quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57 en @:onlogisch vinden dit leuk
WTF is dit danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik kwam deze weer eens tegen
@:yats @:sked en ik vinden dit leuk
Ik ken dit niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je hoeft je voorlopig in ieder geval niet te vervelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57 en @:onlogisch vinden dit leuk
Toen idols nog leuk was hebben ze de grootste mongolen die meededen een keer uitgenodigd om op te treden voor een wedstrijd van Vitessequote:
Ik had dit nog nooit gezien, of heb het verdrongen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen idols nog leuk was hebben ze de grootste mongolen die meededen een keer uitgenodigd om op te treden voor een wedstrijd van Vitesse
Waarom 'zingen' ze een PSV lied?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen idols nog leuk was hebben ze de grootste mongolen die meededen een keer uitgenodigd om op te treden voor een wedstrijd van Vitesse
Ja ok die ken ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
Herman the dancer staat er ook tussen
Ik ben toch niet zo oud
Welkom in 1945.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik ben toch niet zo oud
IdolsGodenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit weet ik nog wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
goeie tekst welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is ook een mooi lied.
@:caland @:coco
Denk niet dat de programmamakers doorhadden dat het een PSV lied is. Ze zingen het gewoon omdat zij de slechtste kandidaten ooit zijn.quote:
De laatste 3 seconden zijn het mooist.quote:
Netjes.quote:
ook mooi eindequote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker duidelijk en geen woord aan gelogen.
Daar zit de vegan streaker ook nog in.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Rens doet zo zijn best op Twitter hè. Erg aandoenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk zeg, dat live verslag van de televizierring van Rens.
Ik wacht wel op de Superbeelden compilasie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk zeg, dat live verslag van de televizierring van Rens.
Hier roddelen we niet. @RensAjaciedquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rens doet zo zijn best op Twitter hè. Erg aandoenlijk.
Die ken ik wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik ben toch niet zo oud
Teringlijers jullie allemaalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:rensajacied
Nog even en onze Rens is opiniemaker.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat haten jullie allemaalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even en onze Rens is opiniemaker.
Jamai.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Was jij eigenlijk voor Sjim of voor Sjamai?
Wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Een soort Wierd Duk maar dan uit Friesland
Rens is wel wat linkser hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Een soort Wierd Duk maar dan uit Friesland
El-Stinho is in de grote clubwatcherverkiezing al boven de grote @aad300 geëindigd, het is hier een grote bron voor influencers.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even en onze Rens is opiniemaker.
Dat kansloze populariteitspolletje van footballculture?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
El-Stinho is in de grote clubwatcherverkiezing al boven de grote @:Aad300 geëindigd, het is hier een grote bron voor influencers.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat plan van Klaver.
quote:
Dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kansloze populariteitspolletje van footballculture?
Ik had roti. Rand van mijn gat gescheten zeg. Werkt ogenschijnlijk beter dan die klysmakuur van Patty Brard.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag mijn garnalen met iets teveel knoflook gebakken
Echt heerlijke boertjes nog steeds
Sijpelt morgen wel lekker uit je kont.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag mijn garnalen met iets teveel knoflook gebakken
Echt heerlijke boertjes nog steeds
Lekker man.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had roti. Rand van mijn gat gescheten zeg. Werkt ogenschijnlijk beter dan die klysmakuur van Patty Brard.
Lekker hoor meneerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had roti. Rand van mijn gat gescheten zeg. Werkt ogenschijnlijk beter dan die klysmakuur van Patty Brard.
Goede keuze van Nico. Naast Theo Maassen lijkt zelfs hij sympathiek.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de liefhebbers; Woeste meuk van Nico Dijkshoorn is een prima podcastje. De nieuwste is met Theo Maassen. (andere aanraders; de afleveringen met Wilfried de Jong en Marcel van Roosmalen)
rotigodquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
check insta gommersquote:
Ken jij The Wind of Change van The Scorpions?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de liefhebbers; Woeste meuk van Nico Dijkshoorn is een prima podcastje. De nieuwste is met Theo Maassen. (andere aanraders; de afleveringen met Wilfried de Jong en Marcel van Roosmalen)
Natuurlijk, heeft van mij wel een emotionele lading want werd gespeeld op de begrafenis van een vriend.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ken jij The Wind of Change van The Scorpions?
Nicoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Nico is daar wel prima te pruimen vind ik. Maar ik begrijp het dat sommige mensen een hekel aan hem hebben.quote:
Ik ken die mens. Een hele normale gast. Met zijn vrienden afgesproken dat hij mee ging doen en zichzelf compleet voor lul ging zetten in de hoop op tv te komen. Is gelukt.quote:
Daar is een geweldige podcast over. CIA, koude oorlog, etc.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk, heeft van mij wel een emotionele lading want werd gespeeld op de begrafenis van een vriend.
Zijn columns zijn ook verschrikkelijk. Echt week in, week uit hetzelfde trucje zonder ook maar tot een punt te komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nico is daar wel prima te pruimen vind ik. Maar ik begrijp het dat sommige mensen een hekel aan hem hebben.
Welke?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar is een geweldige podcast over. CIA, koude oorlog, etc.
Hij ziet er een beetje uit zoals ik me @Drizzt_DoUrden voorstelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken die mens. Een hele normale gast. Met zijn vrienden afgesproken dat hij mee ging doen en zichzelf compleet voor lul ging zetten in de hoop op tv te komen. Is gelukt.
Heb je nog nooit een foto van Drizzt gezien?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje uit zoals ik me @:drizzt_dourden voorstel
Ik heb echt helemaal niks met Dijkshoorn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nico is daar wel prima te pruimen vind ik. Maar ik begrijp het dat sommige mensen een hekel aan hem hebben.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb 8 euro korting gekregen van deliveroo op mijn volgende bestelling
Morgen dus als ekte Hollander ook wat bestellen
Jawel, van zijn vogels.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een foto van Drizzt gezien?
Drizzt zou die plaat grunten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje uit zoals ik me @:drizzt_dourden voorstel
Ga ik checken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.vprogids.nl/p(...)wind-of-change-.html
Die van zijn staafmixer?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een foto van Drizzt gezien?
In de jaren 40 zouden ze met onderweg en afgeleverd beginnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die teringlijer schiet hier niet op. Zit om de hoek. Verdomme.
Dit laat zich luisteren als een fijne Netflix docu.quote:
Ja, die van zijn piemel bedoel je?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n rooie inteeltkop uit die hoek van het land.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
In de jaren 40 zouden ze met onderweg en afgeleverd beginnen.
Verder klopt ‘ie dan precies
Ja leuk, ik wil gewoon mijn sixpackje Kornuit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zijn hoofd. Nou ja, nu begin ik te twijfelen eigenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, die van zijn piemel bedoel je?
Die van die Amerikaan die zijn gezin uit heeft gemoord is wel aardigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit laat zich luisteren als een fijne Netflix docu.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |