee zin . Corona gaat nooit weg en we zullen een golf doden moeten accepteren voordat we verder kunnen. Het wordt alsmaar duidelijker dat een vaccin er op korte termijn niet komt en waarschijnlijk niet de uitweg gaat zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:46 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Heb een beetje het idee dat je het onderhand maar over je heen moeten laten komen en dat geen enkele maatregel gaat helpen.
Er mogen een maximum aantal mensen in de sauna en er zit 1,5 meter tussen. Bovendien ben ik een vrouw, dus waar je die afschuwelijke opmerking vandaan haalt, geen idee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zit je dan met je mondkapje lekker te zweten naast de naakte buurvrouw?
En nogmaals wat een ongepaste opmerking..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zit je dan met je mondkapje lekker te zweten naast de naakte buurvrouw?
Oh jee, er gaan duizenden mensen dood aan een pandemie en jij kunt niet naar de sauna. Afzien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef mir1986 het volgende:
Ja, ga lekker de mensen maar opsluiten in huis. Dat is goed voor het immuunsysteem en het mentale welzijn van de mensen.
En ervoor zorgen dat mensen elkaar weer thuis opzoeken. Ik kom geregeld in de sauna en als het ergens goed geregeld is dan is het daar wel. Komen ook nauwelijks besmettingen vandaan en dan toch de sauna weer gaan sluiten. Wanneer zorgen ze er nou voor dat de mensen in hun thuissituatie geen grote feestjes meer houden. Daar ligt het probleem en bij het sporten.
Heel Nederland gaat failliet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |