op naar de briljante lockdownquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik hoor Rutte net zeggen dat in geval van nood hij bereid is om alle maatregelen te nemen die nodig ziin.
En dat is goed. Dat wil ik horen.
Geen enkel taboe meer, nu kan het nog net
Bron?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik hoor Rutte net zeggen dat in geval van nood hij bereid is om alle maatregelen te nemen die nodig ziin.
ik hoorde het rutte trouwens ook zeggen, de bron zijn mijn oren.quote:
En dan hebben we de geniale lockdown nog achter de hand boor de 3e golfquote:
Thanks a million.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Scrummie het volgende:
@:VoMy
Gefeliciteerd met je basic abo voor 6 maanden ouwe linkse rukker.
Dat soort initiatieven klinken leuk, maar je begeeft je wel echt in drijfzand. Je komt in enorme definitiediscussies (dat zie je nu al bij de NOW - dat wordt bij de afrekening straks echt een drama), het is fraudegevoelig, het kost enórm veel geld, er is geen einddatum in zicht en je kan ook vraagtekens zetten bij de moraliteit van het door de overheid laten sponsoren van grote pacht- en huursommen aan partijen waarbij die centen op de grote hoop belanden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien zou het een idee kunnen zijn als de overheid huur betaling over kan nemen van, met name, kleine bedrijven want dat moet toch een van de grote kostenposten zijn
Vraag me echt af of ze daad bij woord voegen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
zou het echt klote vinden en niet dat ik zo'n buitensporter ben maar dat is met dit weer ook niet echt prettigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Rutte had het over sport, horeca en theaters.
Sport is wel heel ruim. Er is weinig aan de hand in sportscholen maar in de sport (breed) natuurlijk wel dus we zien het wel.
allemaal prima, dus om 7 uur naar bed?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heb je hier met de verhuurder/eigenaar over gesproken? Over het algemeen zitten zij in deze tijd ook niet te wachten op een lege bedrijfsruimte en wellicht is er ruimte om afspraken te maken mbt deelbetaling van de huur, hetzij met opschorting naar betere tijden, hetzij met huurkorting.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook kut dat daar geen regeling voor is. Er zijn onwijs veel ondernemers die huur betalen voor een locatie waar ze dit jaar amper wat mee kunnen.
Ik huur een kantoor waar ik sinds maart niet ben geweest. Ik zou het volgend jaar op kunnen zeggen, maar ja... dan ben ik het ook kwijt natuurlijk. Ik weet niet of ik dat wil, want uiteindelijk wil ik er wel weer gebruik van gaan maken.
Dat valt onder "alles" dus ook alles wat je noemt of gaat noemen hoort daar bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal prima, dus om 7 uur naar bed?
Artsen of anderen die "aan de frontlinie" staan zijn doorgaans geen goede raadgevers als het aankomt op beleid of überhaupt iets zinnigs zeggen over het grotere geheel. Hier ook uiteraard niets dan respect voor deze groep, maar in de ogen van een arts is elk leven er één teveel. Van die gedachte moeten we zo snel mogelijk af om tot een zinnig en duurzaam beleid te komen. Echter is dit moeilijk te accepteren voor velen, zeker voor mensen die beperkte tijd of interesse hebben om zich te verdiepen in de materie en derhalve meegaan in angst en massahysterie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:10 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
EEN MILJOEN MILJARD!!!
Ik heb zeer veel respect voor het optreden van deze man en iedereen in het UMCG in maart/april, toen ze het aan de stok kregen met Bloemschoen omdat ze wel gewoon hun staf gingen testen. Daarmee zijn ongetwijfeld een hoop levens gered.
Vraag me wel af waar deze cijfers nu vandaan komen. 12% in het ziekenhuis, sorry hoor maar wanneer is dat ooit het geval geweest? 170.000 doden, dream on... In West-Europa zijn we al een keer flink de mist in gegaan met de berekeningen van die Neil Ferguson die zelf middenin de lockdown lekker naar z'n minnares ging, en waarvan later bleek dat zijn berekeningen puur gokwerk waren.
ben benieuwd maar een lockdown heb ik geen trek inquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat valt onder "alles" dus ook alles wat je noemt of gaat noemen hoort daar bij.
Heb een beetje het idee dat je het onderhand maar over je heen moeten laten komen en dat geen enkele maatregel gaat helpen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:45 schreef Breekfast het volgende:
Zelfs de Duitsers lijken het niet meer onder controle te hebben
Het herfstseizoen maakt het denk ik allemaal wel een stuk lastiger dan in maart. Het scheelde toch dat we toen de lente in gingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:46 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Heb een beetje het idee dat je het onderhand maar over je heen moeten laten komen en dat geen enkele maatregel gaat helpen.
Waarom? Er zijn nog tal van inhaalweekenden. In onze competitie is er overigens nauwelijks iets afgelast.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik sportbond was had ik allang de competitie platgelegd in de zin dat afgelaste wedstrijden niet ingehaald worden en er geen ranglijst wordt opgemaakt. Alleen nog losse wedstrijden voor teams die dat willen.
Zit je dan met je mondkapje lekker te zweten naast de naakte buurvrouw?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef mir1986 het volgende:Ik kom geregeld in de sauna en als het ergens goed geregeld is dan is het daar wel.
Ja sorry maar dat kon je in maart ook al zien. Dit virus is gewoon een griepje wat nu in één klap veel mensen treft omdat we er onbekend mee zin . Corona gaat nooit weg en we zullen een golf doden moeten accepteren voordat we verder kunnen. Het wordt alsmaar duidelijker dat een vaccin er op korte termijn niet komt en waarschijnlijk niet de uitweg gaat zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:46 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Heb een beetje het idee dat je het onderhand maar over je heen moeten laten komen en dat geen enkele maatregel gaat helpen.
Er mogen een maximum aantal mensen in de sauna en er zit 1,5 meter tussen. Bovendien ben ik een vrouw, dus waar je die afschuwelijke opmerking vandaan haalt, geen idee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zit je dan met je mondkapje lekker te zweten naast de naakte buurvrouw?
En nogmaals wat een ongepaste opmerking..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zit je dan met je mondkapje lekker te zweten naast de naakte buurvrouw?
Oh jee, er gaan duizenden mensen dood aan een pandemie en jij kunt niet naar de sauna. Afzien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef mir1986 het volgende:
Ja, ga lekker de mensen maar opsluiten in huis. Dat is goed voor het immuunsysteem en het mentale welzijn van de mensen.
En ervoor zorgen dat mensen elkaar weer thuis opzoeken. Ik kom geregeld in de sauna en als het ergens goed geregeld is dan is het daar wel. Komen ook nauwelijks besmettingen vandaan en dan toch de sauna weer gaan sluiten. Wanneer zorgen ze er nou voor dat de mensen in hun thuissituatie geen grote feestjes meer houden. Daar ligt het probleem en bij het sporten.
Heel Nederland gaat failliet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |