Jos B zegt alleen maar z’n broekje wat recht te hebben getrokken toen hij hem dood vond, je verzint er nu van alles bij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:35 schreef Petpampim het volgende:
[..]
"Alleen maar voor het fatsoeneren van z'n broekje", dan heb je mijn post dus niet goed gelezen. In het mogelijke scenario dat ik schets, heeft hij wel wat meer gedaan dan fatsoeneren. In dat scenario heeft hij Nicky onzedelijk betast ná het overlijden. Het is een mogelijkheid die niet uitgesloten kan worden.
Nee, ik doe wat de rechtbank ook zal doen: kijken welke alternatieve scenario's er mogelijk zijn op grond van het bewijs. Dat staat los van de verklaring die de verdachte zelf al dan niet heeft gegeven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jos B zegt alleen maar z’n broekje wat recht te hebben getrokken toen hij hem dood vond, je verzint er nu van alles bij.
Bij “onomstotelijk bewijs” denk ik toch aan tactisch en forensisch onderzoek met als conclusie “met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid”. Dat is er niet. Dat komt er ook niet.quote:
Vertel? Bewijs is er nog steeds niet. Behalve aanwijzingenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:32 schreef Barlexus het volgende:
De situatie voor Jos B wordt met de minuut erger en erger. Misschien denkt hij straks: had ik maar mijn mond opengedaan en ik had ze iets verteld wat mij minder verdacht had gemaakt.
Ze verzint geen meerdere DNA sporen en ze verzint ook niet dat de kleding niet was zoals het hoort te zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jos B zegt alleen maar z’n broekje wat recht te hebben getrokken toen hij hem dood vond, je verzint er nu van alles bij.
Die vraag kan Bram Moszkowicz heel goed beantwoorden als ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:52 schreef theunderdog het volgende:
Hoe zou een advocaat onoonbaar kunnen handelen (buiten illegale zaken, uiteraard)?
Ja dat is wat er aan de hand is. Het zakdoekje sperma was niet van Josquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Bij “onomstotelijk bewijs” denk ik toch aan tactisch en forensisch onderzoek met als conclusie “met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid”. Dat is er niet.
En om tot die conclusie te komen, MOET je de andere DNA sporen uitsluiten. Een verzoek van Roethoff daartoe is afgewezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is wat er aan de hand is. Het zakdoekje sperma was niet van Jos
Naar mijn mening is er zat bewijs.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Vertel? Bewijs is er nog steeds niet. Behalve aanwijzingen
Ik geloof er ook niks van hoor... en dat er niet meer is gebeurd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze verzint geen meerdere DNA sporen en ze verzint ook niet dat de kleding niet was zoals het hoort te zijn
Ok is dat gebruikelijk?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:48 schreef r_one het volgende:
[..]
En om tot die conclusie te komen, MOET je de andere DNA sporen uitsluiten. Een verzoek van Roethoff daartoe is afgewezen.
Hoe toevallig waren de omstandigheden in de Schiedammer parkmoord? Het woord 'toeval' zou geen plaats mogen hebben in de rechtspraak.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niks van hoor... en dat er niet meer is gebeurd.
Maar het scenario dat hij zomaar een dood jongetje vindt, is erg ongeloofwaardig. Hoe toevallig is dat allemaal.
Ja, die komt ook weer elke keer voorbij...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:51 schreef Petpampim het volgende:
[..]
Hoe toevallig waren de omstandigheden in de Schiedammer parkmoord? Het woord 'toeval' zou geen plaats mogen hebben in de rechtspraak.
Dat de verdediging daarom verzoekt? Ja.quote:
Ik ben het helemaal met je eens. Maar zo werkt het recht systeem nou eenmaal niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niks van hoor... en dat er niet meer is gebeurd.
Maar het scenario dat hij zomaar een dood jongetje vindt, is erg ongeloofwaardig. Hoe toevallig is dat allemaal.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Bij “onomstotelijk bewijs” denk ik toch aan tactisch en forensisch onderzoek met als conclusie “met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid”. Dat is er niet. Dat komt er ook niet.
Maar een inhoudelijk reactie blijft uit. En dat begrijp ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, die komt ook weer elke keer voorbij...
Wat moet ik er van zeggen? Ik kan niks veranderen aan de rechtspraak.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:56 schreef Petpampim het volgende:
[..]
Maar een inhoudelijk reactie blijft uit. En dat begrijp ik.
Heel begrijpelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat moet ik er van zeggen? Ik kan niks veranderen aan de rechtspraak.
Ik heb er niet voor gestudeerd en reageer misschien meer uit emotie.
En dat neem ik je ook zeker niet kwalijk. Maar het punt is dus dat in al die gerechtelijke dwalingen mensen ook riepen dat het 'geen toeval kon zijn'. En achteraf zegt iedereen, heel makkelijk: 'ja maar er was ook totaal geen bewijs in die zaak'!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat moet ik er van zeggen? Ik kan niks veranderen aan de rechtspraak.
Ik heb er niet voor gestudeerd en reageer misschien meer uit emotie.
tjaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:04 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En dan dank ik: waarom dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |