quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57 en @:onlogisch vinden dit leuk
WTF is dit danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik kwam deze weer eens tegen
@:yats @:sked en ik vinden dit leuk
Ik ken dit niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je hoeft je voorlopig in ieder geval niet te vervelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57 en @:onlogisch vinden dit leuk
Toen idols nog leuk was hebben ze de grootste mongolen die meededen een keer uitgenodigd om op te treden voor een wedstrijd van Vitessequote:
Ik had dit nog nooit gezien, of heb het verdrongen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen idols nog leuk was hebben ze de grootste mongolen die meededen een keer uitgenodigd om op te treden voor een wedstrijd van Vitesse
Waarom 'zingen' ze een PSV lied?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen idols nog leuk was hebben ze de grootste mongolen die meededen een keer uitgenodigd om op te treden voor een wedstrijd van Vitesse
Ja ok die ken ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
Herman the dancer staat er ook tussen
Ik ben toch niet zo oud
Welkom in 1945.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik ben toch niet zo oud
IdolsGodenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit weet ik nog wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
goeie tekst welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is ook een mooi lied.
@:caland @:coco
Denk niet dat de programmamakers doorhadden dat het een PSV lied is. Ze zingen het gewoon omdat zij de slechtste kandidaten ooit zijn.quote:
De laatste 3 seconden zijn het mooist.quote:
Netjes.quote:
ook mooi eindequote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker duidelijk en geen woord aan gelogen.
Daar zit de vegan streaker ook nog in.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Rens doet zo zijn best op Twitter hè. Erg aandoenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk zeg, dat live verslag van de televizierring van Rens.
Ik wacht wel op de Superbeelden compilasie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk zeg, dat live verslag van de televizierring van Rens.
Hier roddelen we niet. @RensAjaciedquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rens doet zo zijn best op Twitter hè. Erg aandoenlijk.
Die ken ik wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik ben toch niet zo oud
Teringlijers jullie allemaalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:rensajacied
Nog even en onze Rens is opiniemaker.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat haten jullie allemaalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even en onze Rens is opiniemaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |