Zit wel wat in. Met Rutte hebben we een leider die niet wil leiden, en dan krijg je een volk dat niet volgt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nederlanders zijn eigenlijk erg slaafs. Dat ze eigenwijs worden genoemd komt omdat deze slappe regering ze enorm veel ruimte geeft. 1 bevel van boven iedereen zal zich schikken.
De herfstvakantie is daar de ideale mogelijkheid voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Middelbare scholen dicht, R laten droppen en vervolgens switchen naar een digitaal/kleine klassen roulette systeem.
Basisscholen open.
Kijken tot de kerst of je de cijfers laag kan houden dan.
Eigenlijk idioot, want als je er met 100.000 man staat dan kan de ME ook weinig meer doen. Maar dat durven we dan weer niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nederlanders en opstand![]()
Nederlanders zijn vooral goed in het boehoe doen op internet, een uurtje met wat spandoeken op een grasveld staan, en als de ME dan wat klappen uitdeelt, dan is het ook meteen weer afgelopen.
Oeh... die is scherp!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Met Rutte hebben we een leider die niet wil leiden, en dan krijg je een volk dat niet volgt.
Lijkt me een goed teken dat we dat niet 'durven'.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Eigenlijk idioot, want als je er met 100.000 man staat dan kan de ME ook weinig meer doen. Maar dat durven we dan weer niet.
Zal wel moeten helaas in dit tempoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De herfstvakantie is daar de ideale mogelijkheid voor.
Daar zit natuurlijk één mits aan, en dat is mits de mensen die gevaccineerd zijn, ook niet meer besmettelijk zijn als ze besmet worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:46 schreef galantis het volgende:
[..]
Zodra er voldoende vaccinatiegraad is, maakt één enkele ingeënt persoon meer of minder geen zak uit. Een 'uitbraak' is dan per definitie van de baan.
Ms woordgeneuzel hoe ik het opvat. Niemand kiest ervoor om besmet te worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:32 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Je kan alleen een niet gevaccineerd persoon besmetten idd , en die kiest zelf voor het risico
Nee, in covid tijd lijkt mij dat ook nogal logisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Eigenlijk idioot, want als je er met 100.000 man staat dan kan de ME ook weinig meer doen. Maar dat durven we dan weer niet.
Een week is te kort om wat op te leveren. Misschien is het een idee om andere vakantieweken naar voren te trekken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De herfstvakantie is daar de ideale mogelijkheid voor.
Fijn dat je dat zelf ook beaamt. 👍quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:06 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Er gaat wel een opstand komen. Mensen pikken dit niet heel lang meer. Een corona noodwet waarin veel beperkingen zijn opgelegd en de tweede kamer buiten spel wordt gezet. En dat voor een ziekte waaraan nu maximaal 0,13% overleden is. Aangezien de WHO zegt dat er al 750 miljoen mensen besmet zijn. Maar nee, dat is niet waar en ik praat onzin.
Wat mij betreft doen te weinig mensen dat, vraagtekens zetten bij de motivatie van zaken. Met 9/11 kwam er een gigantische roep om surveillancemaatregelen om de wereld veilig te houden, gegarandeerd dat hier nieuwe dingen uit voortkomen die vrijheden inperken, terecht of niet terecht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nederlanders eigen, wat het ook is, gewoon ertegenin gaan, vrijheden, privacy bruhhhhh
Nee, juist niet. Overheden moeten bang zijn voor het volk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me een goed teken dat we dat niet 'durven'.
Nu is een week ineens weer te kort om iets op te leveren? Maar wel 1 dag na de aankondiging van de huidige maatregelen al brullen dat het allemaal niet goed genoeg is natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:53 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Een week is te kort om wat op te leveren. Misschien is het een idee om andere vakantieweken naar voren te trekken.
In ieder geval de derde helften dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:51 schreef groenen het volgende:
[..]
Alle sport beëindigen omdat mensen met een te hoog BMI moeten worden opgenomen vindt ik ook wel heel cru eigenlijk.
Zo werkt het in dictatuur, niet in democratieën.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Overheden moeten bang zijn voor het volk.
Andersom noemen we geen overheid maar een onderdrukkende staat.
hey maar wel 8 miljoen personen die facebook en whatsapp geïnstalleerd hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:54 schreef chratnox het volgende:
Als straks 7 miljoen mensen de Coronamelder app hebben en er in een crisis aan het ministerie gevraagd wordt: Hoe vinden we heel makkelijk deze mensen? Kun je er donder op tegen zeggen dat het geprobeerd zal worden. Dat is bestuurders eigen. Kunnen we het hier prima af willen doen als BNW, maar dat is gewoon oogkleppen opdoen.
Ja dat bedoel ik. Maak daar een vakantie van drie weken van.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:53 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Een week is te kort om wat op te leveren. Misschien is het een idee om andere vakantieweken naar voren te trekken.
De overheid in Nederland is gewoon het volk. Doe toch eens normaal, man, je buurman werkt gewoon voor die boze overheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Kantines zijn al dicht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
In ieder geval de derde helften dan.
Wat heb ik jou toch gemist hier.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De overheid in Nederland is gewoon het volk. Doe toch eens normaal, man, je buurman werkt gewoon voor die boze overheid.
Het virus dooft (nooit) uit. Vaccinatie is een aanvullend middel dat het virus zich nauwelijks tot niet veel zal verspreiden. Het resultaat is groepsimmuniteit waar vaccinatie dan hooguit een stimulerend onderdeel van is.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef Breekfast het volgende:
Maakt die vaccinatiegraad iets uit voor de risico's voor de groep die wel heeft besloten om zich te laten vaccineren? De vaccinatiegraad is toch alleen van belang om het virus als geheel te laten uitdoven?
Dan zou je kunnen zeggen dat het gewoon een eigen keuze is. Als je een vaccin neemt, ben je goed beschermd, ongeacht wat de vaccinatiegraad is. Als je geen vaccin neemt, prima, dan is dat je eigen keuze en accepteer je de risico's. Maar als veel mensen een vaccin weigeren en de vaccinatiegraad laag is zou dan geen reden meer mogen zijn om de maatregelen in stand te houden.
Ja in Afrika misschien, hier doen we het gelukkig wat anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, en daar zit nogal een flinke kanttekening aan, namelijk dat die gegevens niet in handen zijn van de staat, maar dat ze die op moeten vragen dmv een gerechtelijk bevel. Het is de keuze van die mensen zelf om die data te delen met Facebook/Whatsapp, wat ik ook niet perse een goed idee vind.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hey maar wel 8 miljoen personen die facebook en whatsapp geïnstalleerd hebben
en uberhaupt een mobiel hebben aangezien ze je op 20m kunnen peilen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |