Ik niet, verre van.quote:
Hier idem.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik niet, verre van.
Maar ik hou mij, zoveel mogelijk aan de maatregelen.
Virulentie betekend iets heel anders. https://nl.wikipedia.org/wiki/Virulentiequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:42 schreef Za het volgende:
[..]
Ik bedoel niet te zeggen dat het spontaan ontstaat, maar dat het zich mogelijk op zoveel plekken bevindt waar wij geen weet van hebben (virulent) dat er geen ontkomen aan is.
Flauwekul en een verkeerde vergelijking. Je weet namelijk van het eerste dat dat geen enkele bijdrage heeft aan de transmissie, echt 0.quote:Je zou dan bewijs van spreken net zo goed kunnen zeggen mensen mogen nog maar 70 km per uur rijden op de snelweg om de verspreiding te vertragen, en hetzelfde resultaat verkrijgen als de kroegen een paar uur eerder dicht, of zelfs een beter resultaat, omdat het om het even is.
Is trouwens ook niet goed voor je gezondheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier idem.
Je kunt niet in angst gaan leven.
Een ratel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:36 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Misschien is een andere visuele reminder dan een beter idee, een maf hoedje of iets dergelijks. Iets wat niet zo vervelend is omte dragen.
Mooi toekomstkijker. Ik geloof al die praatjes niet, we zouden ook met miljoenen doden zitten volgens die paniekverkopers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:48 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
https://www.dvhn.nl/groni(...)enhuis-26094482.html
Ik weet het niet hoor.
Voorkomt ook dat we in stadions gaan juichen. Double win!quote:
Ridicuul inderdaad, maja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Precies de reden waarom we er eigenlijk niet aan hadden moeten beginnen (zoals het OMT altijd al zei) - maar het beperken tot plekken waar het er wel toe doet : ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuiszorg, contactberoepen .
Het was ook bizar dat de richtlijn voor (thuis)zorg en zorgcentra pas deze week kwam, nadat het kalf in de woonzorgcentra voor de 2e keer bijna verdronken is.
Tja angst... Mijn moeder is vorige week positief getest en heeft nu nog klachten (koorts, hoesten, geen smaak / reuk, hoofdpijn). Gelukkig is ze een fitte vrouw dus ik verwacht dat ze weer beter wordt. Mijn vader heeft het deze week gekregen van mijn moeder. Mijn vader is daarentegen niet fit, en is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 69. Dus over die angst. Ja ik ben nu wel een beetje bang ja...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze hebben weer iemand gevonden die de angst weer wat verder opstookt.
Heb je wel eens een kerstmarkt bezocht? Bij de meeste ziet het zwart van de mensen en kun je over de hoofden lopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Onzin dat kerstmarkten al geschrapt worden in veel steden. Is buiten en makkelijk afstand mee te houden.
Two wrongs doesnt make a right.quote:Maar dan wel volle kerken toelaten
Gemakkelijk afstand houden bij een kerstmarkt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Onzin dat kerstmarkten al geschrapt worden in veel steden. Is buiten en makkelijk afstand mee te houden.
Maar dan wel volle kerken toelaten
Bah, wat naar. Sterkte!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja angst... Mijn moeder is vorige week positief getest en heeft nu nog klachten (koorts, hoesten, geen smaak / reuk, hoofdpijn). Gelukkig is ze een fitte vrouw dus ik verwacht dat ze weer beter wordt. Mijn vader heeft het deze week gekregen van mijn moeder. Mijn vader is daarentegen niet fit, en is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 69. Dus over die angst. Ja ik ben nu wel een beetje bang ja...![]()
Ze hebben zich overigens strikt aan alle maatregelen gehouden...
Heel veel sterkte man!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja angst... Mijn moeder is vorige week positief getest en heeft nu nog klachten (koorts, hoesten, geen smaak / reuk, hoofdpijn). Gelukkig is ze een fitte vrouw dus ik verwacht dat ze weer beter wordt. Mijn vader heeft het deze week gekregen van mijn moeder. Mijn vader is daarentegen niet fit, en is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 69. Dus over die angst. Ja ik ben nu wel een beetje bang ja...![]()
Ik ben ook een beetje klaar met dat wijzende vingertje richting de burger die zich zogenaamd niet aan de regels houdt. Bij deze grote aantallen besmettingen raken ook een hoop mensen besmet die zich keurig aan de regels houden. Het is onzin om te denken dat de trend kan worden gekeerd door hierop te blijven hameren. Als het genoeg was als de basisregels waren nageleefd, dan waren de aantallen niet zo hoog opgelopen sinds augustus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sterkte zegquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest maar lijkt me in een stad met 90k inwoners in Nederland eerder de equivalent van een zaterrquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gemakkelijk afstand houden bij een kerstmarkt?
Dat is het equivalent van "carnaval vier je in kleine groepjes"
Probleem is dat mensen naar de markt toe moeten. Vaak ook van ver aangezien ze best populair zijn. Dus treinen worden ook weer voller zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat heftig zeg. Heel veel beterschap voor je ouders. En sterke voor jou. Hopelijk komt je vader er goed doorheen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zie hier juist problemen qua drukte op de marktenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
EEN MILJOEN MILJARD!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:48 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
https://www.dvhn.nl/groni(...)enhuis-26094482.html
Ik weet het niet hoor.
Sterkte!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |