Wat een faal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Nu gaat dat testen in Abu Dhabi toch niet door, want Hugo is erachter dat er ook in Nederland capaciteit is
Mijn hemelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Nu gaat dat testen in Abu Dhabi toch niet door, want Hugo is erachter dat er ook in Nederland capaciteit is
Is Hugo nou z'n neus aan het snuiten zonder zakdoek. Dquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Straks over die tablet uitsmeren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is Hugo nou z'n neus aan het snuiten zonder zakdoek. D
Hij test hoelang hij zijn adem in kan houden om het virus te doden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is Hugo nou z'n neus aan het snuiten zonder zakdoek. D
Superspreader in action.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Straks over die tablet uitsmeren.
Wat een soapquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben nutteloze kutburgertjes helemaal geen mening over te hebben. Het gedrag van de burger is leidend, dus gewoon bek houden. Het moet een keer afgelopen zijn met al die discussie. Duidelijk? Oké gaan wij door naar de volgende bruiloft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een soap
Het is dat het zo triest is anders zou je er om moeten lachen.
Heel veel beterschap voor je ouders en logisch dat je het angstig vindt nu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja angst... Mijn moeder is vorige week positief getest en heeft nu nog klachten (koorts, hoesten, geen smaak / reuk, hoofdpijn). Gelukkig is ze een fitte vrouw dus ik verwacht dat ze weer beter wordt. Mijn vader heeft het deze week gekregen van mijn moeder. Mijn vader is daarentegen niet fit, en is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 69. Dus over die angst. Ja ik ben nu wel een beetje bang ja...![]()
Ze hebben zich overigens strikt aan alle maatregelen gehouden...
Gelukkig overwegen ze tenminste de koopavonden te cancelen, dát is pas beleid!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een soap
Het is dat het zo triest is anders zou je er om moeten lachen.
Erg kwalijk ja. Wat bereik je hiermee? Dat mensen uitspraken van Hugo niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:18 schreef Tijn het volgende:
Ik was al nooit fan van dat testen in Abu Dhabi, maar als je dat dan met veel bombarie naar buiten brengt, moet je het ook gewoon doen. Het is duidelijk dat Hugo niet zoveel waarde hecht aan wat-ie precies zegt.
Nukubuquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Daar hebben nutteloze kutburgertjes helemaal geen mening over te hebben. Het gedrag van de burger is leidend, dus gewoon bek houden. Het moet een keer afgelopen zijn met al die discussie. Duidelijk? Oké gaan wij door naar de volgende bruiloft.
Gr gr, Mark, Hugo, Ferd
Sterkte! en beterschap voor je ouders.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja angst... Mijn moeder is vorige week positief getest en heeft nu nog klachten (koorts, hoesten, geen smaak / reuk, hoofdpijn). Gelukkig is ze een fitte vrouw dus ik verwacht dat ze weer beter wordt. Mijn vader heeft het deze week gekregen van mijn moeder. Mijn vader is daarentegen niet fit, en is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 69. Dus over die angst. Ja ik ben nu wel een beetje bang ja...![]()
Ze hebben zich overigens strikt aan alle maatregelen gehouden...
Wat hoorde je dan? Heb het even gemistquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Persco van Rutte net even terug zitten kijken, respect hoor voor hoe hij rustig blijft antwoorden
Mijns inziens kun je tussen de regels echt wel al aanhoren wat men van plan is na het weekend en dat zal opnieuw stevig zijn (voor bepaalde branches).
Horeca, theaters en sport dicht/stoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat hoorde je dan? Heb het even gemist
Klopt, als dadelijk de getallen weer oplopen/niet terug lopen, dan veegt hij, met het ene grondrecht, de vrijheid van verenigen, zijn poepert af en worden alle voetbal, tennis, handbal,... activiteit zonder pardon stilgelegd, terwijl een andere groep met de grondwet in de hand zonder belemmering mag doorgaan met het belijden van hun geloof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
En natuurlijk het hele kerk stukje. Werd ook weer benoemd. Volgens Rutte gaan ze er verder niks aan doen als die zich niet aan de regels gaan houden. Is blijkbaar al een oproep geweest van bepaalde kerken die zich niet aan de 30 man limiet willen houden. Wil hij nog steeds niks mee doen. Volgens hem hebben ze bij de kerken ook last van de maatregelen (durft ze in één zin te zetten met horeca en sportverenigingen bv)...niet het geval dus, want die hoeven zich niet aan het advies te houden. Gaat lekker daar.
Sport zouden ze echt als laatste weer aan moeten gaan zitten. Na de basisscholen dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Horeca, theaters en sport dicht/stoppen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zal vast wel druk gaan worden in de kroegen en restaurants dit weekendquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Persco van Rutte net even terug zitten kijken, respect hoor voor hoe hij rustig blijft antwoorden
Mijns inziens kun je tussen de regels echt wel al aanhoren wat men van plan is na het weekend en dat zal opnieuw stevig zijn (voor bepaalde branches).
Net zo druk als de overvolle stranden in maart, en de bossen in april.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het zal vast wel druk gaan worden in de kroegen en restaurants dit weekend
Hij gaf toe dat er fouten gemaakt zijn en nog zullen worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sport zouden ze echt als laatste weer aan moeten gaan zitten. Na de basisscholen dan.
Steekt hij ook nog een keer de hand in eigen boezem of what?
Ik heb verdorie voor aanstaande woensdag een high tea staanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het zal vast wel druk gaan worden in de kroegen en restaurants dit weekend
Ik hoop echt dat ze de sport dit keer wel door laten gaan, afgezien van de competities, dat is enige wat nog wel begrijpelijk zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan jij nou nooit een normale reactie geven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:45 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Net zo druk als de overvolle stranden in maart, en de bossen in april.
Ik wacht al op de mooie beelden van de NOS van een vol restaurant met maximaal veel zoom opgenomen zodat het nog voller lijkt.
Ambitie niet te hoog leggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij gaf toe dat er fouten gemaakt zijn en nog zullen worden.
Kan je het niet 1 dag vervroegen? Dan ben je nog net op tijd namelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb verdorie voor aanstaande woensdag een high tea staan
En de vorige keer ging het niet door omdat ik zelf verkouden was![]()
[niet op de man spelen]quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan jij nou nooit een normale reactie geven?
Competities mogen ze van mij ook schrappen, dat zijn allemaal onnodige bewegingen en samenkomsten. Maar het zou wel fijn zijn als je gewoon op je eigen club kunt blijven trainen en oefenpotjes spelen en.d.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de sport dit keer wel door laten gaan, afgezien van de competities, dat is enige wat nog wel begrijpelijk zou kunnen zijn.
Ik zou lichtelijk gestoord worden als ze sport weer volledig lam zouden leggen
Nee, ze zijn maandag en dinsdag geslotenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan je het niet 1 dag vervroegen? Dan ben je nog net op tijd namelijk.
Laat dan in elk geval jeugdtrainingen gewoon doorgaan. Dat is gewoon zo ontzettend belangrijk voor lichaam en geest voor die kids.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Competities mogen ze van mij ook schrappen, dat zijn allemaal onnodige bewegingen en samenkomsten. Maar het zou wel fijn zijn als je gewoon op je eigen club kunt blijven trainen en oefenpotjes spelen en.d.
En daarna waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ze zijn maandag en dinsdag gesloten
Vind ik ook. Ik wil mijn sport er wel aan geven hoor. Ik hoop ook heel erg dat de jeugd kan blijven sporten en naar school kan blijven gaan. Daar wil ik best veel dingen voor doen of laten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat dan in elk geval jeugdtrainingen gewoon doorgaan. Dat is gewoon zo ontzettend belangrijk voor lichaam en geest voor die kids.
Ik hoop ook dat sporten doorgaat. Zonder dat de competitie officieel is afgelast, heb ik de laatste 2 weken en het komende weekend geen competitie gespeeld door respectievelijk, besmetting bij de tegenstander, besmetting bij ons, besmetting bij de tegenstander.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de sport dit keer wel door laten gaan, afgezien van de competities, dat is enige wat nog wel begrijpelijk zou kunnen zijn.
Ik zou lichtelijk gestoord worden als ze sport weer volledig lam zouden leggen
Ik denk dat ze de competities gaan stoppen, maar wel de huidige maatregelen aanhouden en het trainen zonder omkleden/douchen in stand willen houden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:51 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat sporten doorgaat. Zonder dat de competitie officieel is afgelast, heb ik de laatste 2 weken en het komende weekend geen competitie gespeeld door respectievelijk, besmetting bij de tegenstander, besmetting bij ons, besmetting bij de tegenstander.
Als ik sportbond was had ik allang de competitie platgelegd in de zin dat afgelaste wedstrijden niet ingehaald worden en er geen ranglijst wordt opgemaakt. Alleen nog losse wedstrijden voor teams die dat willen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:51 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat sporten doorgaat. Zonder dat de competitie officieel is afgelast, heb ik de laatste 2 weken en het komende weekend geen competitie gespeeld door respectievelijk, besmetting bij de tegenstander, besmetting bij ons, besmetting bij de tegenstander.
Kan je die testen mailen dan ? Man man wat een geklooi🙈quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:42 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het wel genoeg corona voor vandaag, ik ga lekker afsluiten en genieten van het weekend. Was gezellig en fijn weekend iedereen
geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Ja, het is sowieso bagger. Bij tennis bestaat de competitie uit meerdere wedstrijden en het kan zijn dat je even moet wachten totdat iemand anders klaar is voordat ze kan dubbelen. En dan mag je met het huidige druilerige weer overal wachten, behalve onder het afdak. Daar is normaal het terras en het terras moet gesloten blijven. De veiligheidsregio heeft nogmaals gecommuniceerd dat ze deze regel streng interpreteren. Paar dagen na de competitie iedereen bij de teststraat, omdat ze snotterig zijn doordat ze de hele dag in de miezel hebben gestaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik sportbond was had ik allang de competitie platgelegd in de zin dat afgelaste wedstrijden niet ingehaald worden en er geen ranglijst wordt opgemaakt. Alleen nog losse wedstrijden voor teams die dat willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |