quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57 en @:onlogisch vinden dit leuk
WTF is dit danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik kwam deze weer eens tegen
@:yats @:sked en ik vinden dit leuk
Ik ken dit niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je hoeft je voorlopig in ieder geval niet te vervelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57 en @:onlogisch vinden dit leuk
Toen idols nog leuk was hebben ze de grootste mongolen die meededen een keer uitgenodigd om op te treden voor een wedstrijd van Vitessequote:
Ik had dit nog nooit gezien, of heb het verdrongen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen idols nog leuk was hebben ze de grootste mongolen die meededen een keer uitgenodigd om op te treden voor een wedstrijd van Vitesse
Waarom 'zingen' ze een PSV lied?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen idols nog leuk was hebben ze de grootste mongolen die meededen een keer uitgenodigd om op te treden voor een wedstrijd van Vitesse
Ja ok die ken ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
Herman the dancer staat er ook tussen
Ik ben toch niet zo oud
Welkom in 1945.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik ben toch niet zo oud
IdolsGodenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit weet ik nog wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
goeie tekst welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is ook een mooi lied.
@:caland @:coco
Denk niet dat de programmamakers doorhadden dat het een PSV lied is. Ze zingen het gewoon omdat zij de slechtste kandidaten ooit zijn.quote:
De laatste 3 seconden zijn het mooist.quote:
Netjes.quote:
ook mooi eindequote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker duidelijk en geen woord aan gelogen.
Daar zit de vegan streaker ook nog in.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Rens doet zo zijn best op Twitter hè. Erg aandoenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk zeg, dat live verslag van de televizierring van Rens.
Ik wacht wel op de Superbeelden compilasie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk zeg, dat live verslag van de televizierring van Rens.
Hier roddelen we niet. @RensAjaciedquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rens doet zo zijn best op Twitter hè. Erg aandoenlijk.
Die ken ik wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik ben toch niet zo oud
Teringlijers jullie allemaalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:rensajacied
Nog even en onze Rens is opiniemaker.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat haten jullie allemaalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even en onze Rens is opiniemaker.
Jamai.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Was jij eigenlijk voor Sjim of voor Sjamai?
Wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Een soort Wierd Duk maar dan uit Friesland
Rens is wel wat linkser hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Een soort Wierd Duk maar dan uit Friesland
El-Stinho is in de grote clubwatcherverkiezing al boven de grote @aad300 geëindigd, het is hier een grote bron voor influencers.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even en onze Rens is opiniemaker.
Dat kansloze populariteitspolletje van footballculture?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
El-Stinho is in de grote clubwatcherverkiezing al boven de grote @:Aad300 geëindigd, het is hier een grote bron voor influencers.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat plan van Klaver.
quote:
Dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kansloze populariteitspolletje van footballculture?
Ik had roti. Rand van mijn gat gescheten zeg. Werkt ogenschijnlijk beter dan die klysmakuur van Patty Brard.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag mijn garnalen met iets teveel knoflook gebakken
Echt heerlijke boertjes nog steeds
Sijpelt morgen wel lekker uit je kont.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag mijn garnalen met iets teveel knoflook gebakken
Echt heerlijke boertjes nog steeds
Lekker man.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had roti. Rand van mijn gat gescheten zeg. Werkt ogenschijnlijk beter dan die klysmakuur van Patty Brard.
Lekker hoor meneerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had roti. Rand van mijn gat gescheten zeg. Werkt ogenschijnlijk beter dan die klysmakuur van Patty Brard.
Goede keuze van Nico. Naast Theo Maassen lijkt zelfs hij sympathiek.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de liefhebbers; Woeste meuk van Nico Dijkshoorn is een prima podcastje. De nieuwste is met Theo Maassen. (andere aanraders; de afleveringen met Wilfried de Jong en Marcel van Roosmalen)
rotigodquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
check insta gommersquote:
Ken jij The Wind of Change van The Scorpions?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de liefhebbers; Woeste meuk van Nico Dijkshoorn is een prima podcastje. De nieuwste is met Theo Maassen. (andere aanraders; de afleveringen met Wilfried de Jong en Marcel van Roosmalen)
Natuurlijk, heeft van mij wel een emotionele lading want werd gespeeld op de begrafenis van een vriend.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ken jij The Wind of Change van The Scorpions?
Nicoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Nico is daar wel prima te pruimen vind ik. Maar ik begrijp het dat sommige mensen een hekel aan hem hebben.quote:
Ik ken die mens. Een hele normale gast. Met zijn vrienden afgesproken dat hij mee ging doen en zichzelf compleet voor lul ging zetten in de hoop op tv te komen. Is gelukt.quote:
Daar is een geweldige podcast over. CIA, koude oorlog, etc.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk, heeft van mij wel een emotionele lading want werd gespeeld op de begrafenis van een vriend.
Zijn columns zijn ook verschrikkelijk. Echt week in, week uit hetzelfde trucje zonder ook maar tot een punt te komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nico is daar wel prima te pruimen vind ik. Maar ik begrijp het dat sommige mensen een hekel aan hem hebben.
Welke?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar is een geweldige podcast over. CIA, koude oorlog, etc.
Hij ziet er een beetje uit zoals ik me @Drizzt_DoUrden voorstelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken die mens. Een hele normale gast. Met zijn vrienden afgesproken dat hij mee ging doen en zichzelf compleet voor lul ging zetten in de hoop op tv te komen. Is gelukt.
Heb je nog nooit een foto van Drizzt gezien?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje uit zoals ik me @:drizzt_dourden voorstel
Ik heb echt helemaal niks met Dijkshoorn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nico is daar wel prima te pruimen vind ik. Maar ik begrijp het dat sommige mensen een hekel aan hem hebben.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb 8 euro korting gekregen van deliveroo op mijn volgende bestelling
Morgen dus als ekte Hollander ook wat bestellen
Jawel, van zijn vogels.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een foto van Drizzt gezien?
Drizzt zou die plaat grunten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje uit zoals ik me @:drizzt_dourden voorstel
Ga ik checken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.vprogids.nl/p(...)wind-of-change-.html
Die van zijn staafmixer?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een foto van Drizzt gezien?
In de jaren 40 zouden ze met onderweg en afgeleverd beginnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die teringlijer schiet hier niet op. Zit om de hoek. Verdomme.
Dit laat zich luisteren als een fijne Netflix docu.quote:
Ja, die van zijn piemel bedoel je?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n rooie inteeltkop uit die hoek van het land.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
In de jaren 40 zouden ze met onderweg en afgeleverd beginnen.
Verder klopt ‘ie dan precies
Ja leuk, ik wil gewoon mijn sixpackje Kornuit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zijn hoofd. Nou ja, nu begin ik te twijfelen eigenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, die van zijn piemel bedoel je?
Die van die Amerikaan die zijn gezin uit heeft gemoord is wel aardigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit laat zich luisteren als een fijne Netflix docu.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon standaard een koelkast vol bier hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja leuk, ik wil gewoon mijn sixpackje Kornuit.
Zijn vast en zeker die turken die er werken.
Echt hè. Pure bagger. Daarom Amazon Prime.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van die Amerikaan die zijn gezin uit heeft gemoord is wel aardig
Verder komt er alleen nog maar troep op netflix de laatste tijd
Dan drink je dus nooit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon standaard een koelkast vol bier hebben.
Of je vult je koelkast gewoon netjes bij als je een kratje leeg hebt.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
In wat voor gat woon je als je op dit tijdstip alleen nog
maar bier kan halen bij de pizzaboer
Moest gniffelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:37 schreef JanCees het volgende:
ik heb nog een vermogen aan kratten staan
zaterdag maar even inleveren
Oh, ik heb wel vrienden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit bier in huis
Vind thuis zuipen maar saai en een paar biertjes nooit lekker
Je hoeft bij mij niet aan te bellen als je geen afspraak met me hebt hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juist wel, als je een six packje bier moet halen omdat je leeg bent krijg je dus nooit mensen over de vloer onverwacht. Gewoon standaard 1 koelkast vol houden en de andere koelkast leegzuipen.
ik had achteraf een grotere bierkoelkast moeten halenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juist wel, als je een six packje bier moet halen omdat je leeg bent krijg je dus nooit mensen over de vloer onverwacht. Gewoon standaard 1 koelkast vol houden en de andere koelkast leegzuipen.
Dat heeft meer met autisme te maken dan met het jaartal gok ik zo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je hoeft bij mij niet aan te bellen als je geen afspraak met me hebt hoor.
Dan blijft die deur gewoon potdicht.
Het is 2020 hallo.
Ik ook wel maar dan ga ik gewoon naar de kroeg of kantinequote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft meer met autisme te maken dan met het jaartal gok ik zo.
Boh, dat heeft hij netjes geregeld.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had achteraf een grotere bierkoelkast moeten halen
maatje van me heeft eentje van marktplaats gehaald zo'n grote amerikaanse kan je 6 kratten met krat en al koud zetten en dan nog een plankje voor wijn wodka etc
gezellig tot 22 uur en dichtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan ga ik gewoon naar de kroeg of kantine
Uhm ja, dat zal een succes worden voorlopig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan ga ik gewoon naar de kroeg of kantine
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft meer met autisme te maken dan met het jaartal gok ik zo.
quote:
Paar weken. Zaterdag gewoon kratten en frituur in de kleedkamerquote:
ik alleen coca cola zero.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik drink zelf ook vrijwel nooit thuis trouwens. (alleen)
En vaselinequote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar weken. Zaterdag gewoon kratten en frituur in de kleedkamer
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar weken. Zaterdag gewoon kratten en frituur in de kleedkamer
Hele week al jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja pas op want @:caland heeft een snotneus
Je mist toch een krat bier en een paar nakken sos.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:46 schreef KingRoland het volgende:
twijfel of ik met alleen een six-pack coca cola zero dit weekend ga overleven
paar gram maatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je mist toch een krat bier en een paar nakken sos.
Je ging je toch laten testen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele week al ja
Al is de zere keel wel redelijk over aan het gaan
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
paar gram maat
kom niet aan met paar nakkies
Nee, mij allemaal veel te ver en ik ben elk jaar een weekje verkouden als het weer omslaatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je ging je toch laten testen?
Begrijpelijk, lek is boven dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, mij allemaal veel te ver en ik ben elk jaar een weekje verkouden als het weer omslaat
@Karina wat betekent nakken sosquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je mist toch een krat bier en een paar nakken sos.
Zaterdag maar een paar punten ben ik ook meteen van die verstopte neus afquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, lek is boven dus.
Beste remedie ooitquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag maar een paar punten ben ik ook meteen van die verstopte neus af
Gestolen alarmtelefoon.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:karina wat betekent nakken sos
Lekker manquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rotigod
@:onlogisch @:wereldgozer @:erasmus
Lekker maat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rotigod
@:onlogisch @:wereldgozer @:erasmus
Ouwe heksen overleven alles, ook Corona.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:52 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne hoe is het met jou in deze tijden van corona
#4moreyearsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ouwe heksen overleven alles, ook Corona.
Hell, ik lijk wel een beetje op Trump
Zou niet weten waar ik dat moet halen ouwe reus.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een waardeloos figuur ben je toch.
Ik iig niet, ik ga met pensioenquote:
Gewoon zelf maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou niet weten waar ik dat moet halen ouwe reus.
Nou nou ouwe heksquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ouwe heksen overleven alles, ook Corona.
Hell, ik lijk wel een beetje op Trump
Je hebt heel veel plekken in Rotterdam als je in de buurt van Rijnmond woont. @De_Kraam schijnt een kenner te zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou niet weten waar ik dat moet halen ouwe reus.
Ik gok dat er in Schubbekutteveen geen markt voor is.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je hebt heel veel plekken in Rotterdam als je in de buurt van Rijnmond woont. @:de_kraam schijnt een kenner te zijn
Amsterdam moet je in Zuidoost zijn. Veel Surinaamse toko's daar. Niet in de avond gaan tenzij je een doodwens hebt.
Dit is volkomen juist!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:JanCees svp admin maken.
@:AFCNiels heeft hier lang voor gelobbyd.
Ik stem voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is volkomen juist!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is volkomen juist!
[ afbeelding ]
Dat kan ik me inderdaad nog goed herinneren. Het komt zelden voor dat mensen die optreden in Gelredone slechter zijn dan de voetballers die in die tijd op het veld stonden, maar dat was hier zeker her geval. Het was verder vooral goede humor natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Helaas maat, ik kom niet uit Rotterdam maar uit zo'n nietszeggend kutdorp op de Veluwe. Net als @Slobeend .quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je hebt heel veel plekken in Rotterdam als je in de buurt van Rijnmond woont. @:de_kraam schijnt een kenner te zijn
Amsterdam moet je in Zuidoost zijn. Veel Surinaamse toko's daar. Niet in de avond gaan tenzij je een doodwens hebt.
tokkie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:37 schreef fetX het volgende:
Zin om snoeihard te drinken in een kroeg dit weekend.
Tot 22u.
Ah, sorry voor de mention maat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Helaas maat, ik kom niet uit Rotterdam maar uit zo'n nietszeggend kutdorp op de Veluwe. Net als @:Slobeend .
ja stukje gezien, wat een eng wijf is dat toch ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:33 schreef maxi-mus het volgende:
De vervelende Angela de Jong was gisteravond buitengewoon ziedend bij OP1.
nee was een prima balquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelachen
Wat een ontzettende kutbal
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja knap dat ‘ie hem ziet, maar een kutbal.
lol hoe kan je zoiets uit je vingers krijgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelachen
die @bartajax eerderquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:55 schreef Wereldgozer het volgende:
@:caland weet niet of er lucht of zand in een bal zit
GEEN SPELER TER WERELDquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
lol hoe kan je zoiets uit je vingers krijgen
wie is die nobody?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
GEEN SPELER TER WERELD
Nou ik kan er wel een paar noemen
hij leek logischer vanuit andere camerastandpunten, maar wel een assistquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:59 schreef JanCees het volgende:
opzich wel een kutbal maar het moest wel snel natuurlijk
Hahahaha. Hij kan (nog) slechter, maar absoluut geen 'heerlijke beslissende assist'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelachen
Nog steeds in de top 3. Genot.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:13 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist een random post van @:Danny geliked. Dat was zijn 1000ste.
@:muskusboktor57
Ik wil geen fake likes, alleen maar echte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had inmiddels eerste kunnen staan. Maarja, je begon te bitchen.
Oh, sorry. Die heb ik je nog nooit gegeven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil geen fake likes, alleen maar echte.
Like gegeven. Een bedankje is niet nodig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, sorry. Die heb ik je nog nooit gegeven.
Net als een orgasme bij een vrouw dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, sorry. Die heb ik je nog nooit gegeven.
Je moeder deelt niet alles met je, zoveel is duidelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net als een orgasme bij een vrouw dus.
Naast fake likes bestaan er ook fake orgasmes onlogisch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder deelt niet alles met je, zoveel is duidelijk
Maak zijn dag compleet en maak 'em effe 1000 over. Je mag zelf bepalen waar de komma staat, al zal 'ie na de 1 geweigerd worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:13 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist een random post van @:Danny geliked. Dat was zijn 1000ste.
@:muskusboktor57
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:picommp eigenlijk? Leuke user is dat.
In dat geval bedankt voor het niet mentionedquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij loco gaat van headfuck drum 'n bass.
Jeetje wat vervelend zeg!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank.
Snap er niets van. Ik mis meerdere quote meldingen maar snap niet hoe.
Ik proef hier wat sarcasme en heb het idee dat je mijn probleem niet geheel serieus neemt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje wat vervelend zeg!
Sterkte ermee
Ironie eerder, sarcasme is iets anders. Scheelt niet veel, maar toch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik proef hier wat sarcasme en heb het idee dat je mijn probleem niet geheel serieus neemt.
Doen we!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Of je daar in het vervolg rekening mee wil houden, @:Scrummie
Weggeklikt.quote:09-10-2020 @ 13:31:50
onlogisch heeft zojuist een van jouw posts gequote in topic "Voetbal / Schoen opeten #10"
Begrijpelijk. Sowieso vind ik die teamuitjes met teambuilding activiteiten 8/10x cringe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach ja.
Ik kan straks meedoen met een bingo via zoom. Ik sla deze keer even over!
Woedend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:37 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch is de slechtste mod ALLERTIJDEN!!!!!
Altijd afzeggen en gewoon veilig op je zolderkamer blijven toch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Sowieso vind ik die teamuitjes met teambuilding activiteiten 8/10x cringe.
Ja, maar nu is het digitaal en kan het vanaf de zolderkamer. Ze gaan me nooit geloven als ik nu zeg dat ik ‘de deur uit moet.’quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd afzeggen en gewoon veilig op je zolderkamer blijven toch.
Camera uit, microfoon aan: Horen jullie me? Hallo? Horen jullie me? Halloooo? Hallo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Sowieso vind ik die teamuitjes met teambuilding activiteiten 8/10x cringe.
@Tjackaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Camera uit, microfoon aan: Horen jullie me? Hallo? Horen jullie me? Halloooo? Hallo?
En dan de boel wegklikken. BOEM TJAKKA WEEKEND.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Camera uit, microfoon aan: Horen jullie me? Hallo? Horen jullie me? Halloooo? Hallo?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet hoe ik rol toch. Eergisteren gewoon nog even een 12:34:56 meegepikt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En gewoon even exact om 13:40:00 gepost.
Dit ter info.
Lekker gewerkt pik!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik er niet ben kan jij de rol van forumbeest moeiteloos overnemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je weet hoe ik rol toch. Eergisteren gewoon nog even een 12:34:56 meegepikt.
Die forumbeest-titel van jou is louter ceremonieel. Daar pas ik voor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik er niet ben kan jij de rol van forumbeest moeiteloos overnemen
Je bent zelf ceremonieel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die forumbeest-titel van jou is louter ceremonieel. Daar pas ik voor.
4042 toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:57 schreef onlogisch het volgende:
Pas als je 4046 posts hebt gemaakt in 24 uur mag je komen praten.
????quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof N1ek- ooit verder komt dan 500 posts op één dag. Met die worstenvingers van 'm.
Wat heeft dat met worstenvingers te maken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof N1ek- ooit verder komt dan 500 posts op één dag. Met die worstenvingers van 'm.
Niks, @onlogisch heeft gewoon hongerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met worstenvingers te maken?![]()
Gelachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
Even gereageerd in het schoen opeten topic
Omdat ik een grote bek had.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Waarom doneer je een fok basic abonnement @:Scrummie ?
kan toch niet lezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Is het niet verstandiger geld te steken in een boek of zo.
@Muskusboktor57quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:40 schreef JanCees het volgende:
dit liedje gaat over de donkere vochtige grot van @:scrummie's moeder
Zoek je ruzie ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:40 schreef JanCees het volgende:
dit liedje gaat over de donkere vochtige grot van @:scrummie's moeder
alsof ik dat 6 minuten volhouquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef onlogisch het volgende:
Als iedere beat een stoot is, dan geniet de moeder van @:Scrummie met volle teugen
toch de halve intro meegepakt maatquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:43 schreef Scrummie het volgende:
Na 10 seconden afgezet.
Wat een kut plaat.
Al is het wel beter dan je gemiddelde piratenliedje @:JanCees
Beter had je jezelf in die bak te vondeling gelegd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
Ik heb in de weggooibak van de appie de nando’s peri peri hotsauce meegenomen
En hij is erg lekker
Dit even ter informatie
skere boiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
Ik heb in de weggooibak van de appie de nando’s peri peri hotsauce meegenomen
En hij is erg lekker
Dit even ter informatie
Gelikedquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Beter had je jezelf in die bak te vondeling gelegd.
he pikquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, hij is goed hè. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |